Voden Makedonsko Radio

23 Οκτ 2010

Ελληνικό σχέδιο για την εξαφάνιση της Δημοκρατίας της Μακεδονίας



http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=10221010795&id=9&setIzdanie=22114
Η Σερβία δεν αναγνωρίζει την μακεδονική Εκκλησία, η Βουλγαρία δεν αναγνωρίζει το μακεδονικό έθνος και την μακεδονική γλώσσα, η Αλβανία δεν αναγνωρίζει το όνομα της Μακεδονίας,  η Ελλάδα δεν αναγνωρίζει τίποτα απο τα παραπάνω! Τυχαίο? Δεν νομίζω!! Άλλωστε, της πέφτει πάλι το μεγαλύτερο κομμάτι της Μακεδονίας, στην μοιρασιά. Η έτσι νομίζει....

56 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Και ο χάρτης είναι από που;

Ανώνυμος είπε...

12.9.10
Μακεδονία: Στα σχολεία η «Γλώσσα και πολιτισμός των Βλάχων»
Σεπτέμβριος 12, 2010


«Το μάθημα «Γλώσσα και πολιτισμός των Βλάχων» θα παρακολουθήσουν περίπου 700 μαθητές από διάφορες πόλεις, μεταξύ των οποίων και δύο παιδιά που δεν ανήκουν στην βλάχικη κοινότητα», γράφει σήμερα η μακεδονική εφημερίδα ‘Βέστ’.

Τρία βιβλία υπάρχουν για τους Βλάχους της Δημορατίας της Μακεδονίας που έχουν ως θέμα «Γλώσσα και Πολιτισμός των Βλάχων» για την Τρίτη, την Τετάρτη και την Πέμπτη τάξη της εννιάχρονης βασικής εκπαίδευσης, όπως ανακοινώθηκε χθες από το Υπουργείο Παιδείας και Επιστημών.

Το μάθημα αυτό εισήχθη στα σχολεία το σχολικό έτος 2008-09,είναι προαιρετικό αλλά η παρακολούθησή του υπόκειται σε μαθησιακό έλεγχο όπως όλα τα άλλα μαθήματα.

«Με τη νέα αξιολόγηση της εννιάχρονης βασικής εκπαίδευσης, τα βλάχικα, όπως και άλλες γλώσσες μικρών εθνοτήτων, μπαίνουν σε υψηλότερο επίπεδο σπουδών, αν και είναι, προαιρετικό μάθημα. Τα βιβλία που εκδόθηκαν είναι πολύ σημαντικά για την αξιοπρέπεια των Βλάχων, αφού γίνονται δεκτοί ως πολίτες με την εθνική ιδιότητα τους, στην κοινωνία. Έτσι διατηρείται η διαφορετικότητα ως προς τον πολιτισμό και τις παραδόσεις» δήλωσε ο υπουργός Παιδείας, Νίκολα Τοντόροφ, παρουσιάζοντας τα νέα σχολικά εγχειρίδια.

Με παρέμβασή της, εξάλλου, η Μαρία Νικόλοβα, σύμβουλος στο τμήμα ενίσχυσης της εκπαίδευσης των εθνοτικών κοινοτήτων στην Μακεδονία, τόνισε ότι είναι η πρώτη φορά στην ιστορία των Βλάχων που αντιμετωπίζονται όπως οι άλλες εθνικότητες της χώρας.

«Τα βιβλία είναι σύμβολα ισότητας και υλοποίησης των ανθρωπίνων δικαιωμάτων», δήλωσε ο Νικόλοβα.
----------------------------------------------------------------
η ελλάδα πότε θα σεβασθεί εμάς τους ΒΛΑΧΟΥΣ...

Ανώνυμος είπε...

Εφημ. Δημοκρατίας της Μακεδονίας: «ελληνικός ναζισμός εναντίον ελληνικού τουρισμού»

Αύγουστος 14, 2010.

«Χθες, Παρασκευή και 13, ήταν πραγματικά κακή για μια οικογένεια μακεδόνων που το αυτοκίνητό τους έπεσε θύμα των μελών της φασιστικής ομάδας ‘Χρυσή Αυγή’ που έδρασε στο καλοκαιρινό θέρετρο της Σάρτης, στο δεύτερο πόδι της Χαλκιδικής»

Τα παραπάνω γράφει, πρωτοσέλιδα, σήμερα η μακεδονική εφημερίδα ‘ Ούτρινσκι Βέσνικ’.

Και συνεχίζει:

Όπως μαθαίνουμε από την αστυνομία αναφέρθηκαν και άλλες δύο περιπτώσεις βανδαλισμών σε αυτοκίνητα Μακεδόνων, πριν από δύο εβδομάδες, από δύο νέους από τις Συκιές, οι οποίοι παραδέχθηκαν την πράξη τους.

Ωστόσο η ομάδα ‘Χρυσή Αυγή’ με το τρίτο περιστατικό δείχνει ότι εξακολουθεί να δραστηριοποιείται για εκφοβισμό των Μακεδόνων τουριστών.

Υλικές ζημιές, ευτυχώς, δεν υπάρχουν – σημειώνει το δημοσίευμα- μόνο αναγραφή συνθημάτων και συμβόλων σε αυτοκίνητα, κάδους απορριμάτων και τοίχους.

Ωστόσο το ψυχολογικό σόκ και η ανησυχία παραμένει. Πολλοί τουρίστες και οι ξενοδόχοι της Σάρτης είχαν εκφράσει την ελπίδα ότι ήταν ένα μεμονωμένο περιστατικό, αλλά το χθεσινό γεγονός άλλαξε το σκηνικό.

Τα συνθήματα ευτυχώς έσβησαν από τα αυτοκίνητα αφού τα έτριψαν με βενζίνη, οι τουρίστες όμως έφυγαν χωρίς να ολοκληρώσουν τις διακοπές τους.


Η «Χρυσή Αυγή», σημειώνει η εφημερίδα, «καθορίζεται, πολιτικά, στην άκρα δεξιά και μεταξύ των πολιτών είναι γνωστή ως ναζιστική οργάνωση. Είναι σκληρή και βάναυση στις ενέργειές της και έχει προκαλέσει επιθέσεις σε βάρος ελλήνων πολιτών, οι οποίοι έχουν πολιτικά, αριστερό προσανατολισμό».

Ανώνυμος είπε...

Τέτοια εξοργιστικά σχέδια αντιμετωπίζονται μόνο με το ίδιο νόμισμα.
Εδώ και τώρα διαμελισμός της Ελλάδας και μοίρασμα της αναμεσα σε Τουρκία, Αλβανία, Μακεδονια!!!

Ανώνυμος είπε...

και η Βουλγαρία δικαιούται μερίδιο της θράκης...

Ανώνυμος είπε...

25.10.10
‘ Канал 5’ :Οι υποψήφιοι δήμαρχοι στην Ελλάδα αμφισβητούν ‘μακεδονικό’ λαό και γλώσσα

Οκτώβριος 25, 2010.

« Δεν υπάρχει μακεδονικό έθνος ή γλώσσα, το όνομα Μακεδονία δεν πρέπει να δοθεί στην γειτονική χώρα». Αυτές είναι οι απόψεις των υποψήφιων δημάρχων στην περιφέρεια της Κεντρικής Μακεδονίας. Πολλοί πιστεύουν ότι η στάση των υποψηφίων απέναντι σε αυτό το ευαίσθητο θέμα θα μπορούσε να αποτελέσει ζωτικής σημασίας για την επιλογή του υποψήφιου στους κατοίκους της Βόρειας Ελλάδας, αναφέρει σήμερα (χθες) το μακεδονικό ‘Κανάλι 5’.

«Δεν υπάρχει μακεδονικό έθνος στην Μακεδονία, Δεν υπάρχει μακεδονική γλώσσα. Αυτές είναι θεωρίες, ορίστηκαν για να καλύψουν την αβεβαιότητά τους, αυτοί που ήταν αρχικά Σλάβοι και ζουν τώρα βόρεια των συνόρων» λέει ο υποψήφιος του ΠΑΣΟΚ, Μάρκος Μπόλαρης.

«Έδωσαν το όνομα. Και το ΠΑΣΟΚ και η Νέα Δημοκρατία και τα άλλα κόμματα. Έδωσαν και το όνομα και το επίθετο. Ο Γκρουέφσκι είναι αρχηγός του πιο ακραίου εθνικιστικού κόμματος, VMRO, στην Ευρώπη. Και μετά μιλάμε για τα ευρωπαϊκά Σκόπια; Είμαστε σοβαροί; , λέει ο υποψήφιος του ΛΑΟΣ, Κυριάκος Βελόπουλος.

«Η Μακεδονία, κυρίες και κύριοι, δεν πωλείται, δεν δημοπρατείται, είπε ο υποψήφιος της Νέας Δημοκρατίας, Παναγιώτης Ψωμιάδης.

Από την άλλη πλευρά, ο καθηγητής Πανεπιστημίου Α. Τζιαμπίρης, πιστεύει ότι δεν υπάρχει άμεση σχέση μεταξύ των εκλογών και του ζητήματος της ονομασίας και το ζήτημα της ονομασίας θα παρουσιάζεται (προεκλογικά) για τις επόμενες δύο εβδομάδες αλλά δεν μπορεί να επηρεάσει για κάποια λύση.

«Αποφάσεις για την επίλυση της ονομασίας παίρνει η υπεύθυνη ελληνική διπλωματία. Εάν δεν επιτευχθεί συμφωνία πριν τις εκλογές, τότε δεν θα παίξει κάποιο ειδικό ρόλο σε αυτές. Αλλά αν έχουμε εξελίξεις τότε θα ανέβει ψηλά στην ατζέντα και θα ασχοληθούν οι ψηφοφόροι με ένα τέτοιο σημαντικό θέμα από το οποίο θα εκφραστούν μέσα από τις τοπικές εκλογές», λέει ο καθηγητής του Πανεπιστημίου Πειραιώς, Αριστοτέλης Τζιαμπίρης.

