Voden Makedonsko Radio

22 Δεκ 2010

ΚΟΛΕΝΤΕ

30 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Συνέντευξη Μπουτάρη σε εφημερίδα των Σκοπίων
Την άποψη ότι η κυβέρνηση της ΠΓΔΜ πρέπει να κάνει υποχωρήσεις στο θέμα της ονομασίας και να αλλάξει τη στάση της ώστε να βρεθεί λύση, διατύπωσε ο νέος δήμαρχος της Θεσσαλονίκης Γιάννης Μπουτάρης σε εκτενή συνέντευξή του που δημοσιεύεται σήμερα στην εφημερίδα των Σκοπίων «Utrinski Vesnik».

Η πλέον ενδεδειγμένη λύση είναι μία σύνθετη ονομασία, λέει ο κ. Μπουτάρης, προκρίνοντας την ονομασία «Σλαβομακεδονία».

http://www.newsbeast.gr/politiki/arthro/94825/zitei-upohoriseis-apo-tin-pgdm-sto-thema-tis-onomasias/

belo more είπε...

Σλαβομακεδονία, ε; Ωραία, αφού ο ίδιος είναι Βλάχος απο την Μακεδονία, να πούμε την δική του Μακεδονία Βλαχομακεδονία!
Πόσα χρόνια θα περάσουν ακόμα για να καταλάβουν οι διάφοροι Βλάχοι, Πόντιοι, Μικρασιάτες, Ρομα, Αρβανίτες της Μακεδονίας άτι η γεωγραφική έκταση που ονομάζεται έτσι, δεν μπορεί να αλλάξει όνομα και να παίρνει το όνομα της εθνικής ταυτότητας των διάφορων κατοίκων της; Η Μακεδονία (ολόκληρη) είναι και θα παραμείνει Μακεδονία ακόμα και αν κατοικηθεί αποκλειστικά απο Αφρικανούς! Δεν θα γίνει Αφρομακεδονία.

Ανώνυμος είπε...

για να ονομασθεί σλαβομακεδονία θα πρέπει να υπάρχουν σλάβοι..
όμως τέτοιοι δεν υπάρχουν..
υπάρχουν μόνο μακεδόνες..
και φυσικά αλβανοί οι οποίοι σφόδρα αντιδρούν σε ένα τέτοιο ενδεχόμενο...
άρα η περιοχή που ονομάζεται εδώ και 25 αιώνες μακεδονία δεν πρόκειται να αλλάξει..
αυτή που πρόκειται να αλλάξει είναι η ανύπαρκτη γεωγραφική περιοχή που ακούει στο όνομα ελλάδα, από μόλις το 1826....
θα ονομασθεί πρώην οθωμανική επαρχία της αλβανοβλαχοτουρκογρεκίας...
στην οποία θα ζούν όλες οι παραπάνω εθνότητες..
φυσικά με όρια που δεν θα περιλαμβάνουν την μακεδονία...

Ανώνυμος είπε...

οι φερόμενες ως απόψεις του Μπουτάρη είναι γνωστές εδώ και χρόνια...
οι μετακινήσεις πληθυσμών στην μακεδονία , όπως και σε άλλες περιοχές είναι συνεχείς....
ουδεμία σχέση ποιός ήλθε πρώτος στην περιοχή, με το σήμερα...
οι σημερινοί κάτοικοι που αυτοπροσδιορίζονται εθνικά μακεδόνες , ουδεμία σχέση αναζητούν με τους αρχαίους μακεδόνες...
ούτε βιολογική αλλά ούτε και πολιτιστική...
παρομοίως με τους κατοίκους της εποχής των μακεδόνων κυρίλλου και μεθοδίου , με τους οποίους τους συνδέει μιά χαλαρή πολιτιστική σχέση ...
φυσικά αυτό πολλαπλάσια ισχύει για τους σύγχρονους φορείς της ελληνικής ταυτότητας, οι οποίοι ουδεμία σχέση βιολογική ή πολιτιστική έχουν με τους αρχαίους έλληνες, πολλώ μάλλω με τους ξεχωριστούς αρχαίους μακεδόνες...
ουδείς άλλος στο κόσμο, ούτε στην μακεδονία ισχυρίζεται ότι η εθνοτική του ταυτότητα ονομάζεται μακεδονική αλλά είναι διαφορετική από την προαναφερθείσα μακεδονική, ούτως ώστε να υπάρχει πιθανότητα σύγχυσης ή διεκδίκησης...
το ότι στην μακεδονία υπάρχει η ξεχωριστή ελληνική εθνοτική ταυτότητα είναι γεγονός το οποίο δεν επιδέχεται αμφισβήτησης, παρά το μη πολιτιστικό αλλά ιδεολογικό της περιεχόμενο...
παρομοίως και η ξεχωριστή τόσο από την μακεδονική όσο και από την ελληνική,
βλάχικη ταυτότητα του κ. Μπουτάρη...
φυσικά και η ξεχωριστή αλβανική αλλά και η εβραϊκή...
φυσικά η ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΗ ταυτότητα όλων των εθνοτήτων που κατοικούν στη Μακεδονία είναι μακεδονική, όπως των 165 εθνοτήτων που ζούν στην καλιφόρνια, καλιφορνέζικη...!!!
το όνομα του μακεδονικού κράτους προέρχεται από την ονομασία της περιοχής στην οποία βρίσκεται και η οποία λέγεται εδώ και αιώνες μακεδονία.....
το όνομα του μακεδονικού κράτους δεν περιέχει γεωγραφικό προσδιορισμό λόγω της έκτασης του σε μέρος της διαμελισμένης μακεδονίας..
όπως δεν περιέχει γεωγραφικό προσδιορισμό και η δημοκρατία της ιρλανδίας , παρότι καταλαμβάνει τα ΝΟΤΙΑ 3/5 της νήσου ιρλανδίας...

Ανώνυμος είπε...

22-12-10

Μπαγίς: ««Το πνεύμα του 1974 εξακολουθεί να ζει στην Κύπρο»

Το Δηλώσεις Μπαγίς για τα επεισόδια μετά τον αγώνα μπάσκετ μεταξύ ΑΠΟΕΛ και Καρσίγιακα στην Κύπρο.
«Το πνεύμα του 1974 εξακολουθεί να ζει στην Κύπρο» είναι το σχόλιο του Τούρκου υπουργού άνευ χαρτοφυλακίου Εγκεμέν Μπαγίς για τα επεισόδια που έγιναν χτες το βράδυ μετά τον αγώνα μπάσκετ μεταξύ της κυπριακής ομάδας ΑΠΟΕΛ και της τουρκικής Πινάρ Καρσίγιακα. Την ίδια ώρα η Τουρκία δηλώνει ότι θα προσφύγει στη FIBA.

Ο Εγκεμέν Μπαγίς παραβρέθηκε σήμερα στην υποδοχή της τουρκικής ομάδας στη Σμύρνη. «Τα όσα διαδραματίστηκαν χτες το βράδυ έδειξαν ότι το πνεύμα του 1974 ζει ακόμα στο Νησί» είπε και σημείωσε ότι «πιστεύουμε πως οι κυβερνώντες στη Νότια Κύπρο πρέπει να κάνουν την αναγκαία έκκληση προς το λαό».

Ο Μπαγίς είπε ότι τα επεισόδια «έδειξαν ότι η Ελληνοκυπριακή πλευρά δεν έχει την επιθυμία της συμβίωσης με ένα δίκαιο και βιώσιμο συμβιβασμό».

«Η επίθεση που δέχτηκαν οι αθλητές μετά από έναν αγώνα στο τέλος του οποίου έτσι κι αλλιώς θα προκρίνονταν, είναι μία συμπεριφορά που πρέπει να παρατηρήσει η διεθνής κοινή γνώμη και να τιμωρηθεί» είπε ο Μπαγίς και τονίζοντας ότι «η στάση της Ελληνοκυπριακής διοίκησης βλάπτει την ΕΕ», δήλωσε ότι «όταν κι εμείς παρατηρούμε δύο μέτρα και δύο σταθμά εντός της ΕΕ, έχουμε κάθε δικαίωμα να αμφισβητούμε την ειλικρίνεια».

Ο Μπαγίς αναφέρθηκε στο αποτέλεσμα των δημοψηφισμάτων του 2004 και είπε «εκείνοι είχαν πει όχι στη λύση και την ειρήνη. Βλέπουμε ότι η χτεσινή τους στάση δεν διαφέρει από αυτήν που έδειξαν τον Απρίλιο του 2004».

Δηλώσεις μετά την άφιξη της ομάδας στη Σμύρνη έκανε και ο προπονητής της ομάδας Χακάν Ντεμίρ ο οποίος τόνισε ότι «η αστυνομία δεν κατάφερε να ελέγξει τους οπαδούς» και σημείωσε τα εξής: «Στο σημείο αυτό φάνηκε και η ισχύς του κράτους μας. Η Ελληνοκυπριακή πλευρά αύξησε τα μέτρα και τελικά φτάσαμε στη Σμύρνη με τρόπο ασφαλή».

Την τουρκική ομάδα υποδέχτηκε στο αεροδρόμιο της Σμύρνης και ο αρμόδιος για θέματα αθλητισμού Τούρκος υπουργός Φαρούκ Ναφίζ Όζακ και τόνισε ότι η Τουρκία θα θέσει στη FIBA το θέμα που ανέκυψε κατά τον αγώνα.

