10 Φεβ 2010

ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ


37 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

10 Φεβ 2010
Στο βιβλιωπολείο ΠΟΛΙΤΕΙΑ πουλάνε ταξιδιωτικούς οδηγούς της FYROM, ως Μακεδονία

Πήγα στο βιβλιοπωλείο ΠΟΛΙΤΕΙΑ επί της Ασκληπειού για να ψάξω για ταξιδιωτικό οδηγό
Και ξαφνικά μαζί με τις "ξένες" χώρες είχαν και ένα ταξιδιωτικό οδηγό για την χώρα ...."MACEDONIA"
Μέσα είχε και λέξεις .....στα "...Μακεδονικά"
Αγγλικά γραμμένο και με χάρτη που έδειχνε την Μακεδονία σαν χώρα στα Σκόπια
Οταν τους ρώτησα ο υπάλληλος άρχισε τα ρομαντικά τύπου "Εμένα πατρίδα μου είναι όλη η γη" και "σε εμάς δεν περνάει η λογοκρισία"
Μα δεν υπήρχε περίπτωση να κάνω θέμα για...
ένα βιβλίο με απόψεις που διαφωνώ , άλλο όμως ένα βιβλίο με απόψεις του συγγραφέα και άλλο ένας ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ για να μάθουμε μια χώρα που την λένε "Μακεδονία" και είναι στα Σκόπια
Είναι δυνατόν μέσα στην ίδια μας την χώρα να πουλάμε βιβλία σε τουρίστες για την προπαγάνδα των Σκοπίων ;

Ας ενημερώσει κάποιος από το βιβλιοπωλείο "Πολιτεία" στην Αθήνα, αν η πώληση ταξιδιωτικού οδηγού με όνομα Macedonia για τα Σκόπια έγινε εν γνώση τους ή εν αγνοία τους
Το παιχνίδι το έχουμε χάσει αλλά είναι απαράδεκτο να πουλάμε στην ίδια μας την χώρα ταξιδιωτικούς οδηγούς για τους τουρίστες με τίτλο "ΜΑCEDONIA".

Αναρτήθηκε από taxalia στις 10:23:00 π.μ
-------------------------------------------------------------------
εδώ εχουμε αποδεικτικό στοιχείο ελλαδεμπορίας και πατριδοκαπηλείας..
γιατι αφού οι ίδιοι με ΤΑΧΑΛΙΑ τους αναγνωρίζουν πλέον ότι έχουμε χάσει το παιχνίδι (αφού το άδικο είναι με το μέρος
της ισχυρής ελλάδος και το ΔΙΚΑΙΟ με το μέροςτης αδύνατης μακεδονίας) συνεχίζουν το κατάπτυστο ΑΝΤΙΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟ τους έργο, με ανθελληνικές συνέπειες για την πατρίδα μας τη ελλάδα...

belo more είπε...

Αφού είναι ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΣ οδηγός της Μακεδονίας, σημαίνει ότι απευθύνεται σε άτομα που επιθυμούν να ταξιδέψουν σε εκείνο το κράτος άρα ξέρουν και πιο είναι το συνταγματικό όνομα της χώρας. Γιατί η έκπληξη του σχολιαστή στο ΤΑΧΑΛΙΑ; Εάν ο ίδιος έχει πρόβλημα με το όνομα της γειτονικής μας χώρας, ας μη ταξιδέψει εκεί, αλλά οι υπόλοιποι ξέρουν που ταξιδεύουν και προφανώς δεν έχουν πρόβλημα με αυτό.

Ανώνυμος είπε...

oι φρουροί του Αντώνη του Σαμαρά είναι πλέον γνωστοί ως Σαμουράϊ και είναι έτοιμοι για φαρσοκωμική επανάληψη του μακεδονοφαγικού και τουρκοφαγικού ανθελληνικού τους έργου...

Ανώνυμος είπε...

Τετάρτη 10 Φεβρουαρίου 2010
ΒΑΛΙ ΝΑΣΡ Ο ΙΡΑΝΟ-ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΣ ΠΟΛΙΤΕΙΟΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΙΚΗ ΜΕΣΑΙΑ ΤΑΞΗ

«Τη μεταρρύθμιση στο Ισλάμ θα φέρουν οι επιχειρηματίες»
Υπεύθυνος: Επιμέλεια: ΟΛΓΑ ΚΟΛΙΑΤΣΟΥ koliatsu@enet.gr


http://www.enet.gr/?i=news.el.kosmos&id=130583

Ανώνυμος είπε...

Τετάρτη, 10 Φεβρουαρίου 2010
Ποιό είναι το πραγματικό όνομα του Υπουργού Προ.Πο κ. Χρυσοχοΐδη;

Το πραγματικό επώνυμο του Υπουργού κ. Χρυσοχοΐδη είναι...Κοεμτζόγλου;

Αποκαλυπτικό βίντεο από την χθεσινοβραδινή (Παρασκευή 29 Ιανουαρίου 2010) εκπομπή του Σπύρου Χατζάρα στο «Blue Sky»:

Ο κύριος δεξιά, είναι ο επί χρόνια Διευθυντής του Μουσείου της Πόλεως των Αθηνών και καθηγητής της Ιστορίας Δημήτριος Μιχαλόπουλος (του οποίου την έδρα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών έχει αρπάξει πραξικοπηματικά ο Αντώνης Λιάκος) και λέει δύο φορές (0:04 και 0:49 του βίντεο) αυτό που ελάχιστοι γνωρίζουν:

Το πραγματικό επώνυμο του υπουργού Μιχάλη Χρυσοχοΐδη, είναι Κοεμτζόγλου.Αλλά επειδή ακουγόταν πολύ τούρκικο, το άλλαξε σε Χρυσοχοΐδης!..

Δηλαδή, έχουμε εδώ άλλη μία περίπτωση Ευαγγέλου Βενιζέλου που λένε ότι άλλαξε το κακόηχο επώνυμό του «Τούρκογλου» με το δημοφιλέστατο «Βενιζέλος»!..

Θυμάστε και την περίπτωση Ροζάκη, που το πραγματικό του όνομα είναι Ροζενστάϊν.
Έχουν ακουστεί πολλά και για τον κ. Ραγκούση, ότι το πραγματικό του όνομα είναι "Sa-ragousis", για την κ. Χριστοφιλοπούλου, ότι λέγεται "Κάλερ"...

Δεν πρέπει κάποια στιγμή να βγουν και να μας δείξουν τα λεπτομερή βιογραφικά τους.

Πηγή ΣΚΕΦΤΟΜΑΣΤΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
Δική μας πηγή:Διαφορετική Ματιά

Νεότερη ενημέρωση:Έβαλα στο ελληνοτουρκικό λεξικό τη λέξη χρυσοχόος και μου έβγαλε kuyumcu = κοσμηματοπώλης , χρυσοχόος, μαντοπώλης.

Ο άνθρωπος άλλαξε σε ελληνική έκδοση του επίθετό του, με μια ποντιακή εσάνς.

Άντε, να παίρνει σειρά και ο μαύρος τζαφάρ.

Αναρτήθηκε από HeLLeNiCReVeNgE στις 3:24 π.μ.
------------------------------------------
μόνοι του οι ελληνες εθνικιστές αποδεικνύουν την φαντασιακά καθαρή ελληνική , αλλά πραγματικά μη ελληνική καταγωγή πολλών επώνυμων συμπατριωτών μας...

Ανώνυμος είπε...

Ελευθεροτυπία, Τετάρτη 10 Φεβρουαρίου 2010
ΕΚΘΕΣΗ RAND:
ΥΠΕΡ ΤΟΥΡΚΙΑΣ ΣΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΒΕΡΣΜΠΑΟΥ - ΡΑΣΜΟΥΣΕΝ

ΝΑΤΟϊκός μανδύας για λύση στο Αιγαίο
Του Δ.Π. ΔΗΜΑ

Περαιτέρω πιέσεις προς την Αθήνα προδικάζονται μέσω «εντατικοποίησης» των προσπαθειών της Ουάσιγκτον, για την επίλυση των ελληνοτουρκικών διαφορών στο Αιγαίο, γιατί -όπως εξηγείται σε ημιεπίσημη αμερικανική έκθεση- κινδυνεύουν από ανεπιθύμητες περιπλοκές τα ευρύτερα αμερικανο-ΝΑΤΟϊκά γεωπολιτικά συμφέροντα.
-----------------------------------------------------------------
επιτέλους ας ενεργοποιηθούν αποφασιστικά τόσο το ΝΑΤΟ όσο και η Ε.Ε αλλά και δευτερεύοντως το Συμβούλιο της Ευρώπης και ο ΟΑΣΕ για την επίλυση των διαφορών της ελλάδος με όλους τους γείτονες την αλβανία, μακεδονία, τουρκία..
πολύ σωστά τα είπε χθές στο ευρωκοινοβούλιο ο Ντανιέλ Κον - Μπεντίτ , αφού η πτώχευση της ελλάδος οφείλεται στις τεράστιες σπατάλες εξαιτίας των στρατιωτικών μας δαπανών, υπερδιπλάσιων των αναλογούντων νατοικών...

Ανώνυμος είπε...