Οι τοπικές εκλογές στην Ελλάδα θα γίνουν στις 7 Νοεμβρίου και πολλοί πιστεύουν ότι θα είναι μια δοκιμασία για το ΠΑΣΟΚ. Μερικοί, μάλιστα, φθάνουν μέχρι την αποτυχία του κόμματος του Παπανδρέου στις εκλογές αυτές, που θα μπορούσε να σημάνει ως ένα βήμα για πρόωρες εκλογές.

(σ.σ.Στο βίντεο το οποίο παρουσίασε το μακεδονικό κανάλι ήταν από την τηλεμαχία των υποψήφιων περιφερειαρχών της Κεντρικής Μακεδονίας)
-----------------------------------------------------------------
να τον χαιρόμαστε ιδιαίτερα τον ΑΝΤΙΜΑΚΕΔΟΝΑ ρατσιστή υποψήφιο του ΠΑΣΟΚ Μπόλαρη...
Μαύρο σε όλους τους παραπάνω..!!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Ανώνυμε 11:14, απο που συμπεραίνεις ότι η Βουλγαρία δικαιούται εδάφη της Θράκης; Η Θράκη ανήκει στους κατοίκους της και αυτοί μόνο μπορούν να αποφασίσουν για το που «ανήκουν».

Ανώνυμος είπε...

ΜΑΥΡΟ σε όλους τους αντί-μακεδόνες Ψήφο μόνο σε Μακεδόνες, συνειδητοποιημένους, στους συνδυασμούς όπου αυτοί υπάρχουν. Εάν δεν υπάρχουν, ΑΠΟΧΗ!

Ανώνυμος είπε...

25-10-10
Ραντεβού με τον οδοντίατρο στην... Κροατία για τους Βρετανούς

Το καθιερωμένο τους ραντεβού με τον οδοντίατρο δίνουν οι Βρετανοί στην… Κροατία, καθώς αποθαρρυμένοι από το υψηλό κόστος παροχής οδοντιατρικών θεραπειών στη χώρα τους, καταφεύγουν αρκετά χιλιόμετρα μακριά, για τις οδοντιατρικές εργασίες που πρέπει να κάνουν.

Όπως αναφέρεται στη βρετανική διαδικτυακή πύλη «Guide2Croatia», οι Βρετανοί αναζητούν φθηνότερες λύσεις για την στοματική τους υγιεινή και η Κροατία είναι μια από τις χώρες του εξωτερικού, που επιλέγουν.

Μάλιστα, πέρα από το χαμηλότερο κόστος παροχής οδοντιατρικών εργασιών (των οποίων το επίπεδο, όπως διευκρινίζεται, είναι υψηλό) και θεραπειών, ο αυξανόμενος αριθμός αεροπορικών εταιριών χαμηλού κόστους που προσφέρουν απευθείας πτήσεις σε πόλεις της Ανατολικής και Κεντρικής Ευρώπης, δίνει απευθείας πρόσβαση στους Βρετανούς που επιλέγουν χώρες του εξωτερικού για τις οδοντιατρικές θεραπείες.

Σύμφωνα με την «Guide2Croatia», περισσότεροι από 50.000 Βρετανοί επιλέγουν χώρες του εξωτερικού για την αντιμετώπιση ιατρικών ζητημάτων, συμπεριλαμβανομένων και των οδοντιατρικών.

Εξάλλου, τονίζεται ότι σταδιακά αναπτύσσεται η τάση συνδυασμού των διακοπών με τις οδοντιατρικές θεραπείες, εξέλιξη που δίνει μια νέα δυναμική στην άνθηση του λεγόμενου «οδοντικού τουρισμού».

www.kathimerini.grμε πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ανώνυμος είπε...

10,11

Ο δρομος για την Θεσσαλονικη ειναι ανοικτος.
Σας περιμενει η Β Μοιρα Καταδρομων, ελατε

Ανώνυμος είπε...

Ναι, ανώνυμε 3:39.
Έρχομαι!
Σε ποιό σημείο ακριβώς με περιμένεις..?

Ανώνυμος είπε...

o δρόμος για την Θεσσαλονίκη είναι ελεύθερος για το νοτιοανατολικό τμήμα του ΝΑΤΟ και του Ευρωστρατού...
εξάλλου στη Β' Μοίρα καταδρομών υπηρετούν Μακεδόνες, Αλβανοί, Βλάχοι και διοικείται από Τούρκους , Ελληνόφωνους Χριστιανούς...

Ανώνυμος είπε...

Mακεδόνες Πιρίν Βουλγαρίας: Αγανάκτηση για αγνόησή τους στη Συμφωνία Φιλίας


Την αγανάκτησή τους εκφράζουν οι Mακεδόνες της περιοχής Πιρίν της Βουλγαρίας, για αγνόησή τους από την βουλγαρική κυβέρνηση, στο κείμενο για τη Συμφωνία Φιλίας που έστειλε το βουλγαρικό υπουργείο εξωτερικών στη Μακεδονία.

«Η προσπάθεια της Βουλγαρίας», γράφουν οι συντάκτες της οργάνωσης, «να εφαρμόσει ένα νέο σχέδιο φιλίας με τη Μακεδονία, ουσιαστικά προετοιμάζει την αγνόηση της οργάνωσής μας πέρα από ό,τι προσπαθεί να ελέγξει καταστάσεις μέσα στη Μακεδονία και ακολουθώντας το παράδειγμα της Ελλάδας γίνεται πιο αδίστακτη.

Οι μακεδονικές οργανώσεις στη Βουλγαρία είναι αποτέλεσμα της μακεδονικής μειονότητας που ζει εδώ και όχι στο μακεδονικό κράτος. Δημιουργήθηκε από υπηκόους της Βουλγαρίας. Η Μακεδονία δεν μπορεί να εμποδίσει τους Μακεδόνες που έχουν βουλγαρική υπηκοότητα να εκδηλώνουν τη μακεδονική τους ταυτότητα.

Ο οργάνωση «ΟΜΟ Ίλιντεν Πιρίν» ζητά την αναγνώριση της μειονότητας και χορήγηση πολιτικών δικαιωμάτων σύμφωνα με τους όρους που υπέγραψε η Βουλγαρία στην ένταξή της στην ΕΕ, που αποτελεί μέρος των κριτηρίων της Κοπεγχάγης.

« Είναι ανέντιμο σημειώνει η οργάνωση, να επιχειρεί η Βουλγαρία να δυσφημίσει τους μακεδονικούς οργανισμούς της Βουλγαρίας για αποσχιστικές τάσεις – κανένα τέτοιο δεδομένο δεν υπάρχει από σχετική εμπειρία των οργανώσεων για απόσχιση από το βουλγαρικό κράτος. Και οι διώξεις για αποσχίσεις είναι μια δικαιολογία για διακρίσεις σε βάρος των Μακεδόνων της Βουλγαρίας.

Η οργάνωση αυτή, που εδρεύει στην πόλη Blagoevgrad της Βουλγαρίας, τονίζει πως δεν τίθεται κατά της Συμφωνίας Φιλίας Σκοπίων- Σόφιας αλλά ζητά αλλαγή στο περιεχόμενο του κειμένου.

Το Κεντρικό Συμβούλιο της OMO Ilinden – Pirin ζητά από τη βουλγαρική κυβέρνηση μια σειρά μέτρων, όπως:

Πρώτον. Να περιλαμβάνει μια υπεύθυνη δήλωση ότι η Δημοκρατία της Βουλγαρίας αναγνωρίζει το μακεδονικό έθνος, τη μακεδονική γλώσσα κλπ, γιατί η άρνηση σε αυτά αποτελεί τον κύριο παράγοντα δηλητηρίασης των σχέσεων καλής γειτονίας.

Δεύτερον. Για να εδραιωθεί η σχέση φιλίας θα πρέπει και τα δύο μέρη να αναγνωρίσουν τις μειονότητες που έχουν στο έδαφός τους – η μακεδονική στη Βουλγαρία και η βουλγαρική στην Μακεδονία (η βουλγάρικη κοινότητα στη Μακεδονία είναι ψευδεπίγραφη και έχει ιδεολογικό χαρακτήρα, με καθαρά δηλωτικό και μη πολιτιστικό περιεχόμενο ) .
Να διασφαλιστούν τα δικαιώματά τους σύμφωνα με τα ευρωπαϊκά πρότυπα. Αυτό είναι απαραίτητο να σημειωθεί στην εν λόγω σύμβαση.

Τρίτον. Η σύμβαση να εκφράζει πλήρως μια αμοιβαία βάση φιλίας με την αποφυγή εκδηλώσεων μίσους στα ΜΜΕ και τα σχολικά εγχειρίδια, όπως δυστυχώς, συμβαίνει στη Βουλγαρία αλλά και στην Μακεδονία.

Τέταρτον. Η Δημοκρατία της Βουλγαρίας θα δώσει χείρα φιλίας στην Μακεδονία και να υποστηρίξει ένθερμα την υποψηφιότητά της στην ένταξη της στην ΕΕ, χωρίς να αναφέρει μια σειρά εκκρεμών ζητημάτων, αποφεύγοντας έτσι, να εκβιάζει ένα φίλο γείτονά της.

Επισημαίνει ακόμη πως τα προβλήματα των δύο χωρών μπορούν να επιλυθούν μέσα στην Ευρωπαϊκή Ένωση με την εφαρμογή των ευρωπαϊκών συμβάσεων και τη χρήση των κοινοτικών μηχανισμών.