«Εάν η Τουρκία πρόκειται να είναι εντός της ΕΕ μαζί με τη χώρα αυτή, ως Τούρκος πολίτης δηλώνω ότι δεν θέλω να είμαι μαζί τους» σημείωσε ο υπουργός και τόνισε: «Η αντίληψη αυτή δεν μπορεί να συμβιώσει μαζί με το τουρκικό έθνος. Εάν δεχθούμε όλα αυτά ως ενέργειες μιας μειοψηφίας, τότε μπορεί να τα συγχωρέσουμε».

Αργά χτες τη νύχτα, ο Εγκεμέν Μπαγίς δήλωσε ότι ο ίδιος είχε τρεις τηλεφωνικές συνομιλίες με τον Ελληνα υπουργό εξωτερικών Δημήτρη Δρούτσα και δύο συνομιλίες με τον αρμόδιο για θέματα διεύρυνσης επίτροπο της ΕΕ Στέφαν Φούλε, τον «υπουργό εξωτερικών» των κατεχόμενων Χουσεΐν Όζγκιουργκιουν και των πρώην ηγέτη των Τουρκοκυπρίων Μεχμέτ Αλί Ταλάτ. Όλα αυτά, μετά από εντολή, όπως είπε ο Μπαγίς, του πρωθυπουργού Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν.

Αριθμός είπε...

Ανώνυμε 7:38 μ.μ.:

Η δημοκρατία της ιρλανδίας ΔΕΝ καταλαμβάνει τα 3/5 (δηλαδή το 60%) του νησιού που ονομάζεται "Ιρλανδία". Καταλαμβάνει το 83%. Δηλαδή το μεγαλύτερο μέρος.
Από την άλλη, το κράτος του Γκρούεφσκι καταλαμβάνει το 38% της περιοχής που ονομάζεται "Μακεδονία".

Βρες άλλο παράδειγμα, υπάρχουν πολλά που μπορούν να χρησιμοποιηθούν σαν ισχυρά επιχειρήματα.
Η Ιρλανδία είναι ακριβώς το ανάποδο από αυτά που θέλεις να περάσεις.

Ανώνυμος είπε...

Belomore, γράφεις "Πόσα χρόνια θα περάσουν ακόμα για να καταλάβουν (...) άτι η γεωγραφική έκταση που ονομάζεται έτσι, δεν μπορεί να αλλάξει όνομα και να παίρνει το όνομα της εθνικής ταυτότητας των διάφορων κατοίκων της; Η Μακεδονία (ολόκληρη) είναι και θα παραμείνει Μακεδονία ακόμα και αν κατοικηθεί αποκλειστικά απο Αφρικανούς!"

Πόσα χρόνια θα περάσουν ακόμα για να καταλάβεις οτι ΚΑΝΕΙΣ δεν ζήτησε να αλλάξει όνομα η Μακεδονία, αλλά το μέρος εκείνο (λίγο μικρότερο από το 40%) που θεωρούν κάποιοι οτι μονωπωλεί το όνομα ολόκληρης της Μάκεδονίας;

Και φυσικά μια περιοχή μπορεί να πάρει το όνομα της εθνικής ταυτότητας των κατοίκων της! Τα παραδείγματα είναι άπειρα:
Η Σερβία πήρε το όνομα της από τους Σέρβους, η Βουλγαρία από τους Βούλγαρους, η Αλβανία απ' τους Αλβανούς, η Τουρκία από τους Τούρκους, η Γερμανία απ' τους Γερμανούς κλπ κλπ κλπ.

Το να δίνει ένα εθνος το όνομά του σε μια περιοχή είναι το συνηθισμένο.
Το να παίρνει το όνομα μιας περιοχής ένα έθνος είναι το ασυνήθιστο.

Που και που λίγη αυτοκριτική δεν βλάπτει!

Ανώνυμος είπε...

6,21

Για να δεις ποσο ασχετος και κομπλεξικος εισαι διαβασε να μαθεις απο ποτε υπαρχει το ονομα "Ελλαδα¨"

Magna Græcia (Latin meaning "Greater Greece", Greek: Μεγάλη Ἑλλάς, Megálē Hellás) is the name of the coastal areas of Southern Italy on the Tarentine Gulf that were extensively colonized by Greek settlers; particularly the Achaean colonies of Tarentum, Crotone, and Sybaris, but also, more loosely, the cities of Cumae and Neapolis to the north[1]. The colonists, who began arriving in the eighth century BC, brought with them their Hellenic civilization, which was to leave a lasting imprint in Italy, particularly on the culture of ancient Rome


The Oxford Companion to Classical Litrature, Paul Harvey, 1927,1955, p258

http://en.wikipedia.org/wiki/Magna_Graecia

Ανώνυμος είπε...

σήμερα το βράδυ στα μακεδονικά χωριά και πόλεις της ελλάδος οι μακεδόνες αναβιώνουν το έθιμο των παππούδων τους , αυτό των κόλιντα μπάμπω..
και όχι έθιμο που αφορά κάποιους αρχαίους κάτοικους....
πρόκειται για μακεδονικό έθιμο το οποίο δεν συναντάται στις υπόλοιπες εθνότητες της μακεδονίας, αυτόχθονες όπως οι βλάχοι και οι αρβανιτοαλβανοί και έποικους από την τουρκική ασία...
το μακεδονικό αυτό έθιμο , ξεκινά με το άναμα των φωτιών...
τις οποίες συνοδεύει η παραδοσιακή μακεδονική μουσική και κάπου κάπου μακεδονικά μη ελληνικά
τραγούδια...
και φυσικά μακεδονικοί χοροί....

Ανώνυμος είπε...

κανένα ρόλο στην ονομασία του κράτους δεν παίζει το ποσοστό της περιοχής την οποία καταλαμβάνει..
π.χ το κράτος λουξεμβούργο αποτελεί μειοψηφία της περιοχής λουξεμβούργο..
παρομοίως το κράτος μολδαβία...
ούτε φυσικά ισχυρίζεται κανείς για μονοπώληση...
εξαίρεση η ανασφαλής εθνικιστική ελλάδα , με το
η μακεδονία είναι μία και είναι ελληνική...
πολλά και παλιά έθνη πήραν το όνομα από την περιοχή που ζούνε : βάσκοι , καταλανοί, αυστριακοί, ούγγροι, τσέχοι, σλοβάκοι, ουκρανοί....

Ανώνυμος είπε...

Διπλωματικό επεισόδιο Κύπρου-Τουρκίας με αφορμή αγώνα μπάσκετ

Πέμπτη 23 Δεκεμβρίου 2010

Η χαρά του μπάσκετ για παίκτες και θεατές βρίσκεται στην επίτευξη καλαθιών και στη συγκίνηση της διακύμανση του σκορ και όχι στη ρίψη αντικειμένων στους αντιπάλους

Η χαρά του μπάσκετ για παίκτες και θεατές βρίσκεται στην επίτευξη καλαθιών και στη συγκίνηση της διακύμανση του σκορ και όχι στη ρίψη αντικειμένων στους αντιπάλους

Σε διπλωματικό επεισόδιο μεταξύ της Κύπρου με την Τουρκία εχει αναδειχθεί η απρόκλητη επίθεση οπαδών του ΑΠΟΕΛ εις βάρος μελών της αποστολής της τουρκικής Πινάρ Καρσίγιακα, μετά τον αγώνα μπάσκετ των δύο ομάδων για το FIBA EuroChallenge, αργά το βράδυ της Τρίτης. Ομάδα από οπαδούς του ΑΠΟΕΛ άρχισε να πετά αντικείμενα στον αγωνιστικό χώρο του κλειστού γηπέδου «Τάσσος Παπαδόπουλος - Ελευθερία» της Κύπρου. Η Τούρκικη αποστολή αποχώρησε και κλείστηκε φοβισμένη στα αποδυτήρια για περίπου μία ώρα, χρόνος αρκετός ώστε να ειδοποιήσουν τόσο το τουρκικό υπουργείο Εξωτερικών, όσο και τον... ΟΗΕ!

«Τα επεισόδια αποδεικνύουν τις διαστάσεις του φανατισμού και την έλλειψη κουλτούρας συμβίωσης στην ελληνοκυπριακή κοινωνία», ήταν η οργισμένη ανακοίνωση του τουρκικού υπουργείου Εξωτερικών, ενώ η Άγκυρα προέβη σε ενέργειες προς τη Γενική Γραμματεία του ΟΗΕ και την ειρηνευτική δύναμη των Ηνωμένων Εθνών στην Κύπρο (UNFICYP). Ακόμη πιο προκλητικός ήταν ο Τούρκος υπουργός άνευ χαρτοφυλακίου, Εγκεμέν Μπαγίς, δηλώνοντας πως «το πνεύμα του 1974 εξακολουθεί να ζει στην Κύπρο. Η ελληνοκυπριακή πλευρά δεν έχει την επιθυμία της συμβίωσης με ένα δίκαιο και βιώσιμο συμβιβασμό».

«Τα επεισόδια έδωσαν λαβή στην τουρκική προπαγάνδα»,σημείωσε με τη σειρά του ο Κύπριος πρόεδρος, Δημήτρης Χριστόφιας, προσθέτοντας χαρακτηριστικά «δεν θέλω να πιστεύω ότι είμαστε μαζοχιστές, αλλά ότι αγαπάμε την πατρίδα και στόχο έχουμε την επανένωσή της. Για την επανένωση χρειάζονται θυσίες, χωρίς αυτό να σημαίνει θυσίες αρχών».

http://www.tovima.gr/

Ανώνυμος είπε...

enet.gr, 16:40 Πέμπτη 23 Δεκεμβρίου 2010

Πεταλωτής κατά Σεραφείμ για τις δηλώσεις περί «διεθνούς σιωνισμού»


Την έντονη αντίδραση της κυβέρνησης προκάλεσαν οι μισαλλόδοξες δηλώσεις του μητροπολίτη Πειραιώς, Σεραφείμ, σε πρωινή ενημερωτική εκπομπή.
Στις 20 Δεκεμβρίου, ο μητροπολίτης είχε δηλώσει, μεταξύ άλλων, ότι ο Αδόλφος Χίτλερ ήταν "όργανο του παγκοσμίου σιωνισμού", που χρηματοδοτήθηκε από το εβραϊκό κεφάλαιο για να "πείσει" τους Εβραίους της Ευρώπης να μετοικήσουν στην Παλαιστίνη.