Έντονες αντιδράσεις και όξυνση της πολιτικής αντιπαράθεσης έχει προκαλέσει το σχέδιο ανάπλασης της κεντρικής πλατείας των Σκοπίων και περιμετρικά αυτής, το οποίο παρουσιάστηκε τις προηγούμενες ημέρες από τις δημοτικές αρχές της πόλης και χρηματοδοτείται κυρίως από τον προϋπολογισμό του κράτους.
Το σχέδιο ανάπλασης «Σκόπια 2014» περιλαμβάνει ανέγερση δημοσίων κτηρίων και ορθόδοξης εκκλησίας και τοποθέτηση μνημείων και αγαλμάτων, μεταξύ των οποίων και αυτό του Μεγάλου Αλεξάνδρου στο κέντρο της πλατείας της πόλης.
Ο δήμαρχος του περιφερειακού δήμου των Σκοπίων, «Κέντρο», Βλάντιμιρ Τοντόροβιτς -ο οποίος έχει την εποπτεία για την τοποθέτηση των αγαλμάτων- δήλωσε ότι το άγαλμα του Μ. Αλεξάνδρου, έφιππου στον Βουκεφάλα, αναμένεται να τοποθετηθεί στην πλατεία των Σκοπίων το δεύτερο εξάμηνο του 2011.
Σύμφωνα με τις δημοτικές αρχές των Σκοπίων, το κόστος της υλοποίησης του σχεδίου ανάπλασης της πλατείας της πόλης ανέρχεται περίπου στα 80 εκ.
ευρώ.
Η ανάπλαση της πλατείας, όπως υποστηρίζουν εκπρόσωποι της κυβέρνησης, θα προσδώσει στην πρωτεύουσα της χώρας κάλλος και έκφραση, ενώ τα έργα κατασκευής θα δώσουν ώθηση στην απασχόληση.
Αντίθετα, η σλαβομακεδονική αντιπολίτευση ισχυρίζεται ότι το κόστος των εργασιών θα φθάσει τα 200 εκ.
ευρώ, ποσό απαγορευτικό για την οικονομική κατάσταση της χώρας.
Παράλληλα, αμφισβητεί το περιεχόμενο του σχεδίου και καταλογίζει στην κυβέρνηση του Νίκολα Γκρούεφσκι «ιδεολογική μονομέρεια», στη γραμμή του αποκαλούμενου «εξαρχαϊσμού», την αποφυγή του οποίου -όπως επισημαίνει- συστήνει πλέον και το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο.
Στο πλαίσιο αυτό, ο αρχηγός της «Σοσιαλδημοκρατικής Ένωσης» (SDSM), Μπράνκο Τσερβένκοφσκι, ζήτησε τη διεξαγωγή δημοψηφίσματος, προκειμένου οι κάτοικοι των Σκοπίων να αποφανθούν για την υλοποίηση αυτό το «φαραωνικής σύλληψης», όπως το χαρακτήρισε, σχέδιο.
Ο ίδιος κατηγόρησε τον πρωθυπουργό Ν. Γκρούεφσκι ότι με αυτό το σχέδιο επιχειρεί να ξαναγράψει την ιστορία του λαού, ενώ τόνισε ότι είναι απαράδεκτο σε περίοδο οικονομικής κρίσης να σπαταλώνται εκατομμύρια ευρώ σε έργα προσωπικής ματαιοδοξίας, τα οποία συν τοις άλλοις μπορούν να προκαλέσουν διεθνοτικές εντάσεις.
Στους ισχυρισμούς Τσερβένκοφσκι απάντησαν εκπρόσωποι του VMRO-DPMNE (ηγέτης του οποίου είναι ο κ. Γκρούεφσκι) καταγγέλλοντας, με τη σειρά τους, ότι η αντιπολίτευση προκαλεί για να δημιουργήσει πλασματικό προεκλογικό κλίμα, χρησιμοποιώντας τις «γνωστές μεθόδους του διχασμού και της μισαλλοδοξίας».
Κατά του σχεδίου ανάπλασης της κεντρικής πλατείας των Σκοπίων τάχθηκαν και τα αλβανικά πολιτικά κόμματα στην ΠΓΔΜ, τα οποία επισήμαναν ότι αποτελεί πρόκληση για τον πολυεθνοτικό και πολυθρησκευτικό χαρακτήρα της χώρας, καθώς δεν περιλαμβάνει κανένα στοιχείο που να παραπέμπει και στην αλβανική πολιτισμική αναφορά της πόλης.
Το σχέδιο δίχασε, επίσης, ειδικούς και κοινή γνώμη, σχετικά με την αισθητική και τη χρησιμότητά του, ενώ αποτελεί το πρώτο θέμα των τοπικών μέσων μαζικής ενημέρωσης.

Ανώνυμος είπε...

ο εμπλουτισμός της εθνοτικής ταυτότητας με ιστορικές παραμέτρους του τόπου που διαβιούν τα μέλη της ,δίχως αναφορές σε βιολογικές συνέχειες , σε πολιτιστικές ανωτερότητες και αποκλειστικότητες είναι απολύτως θεμιτή και αποδεκτή..
αντίθετα όταν αυτό συμβαίνει για ιδεολογική χρήση με σκοπό την άρνηση ξένων εθνικών ταυτοτήτων όπως συμβαίνει στο ελληνικό παράδειγμα είναι απολύτως κατακριτέα ...
αυτό αναφέρει η προχθεσινή έκθεση για την πρόοδο της Μακεδονίας στην Ε.Ε όπου καταδικάζεται η αρχαϊζουσα επιχειρηματολογία για το όνομα της, λόγω της μονομερούς παρανοϊκής ένστασης της Ελλάδος...

Ανώνυμος είπε...

Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Σχόλια που είναι προσβλητικά ή υβριστικά ή παραβιάζουν προσωπικά δεδομένα, θα διαγράφονται. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
----------------------------------------------------------------
πρόκειται για μάλλον αποδεκτή σχολιαστική προειδοποίηση στο ταχαλια....

Ανώνυμος είπε...

11-02-10
Προγράμματα διδασκαλίας μητρικής γλώσσας
Θα αρχίσουν από την επόμενη χρονιά στα σχολεία με αλλοδαπούς μαθητές

Της Μαριας Δεληθαναση

Στη διδασκαλία της μητρικής γλώσσας αλλοδαπών μαθητών σε σχολεία με μεγάλο ποσοστό παιδιών μεταναστών και στη δημιουργία ζωνών εκπαιδευτικής προτεραιότητας σε σχολεία με μεγάλη ετερογένεια (αλλοδαποί, Ρομά, μειονοτικές ομάδες) προχωρά από την επόμενη σχολική χρονιά το υπουργείο Παιδείας. Τα προγράμματα διδασκαλίας μητρικής γλώσσας θα είναι αρχικά πιλοτικά, ενώ ήδη έχουν αρχίσει τις εργασίες τους οι ομάδες που θα συντάξουν τα σχετικά εγχειρίδια.

Η υπουργός Παιδείας κ. Αννα Διαμαντοπούλου μίλησε χθες στο διεθνές συνέδριο για τη Μετανάστευση, της Οικονομικής και Κοινωνικής Επιτροπής της Ελλάδας, για την αδήριτη ανάγκη να προσαρμοσθεί η Ελλάδα στο σύγχρονο εκπαιδευτικό και κοινωνικό αίτημα της πολυ-πολιτισμικότητας. Ετσι τα αναλυτικά προγράμματα αλλάζουν άρδην από την 1η Δημοτικού έως και την 3η Λυκείου ώστε η συνείδηση της εθνικής ταυτότητας να αναπτύσσεται παράλληλα με τη συνείδηση της διαπολιτισμικότητας.

Σε ό,τι αφορά τους ενηλίκους αλλοδαπούς, τα υπ. Παιδείας και Εσωτερικών θα προχωρήσουν, μετά την ψήφιση του νόμου για την ιθαγένεια, στην αλλαγή του τρόπου πιστοποίησης της ελληνομάθειας. Πλέον θα παρέχεται απ’ όποιο πανεπιστημιακό ή άλλο ίδρυμα παρέχει εχέγγυα για αδιάβλητες διαδικασίες. Ετσι θα ξεπερασθούν τεχνικά εμπόδια που έχουν στερήσει πολλούς αλλοδαπούς από την πιστοποίηση ελληνομάθειας.

Ο υπ. Εργασίας κ. Ανδρέας Λοβέρδος μίλησε για την ανάγκη να διευρυνθούν τα έσοδα του κράτους με την ασφάλιση αλλοδαπών χωρίς άδεια παραμονής. Οπως είπε, η πρόταση του υπουργείου για προπληρωμένο κουπόνι, με το οποίο θα εξασφαλίζονταν εργοδοτικές εισφορές για οικόσιτο προσωπικό και αγρεργάτες απορρίφθηκε, διότι το 2011 θα ισχύσει κοινοτική οδηγία που απαγορεύει την ασφάλιση παρανόμων. «Ομως, είπε, θα μπορούσε να είχε εφαρμοσθεί τουλάχιστον για το 2010. Βασική μας επιδίωξη (σ.σ. του υπουργείου) είναι να νομιμοποιηθούν οι 100.000-150.000 παράνομοι μετανάστες που εργάζονται. Ομως το θέμα παραμένει σε εκκρεμότητα».

Stefanos είπε...

>>>Ανώνυμος είπε...

Τετάρτη, 10 Φεβρουαρίου 2010
Ποιό είναι το πραγματικό όνομα του Υπουργού Προ.Πο κ. Χρυσοχοΐδη; >>>>

Αγαπητέ μου,

Είναι δεδομένο και πανεύκολα αποδεικνύεται ότι περισσότερα από τα μισά από τα επώνυμα των "εθνικά Μακεδόνων" στη γειτονική μας χώρα έχουν κατάληξη σε -σκι (-σκα γιια τις κυρίες.
Επίσης πανεύκολα μπορεί να διαπιστώσει οποιοσδήποτε (πλην εθελοτυφλούντων) ότι στις πρώτες δεκαετίες του 20ου αιώνα δεν υπήρχαν σχεδόν καθόλου επώνυμα με καταλήξεις σε -σκι.

Τι σημαίνει αυτό? Καταρχήν προφανώς και καταφανώς, έχουν αλλαχθεί τα επώνυμα τουλάχιστον των μισών πολιτών. Πως και γιατί? Αυτό είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο.
Στο σπίτι του κρεμασμένου όμως...