«Για να μην βρεθούμε στην παράδοξη θέση της Ελλάδας, η οποία αντιτίθεται στην ένταξη της Μακεδονίας στο ΝΑΤΟ, γιατί αισθάνεται ότι απειλείται από το νέο γείτονά της. Ενώ με την είσοδό της στο ΝΑΤΟ θα εξαλειφθεί κάθε κίνδυνος επίθεσης», προσθέτει η ανακοίνωση της οργάνωσης του Πιρίν.

Akritas είπε...

Προς τους διαχειριστές του blog, και με αφορμή τον κανονισμό για την δημοσίευση σχολίων,
αποδέχεσαι τον αυτοπροσδιορισμό μου ως εθνοτικά και πολιτιστικά ντόπιος γηγενής Μακεδόνας;

Ανώνυμος είπε...

7,04
Η Β μοιρα εδρευει στον Αγ, Νικολαο Ναουσας και
αν θελεις να δεις ποιοι ειναι αυτοι που υπηρετουν εκει ελα την Πεμπτη στην παρελαση.
Φαινεται απο τα γραφομενα σου περι Νατο και Ευρωστρατου οτι εισαι τελειως ασχετος

Ανώνυμος είπε...

αν η εθνοτική σου οικογενειακή καταγωγή είναι μακεδονική είσαι μακεδόνας..
αν σέβεσαι την μητρική μακεδονική σου γλώσσα , τα μακεδονικά παραδοσιακά τραγούδια και χορούς τότε είσαι μακεδόνας...
αν βέβαια έχεις μακεδονική καταγωγή αλλά αντιμακεδονική συμπεριφορά τότε είσαι μεν μακεδόνας αλλά υβριστής των παππούδων σου, κυρίως για ιδιοτελή οφέλη , κοινώς αναξιοπρεπής γενίτσαρος...
ο κανονισμός του μπλόγκ αναφέρεται ακριβώς σε αυτή την ετεροπροσδιοριστική ψευδή ύβρη, εκ μέρους των τρισάκις βαπτισμένων - γραικών, ρωμιών, ελλήνων...
οι μακεδόνες ούτε έλληνες είναι , ούτε βούλγαροι , ούτε σέρβοι..
δεν είναι ούτε αρχαίοι ούτε σλάβοι..
είναι και αυτοπροσδιορίζονται μόνο ως μακεδόνες..
αυτόχθονες , ευρωπαίοι μακεδόνες...
και δεν δέχονται κανείς να τους βαπτίζει διαφορετικά..
πολύ περισσότερο οι αποκαλούμενοι έλληνες με εθνοτική καταγωγή - τουρκική, αλβανική, βλάχικη,μακεδονική...
όταν μάλιστα οι μακεδόνες αναγνωρίζουν τις αυτοπροσδιοριστικές μεταλλάξεις του ελληνικού εθνικισμού...
όσο δε για τον ελεύθερο αυτοπροσδιορισμό αυτός σημαίνει ελευθερία εκδήλωσης της εθνοτικής μας καταγωγής και όχι της εθνοτικής δημόσιας δήλωσης..
η οποία οφείλει να είναι νόμιμη γεγονός που σημαίνει σύμφωνη με τους νόμους του κράτους, εν προκειμένω του ελληνικού , το οποία αναγνωρίζει στην ελλάδα μόνο μία εθνότητα , την ελληνική..
διώκοντας ανηλεώς όλες τις υπόλοιπες , ιδιαίτερα την μακεδονική...

Ανώνυμος είπε...

αντιμακεδόνα ακρίτα , εμείς σεβόμαστε όλες τις εθνοτικές δηλώσεις.
αν είναι αληθείς τις αποδεχόμαστε..
αν είναι ψευδείς δεν τις υιοθετούμε..
εσύ αναγνωρίζεις την μακεδονική μητρική μας γλώσσα και την μακεδονική μας καταγωγή ???
συμπαραστέκεσαι σε όσους εκτός
της αυτονόητης μακεδονικής καταγωγής δημόσια δηλώνουν μακεδόνες???
αν το κάνεις εμείς δεν έχουμε κανένα πρόβλημα, έστω και αν είσαι ασιατικής καταγωγής...

belo more είπε...

Akritas, o ετεροπροσδιορισμός είναι το πρόβλημα και όχι ο αυτοπροσδιορισμός! Θα κάνω ένα παράδειγμα: οι Ρομα αυτοπροσδιορίζονται ως Ρομα και οφείλουμε όλοι να χρησιμοποιούμε αυτο το όνομα όταν αναφερόμαστε σε αυτούς και όχι τα άλλα γνωστά ονόματα που χρησιμοποιούνται με προσβλητική πρόθεση. Αν όμως εσύ πχ θες να λες ότι είσαι Γύφτος,, εμάς δεν μας πέφτει λόγος... Απλά το δεχόμαστε.

Ανώνυμος είπε...

Δευτέρα 25 Οκτωβρίου 2010
Μαθήματα τουρκικών για τους εμπόρους της Αλεξανδρούπολης

Μαθήματα τουρκικής γλώσσας και διοίκησης καταστημάτων λιανικής πώλησης θα υλοποιήσει ο Εμπορικός Σύλλογος της Αλεξανδρούπολης σε συνεργασία με το Κέντρο Ανάπτυξης Ελληνικού Εμπορίου της Εθνικής Συνομοσπονδίας Ελληνικού Εμπορίου.
Τα σεμινάρια θα γίνουν από την 1η Νοεμβρίου μέχρι τις 8 του ίδιου μήνα και μπορούν να τα παρακολουθήσουν οι ενδιαφερόμενοι έμποροι-επαγγελματίες.

Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση του Συλλόγου η τουρκική γλώσσα, σημειώνεται ότι επελέγη ως ενότητα των σεμιναρίων επειδή «τον τελευταίο καιρό, υπάρχει κίνηση από Τούρκους επισκέπτες, οι οποίοι έχουν τη διάθεση να γνωρίσουν την αγορά της Αλεξανδρούπολης.
----------------------------------------------------------------
μήπως αν μάθουμε τουρκικά η τουρκική κυβέρνηση μιμούμενη την ελληνική θα μιλάει για τούρκους... ΄...

Akritas είπε...

Belo more δεν μου απάντησες.
Η ερώτησή μου είναι σαφής.
Σέβεσαι την εθνοτική και πολιτιστική Μακεδονική μου ταυτότητα, ναι ή όχι και γιατί;
Και εάν την σέβεσαι πες μου πως θα ξεχωρίζω από εσάς όταν κάνω χρήση των Αγγλικών όρων.

Όσο για τους υπόλοιπους όταν μάθετε τρόπους θα μπορέσουμε να συνεχίσουμε.

belo more είπε...

Ναι, σέβομαι την εθνοτική και πολιτιστική μακεδονική ταυτότητα σου (υποθέτω ότι είναι ίδια με την δική μου). Εάν θέλεις να ξεχωρίζεις απο εμάς που δηλώνουμε Μακεδόνες, είναι δικό σου πρόβλημα όχι δικό μας. Βρες εσύ ένα όνομα για την μακεδονική ενθοτική και πολιτιστική ταυτότητα που να σε εκφράζει και να σε διαχωρίζει απο εμάς. Οι Βλάχοι, πχ, έχουν βρει το όνομα: δηλώνουν Μακεδονοβλάχοι (ως γηγενείς Βλάχοι της Μακεδονίας).

Ανώνυμος είπε...

"είναι δικό σου πρόβλημα όχι δικό μας"

Γιατί; Η Μακεδονία είναι ένας μεγάλος γεωγραφικός χώρος, στον οποίο κατοικούν καμιά δεκαριά έθνη. Όσοι δηλώνουν σκέτο Μακεδόνες, είναι το 25%. Από πότε η μειοψηφία αποφασίζει για την πλειοψηφία; Από πότε το δικαίωμα αυτοπροσδιορισμού κάποιων, καταργεί στην πράξη το δικαίωμα κάποιων άλλων; Μην καταφεύγουμε σε ακρότητες.

belo more είπε...

Ανώνυμε 3:11, εμείς και 10 άτομα να μείνουμε, πάλι στο μακεδονικό έθνος θα ανήκουμε και θα αυτοπροσδιοριζόμαστε Μακεδόνες. Δεν είναι θέμα ποσοστού η πλειοψηφίας το θέμα του ονόματος ενός έθνους. Όσοι θέλουν να αυτοπροσδιορίζονται ως Μακεδόνες με την γεωγραφική έννοια του όρου, είναι ελεύθεροι να το κάνουν. Για να μην μπερδεύονται με εμάς, ας προσθέσουν στο γεωγραφικό όρο και την εθνοτικη τους ταυτότητα, αφού είναι διαφορετική απο την γεωγραφική (Ελληνομακεδονας, Βουλγαρομακεδονας, κτλ), και δεν θα υπάρχει κανένα πρόβλημα

Akritas είπε...

Άρα λοιπόν belo more, απαιτείς από ότι κατάλαβα, να αλλάξω εγώ την ταυτότητά μου.
Και γιατί να το κάνω εγώ και δεν το κάνεις εσύ μιας και είσαι η μειοψηφία στην Μακεδονία ;

belo more είπε...

Akritas, oύτε την ταυτότητα σου απαιτώ να αλλάξεις ούτε το όνομα. Μακάρι να λέγεσαι Μακεδόνας και μόνο Μακεδόνας.

Ανώνυμος είπε...