Είχε υποστηρίξει, επίσης ότι "το παγκόσμιο σύστημα στηρίζεται στο τραπεζιτικό σύστημα, το οποίο έχει αλωθεί από το διεθνή σιωνισμό", ο οποίος σύμφωνα με το μητροπολίτη πολεμά την Ελλάδα και το χριστιανισμό.

Σχολιάζοντας τις δηλώσεις του, ο Γ. Πεταλωτής ανέφερε ότι είναι υποχρέωση της κυβέρνησης "να καταδικάζει τη γλώσσα του μίσους από όποιον κι εάν εκφέρεται", καθώς "και να στιγματίζει ως απαράδεκτη τη γλώσσα που αρνείται το Ολοκαύτωμα, το μεγαλύτερο έγκλημα κατά της ανθρωπότητας".

Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος έκανε λόγο για απόψεις που ανήκουν στο περιθώριο και πρόσθεσε ότι προσβάλλουν την Ελλάδα και τον πολιτισμό της.

"Πρέπει όλοι να γνωρίζουν ότι η ελληνική πολιτεία και η κοινωνία μας, τις καταδικάζουν απερίφραστα", κατέληξε η δήλωσή του.

Σημειώνεται ότι ο μητροπολίτης Πειραιά είχε δώσει στην κυκλοφορία κείμενο, στο οποίο κάνει λόγο για "γραικύλους", με αφορμή το Μνημόνιο.

belo more είπε...

Ανώνυμε 11:28, οι Σέρβοι, Βούλγαροι και Τούρκοι δεν έχουν ονόματα εθνικών ομάδων αλλά ονόματα σύγχρονων εθνικών κρατών. Εθνικές ομάδες εννοούνται σήμερα όλοι οι λαοί οι οποίοι έχουν καταγωγή από ένα συγκεκριμένο γεωγραφικό χώρο και μοναδική πολιτιστική ταυτότητα που υπάρχει ΜΟΝΟ εκεί αλλά και αυτοί που έχουν μια συγκεκριμένη μοναδική πολιτιστική ταυτότητα χωρίς έναν συγκεκριμένο χώρο καταγωγής (νομάδες), όπως είναι οι Ρομα, οι Βλάχοι, οι Εβραίοι, κτλ. Οι Μακεδόνες είναι μια εθνική ομάδα που ζει στον χώρο της Μακεδονίας (χωρίς να είναι βέβαια οι μοναδικοί κάτοικοι της ούτε σήμερα ούτε στο παρελθόν) όπως είναι οι Οτσιτανοί, οι Βρετόνοι στην Γαλλία, οι Καταλανοί στην Ισπανία, οι Βένετοι στην Ιταλία, οι Ουαλλοί και Σκωτσέζοι στην Μ. Βρετανία, κτλ. Και διαμόρφωσαν αυτή την εθνική και πολιτιστική τους ταυτότητα μέσα από ιστορικές διαδικασίες στο συγκεκριμένο χώρο που έχει το ίδιο όνομα. Αντίθετα, τα εθνικά κράτη δημιούργησαν τεχνητά έθνη, προσπαθώντας να επιβάλουν ΜΙΑ κοινή πολιτιστική ταυτότητα σε όλες τις εθνικές ομάδες που τύχαινε να ζουν εντος των διοικητικών τους συνόρων.
Τώρα, εάν εσύ θες να μάθεις εάν έγινε πρώτα η κότα η το αυγό (η Μακεδονία η οι Μακεδόνες, η Σκωτία η οι Σκωτσέζοι, η Καταλονία η οι Καταλανοί), καλή τύχη!
Πάντως, γελιέσαι εσύ και όλοι οι Έλληνες εάν νομίζετε ότι με το να αλλάζετε συνεχώς το όνομα μας θα απαλλαγείτε απο εμάς. Εμείς είμαστε Μακεδόνες σήμερα, ήμασταν Μακεδόνες χθες, και θα είμαστε Μακεδόνες και αύριο.

Ανώνυμος είπε...

εδώ και τώρα εισβολή στη νότια ιταλία και αναβίωση της Magna Grecia...
o εθνικιστικός παροξυσμός στο φόρτε του...
όταν είσαι χρεωκοπημένος ψάχνεις για μεγαλοιδεατισμούς...
οριοθετημένη ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΗ περιοχή με το όνομα ελλάδα δεν υπήρξε ούτε υπάρχει..
σήμερα υπάρχει ΠΟΛΙΤΙΚΗ περιοχή , με το όνομα ελλάδα..
αντίθετα υπήρχαν και υπάρχουν γεωγραφικές περιοχές όπως κρήτη , μωριάς/θάλασσα , θράκη, ηπειρος και φυσικά μακεδονία...
όπως δεν υπάρχει σύγχρονος ξεχωριστός ελληνικός πολιτισμός, παρά μόνον αρχαίος...
τα έθνη είναι νεωτερικά κατασκευάσματα του 18-19 αιώνα...
ούτε γερμανικό ούτε γαλλικό ούτε φυσικά αλβανικό έθνος υπήρχε στην αρχαιότητα...
οι ονομασίες των γεωγραφικών περιοχών ξεκινούν μερικούς αιώνες πρό χριστού...
συνεπώς το φυσιολογικό και το λογικό είναι τα έθνη να ονομάζονται από τις περιοχές και όχι το αντίθετο...

Ανώνυμος είπε...

Ανωνυμε 3:18, ξέχασες την αποικία της Astoria, στη Νεα Υόρκη, όπου συχνά πυκνά κυματίζει η Γαλανόλευκη και που είναι κομμάτι του «ελληνισμού», πάντα με την ελπίδα ότι κάποτε θα γίνει και κομμάτι της Ελλάδας.....

Ανώνυμος είπε...

Διάβημα του Κεντρικού Ισραηλίτικου Συμβουλίου προς τον Αρχιεπίσκοπο κ. Ιερώνυμο

ΜΑΡΙΑ ΑΝΤΩΝΙΑΔΟΥ | Πέμπτη 23 Δεκεμβρίου 2010

Διάβημα διαμαρτυρίας προς τον Αρχιεπίσκοπο κ. Ιερώνυμο, απέστειλε ο πρόεδρος του Κεντρικού Ισραηλίτικου Συμβουλίου κ. Δαβίδ Σαλτιέλ στηλιτεύοντας την στάση του Μητροπολίτη Πειραιώς κ. Σεραφείμ, ο οποίος κατά τη διάρκεια συνέντευξής του, στον τηλεοπτικό σταθμό Μega, χρέωσε εμμέσως την οικονομική κρίση στους Εβραίους.

Ο Μητροπολίτης Πειραιώς κατά το Κεντρικό Ισραηλίτικο Συμβούλιο, προσέβαλε με τις δηλώσεις του την θρησκεία τους, τους Ελληνες Εβραίους και τους Εβραίους ανά τον κόσμο.Τον κατηγορούν επίσης για αντισημιτισμό.

Σύμφωνα με πληροφορίες οι Ελληνες Εβραίοι ζητούν από την Ιεραρχία της Εκκλησίας της Ελλάδος να καταδικάσει την στάση του Μητροπολίτη.

Ταυτόχρονα, γνωστοί ραβίνοι από το εξωτερικό, εξέφρασαν την έντονη διαμαρτυρία τους για όσα λέει ο κ. Σεραφείμ σε Μητροπολίτες του Οικουμενικού Πατριαρχείου και του Πατριάρχη Ιεροσολύμων.

Ο Μητροπολίτης Πειραιώς κ. Σεραφείμ, σε ανακοίνωση του που έχει αναρτηθεί στον ιστότοπο της Μητρόπολης Πειραιώς αναφέρει μεταξύ άλλων ότι εκφράζει αυστηρώς προσωπικές του θέσεις ενώ παράλληλα σέβεται τιμά και αγαπά ιδιαζόντως τον εβραϊκό λαό, όπως και κάθε άλλο λαό της υφηλίου.

Διαβάστε περισσότερα: http://www.tovima.gr/
------------------------------------------
ο δημοσιουπαλληλικός κώδικας προβλέπει απόλυση για δημόσια έκφραση ρατσιστικών απόψεων..
ο αρχιεπίσκοπος οφείλει παραύτα να κινήσει πειθαρχική διαδικασία...
του θέματος να επιληφθεί και το υπουργείο παιδείας...
πρόκειται για εθνικιστικό μπουμπούκι της χρυσαυγίτικης Χρυσοπηγής...

Ανώνυμος είπε...

6.01
Oταν καποιος δεν μπορει να απαντησει με επιχειρηματα συνηθως καταφευγει στην ειρωνεια .
Και μια και ανεφερες την Αστορια της Ν, Υορκης παρε και απο το Metropolitan Museum ενα δωρακι

From the beginning of his reign, Alexander the Great envisioned himself as the champion of the GREEKS against the Persians and their other enemies

Source: Stater with head of Alexander the Great [Greek; Lysimachos, Pella] (52.127.4) | Heilbrunn Timeline of Art History | The Metropolitan Museum of Art

http://www.metmuseum.org/toah/works-of-art/52.127.4

Ανώνυμος είπε...