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ, 11-2-2010
Η ΠΓΔΜ απειλεί να καταψηφίσει την υποψηφιότητα της Αυστραλίας για μια θέση στο Συμβούλιο Ασφαλείας (Σ.Α.) του ΟΗΕ, αν η κυβέρνηση Ραντ δεν λάβει μέτρα εναντίον του πολιτειακού πρωθυπουργού της Νότιας Αυστραλίας, Μάικ Ραν.

Η κυβέρνηση των Σκοπίων φέρεται βαθύτατα ενοχλημένη με τον κ. Ραν, ο οποίος κατηγόρησε την ΠΓΔΜ για «κλοπή της ελληνικής ιστορίας και του ελληνικού πολιτισμού».

Ο πρέσβης της ΠΓΔΜ στην Αυστραλία, Πέρο Στογιανόβσκι (Pero Stojanovski), δήλωσε ότι θα ζητήσει εξηγήσεις αλλά και συγγνώμη.

«Θα εξαρτηθεί από το τι θα μας απαντήσει η Καμπέρα, αν θα ψηφίσουμε την υποψηφιότητα της Αυστραλίας για μια θέση στο Συμβούλιο Ασφαλείας του ΟΗΕ», απάντησε ο κ. Στογιανόβσκι σε σχετική ερώτηση.

Ο ίδιος ο κ. Ραν είναι πάντως ανένδοτος. «Πιστεύω αυτά που λέω και δεν πρόκειται να ζητήσω συγγνώμη», τονίζει.

Μια μέρα νωρίτερα, ο κ. Ραν ανέφερε:

«Εγώ θα μιλώ για την ελληνικότητα της Μακεδονίας και κανείς δεν θα με φιμώσει, γιατί είναι κάτι που το πιστεύω».

Ο κ. Ραν, εδώ και χρόνια, υποστηρίζει με κάθε δυνατό τρόπο τις ελληνικές θέσεις για τη Μακεδονία και την Κύπρο, προκαλώντας την οργή κατοίκων της Αυστραλίας που προέρχονται από την Τουρκία και την ΠΓΔΜ.

Πρόσφατα κατηγόρησε τον πρόεδρο της ΠΓΔΜ ως «υποκινητή προβλημάτων με τον πλέον επικίνδυνο τρόπο».



Μα τι συμπεριφορα ειναι αυτη; Χρησιμοποιουν ενα δικαιωμα τους για να μπλοκαρουν μια χωρα. Ηθελα και να ξερα ποιος τους τα μαθαινει αυτα.
Η ΠΓΔΜ θα εμποδισει την Αυστραλια;;;!!! Αντι να πουν κι ευχαριστω που στηριζουν τους μεταναστες τους... Αλλα εδω δε λενε σε μας... Τι αλλο θα ακουσουμε! Να δω "κυβερνηση" Αφγανισταν να μπλοκαρει ΗΠΑ κι ας κλεισω τα ματια μου για παντα! Να σημειωθει ότι στην Αυστραλία υπαρχουν πολλοι μεταναστες απο τη Μακεδονια, που όμως στηριζουν το Ελληνικο κρατος. And guess what: Ειναι ντοπιοι και πολλοι απ αυτους εχουν τουλαχιστον εναν Σλαβοφωνο στη οικογενεια τους... Γιατι δεν σας στηριζουν αραγε; Τότε με το Βουκουρεστι, τα ελληνικα σωματεια και οργανωσεις δεχονταν επιθεσεις καθημερινα απο μεταναστες από την ΠΓΔΜ, που εκαναν την Αυστραλιανη κυβερνηση να λαβει αυστηρα μετρα εναντιον όσων με την συμπεριφορα τους δημιουργουν προβληματα στις σχεσεις διαφορετικων κοινοτητων.

Ανώνυμος είπε...

τα μακεδονικά επώνυμα στη δημοκρατία της μακεδονίας έχουν συχνότερες καταλήξεις σκι όπως γκρουέφσκι και ώφ όπως ιβανώφ..
αυτό συμβαίνει εδώ και αιώνες...
εξάλλου οι καταλήξεις ώφ απετέλεσαν μακεδονικό δάνειο,όπως και ο γλωσσικός κορμός στους τουρκομογγολικής καταγωγής βούλγαρους , με τους χάνους ασπαρούχ και κρούμ ...
φυσικά αυτό ουδεμία σχέση έχει με τον εξελληνισμό των επωνύμων των τούρκων χριστιανών προσφύγων...
εξάλλου το παραπάνω δημοσίευμα ήταν αλιευμένο σπό εθνικιστικό προσφυγικό μπλόγκ...
η στάση της Αυστραλίας μετά τις απαράδεκτες δηλώσεις του περιφερειακού κυβερνήτη , αποτέλεσμα του ψηφοφορικού λαϊκισμού εξαιτίας της μεγάλης ελληνικής κοινότητας οφείλει να είναι τουλάχιστον καταδικαστική, το δε δικαίωμα αντίδρασης της Μακεδονίας στην προσβολή της μακεδονικής εθνοτικής ταυτότητας απολύτως θεμιτό...
επί της ουσίας , η παράλογη υπόθεση του ονόματος οδεύει σε λύση , με την εθνικιστική ελλάδα να έχει υποστεί οδυνηρή ήττα ...
γεγονός που παραδέχονται όλα τα σοβαρά ελληνικά εθνικιστικά μπλόγκ...
όλοι οι πολιτισμοί που αναπτύχθηκαν ιστορικά στην μακεδονία αποτελούν ΚΟΙΝΗ πολιτιστική κληρονομιά όλων των σημερινών εθνοτήτων της..
της ελληνικής, της βουλγαρικής, της αλβανικής, της βλάχικης και φυσικά της πλειοψηφούσης μακεδονικής...
η επίσημη-κρατική ελληνογλωσσία του μακεδονικού βασιλείου του φιλίππου δεν αποτελεί λόγω ούτε υπεροχής ούτε πολύ περισσότερο αποκλειστικότητας..
τέλος διεθνοτική δυσανεξία και διεθνοτικά προβλήματα προκαλούν οι αυτοπροσδιοριζόμενοι έλληνες και όχι οι μακεδόνες , των οποίων το κράτος είναι επίσημα πολυεθνοτικό...

Ανώνυμος είπε...

Ανώνυμος 3:19 είπε:

«έκαναν την Αυστραλιανή κυβέρνηση να λάβει αυστηρά μέτρα εναντίον όσων με την συμπεριφορά τους δημιουργούν προβλήματα στις σχέσεις διαφορετικών κοινοτήτων.”

http://www.youtube.com/watch?v=DDaKvbqU7IM

Ανώνυμος είπε...

Ανακοινώθηκε σε συγκέντρωση στο Τορόντο ότι το «Ουράνιο Τόξο» οργάνωσε και λειτουργεί μαθήματα μακεδονικής γλώσσας στη Φλώρινα, Έδεσσα και Θεσσαλονίκη! Αυτό είναι σπουδαίο νέο! Πως μπορεί κανείς να μάθει περισσότερες πληροφορίες;

Ανώνυμος είπε...

Το μόνο που θα πω ειναι ότι τα εθνη κατα την επιστημη χωριζονται σε πολιτισμικα και πολιτικα. Ο F. Meinecke κατατασσει τους Ελληνες, τους Γερμανους, τους Ρωσους, τους Αγγλους και τους Ιρλανδους στα πολιτισμικά. Ειναι εθνη με υψηλο βαθμο εθνικης ομοιογενειας, που υπερκαλυπτει ζητηματα εθνικων ή εθνοτικων ταυτοτητων. Η Ελλάδα ειναι ενα πολυπολιτισμικο κρατος (ακομα και πριν την ελευση μεταναστων) πχ άλλα ηθη στην νησιωτικη Ελλαδα, αλλα στην Ηπειρο, άλλα στη Μακεδονία κλπ. Η πολυπολιτισμικοτητα όμως δεν σημαινει μη συνοχή (οπως στην Ινδία ή το Πακισταν). Παντα οι Ελληνες είχαν κοινές αντιληψεις ως προς καποια βασικα θεματα της βιοτικης τους ζωής. Κι αυτό χαρη στις κοινες πολιτισμικες αξίες, χαρη στη μεταναστευση που εδεσε ολους τους ελληνοφωνους ορθοδοξους και στην εκπαιδευση. Από την αλλη, η πγδμ ειναι πολιτικο εθνος, όπως και οι ΗΠΑ και τα νεα κρατη. Κι επειδη ακριβως στα Σκοπια δεν το εχουν αντιληφθει, προσπαθουν να μετατρεψουν το πολιτικο σε πολιτισμικο, δημιουργωντας προβληματα. Δεν μπορουν να ενσωματωσουν το Αλβανικο στοιχειο (30%) και δινεται η εντυπωση ότι υπαρχουν 2 κρατη, ένα με κεντρο τα Β.Α σκόπια κι ένα στο Τετοβο, όπου δεν μπορεις να ζητησεις αστυνομικη συνδρομή, όπου δεν υπαρχει έλεγχος, ειναι γενικα ένα γκετο. Και προς το παρον ο εθνικισμος αυτος διοχετευεται και ξεσπα μετα το 2001 στην Ελλάδα, η οποια έχει βαρεθει ν ασχολειται με τετοια θεματα και απλα αδρανει και τους αφηνει στη μοιρα τους. Αυτο φαινεται ακομα και στις επιθεσεις στο ελληνικο προξενειο, στους ελληνικους συνδεσμους στο εξωτερικο, στα τουριστικα λεοφωρεια, τη βεβηλωση της ελληνικης σημαιας με την ανοχη (και υποστηριξη) του κρατους, ακόμα και σ εναν αγωνα μπασκετ, που αφησε τους Ελληνες φιλαθλους αφωνους. Τι θα γινει όμως όταν δωθει επιτελους λύση στο προβλημα και αναγκαστειτε να βρειτε παλι τον άλλο "εχθρο" σας, όπως στο παρελθον; Μεχρι τωρα μας λενε ότι οι επιθεσεις ειναι αποτελεσμα χουλιγκανισμου κι οχι εθνοτικου μισους. Κι ουτε συνελαβαν κανεναν για τον θανατο του 23χρονου στις εκλογες. Και χαρη έδωσαν στον Μποσκοφσκι και στην κυβερνηση τον εβαλαν και στον Ταρκουλοφσκι κανουν πλατες και δεν ξερω πότε και πώς θα ξεσπασει η αλλη πλευρα και ποσο θα σας ανεχεται ακομα.
Ενδιαφερον ειχαν τα λογια του Ν. Μαλεφσκι (καταληξη σε -φσκι) στην Ερευνα του Τσιμα "...Στα Βαλκανια για να σε αναγνωρισουν πρεπει να εχεις ιστορία 3, 2 χιλιαδων χρονων. Αφου λοιπον μας αναγκασατε να εφευρουμε μια την εφευραμε"
http://www.youtube.com/watch?v=eyXwG79DU2k&feature=related

Ανώνυμος είπε...