κανένας μακεδόνας δεν επιδιώκει την αλλαγή της εθνοτικής ταυτότητας κανένος κατοίκου της μακεδονίας..
οι μακεδόνες σέβονται την εθνοτική καταγωγή όλων των εθνοτήτων της Μακεδονίας..
αυτόχθονων και έποικων του ελληνικού κράτους..
ευρωπαίων αυτόχθονων : μακεδόνων , βλάχων , αλβανών, βούλγαρων
έποικων : ελληνόφωνων χριστιανών , τουρκογενών ασιατών και κρητικοπελλοπονήσιων...
η εθνοτική κοινοτική ταυτότητα ονοματοδοσίας ουδεμία σχέση έχει με τον αριθμό των μελών της ομάδας...
όσο δε με την αριθμητική, αυτή μας λέει ότι από τα πέντε εκατομμύρια των κατοίκων της αδιαμέλιστης μακεδονίας τα 3 εκατομμύρια είναι εθνικά μακεδόνες που κατοικούν στο μακεδονικό κράτος, στο ελληνικό κράτος, στο βουλγάρικο και το αλβανικό κράτος...
συνεπώς το κατ΄ελάχιστο ποσοστό ανέρχεται σε 60%..
εθνοτική καταγωγή ελληνική όμως δεν υπάρχει στη μακεδονία...
υπάρχει εθνοτική ελληνική δημόσια δήλωση , η οποία για να είναι νόμιμη οφείλει να είναι αποκλειστικά ελληνική αφού το ελληνικό κράτος καμία άλλη εθνοτική δημόσια δήλωση δεν αναγνωρίζει...
πουθενά στον κόσμο δεν υφίσταται εθνοτική καταγωγή ελληνομακεδονική ή βουλγαρομακεδονική διαφορετική από την μακεδονική αλλά και την "ελληνική" και την βουλγαρική...
ούτε φυσικά μακεδονοβλάχικη, ελλληνοβλάχικη, αλβανοβλάχικη, βουλγαροβλάχικη
με ξεχωριστή μητρική γλώσσα , ξεχωριστά τραγούδια και μουσική, ξεχωριστούς χορούς...
αν υπήρχε οι μακεδόνες δίχως πρόβλημα θα αυτοπροσδιορίζονταν διαφορετικά, δίχως το προσωνύμιο μακεδόνες....
υπάρχει μόνο εθνοτική καταγωγή : αλβανική, μακεδονική,βλάχικη,βουλγάρικη,τούρκικη...
και φυσικά ιδεολογική μη πολιτιστική ελληνική εθνοτική καταγωγή...

Ανώνυμος είπε...

έχουν πλάκα οι θρασύτατοι έλληνες εθνικιστές με τα χέρια βουτηγμένα στο αίμα των μακεδόνων να ομιλούν για τρόπους..
εκεί οδήγησε η μεταπολεμική ατιμωρησία τους...
όσο η διεθνής κοινότητα δεν ιδρύει διεθνές δικαστήριο για τα εγκλήματα των ελλήνων εθνικιστών, κατά το παράδειγμα της γιουγκοσλαυίας δεν πρόκειται να οδηγηθούμε σε ανάπτυξη..
όσο η συνομοταξία του Ακρίτα και του Ταχάλια παραμένει ατιμώρητη και συνεχίζει να υβρίζει όλους τους μη ελληνικής καταγωγής έλληνες πολίτες, ιδιαίτερα τους μακεδόνες δεν πρόκειται να δούμε πρόοδο..
όσο η αντιμακεδονική ταλιμπανική αγία τριάδα βρίσκεται στην εξουσία της θεσσαλονίκης η ανεργία και η φτώχια στη πόλη μας θα διευρύνεται...
αν ο ακρίτας θέλει να είναι πολιτιστικά και εθνοτικά μακεδόνας , δεν έχει παρά να το αποδείξει σταματώντας το αντιμακεδονικό του έργο...
διαχωρίζοντας ταυτόχρονα την πολιτιστική του μακεδονική ταυτότητα από την ελληνική αφού πρόκειται για ΔΥΟ παντελώς ξεχωριστές "εθνοτικές" και γλωσσικές ταυτότητες...
αναγνωρίζοντας δημόσια το μακεδονικό κράτος το μακεδονικό έθνος,τη μακεδονική γλώσσα, τη μακεδονική εκκλησία...
διατηρώντας την φιλελληνική ιδεολογική του ταυτότητα , σεβόμενος το λαμπρό και πλούσιο αρχαίο ελληνικό πολιτισμό ,τον οποίο βάναυσα κακοποιούν οι έλληνες εθνικιστές...
ας καλωσορίσουμε λοιπόν στην μακεδονική εθνική κοινότητα τον τουρκοαιγύπτιο καραμανλή και τον ασιάτη ακρίτα...
εξάλλου υπάρχουν ουκ ολίγα παραδείγματα που σε ενα ιστορικό προτσές είχαμε προσχώρηση σε άλλη ταυτότητα...
παράδειγμα οι πομάκοι με μητρική γλώσσα συγγενή της μακεδονικής προσχώρησαν στην τουρκική εθνοτική ταυτότητα λόγω του ενός αιώνα διώξεων από το ελληνικό κράτος...

Ανώνυμος είπε...

Hμερομηνία : 27-10-10

Διλήμματα, διλήμματα, διλήμματα...
Tου Πασχου Μανδραβελη

Είναι απορίας άξιον γιατί η αντιπολίτευση μιλάει για εκβιαστικά διλήμματα και δεν πανηγυρίζει. Μόλις την περασμένη εβδομάδα ο κ. Σαμαράς έλεγε: «Κι όμως σήμερα, είναι η Νέα Δημοκρατία που βάζει την πολιτική ατζέντα. Θυμίζω, ο κ. Παπανδρέου έλεγε ότι αυτές οι εκλογές είναι καθαρά και μόνον αυτοδιοικητικές. Εμείς επιβάλαμε την πολιτικοποίηση των αυτοδιοικητικών εκλογών! Εμείς επιβάλαμε το αληθινό δίλημμα αυτών των εκλογών: την αντιπαράθεση ανάμεσα στην Πολιτική του ΠΑΣΟΚ, την Πολιτική των Αδιεξόδων και της Απελπισίας από τη μια πλευρά, και την Προοπτική της Ανάκαμψης και την Ανάπτυξης, την Προοπτική της Ελπίδας που προσφέρουμε εμείς από την άλλη». (Ομιλία στον Βόλο 21.10.2010)

Θαυμάσιο δίλημμα, αλλά σε τι διαφέρει από εκείνο που έθεσε προχθές ο κ. Παπανδρέου, όταν είπε ότι «το αποτέλεσμα των εκλογών θα συναθροιστεί με άλλες εξελίξεις και αν διαπιστωθεί αδιέξοδο, δηλαδή αδυναμία άσκησης πολιτικής, τότε τη λύση θα δώσει ο λαός»; Πώς αλλιώς, δηλαδή, θα μπορούσε να απαντηθεί αυτό «το αληθινό δίλημμα»; Εκτός αν δεν έχει πολιτικό βάρος, δηλαδή δεν παράγει πολιτικό αποτέλεσμα και είναι μια κουβέντα για να περνάει η ώρα.

Ενα μήνα τώρα ακούμε όλες τις πολιτικές δυνάμεις του τόπου να ζητούν από τους Ελληνες πολίτες να στείλουν ένα ισχυρό μήνυμα στην κυβέρνηση για να εγκαταλείψει την πολιτική του Μνημονίου. Ας υποθέσουμε ότι αυτό το μήνυμα καταγράφεται στις εκλογές ή έστω όλοι ερμηνεύουν το αποτέλεσμα ως εντολή για αλλαγή πορείας.

Μετά τι γίνεται; Τι ακριβώς κάνουμε με αυτό το μήνυμα; Η μία λύση είναι να καμωθούμε πως δεν υπάρχει. Αυτή είναι μια κάποια λύση. Ομως αυτό θα θύμιζε τον τύπο που οδηγεί ανάποδα στη Σταδίου κι όταν ακούει στο ραδιόφωνο «Προσοχή, προσοχή! Κάποιος οδηγεί ανάποδα στη Σταδίου» μονολογεί: «τι ένας ρε; Εκατοντάδες είναι». Δηλαδή, από τη στιγμή που όλοι μιλούν για μήνυμα του ελληνικού λαού, το μήνυμα υπάρχει. Θέλει δεν θέλει μια κυβέρνηση.

Η δεύτερη, να θεωρήσει η κυβέρνηση το μήνυμα φιλολογικό και να το βάλει στο ράφι. Η κοινοβουλευτική πλειοψηφία (στον βαθμό που όλοι οι βουλευτές συνομολογήσουν ότι το μήνυμα είναι φιλολογικό) αποφασίζει ότι αυτό το πράγμα που όλοι λένε είναι «εντολή του ελληνικού λαού», δεν είναι μήνυμα αλλά ποίηση. Σ’ αυτήν την περίπτωση όμως το μήνυμα δεν θα αναβιώνει διαρκώς μόνο μέσα στη Βουλή (σ.σ.: όλοι οι πολιτικοί θα το επικαλούνται), αλλά και στις διαπραγματεύσεις με συμφέροντα και συντεχνίες. Δεν θα αιτιολογούν όλοι την αντίθεσή τους στα μέτρα με την απουσία λαϊκής νομιμοποίησης;

Η τρίτη λύση είναι η αλλαγή πορείας, όπως προτείνει η αντιπολίτευση. Ας αφήσουμε τις ακρότητες του ΚΚΕ, που ζητά να φύγουμε από την Ε.Ε., και του ΣΥΡΙΖΑ που θέλει να προσλάβουμε άλλους 100.000 στο Δημόσιο για να πέσουν λεφτά στην αγορά, ώστε να βγούμε από την κρίση. Ας υποθέσουμε ότι ένα άλλο μείγμα, αυτό της Ν.Δ., κάνει εφικτό τον μηδενισμό του ελλείμματος σε ένα ή δύο χρόνια. Η αλλαγή όμως χρειάζεται επαναδιαπραγμάτευση με τους πιστωτές μας. Ποιος θα επαναδιαπραγματευτεί; Μια κυβέρνηση που έχασε διά του μηνύματος τη νομιμοποίηση; Και αφού, όπως λέει η Ν.Δ., η κυβέρνηση τα θαλάσσωσε στην πρώτη διαπραγμάτευση πώς και γιατί να την εμπιστευτεί για την επαναδιαπραγμάτευση; Δεν είναι πιο λογικό να την κάνει η ίδια;

Ανώνυμος είπε...

