Voden Makedonsko Radio

5 Δεκ 2010

THE MACEDONIANS


http://www.youtube.com/watch?v=Kem4yWIa0VM&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=__DhGQ2xiaM&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=DSZ9jEF9e7g&feature=related

30 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

οι ΣΥΓΧΡΟΝΟΙ Μακεδόνες σέβονται την πολιτιστική κληρονομιά των ΑΡΧΑΙΩΝ Μακεδόνων , εξαιτίας της ανάπτυξης της στον ίδιο ΤΟΠΟ , την Μακεδονία...
φυσικά εκτός από τον πολιτισμό της αρχαίας μακεδονίας, σέβονται και αυτόν της ρωμαϊκής μακεδονίας, της βυζαντινο-κυρριλικής, της οθωμανικής μακεδονίας...
αυτός ο σεβασμός δεν έχει οποιοδήποτε στοιχείο αποκλειστικότητας και ιδιοποίησης όπως κάνει ο ελληνικός εθνικισμός ο οποίος θεωρεί όλους τους πολιτισμούς που αναπτύχθηκαν ιστορικά στην Μακεδονία ΜΟΝΟ δικούς του ..
κατά πάγια εθνικιστική λογική εξελληνίζοντας κάθετι ΜΗ ελληνικό ....

Ανώνυμος είπε...

οι σύγχρονοι μακεδόνες δεν θεωρούν ότι είναι ΒΙΟΛΟΓΙΚΟΙ απόγονοι των αρχαίων μακεδόνων...
αντίθετα οι σύγχρονοι έλληνες θεωρούν ότι είναι βιολογικοί απόγονοι των αρχαίων ελλήνων..
ακόμα και βιολογικοί απόγονοι των αρχαίων μακεδόνων τους οποίους θεωρούν μέρος των αρχαίων ελλήνων..
παρότι η σύγχρονη επιστήμη θεωρεί τους αρχαίους μακεδόνες ΞΕΧΩΡΙΣΤΗ πολιτιστική κοινότητα από τους αρχαίους έλληνες..
με δική της μητρική γλώσσα, την αρχαία μακεδονική , η οποία ηταν προφορική ανάμεσα στην ιλλυρική/πρωτοαλβανική και την προφορική αρχαία θρακική...
η αρχαία ελληνική γλώσσα , δεν ήταν μητρική αλλά γλώσσα των γραμμάτων και των τεχνών και του εμπορίου, όπως σήμερα είναι η αγγλική σε όλο τον μη αγγλογενή κόσμο...
την οποία αρχαιοεληνική γλώσσα πολλά μέλη της βασιλικής δυναστείας σύμφωνα με γραπτά κείμενα την έμαθαν σε μεγάλη ηλικία...
εν τω μεταξύ στην βασιλική αυλή μεταξύ τους συνεννοοντούσαν στην αρχαία μακεδονική...
διαφέρουν επίσης και με τους μακεδόνες βασιλείς με ιδιαίτερο ανθελληνικό πολεμικό μένος, με αποτέλεσμα οι δεύτεροι να τους αποκαλούν βάρβαρους...

Ανώνυμος είπε...

2) Macedonians are not related with geographically close Greeks, who do not belong to the “older” Mediterranenan substratum, 3) Greeks are found to have a substantial relatedness to sub-Saharan (Ethiopian) people, which separate them from other Mediterranean groups. Both Greeks and Ethiopians share quasi-specific DRB1 alleles, such as *0305, *0307, *0411, *0413, *0416, *0417, *0420, *1110, *1112, *1304 and *1310. Genetic distances are closer between Greeks and Ethiopian/sub-Saharan groups than to any other Mediterranean group and finally Greeks cluster with Ethiopians/sub-Saharans in both neighbour joining dendrograms and correspondence analyses.
http://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1034/j.1399-0039.2001.057002118.x/abstract;jsessionid=426B8CDB5454D23D140A9BD1801EF121.d03t01

ΜΑΚΕΔΝΟΣ είπε...

Μπράβο στο φόρουμ που βάζει τέτοια βίντεο, τα οποία αναδεικνύουν την αδιαμφισβήτητη Ελληνικότητα των αρχαίων Μακεδόνων.
Συγχαρητήρια παιδιά.

belo more είπε...

ΜΑΚΕΔΝΟΣ, αυτό κατάλαβες εσύ; Χαχαχαχα...