η αναφορά του μπετίντ για τις υπερδιπλάσιες στρατιωτικές δαπάνες της χώρας μας σε σχέση με το ΝΑΤΟ , λόγω τουρκίας και κύπρου έχει αποκλειστικά διαπιστωτικό χαρακτήρα...
η παρότρυνση του για διαμεσολαβητική παρέμβαση της Ε.Ε δεν σημαίνει ότι είναι υπέρ ή κατά της ελλάδος ή της τουρκίας...
είναι φωνή υπέρ της ειρηνικής και συμβιβαστικής επίλυσης των υπαρχουσών διαφορών των εμπλεκομένων κρατών...
ως αποτέλεσμα θα έχουμε την εξοικονόμηση τεράστιων πόρων οι οποίοι θα διοχετευθούν σε αναπτυξιακούς σκοπούς...
σε σχέση με το ζήτημα του ονόματος της δημοκρατίας της μακεδονίας ο μπετίντ είναι ξεκάθαρα υπέρ της αναγνώρισης του εθνοτικού ,γλωσσικού και κρατικού αυτοπροσδιορισμού των μακεδόνων...
και ιδιαίτερα επικριτικός και καταδικαστικός για την παράλογη στάση της ελλάδος...

Ανώνυμος είπε...

η πολιτιστική/εθνοτική διάσταση του ελληνικού έθνους είναι ιδιαίτερα ελλειμματική...
κυρίαρχη είναι η ιδεολογική με περιεχόμενο την θρησκευτική θεσμική ελληνοξενογλωσσία...
καθώς και η ιστορική με ιδιαίτερη επικέντρωση στην περίοδο της κλασσικής ελληνόφωνης αρχαιότητας...
τα παραπάνω στοιχεία ουδεμία σχέση έχουν με το περιεχόμενο του πολιτιστικού έθνους...
το οποίο προϋποθέτει κοινή μητρική ελληνική γλώσσα, κοινή μουσική και τραγουδιστική ελληνική παράδοση, κοινή ενδυματολογική ελληνική παράδοση, κοινά ελληνικά ήθη και έθιμα...
αντίθετα αυτά τα πολιτιστικά στοιχεία ενυπάρχουν στα γειτονικά έθνη , των οποίων μέλη αποτελούν τον κορμό του ελληνικού ιδεολογικού έθνους..
τόσο στο αλβανικό όσο και στο τουρκικό, παρομοίως και στο μακεδονικό και το βλάχικο έθνος..
όλα τα σύγχρονα έθνη μετεξελίσσονται σε πολιτικά πολυεθνικά και πολυπολιτισμικά,δίχως φυσικά να απωλέσουν την πολιτιστική τους διάσταση...
αυτό συνέβη με το γερμανικό, το γαλλικό και φυσικά πολύ νωρίτερα με το αγγλοσαξωνικό...
το μακεδονικό πολιτιστικό έθνος αποκτά έντονο πολιτικό χαρακτήρα με την δημόσια αναγνώριση του πολυεθνοτικού του χαρακτήρα-μακεδονικού, αλβανικού, βλάχικου, τουρκικού και με προσήλωση στις αρχές και αξίες των ατομικών ανθρωπίνων δικαιωμάτων
αυτό επιβάλλεται να γίνει με το πολυεθνικό ιδεολογικό ελληνικό έθνος το οποίο οφείλει να λάβει ξεκάθαρα πολιτικά χαρακτηριστικά , βασισμένα στην δημοκρατία και τα συνδεδεμένα με αυτή ατομικά ανθρώπινα δικαιώματα...
με πλήρη σεβασμό όλων των συνιστωσών εθνοτήτων του...
της αλβανικής,της τουρκικής, της μακεδονικής,της βλάχικης...
τότε θα εκλείψουν οι εθνικιστικοί παραλογισμοί της ελλάδος, οι οποίοι έχουν βαθύ ανθελληνικό επακόλουθο, πέραν της προφανούς ήττας και ταπείνωσης..
οι μποσκόφσκι και ταρκουλόφσκι προσήχθησαν στο ΔΠΔ και αφού δικάσθηκαν, ο πρώτος αθωώθηκε ο δε δεύτερος καταδικάστηκε , αναμένοντας την αθώωσή του σε δεύτερο βαθμό...
σαφώς και έχουν ευθύνες για την οφειλόμενη αλλά μη δημοκρατική απάντηση στις εγκληματικές παρανομίες των αλβανών...
αντίθετα οι αντιδράσεις των μακεδόνων πολιτών στο παράνομο ελληνικό βέτο στο ΝΑΤΟ είναι απολύτως δικαιολογημένες, αν και θα μπορούσαν να λάβουν ποιό οργανωμένη μορφή...
ουδεμία δε σχέση έχουν με τις πολλαπλάσιες και εντονότερες αδικαιολόγητες και απρόκλητες ενέργειες των ελλήνων κρατικοδίαιτων εθνικιστών εναντίον των μακεδόνων πολιτών, με την απόλυτη και δημόσια στήριξη του ελληνικού κράτους...
για να μην αναφερθούμε στις διώξεις των ελληνών πολιτών με μακεδονική εθνοτική ταυτότητα οι οποίοι βιώνουν καθημερινά ένα απίστευτο απαρχάϊντ, εκ μέρους του ελληνικού κράτους καθώς και των ελλήνων εθνικιστών....
η ιστορία των σημερινών μακεδόνων είναι πολύ ποιό πλούσια και μακραίωνη από αυτή των επιθετικών ελληνόφωνων ελλήνων εθνικιστών που κρατά μόνο 3 αιώνες...
αλλά και η απώτερη της εποχής του μακεδόνα και όχι έλληνα φιλίππου ήταν ιδιαίτερα πλούσια αφού είχαμε περιφερειακή μακεδονική συγκρότηση και όχι αυτής του ελληνικού κράτους-πόλης...

belo more είπε...

Ανώνυμε 7:42, μην πολύ χαίρεσαι! Τα παλικάρια του Ο.Τ. μέχρι και την ίδρυση Μακεδονικού Πανεπιστημίου με έδρα τη Θεσσαλονίκη είναι ικανά να ανακοινώσουν προκείμενου να βάλουν χέρι στα δολάρια από Καναδά. Έτσι είναι: Gore glavata για εμάς Borba za tsorba για αυτούς.

Ανώνυμος είπε...

Για την ελληνικοτητα του αρχαιου Μακεδονικου πολιτισμου έχουν μιλησει πολυ πιο σπουδαιοι ανθρωποι από τον Χ ανωνυμο. Φαινεται ομως ότι για τον κυριο αυτο ο Ανδρονικος ήταν προσφυγικός δακτυλος των ελληνικων μυστικων υπηρεσιων και σε λιγο θα μας πει ότι μόνος του πηγε και αντικατεστησε τις πινακιδες σε απταιστα σλαβικα τυπου "ψηλα το κεφαλι" με ελληνικες επιγραφες.
Και καλα ο Ανδρονικος, καλα ο αποκλεισμος των βαρβαρων απο τους ολυμπιακους αγωνες (ο Φιλιππος εδωσε στη συζυγο του το συγκεκριμενο ονομα όταν κερδισε στους Αγωνες), καλα η ονοματολογια, καλα η θρησκεια, αλλά και ο Σταγειριτης που μιλουσε για εκ φυσεως ελευθερους και υποστηριζε ότι οι βαρβαροι ειναι εκ φυσεως δουλοι και βαναυσοι, που διεκρινε αναμεσα σε ελληνες και βαρβαρους ότι μεν τοίνυν εισί φυσείν τινές οι μεν ελεύθεροι οι δε δούλοι; Η περιφημη συμβουλη στον μαθητη του (σε απταιστα σλαβικα εννοειται) "τοις δε βαρβάροις δεσποτικώς χρώμενος ως ζώοις και φυτοίς; Λες να ειχε τετοια γνωμη για τον εαυτο του;
Να υπενθυμισουμε βεβαια ότι ο Αριστοτελης πεθανε το 322πΧ στη Χαλκιδα (ισως ο ανωνυμος 7:51 διακτινιστηκε στο παρελθον και του ειπε αυτες τις βλακειες), οπότε οποιαδηποτε προσπαθεια του παραπανω κυριου να του προκαλεσει εμφραγμα μ αυτα που λέει, πεφτει στο κενο.
Και όλα αυτα δεν τα λέω επειδη θεωρω αποκλειστικα δικους μου εκεινους τους ανθρωπους, αλλά λίγος σεβασμος δεν θα εβλαπτε. Κι όσον αφορα τους Μακεδονες που αρνουνται το σλαβωνικο παρελθον τους και προσπαθουν να στηριξουν ενα ψεμα στην απεγνωσμενη τους προσπαθεια να διαφοροποιηθουν απο τους ομογλωσσους τους "Τουρκομογγολους" (νεα ανακαλυψη εθνοτικου ετεροπροσδιορισμου, εκφραση πληρους σεβασμου), καλά θα κανουν ν ακολουθησουν τη συμβουλη του Αλεξανδρινου "Κι αν δεν μπορείς να κάμεις την ζωή σου όπως την θέλεις,
τούτο προσπάθησε τουλάχιστον
όσο μπορείς: μην την εξευτελίζεις". Μαθε ν αγαπας τον πολιτισμο που εχεις και θα εχεις τον πολιτισμο που αγαπας. Ειτε σλαβικος, ειτε ελληνικος, ειτε γερμανικος, ειτε λατινογενης, ειτε κελτικος.