"Για να μην μπερδεύονται με εμάς, ας προσθέσουν στο γεωγραφικό όρο και την εθνοτικη τους ταυτότητα"

Μα ήδη το κάνουν όλοι οι υπόλοιποι. Λένε π.χ. πως είναι Έλληνες Μακεδόνες, Βούλγαροι Μακεδόνες.

Γιατί να μην προσθέσει το 25% τη γλωσσική και καταγωγική του ταυτότητα; Δεν θα πάθει κάτι κακό. Το έκανε και στο παρελθόν.

Ανώνυμος είπε...

η Μακεδονία από ανέκαθεν αυτοπροσδιορίζονταν ως Μακεδονία...
το ίδιο και οι Μακεδόνες αυτοορίζονταν μόνο ως Μακεδόνες..
αντίθετα η Ελλάδα είναι τεχνητό κατασκεύασμα, δίχως οποιαδήποτε γεωγραφικό αντίκρυσμα...
προϊόν προηγούμενης μετάλλαξης- Γραικία, Ρούμ μιλιέτ...
με διεθνή ονομασία Greece...
παρομοίως και με τους σήμερα αυτοπροσδιοριζόμενους Έλληνες, πρώην Γραικούς και Ρωμιούς...
συνεπώς είναι ολοφάνερο ποιός αλλάζει και ποιός οφείλει να αλλάξει...
αυτός που δεν έχει πολιτιστικό και εθνοτικό υπόβαθρο..
και αυτός είναι ο αυτοαποκαλούμενος σημερινός έλληνας...
και όχι ο Μακεδόνας...

Ανώνυμος είπε...

Δεν άντεξε το «παρακράτος» η Θάλεια Δραγώνα
Η παραιτηθείσα ειδική γραμματέας μετά την πρόταση να μην είναι υποχρεωτικό μάθημα η Ιστορία έγινε στόχος ακραίων στοιχείων

ΜΑΡΝΥ ΠΑΠΑΜΑΤΘΑΙΟΥ | Τετάρτη 27 Οκτωβρίου 2010

«Θα πεθάνεις», «Θα μετανιώσεις», «Θα σε θάψουμε». Αυτές ήταν μερικές μόνο από τις φράσεις που απηύθυναν τους τελευταίους δώδεκα μήνες στην πρώην γραμματέα Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης του υπουργείου Παιδείας κυρία Θάλεια Δραγώνα μέλη μεμονωμένων ακροδεξιών ομάδων, με καθημερινά μηνύματα στο ηλεκτρονικό της ταχυδρομείο. Οπως λένε συνεργάτες της, η πρώην ειδική γραμματέας του υπουργείου Παιδείας « δεν άντεξε τελικά την ασφυκτική πίεση μιας πολιτικής ομάδας που συνδέεται ανοικτά με το παρακράτος...». Η χθεσινή παραίτησή της από τη θέση που κατείχε στο υπουργείο Παιδείας φαίνεται ότι εξασφάλισε στην ίδια ηρεμία και στην υπουργό Παιδείας κυρία Αννα Διαμαντοπούλου ένα μέλλον διαφορετικό από εκείνο της προκατόχου της κυρίας Μαριέττας Γιαννάκου.

Αιτία πολιτικών τριγμών στην περίπτωση της κυρίας Δραγώνα υπήρξε η διδασκαλία του μαθήματος της Ιστορίας. Στην κυρία Δραγώνα μάλιστα αποδίδεται η «μητρότητα» της πρότασης που κατέθεσε ομάδα καθηγητών του υπουργείου Παιδείας για να σταματήσει να διδάσκεται η Ιστορία ως υποχρεωτικό μάθημα στις τελευταίες τάξεις του Λυκείου και να αποτελέσει μάθημα επιλογής για τους μαθητές που θα επιλέγουν τη Θεωρητική Κατεύθυνση. Η πρόταση αυτή ξεχώριζε μόνο τρία υποχρεωτικά μαθήματα, τη Λογοτεχνία, τη Γυμναστική και τα Αγγλικά, προσεγγίζοντας ένα διαφορετικό μοντέλο ιεράρχησης των μαθημάτων στα σχολεία.

Βέβαια, όπως αναφέρουν οι πληροφορίες, η συγκεκριμένη πρόταση δεν επρόκειτο να υιοθετηθεί από την υπουργό Παιδείας, αλλά αποτέλεσε απλώς μια από τις πολλές προτάσεις που κατατέθηκαν εν όψει των αλλαγών στο Λύκειο που ετοιμάζει η κυβέρνηση. Η «διαρροή» τού περιεχομένου της όμως και η προβολή της από μερίδα του Τύπου ως ειλημμένης απόφασης του υπουργείου Παιδείας προκάλεσε αλυσιδωτές αντιδράσεις. Τόσο η κυρία Διαμαντοπούλου όσο και η υφυπουργός Παιδείας κυρία Εύη Χριστοφιλοπούλου διέψευσαν την πληροφορία ως ανακριβή. Είχαν προηγηθεί όμως ομιλίες στη Βουλή από εκπροσώπους του Λαϊκού Ορθοδόξου Συναγερμού (ΛΑΟΣ) κατά της πολιτικής της κυρίας Δραγώνα.

Ανώνυμος είπε...

Η πρώην ειδική γραμματέας συναντήθηκε χθες με την υπουργό Παιδείας και της παρέδωσε την παραίτησή της, η οποία και έγινε δεκτή. Η κυρία Διαμαντοπούλου τόνισε ότι «χάνει έναν πολύτιμο συνεργάτη», ενώ η πρώην ειδική γραμματέας Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης επέμεινε στη δήλωσή της ότι παραιτείται για λόγους πολιτικούς. Πάντως, όπως αναφέρουν συνεργάτες της κυρίας Δραγώνα από το υπουργείο Παιδείας, η ίδια δεν προσπάθησε να υποτιμήσει τη σημασία της Ιστορίας στο εκπαιδευτικό σύστημα, αλλά να την εντάξει σε ένα διαφορετικό εκπαιδευτικό μοντέλο με λίγα υποχρεωτικά μαθήματα στις τελευταίες τάξεις του Λυκείου και πριν από τις πανελλαδικές εξετάσεις.

Το θέμα των προτάσεων για τις αλλαγές στα Λύκεια βέβαια δεν προκάλεσε αντιδράσεις μόνο στους εθνικιστικούς κύκλους, αλλά και έξω από αυτούς. Πανεπιστημιακοί των Θεωρητικών Σπουδών αλλά και εκπρόσωποι των επιστημονικών ενώσεων ξεσηκώθηκαν καταγγέλλοντας ότι συρρικνώνεται το επιστημονικό τους αντικείμενο.

Από την πλευρά του, ο πρόεδρος του ΛΑΟΣ κ. Γ. Καρατζαφέρης έκανε χθες δηλώσεις για το θέμα. « Χαίρομαι που και για τις δύο, την κ. Ρεπούση και την κ. Δραγώνα, είμαστε η αιτία εμείς, έτσι που φωνάξαμε μέσα στη Βουλή, το είπα κατευθείαν κατά πρόσωπο του κ. Παπανδρέου να μην περιμένει από εμάς στήριξη όσο η κ. Δραγώνα είναι εκεί » δήλωσε χαρακτηριστικά. « Κατάλαβαν έστω και αργά στο ΠαΣοΚ ότι η κ. Δραγώνα δεν έπρεπε να είναι στον τομέα αυτό. Χαίρομαι που έφυγε όπως και η κ. Ρεπούση. Προκαλούν την ιστορία, προκαλούν τη συνείδηση, προκαλούν τον κόσμο » κατέληξε.

«Κόκκινο πανί» για ακροδεξιούς
Πανεπιστημιακός με προοδευτικό προφίλ και έντονη δράση στην υποστήριξη της μουσουλμανικής κοινότητας της Θράκης, αλλά και διαφόρων ομάδων μειονοτήτων στη χώρα μας, η κυρία Δραγώνα αποτέλεσε επί χρόνια το «κόκκινο πανί» για τον πολιτικό χώρο της Ακρας Δεξιάς. Οταν όμως στο παιχνίδι μπήκε ξανά το μάθημα της Ιστορίας, οι ακροδεξιές πολιτικές ομάδες που περίμεναν τόσα χρόνια βρήκαν την ευκαιρία να της δώσουν το «καίριο χτύπημα».

« Αν δείτε την πορεία που έγινε στο κέντρο της Αθήνας από ομάδες νεαρών μια εβδομάδα μετά την επιλογή της κυρίας Δραγώνα για τη Γραμματεία Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης του υπουργείου Παιδείας θα σοκαριστείτε...» έλεγε χθες στο «Βήμα» άνθρωπος του περιβάλλοντος της κυρίας Δραγώνα. « Θύμιζε την πρώτη περίοδο της ανόδου του ναζισμού στη Γερμανία... » συνέχισε ο συνομιλητής μας.

http://www.tovima.gr/

Ανώνυμος είπε...