Ανώνυμος είπε...

ΜΑΚΕΔΝΟΣ, "Macedonia Conquers Greece, and the rest of the known world."

Akritas είπε...

Πως το είπε ο Ντάνφορθ:.....Έχω δηλώσει πάντα, και το επαναλαμβάνω και εδώ, ότι οι σύγχρονοι Μακεδόνες (άτομα που έχουν Μακεδονική και όχι Ελληνική εθνική ταυτότητα) δεν είναι απόγονοι των αρχαίων Μακεδόνων, είναι Σλάβοι.

Ανώνυμος είπε...

ΜΠΡΑΒΟ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ. Η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ . ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ ΜΑΖΙ ΣΑΣ. !!! ΑΠΟΛΛΩΝΙΟΣ

Ανώνυμος είπε...

WE on the contrary shall fight for
GREECE, and our hearts will be in it.
As for our FOREIGN troops —Thracians, Paeonians, Illyrians,
Agrianes — they are the best and stoutest soldiers of Europe, and they will find as their opponents the slackest and softest of the tribes of
Asia.

Arrian (The Campaigns of Alexander) Alexander talking to the troops before the battle. Book 2-7 Penguin Classics. Page 112. Translation by Aubrey De Seliucourt.

http://books.google.gr/books?id=o2Nr-P5HArMC&printsec=frontcover&dq=arrian+the+campaigns+of+alexander&hl=el&ei=HOL8TKyYLszssgaQ1JGUBA&sa=X&oi=book_result&ct=result&resnum=1&ved=0CCsQ6AEwAA#v=onepage&q&f=false

Ανώνυμος είπε...

Αμφισβητεί κανείς ιστορικός το ΙΣΤΟΡΙΚΟ γεγονός ότι η Ελλάδα (ως γεωγραφικός χώρος γιατί ως κράτος δεν υπήρξε, στην αρχαιότητα) ΚΑΤΑΚΤΗΘΗΚΕ (στρατιωτική εισβολή) απο τους Μακεδόνες, όπως και η Περσία;

belo more είπε...

Akritas, οπωσδήποτε οι σημερινοί Μακεδόνες δεν μπορεί να είναι οι βιολογικοί απόγονοι των αρχαίων Μακεδόνων, αλλά ούτε οι σημερινοί Έλληνες ειναι (ειδικά αυτοί με αποδεδειγμένη καταγωγή απο άλλα σημεία του πλανήτη). Είναι όμως σίγουρα οι κληρονόμοι του πολιτισμού και της ιστορίας του τόπου τους!
Όσο για το Σλάβοι, αυτοί δεν υπάρχουν! Υπάρχουν σλαβόγλωσσα έθνη τα οποία είναι άσχετα φυλετικά μεταξύ τους (πχ οι Βούλγαροι, ταταρικής καταγωγής αλλά σλαβόγλωσσοι, πλέον).

Ανώνυμος είπε...

οι σύγχρονοι έλληνες ουδεμία σχέση έχουν με τους αρχαίους ελληνες..
ιδιαίτερα οι ασιατικής/τουρκογενούς προέλευσης της συνομοταξίας του Ακρίτα..
πολύ σωστά αναφέρει σήμερα ο υπότροφος του ελληνικού κράτους loring danforth, ότι οι αρχαίοι μακεδόνες ΔΕΝ ήταν αρχαίοι έλληνες...
ότι οι σύγχρονοι μακεδόνες επίσης δεν έχουν σχέση με τους αρχαίους μακεδόνες...
όπως επίσης η μακεδονική γλώσσα , ως μέλος της οικογένειας των σλαβικών γλωσσών δεν καθοριζει την εθνοτική μακεδονική ταυτότητα , η οποία βέβαια δεν είναι σλαβική..
παρομοίως και η βουλγαρική εθνοτική ταυτότητα
δεν είναι σλαβική αλλά τουρκομογγολική , όπως οι ίδιοι αποδέχονται...

Akritas είπε...

belo more, Σλάβος σύμφωνα με την britannica.com, είναι κάποιος που ανήκει στον εθνικό και γλωσσολογικό κορμό λαών, που ζουν στην Ευρώπη.
Άρα είναι και εθνικός προσδιορισμός.

Ανώνυμος είπε...