Ανώνυμος είπε...

Και ο μόνος τρόπος σήμερα να λέγονται Μακεδόνες οι πρόσφυγες εκ Τουρκίας είναι να γίνουν σαν εμάς: να μιλούν σαν εμάς την μακεδονική γλώσσα, να μάθουν τα ήθη και τα έθιμα μας, τα τραγούδια μας και τους χορούς μας, κτλ. Γιατί δηλαδή να γίνουμε εμείς Τούρκοι και να μην γίνουν αυτοί Μακεδόνες; Μόνο έτσι η ονομασία τους θα ταιριάζει και με το όνομα της νέας πατρίδας τους, που εμείς δεν χάσαμε.

Ανώνυμος είπε...

Το γεγονος οτι καποιος ειναι απο την περιοχή που ονομαζεται Τουρκια, δεν σημαινει απαραιτητα οτι ειναι Τουρκος. Αν ήταν Τουρκοι δεν θα ήταν εδώ σημερα...

Ανώνυμος είπε...

Το «κουτί της Πανδώρας» για τη χρήση του βέτο στο ΝΑΤΟ και στην ΕΕ και από άλλες χώρες άνοιξε για την ΠΓΔΜ η μη επίλυση της διαφοράς για το όνομα με την Ελλάδα, λένε πολιτικοί αναλυτές στα Σκόπια, που, εκτιμώντας τα προβλήματα τα οποία έχουν δημιουργηθεί και με άλλες γειτονικές χώρες, υποστηρίζουν πως αυτά δεν πρέπει να υποτιμούνται.
Στα Σκόπια έκανε ιδιαίτερη αίσθηση η δήλωση του επικεφαλής του Δημοκρατικού Κόμματος των Αλβανών Μεντούχ Θάτσι που ανήγγειλε πως θα ζητήσει από την αλβανική κυβέρνηση να ασκήσει βέτο στην ένταξη της ΠΓΔΜ στο ΝΑΤΟ, κάτι που ήρθε λίγες μέρες μετά την απειλή που διατυπώθηκε και από τη Βουλγαρία, με αφορμή την υπόθεση της 23χρονης Μίτροβα.

Η κυβέρνηση προς το παρόν δεν σχολίασε το όλο θέμα, όμως ένα από τα μικρά εθνικιστικά κόμματα το VΜRΟ-Λαϊκό ζήτησε την παρέμβαση του γενικού εισαγγελέα ώστε να ασκήσει δίωξη κατά του Μ. Θάτσι για εσχάτη προδοσία.

Εκτός του Μ. Θάτσι και της Βουλγαρίας σημειώνουν και την πρόσφατη βαρυσήμαντη δήλωση του προέδρου της Σερβίας κ. Τάντιτς ότι στην ΠΓΔΜ εκπαιδεύονται Αλβανοί τρομοκράτες. Σύμφωνα με τον Βλαντιμίρ Μίσεβ, συνεργάτη του Ινστιτούτου για τη Δημοκρατία, η χώρα αντιμετωπίζει δύσκολη κατάσταση, καθώς εκτός από το ανοικτό θέμα με την Ελλάδα βρίσκεται σε δύσκολη θέση και στο τρίγωνο ΠΓΔΜ-Κοσόβου-Σερβίας, ενώ έκανε λόγο και για πολιτικούς της ΠΓΔΜ που επιδεινώνουν περαιτέρω τις σχέσεις με γειτονικές χώρες.

Εν τω μεταξύ με δήλωσή του ο υπουργός Εξωτερικών της ΠΓΔΜ αναφέρθηκε στα όσα δημοσίευσε το «Εθνος» περί εναλλακτικού σχεδίου της ΠΓΔΜ για προσφυγή στη γενική συνέλευση του ΟΗΕ, ώστε να αναγνωριστεί η χώρα με το συνταγματικό της όνομα σε περίπτωση που δεν αποδώσουν οι συνομιλίες με την Ελλάδα. Σύμφωνα με τον κ. Μιλόσοσκι πρόκειται απλώς για εικασίες, τις οποίες μάλιστα απέδωσε σε διαρροές της ελληνικής κυβέρνησης με στόχο όπως είπε να αποσπάσει την προσοχή από εσωτερικές πολιτικές αναταραχές

Εμείς να σημειώσουμε ότι τις σχετικές πληροφορίες έχουν δημοσιεύσει και σε έγκυρες εφημερίδες των Σκοπίων (π.χ. εφημερίδα «Βρέμιε») επικαλούμενες μάλιστα και κυβερνητικές πηγές.

ΧΡ. ΤΕΛΙΔΗΣ, Eθνος, 13-8-2009

Να σημειωθει ότι ο το επωνυμο του αρθρογραφου τελειωνει σε -ιδης, αρα ειναι εξ ορισμου εχθρος και συκοφαντης προσφυγικος πρακτορας, μαζι με τους: Θουκυδιδη, Ευκλειδη, Υπερειδη, Αριστειδη, Αρχιμηδη και Καζαντζιδη.

Ανώνυμος είπε...

Την αλήθεια όλη την ξέρουμε όσοι ασχολούμαστε και απο τις 2 πλευρές τουλάχιστον 3 και πάνω χρόνια με το θέμα στο ιντερνετ ...απλά οι φίλοι μας εδώ δεν μπορούν να χωνέψουν ότι αλλιώς τα μάθανε και τελικά με την ελευθερία που έχει στο ιντερνετ αλλιώς τα βρήκανε...Πίστεψαν ότι με το ιντερνετ θα απλωθούν παντού,αυτό όμως γυρνάει μπούμερανγκ.Το ξέρω ότι απο μανία και εγωισμό δεν θα παραδεχθείτε ΤΙΠΟΤΑ και ας έχει καταρρίψει η ελληνικη πλευρά τα λεγόμενά σας.

Ανώνυμος είπε...

Ανώνυμε 7:50, πολιτιστικά είναι Τούρκοι, 100%. Και όταν ήρθαν στην Μακεδονία ήταν όλοι τους τουρκόφωνοι, τόσο που οι δικοί μας παππούδες συνήθιζαν να λένε μεταξύ τους «Τουρτσιτε μπεγκαα, Τουρτσιτε ντοϊνταα» (Τούρκοι φύγανε, Τούρκοι ήρθαν).

Ανώνυμος είπε...

Ανωνυμε 8:31, κι εγω ήθελα πολυ να σε παραπεμψω σ ενα υπεροχο αρθρο του Εθνους, αλλά δυστυχώς σε κατι τετοια ο Belo την κανει αλα Μακεδονικα... Ε, βεβαια που να τολμησει να τα δημοσιευσει... Οπότε μεινε κι εσυ στο δρομο που χαραξαν οι προγονοι σου. Το μηλο κατω απ τη μηλια θα πεσει.

Ανώνυμος είπε...

του Σεραφείμ Φυντανίδη
«Αλίμονο αν η ελληνικότητα ήταν θέμα DNA. Σε αυτή την περίπτωση, οι περισσότεροι από εμάς σε αυτή την αίθουσα δεν θα είχαμε δικαίωμα να βρισκόμαστε εδώ». Το είπε στην Βουλή ο πρωθυπουργός Γ. Παπανδρέου. Και, όπως ήταν αναμενόμενο, αντιμετώπισε τα ειρωνικά σχόλια αρκετών μέσα και έξω από το Κοινοβούλιο. Κάποιοι μάλιστα αμφισβήτησαν την ελληνικότητά του λέγοντας ότι έχει μητέρα αμερικανίδα, ενώ ο πατέρας της γιαγιάς του, Σοφίας, ήταν Πολωνός…

Έτσι λοιπόν φτάνουμε στο κρίσιμο ερώτημα: Έλληνες είναι όσοι κατάγονται απευθείας από τον Περικλή, τον Λεωνίδα, τον Αριστοτέλη, τον Μεγαλέξανδρο και όλους γενικώς τους ήρωες και τους λόγιους της αρχαιότητας; Για τους βυζαντινούς αυτοκράτορες ας μην το συζητάμε. Στην πλειοψηφία τους ήταν Ιλυριοί, Αρμένιοι, Καππαδόκες, Σύροι και βάλε.

Για όσους μελετούν στοιχειωδώς την Ιστορία, είναι γνωστό πως από κείνα τα χρόνια της αρχαιότητας και ποιοι δεν πέρασαν και εγκαταστάθηκαν στον ελλαδικό χώρο. Πρώτα οι Σλάβοι (από τον 6ο μ.Χ. αιώνα εντοπίζονται στην Πελοπόννησο) και αργότερα οι Αλβανοί (Αρβανίτες). Οι περισσότεροι από αυτούς δεν ήρθαν ως κατακτητές. Κινήθηκαν προς τα νότια, στα πλαίσια της βυζαντινής και της οθωμανικής αυτοκρατορίας, των οποίων τα σύνορα δεν ήταν εκεί που ορίστηκαν μετά τους βαλκανικούς πολέμους του 1912 και 1913 ή μετά τον Α΄ Παγκόσμιο Πόλεμο.