Aρχική σελίδα | Πολιτική
Κατέρρευσε ο μύθος για την «Μειονότητα» Ρόδου και Κω
22/12/2010Ειδικού Συνεργάτη

Η Επιτροπή Νομικών και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων της Κοινοβουλευτικής Συνέλευσης του Συμβουλίου της Ευρώπης ενέκρινε ομόφωνα την έκθεση του Ελβετού βουλευτή κ. Α. Γκρός για την κατάσταση των «Ελλήνων υπηκόων που έχουν υπόβαθρο τουρκικής κουλτούρας» των Νησιών Ρόδου και Κω.

Ο εισηγητής αναφέρεται σε « Έλληνες πολίτες που έχουν υπόβαθρο τουρκικής κουλτούρας» και όχι τουρκική μειονότητα, όπως ζητά η Τουρκία.

Ο κ. Γκρος επισκέφθηκε τα Νησιά συνομίλησε με τους Μουσουλμάνους κατοίκους , οι οποίοι δήλωσαν ότι είναι υπερήφανοι που είναι Έλληνες πολίτες , ζουν ελεύθερα, εργάζονται και δεν αντιμετωπίζουν κανένα πρόβλημα.

Ο Ελβετός βουλευτής δεν παρέλειψε να συγχαρεί την Ελλάδα για την προστασία των ιστορικών μνημείων χωρίς καμία διάκριση.

Τέλος, στην Έκθεσή του κάνει σύγκριση των Μουσουλμάνων κατοίκων της Ρόδου και της Κω με τους Έλληνες της Ίμβρου και της Τενέδου και καταλήγει: «Οι πρώτοι ζουν σε απόλυτα ικανοποιητικές συνθήκες ενώ οι δεύτεροι αντιμετωπίζουν σοβαρότατα προβλήματα».

Εμείς θέλουμε να προσθέσουμε ότι οι πρώτοι ζουν στην Ελλάδα επειδή το επιθυμούν και χωρίς να τους προστατεύει καμία διεθνής συνθήκη, ενώ οι δεύτεροι εκδιώχθηκαν από τη γενέτειρά τους , παρόλο ότι προστατεύονται από τη Συνθήκη της Λοζάννης.

Βέβαια, οι Τούρκοι δεν θα ησυχάσουν μέχρι να πετύχουν τον στόχο τους. Μετά την ομόφωνη έγκριση της Έκθεσης, οι Τούρκοι βουλευτές είχαν το θράσος να ζητήσουν από την Επιτροπή να πραγματοποιήσει και δεύτερη επίσκεψη στη Ρόδο και στην Κω για να μελετήσει καλύτερα τα πράγματα

http://www.elzoni.gr/html/ent/017/ent.5017.asp

Ανώνυμος είπε...

Hμερομηνία : 24-12-10

Έκκληση του Γερμανού προέδρου για σεβασμό των μειονοτήτων

Στο γιορτινό μήνυμά του.
Ο πρόεδρος της Γερμανίας, Κρίστιαν Βουλφ στο γιορτινό μήνυμά του καλεί τους Γερμανούς να σέβονται τις μειονότητες, λίγες εβδομάδες μετά την έκκλησή του για συνολική προσέγγιση του Ισλάμ.

Το τηλεοπτικό μήνυμα του Γερμανού προέδρου, που θα μεταδοθεί σήμερα, μαγνητοσκοπήθηκε χθες στο προεδρικό μέγαρο, με ακροατήριο περίπου 200 ατόμων που προέρχονται από διάφορες κοινωνικές ομάδες.

«Ο καθένας από εμάς χρειάζεται να αισθάνεται ΄ανήκω, με χρειάζονται' . Η κοινωνία μας είναι ελεύθερη και έχει αρχές. Για να επιβιώσει μία κοινωνία με τόσους διαφορετικούς ανθρώπους, χρειαζόμαστε ένα πράγμα πάνω απ΄όλα: τον σεβασμό, τον σεβασμό απέναντι σε αυτούς που είναι διαφορετικοί από εμάς και την εκτίμηση για τα πράγματα που επιτυγχάνουν», αναφέρει στο γιορτινό μήνυμά του ο Κρίστιαν Βουλφ.

Ο Γερμανός πρόεδρος ενόχλησε τους συντηρητικούς συμπατριώτες του τον Οκτώβριο, όταν στη διάρκεια ομιλίας του ανέφερε ότι το Ισλάμ είναι πλέον ένα κομμάτι της Γερμανίας. Ακολούθησε η ομιλία της Καγκελαρίου, Άγκελα Μέρκελ, η οποία διακήρυξε ότι το πολυπολιτισμικό μοντέλο στη Γερμανία απέτυχε και αξίωσε από τις μειονότητες να υιοθετήσουν τον γερμανικό τρόπο ζωής. Περίπου το 5% του πληθυσμού της Γερμανίας είναι μουσουλμάνοι, οι περισσότεροι τουρκικής καταγωγής.

«Να μένουμε ενωμένοι, να καταλαβαίνουμε ο ένας τον άλλο: αυτό χρειάζεται να κάνουμε στις οικογένειές μας, στην προσωπική μας ζωή και στην κοινωνία μας», αναφέρει ο Γερμανός πρόεδρος στο μήνυμά του, καλώντας τους πολίτες να γίνουν περισσότερο ανιδιοτελείς.

www.kathimerini.gr με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ανώνυμος είπε...

πΓΔΜ
Συνελήφθη ιδιοκτήτης τηλεοπτικού σταθμού
Παρασκευή 24 Δεκεμβρίου 2010 [ 10:09 ]



Ο πρωθυπουργός της πΓΔΜ Η αστυνομία της πΓΔΜ συνέλαβε λίγο πριν τα μεσάνυχτα τον Βέλια Ράμκοφσκι, ιδιοκτήτη του μεγαλύτερου σε τηλεθέαση τηλεοπτικού σταθμού της χώρας, «Α1», ύστερα από στοιχεία που ανακάλυψαν οι αρχές για οικονομική απάτη σε εταιρείες που σχετίζονται με αυτόν.

Η σύλληψη του Ράμκοφσκι έγινε στο κτίριο της τηλεόρασής του, από άνδρες των ειδικών δυνάμεων της αστυνομίας. Εκτός του Ράμκοφσκι, η αστυνομία συνέλαβε ακόμη 9 άτομα και αναζητά επιπλέον 24 τα οποία που συνδέονται με εταιρείες που φέρονται να ελέγχονται από τον Ράμκοφσκι. Μεταξύ των συλληφθέντων είναι και η διευθύντρια του «Α1».




Διαβάστε περισσότερα: http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=2&artId=374723&dt=24/12/2010#ixzz191GyZZPI

Ανώνυμος είπε...

«Πόλεμος» των αγαλμάτων στα Σκόπια

http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_politics_1_20/11/2010_423186

Το άγαλμα ετυμολογείται από το «αγάλλομαι». Τα αγάλματα στα Σκόπια έχουν γίνει το όπιο του Μακεδονοποιούμενου και Ιλλυροποιούμενου λαού. Δυο γάιδαροι μαλώνανε σε ξένο αχυρώνα.
Ο κλόουν Γκρουέφσκι συκοφαντεί την Ελλάδα διεθνώς ότι θέλει ν’ αλλάξει την ταυτότητα ενός λαού, ενώ το κάνει ο ίδιος μέσα στο κράτος του.

Ανώνυμος είπε...

Hμερομηνία : 24-12-10

Αντιδράσεις για δηλώσεις μητροπολίτη Πειραιώς Σεραφείμ για τους Εβραίους

Αντιδράσεις έχουν προκαλέσει δηλώσεις για τους Εβραίους και τον Σιωνισμό που έκανε πρόσφατα ο μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ σε τηλεοπτικό σταθμό.
Τις δηλώσεις του κ. Σεραφείμ καταδίκασε και η πρόεδρος της Δημοκρατικής Συμμαχίας Ντόρα Μπακογιάννη.

«Με κατάπληξη πληροφορήθηκα τις απαράδεκτες δηλώσεις του Μητροπολίτη Πειραιώς Σεραφείμ -οι οποίες ήδη κάνουν τον γύρο του κόσμου μέσω των διεθνών ΜΜΕ- ο οποίος απέδωσε, ούτε λίγο ούτε πολύ, τη δεινή οικονομική κρίση που μαστίζει τη χώρα μας σε εβραϊκή συνωμοσία, και μεταξύ άλλων, ουσιαστικά αρνήθηκε το Ολοκαύτωμα, τόσο του εβραϊκού λαού, όσο και των Εβραίων συμπολιτών μας ειδικότερα, προβαίνοντας επί πλέον και σε άλλες απαξιωτικές κρίσεις», ανέφερε η κ. Μπακογιάννη και πρόσθεσε:

«Η ιστορία δεν ξαναγράφεται με βάση τις προκαταλήψεις κανενός. Γι΄αυτό κάνω έκκληση στην Ιεραρχία της Εκκλησίας της Ελλάδος να επιληφθεί αμέσως του θέματος, διότι με τις δηλώσεις του ο Μητροπολίτης Σεραφείμ, όχι μόνο θέτει εαυτόν εκτός της κοινωνίας της αγάπης που είναι το βασικό γνώρισμα των Χριστιανών, ιδίως των Ορθοδόξων, αλλά και αμαυρώνει τη μακρά και ένδοξη ιστορία ανοχής της διαφορετικότητας και προστασίας όλων, της Ορθόδοξης Εκκλησίας. Ταυτόχρονα, προσβάλλει βάναυσα τη μνήμη μεγάλων Ιεραρχών, όπως ο Αθηνών Δαμασκηνός, που κατέβαλε κάθε προσπάθεια να διασώσει τους Εβραίους συμπολίτες του της Αθήνας και ο Ζακύνθου Χρυσόστομος ο οποίος κατάφερε κατά τη διάρκεια του Β΄Παγκοσμίου Πολέμου να διασώσει και τους 275 Εβραίους της Ζακύνθου.