ούτε κράτος ελλάδα δεν υπήρξε ποτέ στην ιστορία πρίν το 1826 μ.χ ούτε πολύ περισσότερο γεωγραφική περιοχή με το όνομα Ελλάδα...
αντίθετα υπήρξε μακεδονικό κράτος,
γνωστό ως μακεδονικό βασίλειο...
πολύ περισσότερο γεωγραφική περιοχή, γνωστή ως Μακεδονία, από αρχαιοτάτων χρόνων...

Ανώνυμος είπε...

Βασικά ούτε Έλληνες δεν υπήρχαν, προπαγάνδα των ΑΘηναίων για να μαζέψουν κόσμο για να πολεμήσουν τους αιώνιους εχθρούς των Μακεδόνων , τους Πέρσες.

Ανώνυμος είπε...

6,06
Ουτε γεωργαφικη περιοχη Ελλαδα υπηρχε ουτε Ελληνες πριν το 1826 το φανερωνει αλλωστε και ο στιχος του Αισχυλου απο την τραγωδια "Περσαι" τον 472 πχ μετα την Ελληνικη Νικη στην Σαλαμινα

"..... ω παίδες Ελλήνων ίτε,

ελευθερούτε πατρίδ`,

ελευθερούτε δε παίδας, γυναίκας,

θεών τε πατρώων έδη θήκας τε προγόνων.

Νυν υπέρ πάντων αγών"

(στίχ. 402-405). (Παιδιά των Ελλήνων προχωρείτε, ελευθερώστε Πατριδα παιδιά, γυναίκες, ελευθερώστε και τα θεία των Πατρικων
σας θεών και των προγόνων τους τάφους. Τώρα για τα πάντα πολεμάτε).



Τοσα ξερεις τοσα λες τρομαρα σου

Ανώνυμος είπε...

Η λέξη Έλληνες στην αρχαιότητα δεν είχε σε καμία περίπτωση εθνική/εθνοτική έννοια, αλλά γλωσσική, πολιτιστική και νοοτροπίας Ο Ισοκράτης όρισε Έλληνες όλους όσους μοιράζονταν την ελληνική παιδία και πολιτισμό. Δεν υπήρχε ελληνικό έθνος όπως το εννοούμε σήμερα: η κάθε ομάδα «ελλήνων» είχε το δικό της «εθνικό» όνομα.
Το «ω παίδες Ελλήνων ιτε...» είναι σαν να λέμε σήμερα ότι κάποιος που φωνάζει «βοηθήστε Χριστιανοί», και δεν εννοεί απλά τους εθνικά Έλληνες (που κατά πλειοψηφία είναι Χριστιανοί), αλλά κάθε Χριστιανό, όποιας εθνότητας και εάν είναι!

Ανώνυμος είπε...

10,46

Παρ’ ότι η έννοια «έθνος» άρχισε να σχηματοποιείται, έτσι όπως την γνωρίζουμε σήμερα, κυρίως από τον 18ο αιώνα, εντούτοις ο όρος «έθνος» (αλλά και «γένος»), δεν ήταν άγνωστος στον αρχαίο κόσμο. Ο Ηρόδοτος συχνά χρησιμοποιεί τον όρο «έθνεο» για να περιγράψει τις διάφορες φυλές, ελληνικές και μη που είχαν κοινή καταγωγή, γλώσσα, θρησκεία κ.τ.λ. (π.χ. «…Ἄβαντες μὲν ἐξ Εὐβοίες εἰσὶ οὐκ ἐλαχίστη μοῖρα, τοῖσι Ἰωνίης μέτα οὐδὲ τοῦ οὐνόματος οὐδέν, Μινύαι δὲ Ὀρχομένιοί σφι ἀναμεμίχαται καὶ Καδμεῖοι καὶ Δρύοπες καὶ Φωκέες ἀποδάσμιοι καὶ Μολοσσοὶ καὶ Ἀρκάδες Πελασγοὶ καὶ Δωριέες Ἐπιδαύριοι, ἄλλα τε ΕΘΝΕΑ πολλὰ ἀναμεμίχαται…» [βιβλίο «Κλειώ»], «ΕΘΝΕΑ Βοιωτῶν καὶ Χαλκιδέων» [βιβλίο «Τερψιχόρη»], «Μακεδόνων ΕΘΝΕΑ» [βιβλίο «Ερατώ»] κ.ά.)