Ήρθαν εδώ λοιπόν, εγκαταστάθηκαν και ελληνοποιήθηκαν. Πώς; Μα, μέσα από το εργαλείο που λέγεται γλώσσα. Το είπε πρόσφατα και η διάσημη ελληνίδα καθηγήτρια της βυζαντινής ιστορίας, Ελένη Γλύκατζη – Αρβελέρ. Γλώσσα ελληνική. Γλώσσα που γράφεται σε ένα τέλειο αλφάβητο εδώ και 3.000 χρόνια. Γλώσσα γραπτή, που εκείνοι δεν διέθεταν. Οι Αλβανοί απέκτησαν αλφάβητο μόλις το 1919, όταν έγιναν κράτος. Οι Σλάβοι προηγήθηκαν μεν, χάρη στο αλφάβητο που τους χάρισαν ο Κύριλλος και ο Μεθόδιος το 10ο αιώνα, αλλά ήταν άγνωστο σε αυτούς που είχαν εγκατασταθεί εδώ.

Αν κοιτάξει κανείς τα τοπωνύμια και τα οικογενειακά επίθετα από τη βόρεια ως τη νότια Ελλάδα, θα δει πολύ εύκολα τι άφησαν πίσω τους αυτοί οι «εισβολείς». Τα τοπωνύμια τα αλλάξαμε επαναφέροντας συνήθως τα αρχαία. Έτσι π.χ. η Τζίμοβα κάτω στην Μάνη έγινε Αρεόπολη, η Βοστίτσα – Αίγιο, η Ντροπολιτσά – Τρίπολη, το Λιόπεσι – Παιανία, τα Κιούρκα – Αφίδναι, το Μενίδι - Αχαρναί, η Όζα – Πάρνηθα, η Χασιά – Φυλή, η Γρούπιστα – Άργος Ορεστικόν, η Σέλιτσα – Νεάπολις, η Λιψίστα – Εράτυρα και πάει λέγοντας. Αναφέρω μερικές από αυτές τις μετονομασίες και αν πάμε στα οικογενειακά επίθετα, δεν τελειώνουμε ποτέ. Μια ματιά στον τηλεφωνικό κατάλογο του ΟΤΕ θα σας δείξει πολλά.

Αυτό δεν σημαίνει ότι όλοι αυτοί δεν είναι Έλληνες. Ελληναράδες είναι. Γιατί μετέσχoν της ελληνικής Παιδείας, δηλαδή κοινώνησαν την ελληνική γλώσσα. Κι ας λένε ο,τι θέλουν οι διάφοροι Καρατζαφέρηδες (αχ, τι τουρκοειδές επώνυμο είναι αυτό;) και οι Γκιουλέκες (επίσης). Στο ιστορικό μυθιστόρημα του Άγγελου Τερζάκη «Πριγκιπέσσα Ιζαμπώ», που αναφέρεται στην εποχή της φραγκοκρατίας, τον 12ο – 14ο αιώνα στην Δυτική Πελοπόννησο, εκτός από λατινικά τοπωνύμια και οικογενειακά επίθετα που επέζησαν, θα διαβάσει κανείς και για σλάβικα στην Μεσσηνία και την Μάνη (ένα χωριό το αναφέρει ως Γιάνιτσα). Κι όμως, από εκεί, από την Μεσσηνία και την Μάνη, ξεκίνησε η επανάσταση του ’21.

Καλά το είπε ο κ. Παπανδρέου: «Έλληνας και γεννιέσαι και γίνεσαι». Ένα παιδί από γονιούς μετανάστες που γεννήθηκε εδώ, που πήγε σε ελληνικό σχολείο, μιλάει άπταιστα ελληνικά και γνωρίζει την ελληνική Iστορία, γιατί να μην πάρει την ελληνική ιθαγένεια; Όπως την πήραν την ιθαγένεια των Η.Π.Α., της Αυστραλίας ή της Γερμανίας, Έλληνες της διασποράς.

Ο εθνικός μας ποιητής, Διονύσιος Σολωμός, μας άφησε μια σοφή συμβουλή: «Το έθνος πρέπει να θεωρεί εθνικόν ο,τι είναι αληθές». Για DNA θα μιλάμε τώρα, ω ανιστόρητοι νεοέλληνες;

το άρθρο δημοσιεύθηκε στο Κεφάλαιο (13/2/2010)
από το Foreign Press

Ανώνυμος είπε...

14-02-10



Φυλετική ή φιλελεύθερη αντίληψη για το έθνος;
Του Νικου Κ. Αλιβιζατου

Το κυβερνητικό νομοσχέδιο για την ιθαγένεια και το εκλογικό δικαίωμα των μεταναστών προκάλεσε δύο ειδών αντιδράσεις: οι πρώτες στάθηκαν σε επιμέρους ρυθμίσεις του –όπως π. χ. στον ελάχιστο χρόνο νόμιμης διαμονής στην Ελλάδα για την πολιτογράφηση αλλοδαπών– και ζήτησαν περισσότερες εγγυήσεις. Ο κ. Ραγκούσης τις αντιμετώπισε εισάγοντας αρκετές επιπλέον δικλίδες ασφαλείας στο αρχικό σχέδιό του.

Οι δεύτερες ήταν γενικότερες και εξέφραζαν μια ριζική διαφωνία προς την κεντρική ιδέα του νομοσχεδίου: η χορήγηση της ελληνικής ιθαγένειας θα έπρεπε να παραμείνει στην απόλυτη διακριτική ευχέρεια της εκάστοτε κυβέρνησης. Διότι η υπαγωγή της σε σταθερούς κανόνες θα ενθαρρύνει τάχα την παράνομη μετανάστευση. Οσο για τη συμμετοχή των μεταναστών στην πολιτική ζωή της χώρας, δεν βοηθάει απαραιτήτως την κοινωνική ένταξή τους. Αντίθετα, θα αλλοιώσει ανεπίτρεπτα τη σύνθεση του εκλογικού σώματος.

Ο κ. Αντ. Σαμαράς, με το να δεσμευθεί στη Βουλή ότι θα καταργήσει τον νέο νόμο όταν η Νέα Δημοκρατία γίνει ξανά κυβέρνηση, φάνηκε να προσχωρεί σε αυτές τις απόψεις. Βρέθηκε έτσι να συμπλέει με τον κ. Γ. Καρατζαφέρη σε ένα θέμα για το οποίο θα περίμενε κανείς περισσότερη ψυχραιμία εκ μέρους του.

Δεν σκοπεύω να αναφερθώ στις επιμέρους ρυθμίσεις του κυβερνητικού νομοσχεδίου. Πιστεύω ότι ο υπουργός Εσωτερικών και οι συνεργάτες του έχουν δώσει επαρκείς απαντήσεις στις καλόπιστες κριτικές και είμαι βέβαιος ότι θα επιδείξουν την ίδια υπευθυνότητα όταν το νομοσχέδιο συζητηθεί στη Βουλή, σε λίγες μέρες. Θα με απασχολήσει, αντίθετα, το βαθύτερο νόημα της διαφωνίας των «συνολικών» αρνητών του νομοσχεδίου. Και τούτο γιατί οι αντιδράσεις τους –στον βαθμό, βέβαια, που είναι ειλικρινείς και όχι απλώς ψηφοθηρικές– δείχνουν ότι τριάντα και πλέον χρόνια από την ένταξή μας στην Ενωμένη Ευρώπη, μια παλιά αντιπαράθεση εξακολουθεί να επιβιώνει: η αντιπαράθεση ανάμεσα σε μια «φυλετική» και μια «φιλελεύθερη» αντίληψη για το έθνος.

Πεμπτουσία της πρώτης, δηλαδή της φυλετικής αντίληψης για το έθνος, είναι η πεποίθηση ότι από την εποχή του Περικλή, αν όχι και του Ομήρου, το ίδιο αίμα ρέει στις φλέβες των κατοίκων της ευλογημένης αυτής περιοχής του κόσμου. Λαός περιούσιος, οι Ελληνες μπορεί να υπέστησαν κατακτήσεις και δηώσεις, μπορεί και να μετανάστευσαν κατά χιλιάδες ώς τα πέρατα της Υφηλίου, κράτησαν, ωστόσο, την ουσία της ελληνικότητάς τους άσπιλη.

Σε αυτό, πάντοτε σύμφωνα με την ίδια αντίληψη, τους βοήθησε και η Ορθοδοξία, πραγματώνοντας μια μοναδική «σύνθεση»: τη σύνθεση Ελληνισμού και Χριστιανισμού, η οποία, μάλιστα, μετά τον Εμφύλιο του 1946 - 49 επιχειρήθηκε να κατοχυρωθεί και συνταγματικά, με τον διαβόητο «ελληνοχριστιανικό πολιτισμό». Στον όρο αυτόν, προτού η χούντα τον απαξιώσει τελεσίδικα, πνευματικοί άνθρωποι του διαμετρήματος ενός Κων. Τσάτσου έβλεπαν το κυριότερο ανάχωμα προς τον ιδεολογικό κόσμο του «λεγόμενου ιστορικού υλισμού».

Ανώνυμος είπε...

Από τον Θεόκλητο Α΄ του αντιβενιζελικού «αναθέματος» (1916) έως τον Χριστόδουλο των ταυτοτήτων (2000) και τους λαλίστατους σημερινούς επιγόνους τους στις Μητροπόλεις Καλαβρύτων και Θεσσαλονίκης, βρίσκει κανείς μεταξύ των υποστηρικτών αυτής της αντίληψης τους οπαδούς της εσωστρέφειας και της «μικράς και εντίμου Ελλάδος». Βρίσκει επίσης τους θιασώτες ενός πρωτόγονου αντισημιτισμού, οι οποίοι θα μπορούσαν να χαρακτηρισθούν γραφικοί, αν δεν ήταν επικίνδυνοι. Διότι ψαρεύουν στα θολά νερά της ανασφάλειας, που οι ιλιγγιώδεις αλλαγές της εποχής μας γεννούν στα πλατιά λαϊκά στρώματα.