Με τις δηλώσεις του όμως ο Πειραιώς Σεραφείμ, αγνοώντας επί πλέον και το γεγονός ότι η Εκκλησία της Ελλάδος συνδέεται άμεσα με το κράτος, παρέβη και τον ποινικό νόμο της Ελλάδας, ο οποίος απαγορεύει και τιμωρεί αυστηρά, όσους υποκινούν φυλετικά μίση και πάθη. Αλλά επ΄αυτού αρμόδια να αποφανθεί είναι η ελληνική Δικαιοσύνη».

Στις δηλώσεις του ο κ. Σεραφείμ, μεταξύ άλλων, ανέφερε πως υπάρχει μια παγκόσμια προοπτική για την καταστροφή της οικογένειας αλλά και των εθνικών κρατών και ότι «πίσω από όλη αυτήν την ιστορία είναι ο διεθνής σιωνισμός».

Ο κ. Σεραφείμ ανέφερε ακόμα ότι «υπάρχει μια παγκόσμια προσπάθεια απομειώσεως της θρησκευτικής ιδιοπροσωπείας των Χριστιανών» και πρόσθεσε:

«Εμείς δεν είμαστε εναντίον των ανθρώπων, είμαστε εναντίον των συστημάτων. Σεβόμαστε κάθε άνθρωπο ο οποίος μας μισεί και μας υβρίζει. Γιατί αυτή είναι η εντολή του Χριστού μας, αλλά εν προκειμένω θα σας πω κάτι που θα σας φανεί εξωφρενικό, αλλά ο Αδόλφος Χίτλερ όργανο του παγκοσμίου Σιωνισμού ήταν και χρηματοδοτήθηκε από την περίφημη οικογένεια Ρότσιλντ με μοναδικό σκοπό να πείσει τους Εβραίους να φύγουν από την Ευρώπη και να κατεβούν στο Ισραήλ για να συστήσουν τη νέα αυτοκρατορία. Το παγκόσμιο σύστημα όπως ξέρετε στηρίζεται επάνω στο τραπεζικό σύστημα το οποίο έχει αλωθεί από το διεθνή Σιωνισμό. Ροκφέλερ, Ρότσιλντ, Σόρος και άλλοι πολλοί».

www.kathimerini.gr με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ανώνυμος είπε...

Ramkovski: THIS IS GRUEVSKI'S DEMOCRACY!!!!

Фросина Факова - 24 December 2010 12:54 GMT Source: Макфакс


A1 TV owner Velija Ramkovski, who was arrested late Thursday along with dozen managers of companies registered at the broadcaster's head office, was transferred to court Friday.

Ramkovski put his hands up in the air with handcuffs on, chanting slogans 'Dictatorship', 'This is what Gruevski's democracy looks like'.

Detainees were brought to court with dozen police vans and now they are being questioned before a magistrate on charges of participating in a criminal enterprise that engaged in tax evasion.

Interior Ministry is expected to give more details on Thursday's apprehensions later today. /end/ vs



http://www.makfax.com.mk/#238791%2Framkovski%3A_this_is_gruevski_s_democracy_

Ανώνυμος είπε...

Οι αποσιωπήσεις της διακήρυξης

ΜΑΡΙΑ ΡΕΠΟΥΣΗ | Παρασκευή 24 Δεκεμβρίου 2010


Η απόφαση της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος να απευθυνθεί στον «λαό» για την κρίση καθώς και ο τρόπος με τον οποίο την πραγματοποίησε έρχονται να προστεθούν σε μια σειρά πολιτικών παρεμβάσεων της Εκκλησίας που τείνουν να γίνουν συστημικό φαινόμενο της πολιτικής ζωής της χώρας. Με διάφορα προσχήματα που προσαρμόζονται στον πνευματικό ρόλο της Εκκλησίας έτσι όπως οι ίδιοι οι ιεράρχες τον αντιλαμβάνονται, η Ιερά Σύνοδος παραβιάζει συστηματικά τη σιωπή που αρμόζει στη διακηρυγμένη αποστολή της. Θεωρήσαμε κάποια στιγμή ότι για την παραβίαση αυτή ευθυνόταν η προηγούμενη ηγεσία της Εκκλησίας και ελπίσαμε στην αλλαγή πλεύσης με τη νέα ηγεσία. Συνειδητοποιούμε όλο και περισσότερο ότι το πρόβλημα δεν αφορά τα πρόσωπα αλλά τον θεσμό, έναν θεσμό που εκτρέπεται συστηματικά και πάντα στην ίδια κατεύθυνση προκειμένου να υπερασπιστεί τα δικά του συμφέροντα. Αυτό είναι κατά τη άποψή μου το πρώτο πρόβλημα. Και είναι πρόβλημα λειτουργίας του πολιτεύματος.

Κοινή βάση των πολιτικών παρεμβάσεων της Εκκλησίας της Ελλάδος είναι η αντίδραση σε κάθε αλλαγή που ενδέχεται να χρειάζονται η χώρα και οι πολίτες αλλά θεωρείται επιζήμια για τα δικά της συμφέροντα. Η Εκκλησία δεν είναι απλά μια δύναμη που παρεμβαίνει στα πολιτικά πράγματα, είναι μια αντιδραστική δύναμη που συντάσσεται σε πολλές περιπτώσεις με την οπισθοδρόμηση. Τρανό παράδειγμα η θέση της Εκκλησίας σε κάθε εκπαιδευτική αλλαγή που επιχειρεί να μεταρρυθμίσει το σχολείο και να λειτουργήσει κοινωνικοποιητικά για το σύνολο των μαθητών και μαθητριών που φοιτούν στα ελληνικά σχολεία, και που είτε δεν είναι ορθόδοξοι στο θρήσκευμα είτε δεν επιθυμούν να είναι θύματα της ορθόδοξης προπαγάνδας που γίνεται στα σχολεία. Οι ιεράρχες δεν απαιτούν μόνο να έχουν λόγο για τα αναλυτικά προγράμματα των σχολείων, τα μαθήματα, τα σχολικά βιβλία, τις σχολικές γιορτές. Απαιτούν να μη γίνουν αλλαγές που κλονίζουν την κυρίαρχη θέση της Ορθοδοξίας στην εκπαίδευση. Το απαιτούν για να ελέγχουν το περιεχόμενο της ιδιότητας του έλληνα πολίτη που καλλιεργείται στο σχολείο, για να διαιωνίζουν την ταύτιση της πολιτειότητας με την Ορθοδοξία και να διασφαλίζουν ένα μαζικό ποίμνιο, ένα πλήρωμα που είναι δικό τους, ομιλούν στο όνομά του και αντλούν πολιτική δύναμη από αυτό. Ακόμη και στην πρόσφατη παρέμβασή της με αφορμή την οικονομική κρίση, η Εκκλησία αυτόν τον ρόλο διεκδικεί για τον εαυτό της. Αναφέρεται και πάλι στην Εκπαίδευση. Αφού εκφράζει την ανησυχία της για «το νέο Λύκειο που ετοιμάζεται», αυτοαναγορεύεται εκπρόσωπος του έλληνα πολίτη, γίνεται η δυνατή φωνή του. «Πιστεύουμε» , σημειώνουν ακόμη, «ότι όντως τα σχολικά βιβλία γράφονται με την ευθύνη της Πολιτείας,αλλά το περιεχόμενό τους αφορά και τον τελευταίο έλληνα πολίτη που περιμένει από την Εκκλησία του να μεταφέρει με δύναμη τη δική του ταπεινή φωνή». Από τη μία στέκει η Πολιτεία και από την άλλη η Εκκλησία, η Εκκλησία ως εκπρόσωπος του πολίτη.

Ανώνυμος είπε...

Μια δύναμη που υπερασπίζεται τον λαό και τα συμφέροντά του απέναντι στην Πολιτεία, μια δύναμη που αντιστέκεται «στο πονηρό σύστημα αυτού του κόσμου». Μια Εκκλησία που, όπως ισχυρίζεται, δεν φοβάται να γίνει ιερομάρτυρας στον βωμό της αντίστασης. Στη δημιουργία αυτού του δίπολου, του Κακού και του Καλού, της Πολιτείας και της Εκκλησίας, της κοινωνίας των πολιτών και της κοινωνίας των πιστών, καθοριστική είναι η συμβολή της πολιτικής εξουσίας. Με την ανοχή ή και την υποστήριξή της η Εκκλησία της Ελλάδος έχει απειλήσει και καταφέρει πολλές φορές στο παρελθόν να γίνει «κράτος εν κράτει». Συχνά πυκνά επιβεβαιώνει τη δυνατότητά της να αντιπαρατίθεται και να βγαίνει νικήτρια.