Το ότι απουσιάσει ο όρος «έθνος» με την πανελλήνια σημασία του, δεν σημαίνει ότι απουσιάζει και η έννοια της ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗΣ, έστω και σε πρώιμο στάδιο, η γνώση ότι υπάρχουν πολλά κοινά στοιχεία που ενώνουν τις διάφορες ελληνικές φυλές και πόλεις-κράτη, κάτω από τον όρο «Έλληνες» («οἱ δὲ Ἕλληνες κατὰ τάξις τε καὶ κατὰ ἔθνεα κεκοσμημένοι ἦσαν» [«Ηροδότου ιστορίαι», βιβλίο «Πολύμνια»]) και η κατανόηση της ελληνικότητας («τὸ Ἑλληνικὸν ἐὸν ὅμαιμόν τε καὶ ὁμόγλωσσον καὶ θεῶν ἱδρύματά τε κοινὰ καὶ θυσίαι ἤθεά τε ὁμότροπα» [«Ηροδότου ιστορίαι», βιβλίο «Ουρανία»]). Τα ιστορικά τεκμήρια είναι αρκετά. Ενδεικτικά:

1. Στους Ολυμπιακούς Αγώνες, συμμετείχαν μόνο όσοι ήταν Έλληνες και την ευθύνη της εξακρίβωσης της καταγωγής των αθλητών, επιφορτίζονταν οι γνωστοί Ελλανοδίκες, ή Ελληνοδίκες (Έλλην+δίκη). Ο Ηρόδοτος αναφέρει μάλιστα, ότι απ’ αυτόν τον έλεγχο πέρασε και ο βασιλιάς των Μακεδόνων Αλέξανδρος ο Α’ κι αφού απέδειξε την ελληνικότητά του, τού επετράπη να συμμετάσχει στου αγώνες («πρὸς δὲ καὶ οἱ τὸν ἐν Ὀλυμπίῃ διέποντες ἀγῶνα Ἑλληνοδίκαι οὕτω ἔγνωσαν εἶναι. Ἀλεξάνδρου γὰρ ἀεθλεύειν ἑλομένου καὶ καταβάντος ἐπ᾽ αὐτὸ τοῦτο, οἱ ἀντιθευσόμενοι Ἑλλήνων ἐξεῖργόν μιν, φάμενοι οὐ βαρβάρων ἀγωνιστέων εἶναι τὸν ἀγῶνα ἀλλὰ Ἑλλήνων· Ἀλέξανδρος δὲ ἐπειδὴ ἀπέδεξε ὡς εἴη Ἀργεῖος, ἐκρίθη τε εἶναι Ἕλλην καὶ ἀγωνιζόμενος στάδιον συνεξέπιπτε τῷ πρώτῳ» [«Ηροδότου ιστορίαι», βιβλίο «Τερψιχόρη»]).

2. Στην μάχη του Μαραθώνα (490 π.Χ.), ο Σιμωνίδης ο Κείος αφιέρωσε το εξής επίγραμμα: «Ελλήνων προμαχούντες Αθηναίοι Μαραθώνι, χρυσοφόρων Μήδων εστόρεσαν δύναμιν» (Μετάφραση: «Αμυνόμενοι υπέρ των Ελλήνων οι Αθηναίοι στον Μαραθώνα, κατέστρεψαν τη δύναμη των χρυσοφορεμένων Περσών»). Να θυμίσουμε, ότι στην νικηφόρα μάχη του Μαραθώνα, απέναντι από τους 55.000 Πέρσες, μαζί με τους 10.000 Αθηναίους, συντάχθηκαν και 1.000 Πλαταιείς, ενώ υπήρχε και στρατιωτική βοήθεια 1.000 οπλιτών από την Σπάρτη, που όμως έφτασε καθυστερημένα στο πεδίο της μάχης. 3. Έλληνες δεν λογίζονταν μόνο όσοι κατοικούσαν στον κυρίως ελλαδικό χώρο, αλλά και έξω απ’ αυτόν. Το 481 π.Χ., έναν χρόνο πριν την επική μάχη των Θερμοπυλών (480 π.Χ.), συγκλήθηκε πανελλήνιο συνέδριο στην Κόρινθο, για να αποφασιστεί η στάση που θα έπρεπε να κρατήσουν οι Έλληνες απέναντι στους Πέρσες. Προσκλήθηκαν επίσης οι Έλληνες της Μασσαλίας και της Κριμαίας, που δεν μπόρεσαν να προσέλθουν λόγω απόστασης, ενώ το παρόν έδωσαν οι Έλληνες της Κάτω Ιταλίας, οι Κρήτες, οι Κερκυραίοι κ.ά. Σ’ αυτό το συνέδριο δεν προσκλήθηκαν μόνο οι Έλληνες που είχαν υποταχθεί στους Πέρσες, δηλαδή οι Έλληνες της Κύπρου, της Αιγύπτου, της Ιωνίας, της Μακεδονίας κ.ά. Έχουν ιδιαίτερη σημασία δε, οι δύο εκ των αποφάσεων που τελικά ελήφθησαν και που όριζαν πως:
α) Οι Έλληνες να πολεμήσουν μέχρι θανάτου τους Πέρσες.
β) Να τιμωρηθούν όσοι Έλληνες πολεμήσουν με το μέρος των Περσών.