Στην αντίπερα όχθη βρίσκεται η φιλελεύθερη αντίληψη για το έθνος. Η αντίληψη αυτή στηρίζεται στις αρχές του Διαφωτισμού και στην πεποίθηση ότι η ειρηνική συμβίωση μπορεί να επιτευχθεί με την αποδοχή του Συντάγματος ως δεσμευτικού συμβολαίου για την ατομική και τη συλλογική δράση, καθώς και για την ανάπτυξη των δεξιοτήτων του καθενός. Θεμέλιο του έθνους είναι, με άλλα λόγια, η ειλικρινής προσχώρηση του λαού κάθε χώρας στις αξίες της ελευθερίας, της δημοκρατίας, της ισότητας και της αλληλεγγύης. Η γλώσσα, οι κοινές παραδόσεις, η φυλετική καταγωγή και οι δεσμοί αίματος, όσο σημαντικοί παράγοντες και αν είναι, έπονται.

Από την εποχή του Κοραή, η αντίληψη αυτή για το έθνος προσέκρουσε στις οξύτατες επικρίσεις των οπαδών της παράδοσης, της άκριτης επιστροφής στις ρίζες και στις παλιές συνήθειες. Είτε πρόκειται για τους ρομαντικούς υποστηρικτές των κοινοτήτων της τουρκοκρατίας (πολέμιους του κοινοβουλευτισμού) είτε για τους γλωσσαμύντορες, οι πολέμιοι του ανοίγματος και της προόδου δεν μπόρεσαν παρά ταύτα να ανακόψουν την πορεία της χώρας προς τα μπρος: από το 1821, η Ελλάδα έγινε αυτή που είναι χάρη στην τόλμη των ηγετών της άλλης παράταξης, δηλαδή των υποστηρικτών της εξωστρέφειας και των πλατιών οριζόντων.

Ετσι, Αλ. Μαυροκορδάτος, Χαρ. Τρικούπης, Ελ. Βενιζέλος και Κων. Καραμανλής (για να περιοριστώ στους παλαιότερους) συνέδεσαν τις τύχες τους με μια πολιτική σοβαρής προετοιμασίας και συμμαχιών που βρίσκεται πίσω από εμβληματικά γεγονότα, όπως το Ναυαρίνο (1821), η προσάρτηση της Θεσσαλίας (1881), οι Βαλκανικοί Πόλεμοι (1912-13), ο Α΄ Παγκόσμιος Πόλεμος (1917-18) και η ένταξή μας στην ΕΟΚ (1979). Αντίθετα, οι αντίπαλοί τους ήταν πίσω από μια σειρά μαύρων στιγμών της νεότερης Ιστορίας μας, όπως το 1854, το 1897, το 1922 και το 1974. Διότι, από φανατισμό ή αφέλεια, θυσίασαν το ταλέντο τους σε χαμένες υποθέσεις.

Θα ήταν, βέβαια, λάθος να θεωρήσει κανείς ότι τα αμοιβαία όρια φυλετικής και φιλελεύθερης αντίληψης για το έθνος ήταν πάντοτε ξεκάθαρα. Για παράδειγμα, οι οπαδοί της πρώτης –συμπεριλαμβανομένων του Ιω. Μεταξά και του Γ. Παπαδόπουλου– δεν αμφισβήτησαν ποτέ σοβαρά την πρόσδεση της Ελλάδας στη «άθεη» Δύση. Οσο για τους υποστηρικτές της δεύτερης, η αναφορά στην αρχαιότητα και στη γλωσσική συνέχεια του Ελληνισμού δίχως άλλο τους διευκόλυνε σε δύσκολες ώρες. Αρκεί να θυμηθεί κανείς το φιλελληνικό κίνημα πριν και μετά το 1821 και, πιο πρόσφατα, την εναρκτήρια τελετή των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004. Ο Γ. Σεφέρης είναι το καλύτερο παράδειγμα για το πώς οι περισσότεροι από εμάς κουβαλάμε μέσα μας έναν δυτικόστροφο ορθολογιστή κι έναν ρομαντικό Ανατολίτη.

Οταν πάντως διακυβεύονται ζητήματα αρχής, όπως το προκείμενο, δεν επιτρέπεται να πατάει κανείς σε δύο βάρκες: πρέπει να πάρει θέση. Και να αγνοήσει εν ανάγκη το κόστος. Για την Ελλάδα του ανοίγματος, που εμπιστεύεται τις δυνάμεις της και την ευφυΐα του λαού της, η ένταξη στον εθνικό κορμό όσων ξένων αποφάσισαν να συνδέσουν τις τύχες τους μαζί της είναι ζήτημα εθνικής προτεραιότητας.

Οι οπαδοί της μιζέριας, της εσωστρέφειας και του «περήφανου» επαρχιωτισμού θα δυσκολευθούν ασφαλώς να το καταλάβουν. Για όσους από αυτούς είναι καλόπιστοι, το μεγάλο στοίχημα για μας, τους υποστηρικτές του «φιλελεύθερου έθνους», είναι να τους πείσουμε ότι έχουν άδικο.

* Ο κ. Ν. Κ. Αλιβιζάτος είναι καθηγητής του Συνταγματικού Δικαίου στο Παν/μιο Αθηνών

Ανώνυμος είπε...

16 Φεβ 2010
Απεσύρθη το πλαστογραφημένο λεξικό της ανύπαρκτης ..."μακεδονικής" γλώσσας

Με μια λιτή ανακοίνωση τα βιβλιοπωλεία ΜΑΛΛΙΑΡΗΣ με την τεράστια πνευματική συνεισφορά στην πόλη και τον πολιτισμό, ανακοινώνουν ότι, ένας εκδοτικός οίκος ο οποίος εξέδωσε το τρίτομο έργο του Νίκολας Χάμοντ για το θέμα της Μακεδονίας, μόνο από λάθος θα μπορούσε να διαθέτει ένα πλαστογραφημένο βιβλίο (αφού γλώσσα "μακεδονική" δεν υπάρχει, πράγμα που κρίθηκε άλλωστε με τη δικαστική απόφαση σταθμό που δημοσιεύσαμε παλαιότερα).
Η ανακοίνωση:

Αγαπητοί φίλοι,

Η παραγγελία του συγκεκριμένου βιβλίου έγινε από το τμήμα παραγγελιών δυστυχώς χωρίς να ελεγχθεί το περιεχόμενο του και εν αγνοία του Κου Μαλλιάρη.

Μόλις εχθές το πληροφορήθηκε και έδωσε εντολή αμέσως να αποσυρθεί το βιβλίο, το οποίο ενημερωτικά δεν το διακινούμε εμείς αλλά αποθήκη χονδρικής της πόλης μας.

Εξ' άλλου είναι γνωστή η δική μας θέση για το σκοπιανό εκδίδοντας το 3τομο κορυφαίο έργο του Νίκολας Χάμοντ, το πιο έγκυρο που κυκλοφορεί καθώς και πολλά άλλα έργα ιστορικού περιεχομένου που ο εκδοτικός μας οργανισμός έχει προσφέρει στο Ελληνικό αναγνωστικό κοινό.

Το θέμα για εμάς έχει λήξει και μπορείτε ανά πάσα στιγμή να το επαληθεύσετε.
Παρακαλούμε πολύ να σταματήσετε τη δημοσίευση του κειμένου στα blog σας διότι αυτό δεν ανταποκρίνεται πλέον στην αλήθεια.

Η πολιτική μας είναι εναντίων τέτοιων εκδόσεων.

Με εκτίμηση
Άννα Κανέλογλου

Γραμματεία
Μαλλιάρης Παιδεία ΑΕ

----------------------------------------------------------------------
εν μέσω οικονομικής χρεωκοπίας της πατρίδος μας οι ιδεολογικοί υπεύθυνοι της, μακεδονοφάγοι και αντιμακεδόνες προβαίνουν σε άλλη μία ανθελληνική πράξη προκαλώντας τη απόσυρση νομίμως κυκλοφορούντος βιβλίου σε όλα τα βιβλιοπωλεία της ελλάδος και του εξωτερικού...
αφορά το ελληνομακεδονικό λεξικό το οποίο αποσύρθηκε από το βιβλιοπωλείο Μαλλιάρης με το ρατσιστικό επιχείρημα της ανυπαρξίας της μακεδονικής γλώσσας, άσχετα αν λεξικά μακεδονικής γλώσσας κυκλοφορούν σε όλη την υφήλιο ...
ακόμα και στην γειτονική βουλγαρία κυκλοφορεί βουλγαρομακεδονικό λεξικό,ανατρέποντας τα ηλίθια επιχειρήματα περί δήθεν μίας γλώσσας...
οταν σε όλο τον κόσμο τα μέχρι πρόσφατα βιβλία τσεχοσλοβάκικης γλώσσας αντικαταστάθηκαν με τσέχικης και σλοβάκικης γλώσσας αντίστοιχα..
παρομοίως σερβοκροάτικης με σέρβικης και κροάτικης γλώσσας...
Ντροπή , μεγάλη ντροπή , ιδιαίτερα σε μία χώρα όπως η ελλάδα στην οποία ελεύθερα κυκλοφορεί ο Αγών μου του Χίτλερ και μάλιστα σε επανέκδοση από δύο διαφορετικούς εκδοτικούς οίκους, παρότι είναι απαγορεύμενη η διάθεσή του στην πλειοψηφία της ευρώπης...

Ανώνυμος είπε...

Author Name: MLADENOV, M et al

Title: Bugarsko-Makedonski Rechnik. (Bulgarian into Macedonian Dictionary).