Ρε παιδιά, ας σοβαρευτούμε λίγο, λάθος ο χάρτης, τα βόρεια προάστια των Σκοπίων είναι για το Κόσοβο.
Και όταν λέμε η νότιος ΠΓΔΜ πάει στην Ελλάδα, σαφώς και ενοούμε στο ΔΝΤ, όχι στα βουτυρόπαιδα της Μαξίμου.

Ανώνυμος είπε...

"η Μακεδονία από ανέκαθεν αυτοπροσδιορίζονταν ως Μακεδονία...
το ίδιο και οι Μακεδόνες αυτοορίζονταν μόνο ως Μακεδόνες..
αντίθετα η Ελλάδα είναι τεχνητό κατασκεύασμα, δίχως οποιαδήποτε γεωγραφικό αντίκρυσμα..."


Θα ήθελα να ρωτήσω αν αυτή η άποψη βρίσκει σύμφωνη τη διαχείριση του ιστολογίου.

Ανώνυμος είπε...

7,50
Ναι μονο που ξεχασες να μας πεις την προελευση και το ετοιμολογικο του ονοματος "Μακεδονια"

Ανώνυμος είπε...

«Χίλιες και μία νύχτες»
«Μοιραζόμαστε τον καφέ και το αλάτι»
Ούτε οι πρωταγωνιστές της σειράς «Χίλιες και μία νύχτες» περίμεναν ότι θα συναντούσαν υποδοχή... αρχηγών κράτους στην Αθήνα

ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΓΡΑΜΜΕΛΗ | Τετάρτη 27 Οκτωβρίου 2010

Η αίθουσα του Ζαππείου που επρόκειτο να φιλοξενήσει τους δύο τούρκους σουπερστάρ είχε γεμίσει ασφυκτικά από νωρίς. Δημοσιογράφοι, φωτογράφοι, στελέχη του ΑΝΤ1, αλλά και φανατικοί θαυμαστές της σειράς «Χίλιες και μία νύχτες» ανέμεναν την άφιξη των πρωταγωνιστών Χαλίτ Εργκέντζ και Μπεργκουζάρ Κορέλ, οι οποίοι έκαναν την εμφάνισή τους λίγο μετά τις 15.00. Τα φλας άστραψαν, τα μικρόφωνα άναψαν και τα κινητά πήραν φωτιά- σε ρόλο φωτογραφικής μηχανής. Σαστισμένοι από την υποδοχή οι τηλεοπτικοί «Ονούρ» και «Σεχραζάτ» απάντησαν σε όλα τα ερωτήματα που δέχτηκαν ενώ δεν σταμάτησαν να χαμογελούν και να ευχαριστούν όλους για την υποδοχή που τους επεφύλαξαν.

«Είναι μεγάλη έκπληξη για μας αυτό που συμβαίνει, όπως και η μεγάλη επιτυχία της σειράς στην Ελλάδα» εξομολογήθηκαν κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου την οποία άνοιξε ο τούρκος πρεσβευτής στην Ελλάδα κ. Χασάν Γκογκούς και προλόγισε ο γενικός διευθυντής Προγράμματος του Αnt1 κ. Γιάννης Λάτσιος. Ο τελευταίος μάλιστα δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο να γίνει μια ελληνοτουρκική παραγωγή- κάτι το οποίο ήδη μελετάται. Σχολιάζοντας τις ελληνοτουρκικές σχέσεις ο Χαλίτ Εργκέντζ τις χαρακτήρισε χρησιμοποιώντας ένα τούρκικο γνωμικό: «Είμαστε γείτονες, άρα και τον καφέ και το αλάτι θα το μοιραστούμε». Οσο για το μυστικό της επιτυχίας για τις «Χίλιες και μία νύχτες» και οι δύο πρωταγωνιστές συμφώνησαν ότι πρόκειται «για εξαιρετικό σενάριο, για μια δουλειά με συναίσθημα και για μια πολύ καλή παραγωγή». Και εκεί που όλα κυλούσαν ήρεμα και οι ερωτήσεις διαδέχονταν η μια την άλλη, το μικρόφωνο πήρε μια ηλικιωμένη θαυμάστρια η οποία ταξίδεψε από τη Σπάρτη με λεωφορείο για να συναντήσει από κοντά τα τηλεοπτικά ινδάλματά της. Συγκινημένοι οι δύο ηθοποιοί διέκοψαν τη συνέντευξη, την κάλεσαν κοντά τους, φωτογραφήθηκαν μαζί της, την αγκάλιασαν και της φίλησαν ευγενικά τα χέρια εκφράζοντας την ευγνωμοσύνη τους. Από όλες τις γωνιές της αίθουσας ακούστηκαν φωνές, με κάποιες κυρίες να λένε πως ήλθαν από τη Θεσσαλονίκη και από άλλες πόλεις της Ελλάδας μόνο και μόνο για να τους δουν από κοντά. Τις μεγαλύτερες θαυμάστριες διαδέχτηκαν κάποια νεαρά κορίτσια τα οποία περίμεναν υπομονετικά να πάρουν αυτόγραφο και να δώσουν ανθοδέσμες, ενώ δυναμικό «παρών» έδωσε και το fan club της σειράς στο facebook, το οποίο αριθμεί περισσότερα από 9.000 μέλη!

Διαβάστε περισσότερα: http://www.tovima.gr/
--------------------------------------------------------------
η φυσική αντίδραση εμός λαού ο οποίος μαζί ε τον τουρκικό λαό προήλθε από την κοινή οθωμανική μήτρα....
καμια πολιτιστική διαφορά ανάμεσα στους σημερινούς τούρκους και έλληνες...
αυτό είναι παγκοσμίως γνωστό..

Akritas είπε...

belo more καταρχήν η πολιτιστική και η εθνοτική μου ταυτότητα είναι Μακεδονική, άρα ονομάζομαι εθνοτικά σαν Μακεδόνας και εθνικά σαν Έλληνας. Έτσι δεν χρειάζομαι το «μακάρι να....».

H ουσία είναι ότι δεν απαντάς πως εγώ ο Μακεδόνας θα ξεχωρίζω από εσάς τους Σλάβους που αυτοπροσδιορίζεστe όχι σαν Μακεδόνες(Ελληνικός όρος) αλλά σαν Μακεντότσι στην γλώσσα σας.
Μπορείς να μου προτείνεις κάτι;

belo more είπε...

Akritas, εγώ και όλοι οι Μακεδόνες που ανήκουμε στο μακεδονικό έθνος δεν είμαστε εθνοτικά η εθνικά Έλληνες. Δεν έχουμε άλλο όνομα ούτε άλλη ταυτότητα. Το όνομα Μακεδονία-μακεδονικό ακόμα ερευνάται κατά πόσο είναι ελληνικό, από την αρχαιότητα, αλλά αυτό δεν έχει και μεγάλη σημασία: αυτό που είναι σημαντικό είναι ότι το έθνος των Μακεδόνων διατήρησε το ιστορικό αυτό όνομα μέχρι σήμερα. Οι Έλληνες κάτοικοι της Μακεδονίας μόνο την τελευταία εικοσαετία άρχισαν να αποκαλούνται Μακεδόνες (αν και οι περισσότεροι δεν ξεχνούν τις ενθοτικές τους ρίζες (Πόντιοι, Μικρασιάτικες, Βλάχοι, Αρβανίτες, κτλ) και τις δηλώνουν ελεύθερα.
Δεν είμαστε Σλάβοι γιατί δεν υπάρχει τέτοια εθνική η εθνοτική ομάδα στην οποία θα μπορούσαμε να ανήκουμε. Σλάβοι είναι περίπου 500 εκατομμύρια άνθρωποι που ανήκουν σε διάφορα έθνη και μιλούν σλαβικές γλώσσες: όλοι αυτοί δεν είναι ομοεθνείς και το κάθε έθνος ξεχωρίζει με το εθνικό του όνομα και όχι βάση της γλωσσικής ομάδας στην οποία ανήκει.
Όσο για το Μακεντοντσι στην γλώσσα μας, γιατί σου φαίνεται περίεργο; Εσύ αυτοπροσδιορίζεσαι ως Έλληνας στην γλώσσα σου αλλά , πχ , ο Αμερικανός σε αποκαλεί Γκρικ, γιατί αυτό είναι το όνομα σου μεταφρασμένο στα αγγλικά!
Πάντως, εγώ ξέρω ότι μόνο οι απατεώνες επιδιώκουν να έχουν πολλές ταυτότητες. Εμείς έχουμε μόνο μια!

Ανώνυμος είπε...