συνεχεια-

Ανώνυμος είπε...

-συνεχεια-

3. Έλληνες δεν λογίζονταν μόνο όσοι κατοικούσαν στον κυρίως ελλαδικό χώρο, αλλά και έξω απ’ αυτόν. Το 481 π.Χ., έναν χρόνο πριν την επική μάχη των Θερμοπυλών (480 π.Χ.), συγκλήθηκε πανελλήνιο συνέδριο στην Κόρινθο, για να αποφασιστεί η στάση που θα έπρεπε να κρατήσουν οι Έλληνες απέναντι στους Πέρσες. Προσκλήθηκαν επίσης οι Έλληνες της Μασσαλίας και της Κριμαίας, που δεν μπόρεσαν να προσέλθουν λόγω απόστασης, ενώ το παρόν έδωσαν οι Έλληνες της Κάτω Ιταλίας, οι Κρήτες, οι Κερκυραίοι κ.ά. Σ’ αυτό το συνέδριο δεν προσκλήθηκαν μόνο οι Έλληνες που είχαν υποταχθεί στους Πέρσες, δηλαδή οι Έλληνες της Κύπρου, της Αιγύπτου, της Ιωνίας, της Μακεδονίας κ.ά. Έχουν ιδιαίτερη σημασία δε, οι δύο εκ των αποφάσεων που τελικά ελήφθησαν και που όριζαν πως:
α) Οι Έλληνες να πολεμήσουν μέχρι θανάτου τους Πέρσες.
β) Να τιμωρηθούν όσοι Έλληνες πολεμήσουν με το μέρος των Περσών.

4. Τις παραμονές της ιστορικής μάχης των Πλαταιών (479 π.Χ.), όπου σύμφωνα και με το επίγραμμα του περιηγητή Παυσανία «Σε αυτόν το πόλεμο πολέμησαν: Λακεδαιμόνιοι, Αθηναίοι, Κορίνθιοι, Τεγεάτες, Σικυώνιοι, Αιγινήτες, Μεγαρείς, Επιδαύριοι, Ορχομένιοι, Φλειάσιοι, Τροιζήνιοι, Ερμιονείς, Τιρύνθιοι, Πλαταιείς, Θεσπιείς, Μυκηναίοι, Κείοι, Μήλιοι, Τήνιοι, Νάξιοι, Ερετριείς, Χαλκιδείς, Στυρείς, Ηλείοι, Ποτειδαιάτες, Λευκάδιοι, Ανακτορείς, Κύθνιοι, Σίφνιοι, Αμβρακιώτες και Λεπρεάτες», ο βασιλιάς των Μακεδόνων, Αλέξανδρος ο Α’, που είχε υποταχθεί στους Πέρσες, πάει κρυφά στο στρατόπεδο των Ελλήνων και τους μεταφέρει το στρατιωτικό σχέδιο του Μαρδόνιου και αιτιολόγησε την πράξη του, ότι ως Έλληνας δεν θα ήθελε να δει την Ελλάδα σκλαβωμένη: «αὐτός τε γὰρ Ἕλλην γένος εἰμὶ τὠρχαῖον καὶ ἀντ᾽ ἐλευθέρης δεδουλωμένην οὐκ ἂν ἐθέλοιμι ὁρᾶν τὴν Ἑλλάδα» («Ηροδότου ιστορίαι», βιβλίο «Καλλιόπη»).