Binding: Hardcover
Book Condition: Very Good+
Edition: First Edition
Publisher: Belgrade Beograd: Prosveto 1968

Seller ID: 26441

A very nice bright copy. Clean and tight.; Bulgarian into Macedonian Dictionary. 18cmx13cm. 35,000 entries. Useful comparative reference work for Slavists. ; 674pp.. pages

BULGARIAN MACEDONIAN DICTIONARY

Price = 15.00 GBP
----------------------------------------------------------
πρώτη έκδοση του βουλγαρομακεδονικού λεξικού του 1968 στο βελιγράδι , πριν 42 χρόνια πολύ πριν ξεσπάσει το μακεδονικό ζήτημα στη μεταπολεμική περίοδο....

Ανώνυμος είπε...

16 Φεβ 2010
"Η Ελλάδα θα πρέπει να χάσει το δικαίωμα ψήφου της στην Ευρωπαϊκή Ένωση"


Η Ελλάδα θα πρέπει να χάσει το δικαίωμα ψήφου της στην Ευρωπαϊκή Ένωση εάν διασωθεί οικονομικά από τους Ευρωπαίους εταίρους, είπε σύμβουλος της γερμανίδας καγκελαρίου Angela Merkel.

Ως ένα από τα 27 μέλη της ΕΕ, η Ελλάδα θα έχει τη δυνατότητα να μπλοκάρει τυχόν όρους του πακέτου διάσωσης, εάν τους θεωρήσει πολύ σκληρούς, εξήγησε ο Kurt Lauk, που είναι επικεφαλής της Οικονομικής Επιτροπής του κόμματος της Merkel, CDU.

«Εάν μία χώρα βρίσκεται σε διαχείριση, πιστεύω ότι πρέπει να εφαρμόσουμε έναν κανόνα που να μην της επιτρέπει να ψηφίζει για το διάστημα αυτό», είπε.


isotimia.gr

Ανώνυμος είπε...

16-02-10 Eκτύπωση | e-mail



Διάψευση από την Ελλάδα για αναγνώριση του Κοσόβου
Διέψευσε ο Έλληνας Πρέσβης στη Σερβία ισχυρισμούς ότι η Ελλάδα θα αναγνωρίσει την ανεξαρτησία του Κοσόβου.
Ο Πρέσβης της Ελλάδας στη Σερβία κ. Δημοσθένης Στωΐδης διέψευσε τους ισχυρισμούς του Κοσοβάρου υπουργού Εξωτερικών Σκεντέρ Χισένι ότι η Ελλάδα προτίθεται να αναγνωρίσει την ανεξαρτησία του Κοσόβου.

Ο κ. Σκεντέρ Χισένι σε συνέντευξη του στην αυστριακή Der Standard, που αναδημοσιεύουν τα σερβικά ΜΜΕ, ανέφερε ότι η Ελλάδα «βρίσκεται πολύ κοντά στην απόφαση να αναγνωρίσει την ανεξαρτησία του Κοσόβου» συμπληρώνοντας ότι μετά από τη γνωμοδότηση του Διεθνούς Δικαστηρίου της Χάγης για το Κόσοβο, «το ίδιο θα πράξουν και μια σειρά από χώρες που δεν έχουν αναγνωρίσει μέχρι στιγμής το Κόσοβο ως ανεξάρτητο κράτος».

Ο κ. Στωΐδης σε δήλωση του στο σερβικό πρακτορείο ειδήσεων Τάνγιουγκ, αφού ανέφερε ότι δεν γνωρίζει την πηγή των πληροφοριών του κ. Χισένι, επανέλαβε ότι «η θέση της Ελλάδας στο ζήτημα του Κοσόβου παραμένει σταθερή και βασίζεται στο σεβασμό του διεθνούς δικαίου».

www.kathimerini.gr με πληροφορίες από ΑΠΕ - ΜΠΕ
-------------------------------------------------
δεν χωράει αμφιβολία πως μετά την απόφαση του Δικαστηρίου της Χάγης πολλές χώρες αλλά και η Ελλάδα θα αναγνωρίσουν την ανεξαρτησία του Κοσσυφοπεδίου...
την οποία κήρυξε το 90% των αλβανών κατοίκων της...

Ανώνυμος είπε...

http://antiparakmi.blogspot.com/2010/02/blog-post_15.html

Ανώνυμος είπε...

παρακαλώ να αναρτήσετε τόσο την ανακοίνωση του μποϋκοτάζ από τους συνοδοιπόρους των Χρυσαυγιτών όσο και την απάντηση του κ. Μαλλιάρη

Ανώνυμος είπε...

το προαναφερθέν μποϋκοτάζ του νομίμως κυκλοφορούντως σε όλη την ευρώπη ελληνο-μακεδονικού λεξικού είναι τόσο γενικώς όσο και ειδικώς ΠΑΡΑΝΟΜΟ αφού εμπεριέχει εκβιασμό και απειλή για την απόλαυση της περιουσίας και της επιχειρηματικής ελευθερίας με σκοπό την πρόκληση οικονομικής ζημιάς ενός επαγγελματία βιβλιοπώλη, εν προκειμένω του κ. Μαλλιάρη...
ο οποίος φυσικά και
δεν ταυτίζεται με το περιεχόμενο κανενός βιβλίου...
του οποίου ο επαγγελματικός σκοπός είναι η διακίνηση ΝΟΜΙΜΩΣ κυκλοφορούντων βιβλίων....
πρόκειται για μία βίαιη και φασιστική ενέργεια η οποία παραβίαζει βάναυσα τόσο την ελληνική όσο και κυρίως την ευρωπαϊκή δημοκρατία....
παραβιάζει σοβαρά την ισχύουσα Συνθήκη της Λισσαβώνας και τον συνοδεύοντα αυτή Χάρτη των Θεμελιωδών Δικαιωμάτων της Ε.Ε...
σε ένα κράτος δικαίου αρμόδια για την απαγόρευση της κυκλοφορίας ενός βιβλίου είναι η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ και μάλιστα άμεσα με την διαδικασία των ασφαλιστικών μέτρων...
ουδεμία εξουσία διαθέτουν ακόμα και μερικά εκατομμύρια ενυπόγραφων προσωπικών απόψεων και αιτημάτων συμπολιτών μας...
Ας ευελπιστούμε οι δημοκρατικές δυνάμεις να αποτρέψουν αυτή την πολύ επικίνδυνη φασιστική ενέργεια...
γιατί αν σήμερα αφορά αυτό το βιβλίο αύριο σειρά θα έχει το επόμενο βιβλίο με το οποίο δεν θα συμφωνούν οι παραπάνω χρυσαυγίτες...
παρομοίως ένα εργο τέχνης, ένα φίλμ, ένα θεατρικό έργο...
Ας ενημερωθούν όλες οι ΜΚΟ της Ελλάδος και της Ευρώπης...
Ας γίνει η σύμφωνη με τον νόμο ΑΝΑΦΟΡΑ στο Ευρωκοινοβούλιο...
Ας γίνει καταγγελία στον Συνήγορο του Πολίτη, καθώς και στον αρμόδιο Εισαγγελέα...
Ας ενημερωθεί το Υπουργείο Παιδείας...

Ανώνυμος είπε...

Hμερομηνία : 17-02-10

Ελεύθερος από τον Μάρτιο ο συγγραφέας του «Ο Χίτλερ που αγαπήσαμε»

Ο Γερμανός ρεβιζιονιστής Ερνστ Τσίντελ, συγγραφέας του «Ο Χίτλερ που αγαπήσαμε και γιατί», πρόκειται να αφεθεί ελεύθερος.
Ο Γερμανός αρνητής του Ολοκαυτώματος Ερνστ Τσίντελ εξέτισε στις φυλακές του Μανχάιμ της δυτικής Γερμανίας την ποινή πενταετούς φυλάκισης που του είχε επιβληθεί και πρόκειται να αφεθεί ελεύθερος την 1η Μαρτίου, ανακοινώθηκε από την εισαγγελία.

Ο 69χρονος Τσίντελ, συγγραφέας του βιβλίου «Ο Χίτλερ που αγαπήσαμε και γιατί» καταδικάστηκε τον Φεβρουάριο του 2007 σε πενταετή κάθειρξη, τη μέγιστη προβλεπόμενη ποινή για ιστορικό ρεβιζιονισμό, κατά την ολοκλήρωση μιας μακροχρόνιας δίκης, στη διάρκεια της οποίας επέμεινε, αμετανόητος, στις απόψεις του.

Ο Τσίντελ απελάθηκε το 2005 στον Καναδά, όπου είχε ζήσει πολλές δεκαετίες και τα δύο τελευταία χρόνια που ήταν προφυλακισμένος συνυπολογίστηκαν στην ποινή του. Εκτός από το «ο Χίτλερ που αγαπήσαμε και γιατί», όπου χαρακτηρίζει τον αρχιτέκτονα του Β' Παγκοσμίου Πολέμου «άνθρωπο της ειρήνης», ο Τσίντελ έχει εκδόσει και άλλα παρόμοια βιβλία και έχει συμμετοχή και στην έκδοση αντισημιτικών εντύπων.

Η γερμανική νομοθεσία απαγορεύει τον ρεβιζιονισμό.

www.kathimerini.gr με πληροφορίες από ΑΠΕ - ΜΠΕ
--------------------------------------------------------------
ενώ στην γερμανία τόσο ο αγών του χίτλερ όσο και παρόμοια βιβλία είναι απαγορευμένα, οι δε συγγραφείς τους φυλακίζονται πολυετώς στην ελλάδα αφενός το παραπάνω βιβλίο κυκλοφορεί ελεύθερα , αφετέρου οι νεοφιλοναζί συγγραφείς αθωώνονται και μάλιστα γίνονται δεκτές οι αντιμηνύσεις τους όπως στην περίπτωση του Πλεύρη...