Γιατί αυτή η συναίνεση; Γιατί η ελληνική Πολιτεία συνομιλεί με την Εκκλησία ως πόλο πολιτικής εξουσίας; Γιατί της αναγνωρίζει τον ρόλο του θεματοφύλακα του Ελληνισμού; Γιατί της επιτρέπει να παρεμβαίνει στην Εκπαίδευση; Γιατί εξακολουθεί να παραβιάζει την ελευθερία της θρησκευτικής συνείδησης; Γιατί δεν εφαρμόζει την ισότητα της μεταχείρισης ανάμεσα στους πολίτες διαφορετικού θρησκεύματος; Γιατί εξακολουθεί να πληρώνει το προσωπικό της Εκκλησίας με τα χρήματα των Ελλήνων, χωρίς μάλιστα να έχει τη συναίνεσή τους; Γιατί δεν αντιμετωπίζει την Εκκλησία ως μεγάλο ιδιοκτήτη; Γιατί οι πολιτικοί τής τότε αντιπολίτευσης έσπευδαν να φωτογραφηθούν υπογράφοντας για την αναγραφή του θρησκεύματος στις ταυτότητες; Το πρόβλημα είναι της Πολιτείας, της πολιτικής, των πολιτικών και των πολιτών και όχι της Ορθόδοξης Εκκλησίας της Ελλάδος. Ας αναλάβουμε τις ευθύνες μας. Με τη με αριθμό 44 διακήρυξή της «Προς τον λαό» η Εκκλησία μας είπε πολλά για την κρίση, τους δανειστές και τα λάθη μας. Κάποια από αυτά μάς θύμισαν τον λόγο πολιτικών κομμάτων ή και ομάδων που επιχειρούν κερδοσκοπώντας να δημιουργήσουν ή και να αυξήσουν την πολιτική πελατεία τους στη βάση της βαθιάς κρίσης που περνάει η χώρα. Αυτό που η Εκκλησία δεν μας είπε στη με αριθμό 44 διακήρυξή της προς τον ελληνικό λαό είναι η δική της συμβολή σ΄ αυτή την κρίση. Η Εκκλησία αποσιώπησε τη φοροασυλία της, τη δική της συμβολή στην αύξηση του δημόσιου χρέους, τη σκληρή της διαπραγμάτευση για να διατηρήσει τα οικονομικά της προνόμια, τη δική της διαπλοκή. Δεν μας απάντησε επίσης γιατί δεν συμμετέχει κι εκείνη, όπως όλοι, στη βελτίωση των δημόσιων οικονομικών της χώρας. Πού είναι, αλήθεια, το κρασί και το λάδι της;

Η κυρία Μαρία Ρεπούση είναι αναπληρώτρια καθηγήτρια Ιστορίας και Ιστορικής Εκπαίδευσης στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.



Διαβάστε περισσότερα: http://www.tovima.gr

Ανώνυμος είπε...

Hμερομηνία : 26-12-10

Ο νέος πατριωτισμός
Tου Αλεξη Παπαχελα

Δεν διαφωνώ καθόλου με όσους πιστεύουν ότι οι ιστορικές στιγμές που ζούμε μπορούν να συγκριθούν με το 1909, το 1922 ή άλλες κρίσιμες καμπές της Νεοελληνικής Ιστορίας. Ολοι μας ψάχνουμε ηγεσία, όραμα, δοκάρια πάνω στα οποία να στηρίξουμε το φρόνημα στις σκοτεινές ώρες που διανύουμε. Οι πολίτες αυτής της χώρας νιώθουν την απελπισία και δεν βλέπουν φως, μοιάζουν με ανθρώπους που βρίσκονται στο επίκεντρο μιας θύελλας, αλλά δεν είναι καθόλου σίγουροι ότι υπάρχει πυξίδα, καπετάνιος και εντέλει ασφαλής αντίπερα όχθη. Οι απειλές είναι πολλές και είναι αποτέλεσμα δεκαετιών. Η χώρα δεν έχει χρεοκοπήσει μόνο οικονομικά. Εχει ένα διαλυμένο κράτος, δεν μπορεί να λύσει απλά προβλήματα όπως η διαχείριση των σκουπιδιών, τα πανεπιστήμιά της είναι τραγικά και όποια πέτρα και αν σηκώσεις θα βρεις κάτι σάπιο από κάτω. Ναι, έχετε δίκιο, αν αυτό σκέπτεσθε· και τα μέσα ενημέρωσης έχουν παίξει έναν άθλιο ρόλο, άλλοτε συγκαλύπτοντας και άλλοτε καταγγέλλοντας και φωνασκώντας απλώς για τα νούμερα και τον χαβαλέ...

Πρέπει, λοιπόν, να ξαναστήσουμε το ελληνικό κράτος, να βεβαιωθούμε ότι η ανομία δεν είναι πια ο κανόνας και να οργανώσουμε όλη τη χώρα σε άλλες βάσεις. Ακούω διαφόρους που θεωρούν ότι η λύση είναι ένα μεγάλο πατριωτικό, αντιμνημονιακό μέτωπο, που θα φέρει μαζί την Εκκλησία, το ΚΚΕ, το παλαιό πατριωτικό ΠΑΣΟΚ και ένα τμήμα της λαϊκής Δεξιάς. Υπέροχο ακούγεται, αλλά με ποια προοπτική; Τι θέλουμε πάλι; Κάποιους που θα χαϊδέψουν τα αυτιά του λαού, θα του θυμίσουν ένα ένδοξο παρελθόν και θα του πουλήσουν πάλι το παραμύθι ότι μας κυνηγάνε όλοι γιατί είμαστε οι... καλύτεροι;
Ή μήπως ψάχνουμε πάλι μεσσίες και κακέκτυπα του μακαριστού Αρχιεπισκόπου Χριστοδούλου, ο οποίος ήξερε να ξεσηκώνει τα πλήθη έχοντας πάντοτε την ασφάλεια των άριστων και στενών σχέσεων με ό,τι πιο διαπλεκόμενο στη χώρα;

Ας σοβαρευτούμε. Η χώρα χρειάζεται ηγέτες, όραμα αλλά και πολύ συγκεκριμένο σχέδιο και ικανούς μάνατζερ που θα τη βγάλουν από το αδιέξοδο. Οσοι παραμυθιάζονται με τη χίμαιρα ενός μεσσία ή ενός αντιδυτικού μετώπου ή δεν ξέρω τι άλλο, απλώς δεν αντιλαμβάνονται τις ανάγκες της χώρας. Χρειαζόμαστε καθαρούς ανθρώπους που θα μπουν σε θέσεις-κλειδιά, στα νοσοκομεία, στις εφορίες, παντού και θα οργανώσουν ένα αξιόπιστο κράτος. Χρειαζόμαστε «τρελούς» υπουργούς, ενδεχομένως και με αυτοκτονικές τάσεις, που θα αψηφήσουν το πολιτικό κόστος, θα κάνουν το σωστό και θα ελπίζουν ότι έστω κι αν χάσουν την επόμενη εκλογική μάχη θα περπατάνε με το κεφάλι ψηλά σε μερικά χρόνια. Θέλουμε εξωστρεφείς τεχνοκράτες και πολιτικούς που θα πάρουν ό,τι βοήθεια χρειάζεται από το εξωτερικό αντί να επιμένουν σ' εκείνο το κομπλεξικό «σιγά που θα μας πουν οι ξένοι πώς θα τα κάνουμε».

Η χώρα βρίσκεται σε αδιέξοδο όχι επειδή την παγίδευσαν κάποιοι ξένοι, γιατί ζήλευαν τον ήλιο και την κληρονομιά μας, αλλά γιατί εμείς δεν σταθήκαμε αντάξιοι συνεχιστές αυτής της κληρονομιάς. Είναι απίστευτο ότι ορισμένοι ανεγκέφαλοι δεν καταλαβαίνουν ότι φτάσαμε να είμαστε ανοχύρωτο κράτος έναντι της Τουρκίας, των λαθρομεταναστών κ.ά. επειδή διαλέξαμε σαν χώρα τον δρόμο της εύκολης ευδαιμονίας και του απόλυτου μπάχαλου. Οι ίδιοι ανεγκέφαλοι αρνούνται να δουν ότι οι «πατριώτες» του παλαιού ΠΑΣΟΚ έστησαν το πάρτι με τους εξοπλισμούς με τα δήθεν δόγματά τους, πλούτισαν οι ίδιοι και μας έφεραν στο τελευταίο σκαλί.

Ο νέος πατριωτισμός που χρειαζόμαστε δεν θα εξαντλείται στις μεγάλες κουβέντες, στα πυροτεχνήματα και τα εφέ. Θα στηρίζεται σε επαγγελματισμό, στην αρχή πως ο Ελληνας μεγαλουργεί όταν είναι εξωστρεφής, γεμάτος αυτοπεποίθηση και ρεαλιστής, όχι όταν κάποιοι τον καλούν σε ψευδεπίγραφους αγώνες εναντίον φανταστικών εχθρών, χαϊδεύοντάς του τα αυτιά. Εχουμε, άλλωστε, δει πού καταλήγει συνήθως αυτού του τύπου η... εθνική τύφλωση.

Ανώνυμος είπε...