η γελοιότητα του Ακρίτα σε όλο το μεγαλείο της...
η εθνοτική ταυτότητα συνδέεται με την ανθρώπινη ταυτότητα, δίχως ξεκάθαρα και ισχυρά πολιτικά στοιχεία...
π.χ η βλάχικη ταυτότητα στην ελλάδα είναι εθνοτική..
αντίθετα η μακεδονική ταυτότητα στην ελλάδα με πλούσιο ιστορικό πολιτικής εθνοτικής διακριτότητας και χειραφέτησης είναι εθνική-γκότσε ντέλτσεφ, κρστε μισίρκωφ, κ. ά...
συνεπώς η εθνική ταυτότητα αποτελεί αναβαθμισμένη πολιτικά εθνοτική ταυτότητα...
πουθενά στο κόσμο δεν έχουμε ξεχωριστή εθνοτική και διαφορετική εθνική ταυτότητα, πλήν των εθνικιστικών ονειρώξεων και σχεδιασμών...
αντίθετα υπάρχει διακριτότητα της εθνικής/εθνοτικής ταυτότητας και της πολιτικής ταυτότητας...
οι μακεδόνες της ελλάδος έχουν εθνοτική και εθνική ταυτότητα ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΗ...
πολιτική ταυτότητα όμως έχουν ελληνική , ως έλληνες πολίτες...
κανείς στον κόσμο και συνεπώς οι Μακεδόνες δεν προτείνουν αυτοπροσδιορισμό σε τρίτους...
ιδιαίτερα σε γνωστούς αντιμακεδόνες όπως ο Ακρίτας που τους ετεροπροσδιορίζουν υβριστικά με όρους που οι Μακεδόνες δεν χρησιμοποιούν , όπως Σλάβοι...
με χαρά όμως θα μαθαίναμε για την αληθινή εθνοτική καταγωγή του Ακρίτα...???
για την μητρική γλώσσα των παππούδων του, την περιοχή γέννησης και καταγωγής του..???
τα οικογενειακά έθιμα, τα παραδοσιακά τραγούδια και χορούς...
μην ντρέπεσαι Ακρίτα , η τουρκική ταυτότητα βρίσκεται σε άνοδο, ο ονούρ γοήτευσε όλες τις ελληνίδες με τουρκική εθνοτική καταγωγή,η εκμάθηση της μητρικής βρίσκεται σε άνοδο...
γιατί το αίμα νερό δεν γίνεται...
αντι να ασχολείσαι λοιπόν με την βίαιη εξαφάνιση της μακεδονικής ταυτότητας από την ελλάδα συμπλέοντας με τους συνοδοιπόρους του νεοναζί πλεύρη και των παρακλαδιών της ΕΥΠ , κάνε μας μία αυτοπαρουσίασή σου...
θα είχε ενδιαφέρον...
ΔΕΥΤΕΡΗ πραγματική και όχι ψευδεπίγραφη εθνοτική αλλά και εθνική ταυτότητα με το προσωνύμιο μακεδονική , ούτε υπάρχει ούτε είναι δυνατόν να κατασκευαστεί ακόμα και στα γραφεία του ελληνικού υπέξ...
αν λοιπόν είσαι εθνοτικά Μακεδόνας όπως λές Ακρίτα σταμάτα τις μπουρδολογίες σου και μεσολάβησε στους φίλους σου για να εισαχθεί η μητρική σου εθνοτική μακεδονική γλώσσα στα σχολεία της αιγαιατικής μακεδονίας της ελλάδος που φοιτούν Μακεδόνες , με μητρική γλώσσα την μακεδονική...
εκμάθηση υποχρεωτική για όλους τους μαθητές και όχι ως μάθημα επιλογής τόσο λόγω μη διάκρισης , με δεδομένη την ιστορική ελληνική εμπειρία διώξεων της μακεδονικής γλώσσας όσο και ως χρηστική και γειτονική και διαβατήριο για πληθυσμιακή γλωσσική κοινότητα πλέον των 600 εκατομμυρίων σε όλο τον κόσμο...
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕ δημόσια όλους εμάς όπως αυτοπροσδιοριζόμαστε από αιώνες , ως Μακεδόνες ...
αναγνώρισε το μακεδονικό κράτος, την μακεδονική εκκλησία...
αυτό επιβάλλει το Διεθνές Δίκαιο..
μην φοβάσαι , οι Μακεδόνες σέβονται όλες τις μειονότητες της Μακεδονίας..
ιδιαίτερα την λεγόμενη ελληνική, με τουρκική εθνοτική καταγωγή...
εμπρός λοιπόν , πέραν του αντιμνημονιακού αγώνα του καναπέ κάνε κάτι καλό για την ελλάδα ΜΑΣ...
και γρήγορα προτού οι ξένοι δανειστές μας φρικάρουν από τις εθνικιστικές σας ανοησίες και σταματήσουν να μας δανείζουν, οδηγώντας μας πλέον σε πραγματική χρεωκοπία.....
υ.γ αν κάποιος έχει στοιχεία για γεωγραφική περιοχή και όχι πολιτική , με το όνομα ελλάδα ας τα αναφέρει..
γιατί κανείς στον κόσμο δεν γνωρίζει τέτοια περιοχή...
πολιτική περιοχή με επτάκις μεγενθυμένα όρια γνωρίζουμε και αφορά το ελληνικό κράτος, με ημερομηνία ίδρυσης για πρώτη φορά στην ιστορία το 1826...

Akritas είπε...

Αν και δεν μου απαντάς, δυο παρατηρήσεις στο τελευταίο σου σχόλιο- μιας και δεν θέλεις να απαντήσεις- για να κλείσω:

Ο όρος Σλάβος είναι και εθνοτικός ή εθνικός (ethnic) και γλωσσολογικός όρος σύμφωνα με την Britannica. Άρα λοιπόν είναι ένας όρος που προσδιορίζει ΚΥΡΙΑ και ΚΑΙΡΙΑ, την πολιτιστική και εθνοτική ταυτότητα κάποιου ή κάποιων. Εάν θέλεις έχω και άλλες πηγές να σου βάλω.

Σε ότι αναφορά τον αυτοπροσδιορισμό των Ελλήνων ως εθνοτικά ή πολιτιστικά Μακεδόνες υπάρχει πλήθος αποδείξεων -άνω των 150 ετών- σε αυτό το βιβλίο. Είναι ένας μύθος σας που καταντάει πλέον ουτοπία να το υποστηρίζεις, ειδικά να λες σε έναν Έλληνα γηγενή ότι δεν αυτοπροσδιοριζόνταν εθνοτικά ή πολιτιστικά ως Μακεδόνας πριν το 1990. Και δεν μιλάω για Πόντιους ή Μικρασιάτες.

belo more είπε...

Akritas, εάν ο ορος Σλάβος έχει εθνοτική και πολιτιστική έννοια, εμείς οι Μακεδόνες θα το δεχτούμε όταν όλα τα έθνη με σλαβική γλωσσική ταυτότητα το εφαρμόσουν και προσθέσουν στην εθνική ονομασία τους τον όρο Σλάβο- (Σλαβοσέρβοι, Σλαβοπολωνοί, Σλαβορώσσοι, κτλ).
Όσο για τους Έλληνες της Μακεδονίας που αναφέρεις, αυτοί ήταν μεν Μακεδόνες στην καταγωγή αλλά δήλωναν εθνικά Έλληνες (Γκ’ρτσι): πως είναι δυνατόν, τα εγγόνια και τα δισέγγονα τους να μπερδεύονται στην εθνική τους συνείδηση με τους εθνικά Μακεδόνες και να θέλουν σήμερα να δηλώνουν ότι είναι εθνικά/εθνοτικά Μακεδόνες (σκέτο); Θα τρίζουν τα κόκκαλα των Γκ’ρτσι προγονών τους!

belo more είπε...

Ανώνυμε 2:21, ναι, συμφωνώ απόλυτα.

belo more είπε...

Ανώνυμε 3¨57, εδω υπάρχει μια άποψη....

“Make” (mother) and “don” (home) or Makedon as it came to be known to the outside world, was “mother’s home” to the children of Macedonia.
There are other stories that make reference to the meaning of the name “Makedon” but this, I believe, is the most realistic meaning.

http://www.maknews.com/html/articles/stefov/stefov16.html

Ανώνυμος είπε...

belo , Μακεδόνες στην εθνοτική καταγωγή , με υπαρκτά τα μακεδονικά στοιχεία της οικογενειακής μακεδονικής γλώσσας , των μακεδονικών τραγουδιών και χορών παραμένουν Μακεδόνες με μακεδονική εθνοτική καταγωγή άσχετα της ελληνικής εθνικής ΔΗΛΩΣΗΣ...
αλλά ακόμα και αν χάσει το περιεχόμενο της μακεδονικής καταγωγής και προσχωρήσει στην ελληνική εθνοτική ταυτότητα πάλι δεν υπάρχει σύγχυση , όπως οι πομάκοι που προσχώρησαν στην τουρκική εθνική ταυτότητα...
ουδεμία σύγχυση ως πρός αυτό., ούτε ακόμα και συην περίπτωση που το οικογενειακό δέντρο του ενός γονέα είναι μακεδονικό και του άλλου γονεα "ελληνικό"...
πρόκειται για ΔΥΟ ξεχωριστές και απόλυτα διακριτές εθνοτικές ταυτότητες τις οποίες δύναται κάποιος να κατέχει ταυτόχρονα και να τις αναγνωρίζε και όχι ΜΙΑ...
αυτό ουδεμία σχέση έχει με την ασιατική κουτοπονηριά των ελλήνων και των τουρκομογγόλων βουλγάρων οι οποίοι για εθνικιστικούς λόγους ισχυρίζονται αντιφατικά ότι η μακεδονική ταυτότητα αποτελεί ΜΕΡΟΣ της ελληνικής και της βουλγαρικής αντίστοιχα...
γεγονός ΨΕΥΔΕΣ και αντιφατικό αφού ακόμα και αν η μακεδονική ταυτότητα δεν ήταν ανεξάρτητη και διακριτή αλλά μέρος άλλης , αυτό θα αφορούσε μόνο ΜΙΑ και όχι μέρος ταυτόχρονα τριών ανεξάρτητων ταυτοτήτων- ελληνική,βουλγαρική,σερβική...

Akritas είπε...

Belo άλλο η τοπική ταυτότητα(εθνοτική) και άλλο η εθνική ταυτότητα(συλλογική ταυτότητα εθνοτήτων). Η Μακεδονική ήταν και είναι και θα παραμείνει ως κομμάτι της Ελληνικής εθνικής ταυτότητας βάση των ορισμών των ταυτοτήτων:
- Η ταυτότητα του χώρου
- Οι ταυτότητες των λαών που συνδέονται με αυτόν τον χώρο
- Η ταυτότητα της πολιτιστικής κληρονομιάς

Δηλαδή...
-Μακεδονία και Makedonija
-Μακεδόνες και Македонски
-Έλληνας Μακεδόνας και Makedonskiot nacionalnosti

Εάν εσείς δεν θεωρείτε τον πολιτισμό σας και την γλώσσα σας ως μη Σλαβικό είναι δικό σας πρόβλημα. Όταν όμως σφετερίζεστε την ταυτότητα άλλων όπως η χρήση του αυτοπροσδιοριστικού όρου τότε θα υπάρξει πρόβλημα(που υπάρχει).

belo more είπε...