Hμερομηνία δημοσίευσης: 26-12-10

Η Εκκλησία να τονώσει το προνοιακό έργο της
Ισχυρό ρεύμα ιεραρχών είναι εναντίον κάθε ανάμειξής της στην τρέχουσα πολιτική

Του Νικου Παπαχρηστου

«Και μετά την οικονομία, τι;». Το ερώτημα αυτό διατυπώνουν στις μεταξύ τους συζητήσεις, ιεράρχες και κληρικοί, αναφορικά με τη «γραμμή» που θα τηρήσει μετά τις γιορτές η Εκκλησία της Ελλάδος, σε μια σειρά από φλέγοντα κοινωνικά ζητήματα. Πάντως, είναι ήδη ισχυρό το ρεύμα που εκφράζουν πολλοί μητροπολίτες, εκτιμώντας ότι η Εκκλησία πρέπει να αποφεύγει ρητά -σε αντιδιαστολή με την τελευταία οξεία έντυπη παρέμβαση- κάθε ανάμειξή της στην τρέχουσα πολιτική και στη φθορά που αυτή προκαλεί, και να διαδραματίζει έναν ρόλο ενωτικό ιδιαίτερα σε μια περίοδο που το σύνολο της κοινωνίας δοκιμάζεται σκληρά. Η άποψη, δηλαδή, που είναι η πλησιέστερη στην πρακτική που ακολουθεί από την ημέρα της εκλογής του, τον Φεβρουάριο του 2008, ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος. Η «πτέρυγα» αυτή της Ιεραρχίας εκτιμά ότι σε μια εποχή βαθιάς κρίσης, η Εκκλησία με νηφαλιότητα και αυτοσυγκράτηση καλείται να αναπτύξει περαιτέρω το προνοιακό και κοινωνικό έργο της, προς ανακούφιση πασχόντων και ευπαθών κοινωνικά ομάδων. Στο πλαίσιο αυτό, ήδη αρκετές μητροπόλεις αναλαμβάνουν πρωτοβουλίες αξιοποιώντας κάθε δυνατότητα ώστε να ενισχύσουν την ικανότητα των προνοιακών δομών τους και να σταθούν στο πλάι όσο το δυνατόν περισσότερων συνανθρώπων. «Αντί ν' αναζητούμε την προσωπική μας αυτοδικαίωση, πιο χρήσιμο είναι να βρισκόμαστε συνεχώς δίπλα στους ανθρώπους που μας έχουν ανάγκη», σημειώνει με νόημα στην «Κ» ένας εκ των μητροπολιτών της Πελοποννήσου.

Βέβαια, μετά τις γιορτές των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς, η Ιεραρχία θα βρεθεί και πάλι αντιμέτωπη με εκκρεμότητες και ζητήματα που πολλές φορές έχουν δημιουργήσει διαφωνίες και αντιπαλότητες στο εσωτερικό της. Η ανέγερση του Ισλαμικού Τεμένους στην Αθήνα και το μεταναστευτικό, το μάθημα των Θρησκευτικών και η σύμφωνα με ιεράρχες «αποχριστιανοποίηση» της κοινωνίας, η «Κάρτα του Πολίτη» και ο συσχετισμός της -από ορισμένους μητροπολίτες, κληρικούς και παρεκκλησιαστικές οργανώσεις- με το χάραγμα του «Αντιχρίστου» αποτελούν θέματα που ρίχνουν στο τραπέζι ιεράρχες.

Τα εθνικά θέματα

Σε αυτά θα πρέπει να προστεθούν και τα εθνικά θέματα, τα οποία βρίσκονται «ψηλά» στην ατζέντα κυρίως των μητροπολιτών της Βορείου Ελλάδος. Είναι χαρακτηριστικές οι κυριακάτικες παρεμβάσεις του μητροπολίτη Θεσσαλονίκης Ανθίμου, ενώ άλλοι αρχιερείς εκτιμούν πως η Ιεραρχία οφείλει να εκδώσει ανάλογες μαχητικές ανακοινώσεις για τα εθνικά αλλά και για τα κοινωνικά ζητήματα. Αυτό όμως που φαίνεται να προβληματίζει τους ιεράρχες είναι το ενδεχόμενο προώθησης του χωρισμού Κράτους-Εκκλησίας. Στο εσωτερικό της Ιεραρχίας είναι διάχυτη η εκτίμηση ότι «ανάμεσα στις δεσμεύσεις που ανέλαβε η χώρα είναι και ο χωρισμός με την Εκκλησία». Συζητήσεις που φαίνεται να ξεκίνησαν κυρίως από τις πληροφορίες που διακινούνται στο Διαδίκτυο από ακραίους παρεκκλησιαστικούς κύκλους.
«Το Σκοπιανό, όσα σχεδιάζονται στην περιοχή, η ύποπτη Κάρτα του Πολίτη, η αλλοίωση της ταυτότητας της πατρίδας μας είναι θέματα για τα οποία πρέπει να παρέμβουμε. Να προστατεύσουμε τον λαό, ο οποίος μας πιέζει να τοποθετηθούμε», υποστηρίζει στην «Κ» ένας εκ των Βορειοελλαδιτών μητροπολιτών.

Προς αυτή την κατεύθυνση η «Προς τον Λαό» κάθοδος της Ιεραρχίας, με το ανακοινωθέν για την οικονομική κρίση, μπορεί να αιφνιδίασε πολιτικούς, πολίτες ακόμα και μητροπολίτες, αλλά φαίνεται πως ικανοποίησε ένα τμήμα πιστών που επιθυμεί η Εκκλησία να έχει πιο παρεμβατικό λόγο στις κοινωνικές εξελίξεις. Ταυτόχρονα «καθησύχασε» -προς το παρόν τουλάχιστον- τις ιδιαιτέρως συντηρητικές δυναμικές που είχαν αρχίσει να αναπτύσσονται στο εσωτερικό της Ιεραρχίας και οι οποίες το τελευταίο διάστημα ενθάρρυναν τάσεις αμφισβήτησης της ακολουθούμενης τακτικής των ήπιων τόνων.

Ανώνυμος είπε...

ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ ΦΑΣΙΣΜΟΣ

Πέλλα | Κοινωνικά |

24/11/2010 - 22:20 | Νίκος Τ.

Εργαζόμενοι, νέοι και νέες του νομού Πέλλας.
Το τελευταίο διάστημα έκανε την εμφάνισή της στο νομό μας, η φασιστική ακροδεξιά, ρατσιστική, εθνικιστική, ξενοφοβική και ανοιχτά ναζιστική οργάνωση «χρυσή αυγή». Έχουν ήδη προχωρήσει στην αναγραφή ξενοφοβικών και ρατσιστικών συνθημάτων στο νομό ενώ ήδη δύο φορές προχώρησαν σε βεβήλωση του μαυσωλείου Γαζή Εβρενός στα Γιαννιτσά με ναζιστικά σύμβολα και συνθήματα μίσους.

Το Σάββατο 27 Νοέμβρη προχωρούν επίσημα σε εγκαίνια γραφείων στην Κρύα Βρύση, με τη συμμετοχή του φύρερ τους Μιχαλολιάκου, που θα αποτελεί το ορμητήριο για τις ρατσιστικές επιθέσεις τους. Ενθαρρυμένοι από την εκλογή συμβούλου στο Δήμο Αθηναίων και κρύβοντας επιμελώς ότι ήταν αποτέλεσμα της πλήρους χρεοκοπίας του ακροδεξιού ΛΑΟΣ και σωρείας νομικών κωλυμάτων, επιδιώκουν να απλώσουν τον τρόμο όπου μπορούν, με σύνθημά τους «κάντε το φόβο τους πραγματικότητα». Δεν πρόκειται για ένα απλώς περιθωριακό φαινόμενο, ή για ακόμη μια «άλλη» άποψη. Πρόκειται για καθαρή ΠΡΟΚΛΗΣΗ!
Οι φασίστες, όπου έχουν χτίσει πυρήνες και έχουν ανοίξει γραφεία, η τοπική κοινωνία το πλήρωσε με αίμα. Με ρατσιστικές επιθέσεις σε μετανάστες, σε εργαζόμενους συνδικαλιστές, σε αγωνιστές του εργατικού και λαϊκού κινήματος, με την εμφανή κάλυψη της αστυνομίας. Από τον Άγιο Παντελεήμονα στην Αθήνα μέχρι την Πάτρα και τα Χανιά, όπου εμφανίστηκαν, οι δολοφονικές επιθέσεις δεν έχουν τελειωμό. Μόλις πριν ένα μήνα, επιτέθηκαν σε μαθητές στην Κασσάνδρα Χαλκιδικής, με το άνοιγμα των γραφείων τους στην περιοχή. Η χρυσή αυγή είναι μια δολοφονική συμμορία που στόχο έχει να καθυποτάξει την κοινωνία στον φόβο με τη βία. Θέλει να διασπάσει την ενότητα της εργατικής τάξης, χωρίζοντας τους εργάτες σε Έλληνες και ξένους, με φασιστικές ανοησίες «περί καθαρότητας του αίματος» και λαϊκιστικές κορώνες για την ανεργία, ρίχνοντας την ευθύνη στους μετανάστες και όχι στους καπιταλιστές που κλείνουν τα εργοστάσια, και τις πολιτικές των κυβερνήσεων που οδηγούν στην εξαθλίωση ολόκληρη την εργατική τάξη, ανεξάρτητα από χρώμα, φυλή ή θρησκεία. Οι μετανάστες δεν έρχονται για τουρισμό στην Ελλάδα. Έρχονται κυνηγημένοι από τις ιμπεριαλιστικές επεμβάσεις των «αναπτυγμένων» χωρών, μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα, η οποία συμμετέχει σε 16 χώρες (από το Αφγανιστάν μέχρι τη Σομαλία) με εκστρατευτικά σώματα κατοχής. Εξάλλου οι Έλληνες, στο διάβα της ιστορίας μας, γνωρίζουμε πολύ καλά τι σημαίνει προσφυγιά και μετανάστευση. Σήμερα, στην παγκόσμια κρίση του καπιταλιστικού συστήματος, οι φασίστες επιδιώκουν να αποτελέσουν το τελευταίο χαρτί διάσωσής του, όπως δείχνει η αιματοβαμμένη ιστορική τους διαδρομή. Είναι επικίνδυνοι για τη δημοκρατία και την κοινωνία και δεν χωράει κανένας εφησυχασμός.
Ο Χίτλερ δεν έμεινε στην ιστορία, απλά επειδή έβγαζε ακατάληπτα, παραληρηματικά κηρύγματα μίσους, έμεινε στην ιστορία γιατί μετέτρεψε αυτά τα κηρύγματα σε πράξεις. Για να το πετύχει αυτό χρησιμοποίησε την αστική δημοκρατία, τους θεσμούς, όχι για να πείσει με τα «επιχειρήματά» του, αλλά για να αξιοποιήσει κάθε περιθώριο επιρροής, ώστε να μπορεί να καταργήσει μετά κοινοβούλιο, συνδικάτα, κόμματα, συλλόγους, οποιαδήποτε έννοια δημοκρατίας. Η πολιτική του «νομιμοποίηση» έδινε την κάλυψη στα Τάγματα Εφόδου να επιτίθενται σε ό,τι διαφωνούσε με την αντίληψη περί «άριας φυλής». Όταν ήρθε στην εξουσία τα πογκρόμ έδωσαν τη θέση τους στο Ολοκαύτωμα. Όσοι νομίζουν ότι «αυτά δε γίνονται σήμερα ή αύριο», κάνουν τραγικό λάθος. Χρειάστηκαν μόλις είκοσι χρόνια, ώστε ο Χίτλερ από παλιάτσος στα καταγώγια του Μονάχου, να μετατραπεί στο «φύρερ» της δεκαετία του ΄30 - και σήμερα η κρίση είναι ξανά εδώ.
Καλούμε όλους τους φορείς, σωματεία, συλλογικότητες, οργανώσεις και όλη την τοπική κοινωνία, σ ένα πλατύ ενιαίο μέτωπο πάλης για να απομονώσουμε τους φασίστες και να δώσουμε την απάντησή μας άμεσα και ηχηρά, για να αποτρέψουμε όσο είναι νωρίς, επερχόμενες νύχτες κρυστάλλων.