Akritas, με όσα γράφεις στο σχόλιο σου εγώ βλέπω μόνο ένα πρόβλημα: η προσπάθεια σου να μας ετεροπροσδιορίσεις. Αυτό απαγορεύεται. Η Ελλάδα έχει ένα θέμα με το όνομα του γειτονικού κράτους, αλλά δεν είναι κάτι πρωτόγνωρο στα διεθνή θέματα στον ΟΗΕ. Ποτέ όμως και πουθενά δεν συζητείται και δεν μπαίνει σε διαπραγμάτευση η δηλωμένη ΕΘΝΙΚΗ ταυτότητα κάποιου λαού. Όταν η Γερμανία ήταν μοιρασμένη σε δυο κράτη, είχαν προσδιοριστικά στα κρατικά τους ονόματα, αλλά οι πολίτες και τον δυο χωρών δήλωναν εθνικά Γερμανοί και ουδέποτε σκέφτηκε κανείς να αμφισβητήσει ότι η Ανατολικογερμανοί ήταν Γερμανοί όσο και οι ομοεθνείς τους Δυτικογερμανοί. Με αλλά λόγια, δεν μπορεί κανείς να αμφισβητήσει την ύπαρξη του μακεδονικού έθνους, το οποίο φυσικά δεν περιορίζεται στην Δημ. της Μακεδονίας αλλά υπάρχει και στα άλλα κομμάτια της ευρύτερης γεωγραφικής Μακεδονίας και στην Διασπορά. Άρα, ακόμα και Vardarska Macedonia να την πουν, οι Μακεδόνες που ζουν εκεί πάλι Μακεδόνες θα αυτοπροσδιορίζονται, οι Αλβανοί πάλι Αλβανοί, θα είναι, κτλ. Και όταν ήταν Γιουγκοσλαβία, πάλι Μακεδόνες αυτοπροσδιορίζονταν διότι εθνική ταυτότητα Γιουγκοσλαβική δεν υπήρχε (γι’ αυτό και διαλύθηκε η Γιουγκοσλαβία).
Όσοι δηλώνουν εθνικά Μακεδόνες (υπάρχει-δεν υπάρχει μακεδονικό κράτος) δεν μπορεί να είναι εθνικά Έλληνες.

Akritas είπε...

Την εθνική ταυτότητα κάποιου λαού σαφώς και δεν μπορεί κανείς να την αμφισβητήσει.
Αλλά το όνομα του κράτους όπως και τα παράγωγά του μπορεί.
Είναι γμωστό βέβαια,ότι η απαγόρευση της καταχρηστικής άσκησης δικαιώματος είναι μια γενική αρχή του δικαίου, που απαντάται επανειλημμένα στη διεθνή δικαιοδοτική πρακτική και είναι ανώτερη ιεραρχικά από τους κανόνες που διέπουν την ενάσκηση των εξατομικευμένων δικαιωμάτων των υποκειμένων του διεθνούς δικαίου.
Άλλωστε η στάση του ΟΗΕ, της ΕΕ και του ΝΑΤΟ, δείχνουν ότι ο ισχυρισμός της Ελλάδας πως η επιλογή του ονόματος ενός κράτους μπορεί να στοιχειοθετήσει μια μορφή επίθεσης δεν είναι αβάσιμη.
Εσείς τώρα αν νομίζετει ότι οι Έλληνες και ειδικά εμείς οι Μακεδόνες θα ζήσουμε με αυτήν την κατάχρηση του ονόματος από εσάς ειρηνικά, τότε δυστυχώς αυτό είναι άλλη μία Βαλκανική ουτοπία.

belo more είπε...

Η Ελλάδα προσπαθεί 20 χρόνια να προσδιορίσει στους εταίρους της στο ΝΑΤΟ και στην ΕΕ πού ακριβώς είναι το πρόβλημα της με την Δημ. της Μακεδονίας και με το όνομα αυτής της χώρας! Ούτε η ιστορία, ούτε η γεωγραφία, ούτε η εθνολογία μπορούν να εξηγήσουν την στάση της Ελλάδας, η οποία, φυσικά, δεν μπορεί να αναφέρει τον πραγματικό λόγο για τον οποίο αντιτίθεται στο όνομα Μακεδονία για το γειτονικό κράτος: αυτη η επομονη της οφειλεται στο γεγονος οτι δεν θέλει να αναγνωρίσει μακεδονικό έθνος! Θα είναι πολυ δύσκολο να αρνείται για πάντα την ύπαρξη Μακεδόνων εάν υπάρχει μακεδονικό κράτος. Εκεί και μόνο εκεί είναι το πρόβλημα της, αλλά τζάμπα παιδεύεται!

Ανώνυμος είπε...

μπέλο , αν οι Μακεδόνες της Ελλάδος υποστούν ολική εθνοκάθαρση , η ελλάδα αμέσως θα αναγνωρίσει το μακεδονικό έθνος...
το όλο ζήτημα δημιουργείται από την ουτοπική ανασφάλεια της ψευδούς ελληνικής μονοεθνίας...
με απλά λόγια το βαθύ ελληνικό κράτος και οι γκρίζοι λύξοι της συνομοταξίας του ακρίτα φοβούνται απίστευτα αν και αβάσιμα για να μη χάσουν το ΚΛΕΜΜΕΝΟ 51% της Μακεδονίας...
στο οποίο το 40% είναι εθνικά Μακεδόνες με ελληνική υπηκοότητα, όχι όμως εθνικά έλληνες...
τα ψέμματα τους τελειώνουν...
το μακεδονικό κράτος σύντομα θα αναγνωρισθεί ως τέτοιο από όλα τα κράτη...
οι ψευτομακεδόνες της ψυχής μας από τον ασιατικό πόντο θα πάψουν να καπηλεύονται ξένα ονόματα..
το ότι κατοικούν στην βαυαρία δεν τους κάνει βαυαρούς...
παρομοίως επειδή ζούν στη Μακεδονία δεν τους κάνει Μακεδόνες..
εξάλλου στο εξωτερικό δηλώνουν έλληνες ..
και όταν κατα λάθος δηλώσουν μακεδόνες οι ξένοι τους λένε γειά σας στα μακεδονικά και όχι στα ελληνικά, δηλαδή ζντράβο...

Ανώνυμος είπε...

belo more

On Line Etymology Dictionary - Harper, Douglas

www.etymoniline.com

Macedonia

from L. Macedonius "Macedonian," from GREEK Makedones, lit. "highlanders" or "the tall ones," related to makednos "long, tall," makros "long, large"

http://www.etymonline.com/index.php?search=macedonia&searchmode=none

belo more είπε...

Ανώνυμε 6:30,
Could we say that Tibetans were/are Macedonians?
The answer is yes!!!
Why?

-Because Greek archaeologists owning the answer.
They are saying that
"...The word Macedon (Gk: Makedvn) is very likely to come from the greek word 'makednos' first mentioned in Homer's Odyssey (Od. H106), and later by Herodotos, who called 'Makednon eunos' the various Doric tribes among which he included the Macedonians (Her. I.56, VIII.43).

The word 'Makednos' has the meaning of long, tall, and highlander.... Macedonians were called so because they were tall. Nowadays the meaning of 'highlander' is more prevalent...."

Tibetans as people were
tall -while a live
long -when the life is ending
and highlanders- because Gods knows how many of them used to
lived at Highlands!
So,yes Greek archaeologists would agreed
Tibetans were Macedonians
:) :) :)

belo more είπε...

From the other hand, lets go at this way

- choose Hindi to English translate

-type :World of Mother

Translate from: English
Translate into: Hindi

English to Hindi translation Hide romanization
माँ की दुनिया
(listed to this translation please )
Mām̐ kī duniyā


Does it sound familiar ?


Conclusion:
Name of Macedonia with one of its meaning as Earth Mother
Make -Mother
Duma-*Dumia-Donia-*Dzonia-*Dzenia-*dZemia-Zemia-Zemja-i.e. Earth,

have got it's fully connection with today Hindi

Questions as are there any connection in between meanings of the name of Macedonia as
Earth Mother and World of Mother ?

Ανώνυμος είπε...

Καλά εσύ πήγαινε και κάνε ετυμολογήσεις με τους Homer MakeDonskis, και οι υπόλοιποι με το www.etymoniline.com!!!

Ανώνυμος είπε...

Αν πάμε στην Ηράκλεια , ξέρεις δίπλα στα βιτόλια , ποιός απο εμάς θα καταλάβει τι γράφουν αυτές οι πέτρες?

belo more είπε...

Ανώνυμε 3:25, όλοι οι ελληνομαθείς, ακόμα και Κινέζοι!

Ανώνυμος είπε...

Τέτοια εξοργιστικά σχέδια αντιμετωπίζονται μόνο με το ίδιο νόμισμα.
Εδώ και τώρα διαμελισμός της Ελλάδας και μοίρασμα της αναμεσα σε Τουρκία, Αλβανία, Μακεδονια!!!


Nai, epeidi afti ti stigmi den exoume kratos gia na sou to dwsoume, mias kai to kratos mas anikei sto dnt twra pia, mporoume na sou dwsoume oti mas perissepse kai oti diathetoume afti ti stigmi. Ti xalkidiki as poume. Tha itheles na pareis to makrytero i ta dyo akriana tis?