1. Κίνηση Ενωμένοι Ενάντια στο Ρατσισμό και τη Φασιστική Απειλή
2. ΑΝΤ.ΑΡ.ΣΥ.Α. νομού Πέλλας

Ανώνυμος είπε...

Το αυγό του φιδιού στα Γιαννιτσά

του Χρυσόστομου Γεροντίδη | 26 Νοεμβρίου 2010

Εδώ και τρία χρόνια, περίπου, φασίστες της Χρυσής Αυγής έχουν κάνει την εμφάνισή τους στο δήμο Πέλλας.
Από τις πρώτες τους ενέργειες, για να κάνουν γνωστή την ύπαρξή τους, ήταν η βεβήλωση του ανακαινισμένου μαυσωλείου «Γαζή Εβρενός» στα Γιαννιτσά με ναζιστικά σύμβολα, συνθήματα μίσους κατά των Τούρκων και την υπογραφή τους. Την ίδια ακριβώς ενέργεια έκαναν και φέτος το καλοκαίρι. Ανάλογα συνθήματα με ξενοφοβικό, εθνικιστικό και ρατσιστικό περιεχόμενο έχουν γράψει σε τοίχους και σε σπίτια στα Γιαννιτσά και ευρύτερα στο νομό Πέλλας.
Αρχικά προσπάθησαν να διεισδύσουν στο Σύνδεσμο Φιλάθλων Αναγέννησης Γιαννιτσών (Σ.Φ.Α.Γ.), όπου και κατάφεραν, εκμεταλλευόμενοι την άγνοια των νέων, να αναρτούν σε αγώνες και στο site του συλλόγου ναζιστικά σύμβολα. Μετά από τη διαμαρτυρία μας, με επιστολή στον σύλλογο και άλλους φορείς και παράγοντες, καθώς και την έκδοση ανακοίνωσης-καταγγελίας στον τοπικό τύπο, τα φαινόμενα αυτά σταμάτησαν.
Πέρυσι, το Δεκέμβρη του 2009, όμως, επανήλθαν. Οργάνωσαν πανελλαδική φασιστοσύναξη στην Έδεσσα και έκαναν παρέλαση με υβριστικά συνθήματα για τους ντόπιους κατοίκους της περιοχής, επειδή το Ουράνιο Τόξο άνοιξε γραφεία. Ενθαρρυμένοι από την εκλογή συμβούλου στο Δήμο Αθηναίων, προχωρούν τώρα σε εγκαίνια γραφείων στην Κρύα Βρύση, κοντά στην πόλη των Γιαννιτσών.
Η εμφάνιση ακροδεξιών ατόμων, που στρατολογήθηκαν από τη Χρυσή Αυγή, έχει τις ρίζες του στη δράση της οργάνωσης «Δίαυλος Ελλήνων» που είχε ιδρύσει στα Γιαννιτσά ο σημερινός ακροδεξιός βουλευτής του ΛΑΟΣ, Κυριάκος Βελόπουλος, την εποχή που ήταν γραφικός τηλε-πωλητής των βιβλίων του.
Ακόμα επίσημα, δεν έχει καταγραφεί ρατσιστική επίθεση σε εργαζόμενους ή μετανάστες. Το άνοιγμα των γραφείων, όμως, είναι μια εξέλιξη που πρέπει να μας ανησυχήσει. Όπου έχουν ανοίξει γραφεία οι φασίστες, αυτά χρησιμοποιήθηκαν και χρησιμοποιούνται ως ορμητήριο για ρατσιστικές επιθέσεις και δυστυχώς με την εμφανή κάλυψη της αστυνομίας.
Η τοπική κοινωνία δεν τσιμπάει σε αυτή την ακραία ρατσιστική, εθνικιστική και λαϊκιστική προπαγάνδα. Αντίθετα ο κόσμος που αντικρίζει αυτά τα συνθήματα ανατριχιάζει και έχει μεγάλη απέχθεια. Προς το παρόν, όμως, δεν έχει οργανωθεί κάποια μαζική αντίδραση απέναντι σε αυτά τα φαινόμενα ακροδεξιάς προπαγάνδας.
Η Κίνηση ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗ ΦΑΣΙΣΤΙΚΗ ΑΠΕΙΛΗ διοργανώσαμε φέτος ανοιχτή εκδήλωση αλληλεγγύης στους μετανάστες, ενώ πολύ σύντομα θα πάρουμε πρωτοβουλίες για συντονισμό των συνδικάτων, φορέων, συλλογικοτήτων και κάθε εργαζόμενου για μια μαζική απάντηση απέναντι στον φασισμό, την ξενοφοβία το ρατσισμό και τον εθνικισμό.

Ανώνυμος είπε...

Μη ξεχνάμε ότι σύμφωνα με τον αντιρατσιστικό νόμο 927/1979:
«1. Όστις δημοσίως, είτε προφορικώς είτε διά του τύπου ή διά γραπτών κειμένων ή εικονογραφήσεων ή παντός ετέρου μέσου εκ προθέσεως προτρέπει εις πράξεις ή ενεργείας δυναμένας να προκαλέσουν διακρίσεις, μίσος ή βίαν κατά προσώπων ή ομάδος προσώπων εκ μόνου του λόγου της φυλετικής ή εθνικής καταγωγής των, τιμωρείται με φυλάκισιν μέχρι δύο ετών ή με χρηματικήν ποινήν ή και διύ αμφοτέρων των ποινών τούτων.
2. Διά των εν παρ. 1 ποινών τιμωρείται και όστις συνιστά ή συμμετέχει εις οργανώσεις, αι οποίαι επιδιώκουν οργανωμένην προπαγάνδαν ή δραστηριότητας πάσης μορφής τεινούσας εις φυλετικάς διακρίσεις.
Με το αρθ.39 παρ. 4 Ν.2910/2001 ΦΕΚ Α` 91/2.5.2001 Οι πράξεις που περιγράφονται στα άρθρα 1 έως 3 του Ν. 927/1979, (ΦΕΚ 139Α) διώκονται αυτεπαγγέλτως».

Η κοινωνία μας πρέπει να αντιδράσει άμεσα. ΤΩΡΑ. Αύριο, όταν αρχίσουμε να μετράμε δολοφονικές επιθέσεις σε ανθρώπους, θα είναι αργά. Εάν το υποτιμήσουμε ως απλά περιθωριακό φαινόμενο, θα έχουμε διαπράξει μεγάλο λάθος. Είναι ευθύνη όλων να προστατέψουμε τον τόπο μας, τα παιδιά μας, το μέλλον μας.
----------------------------------------------------------
πολύ καλό άρθρο , υπογραμμένο από ενα δημοκράτη συνάνθρωπό μας ποντιακής καταγωγής...
μπράβο για το θάρρος του και την επισήμανση ότι ο φασιστικός κίνδυνος αναβιώνει ...
η ίδρυση γραφείων της ρατσιστικής χρυσής αυγής στην κρύα βρύση γιαννιτσών είναι πραγματικότητα με απρόβλεπτες συνέπειες...
η ευθύνη της ελληνικής πολιτείας, ιδιαίτερα της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ για την εφαρμογή της ελληνικής και ευρωπαϊκής ΑΝΤΙρατσιστικής νομοθεσίας και την κήρυξη παράνομης της Χρυσής Αυγής είναι τεράστια...