5. Όπως εξιστορεί ο Αρριανός, όταν ο Μέγας Αλέξανδρος νίκησε τους Πέρσες στην μάχη του Γρανικου έστειλε 300 περσικές πανοπλίες στην Αθήνα, ως ανάθημα στη θεά Αθηνά, με τη εντολή να συνοδεύεται από το επίγραμμα «Ἀλέξανδρος Φιλίππου καὶ οἱ Ἕλληνες πλὴν Λακεδαιμονίων ἀπὸ τῶν βαρβάρων τῶν τὴν Ἀσίαν κατοικούντων»: «ἔθαψε δὲ καὶ τοὺς μισθοφόρους Ἕλληνας, οἳ ξὺν τοῖς πολεμίοις στρατεύοντες ἀπέθανον. ὅσους δὲ αὐτῶν αἰχμαλώτους ἔλαβε, τούτους δὲ δήσας ἐν πέδαις εἰς Μακεδονίαν ἀπέπεμψεν ἐργάζεσθαι, ὅτι παρὰ τὰ κοινῇ δόξαντα τοῖς Ἕλλησιν Ἕλληνες ὄντες ἐναντία τῇ Ἑλλάδι ὑπὲρ τῶν βαρβάρων ἐμάχοντο. ἀποπέμπει δὲ καὶ εἰς Ἀθήνας τριακοσίας πανοπλίας Περσικὰς ἀνάθημα εἶναι τῇ Ἀθηνᾷ ἐν πόλει. καὶ ἐπίγραμμα ἐπιγραφῆναι ἐκέλευσε τόδε. Ἀλέξανδρος Φιλίππου καὶ οἱ Ἕλληνες πλὴν Λακεδαιμονίων ἀπὸ τῶν βαρβάρων τῶν τὴν Ἀσίαν κατοικούντων» («Αλεξάνδρου Ανάβασις», Βιβλίο Α).

Και μην ξεχνάς ο Ισοκράτης(Αθηναίος ρήτορας) είχε απευθύνει πολλές επιστολές στον Φίλιππο-δύο έχουν σωθεί ως τις μέρες μας- καλώντας τον μάλιστα στη δεύτερη επιστολή να μην διακινδυνεύει τη ζωή του σε εκστρατείες εναντίον των Ιλλυρίων, αλλά να επικεντρωθεί στη συμφιλίωση όλων των Ελλήνων και στην προετοιμασία της πανελλήνιας υπό την ηγεσία του εκστρατείας κατά των Περσών.
Διάβασε τον ''Πανηγυρικό'' του να δεις ότι η πανελλήνια ιδέα του να ενωθούν όλοι οι Έλληνες,αφού όλοι έχουν κοινά συμφέροντα, για να σταματήσουν οι έριδες και να επικεντρωθούν όλοι στον κοινο αγωνα. Αρχικώς η ένωση όλων των ελληνικών πόλεων προϋποθέτει την αθηναϊκή ηγεσία. Μετέπειτα ο Ισοκράτης στρέφεται στην ηγεσια των Λακεδαιμόνιων και στο τέλος εναποθέτει όλες του τις ελπίδες για την ένωση όλων των ΕΛλήνων στο Φίλιππο

. Κάτι που φυσικά δεν έκανε τελικά ο Φίλιππος αλλά ο υιος του ο Αλέξανδρος. Οι σκέψεις του Ισοκράτη θα συνοδεύσουν το Αλέξανδρο μέχρι την Ινδία.

"μέλλω γάρ σοι συμβουλεύειν προστῆναι τῆς τε τῶν Ἑλλήνων ὁμονοίας καὶ τῆς ἐπὶ τοὺς βαρβάρους στρατείας: ἔστι δὲ τὸ μὲν πείθειν πρὸς τοὺς Ἕλληνας συμφέρον, τὸ δὲ βιάζεσθαι πρὸς τοὺς βαρβάρους χρήσιμον."Φίλιππος εδάφιο 16

Εδω ολη η επιστολη στον Φιλιππο για να μαθαινεις

http://el.wikisource.org/wiki/%CE%A6%CE%AF%CE%BB%CE%B9%CF%80%CF%80%CE%BF%CF%82#16

belo more είπε...

Ανώνυμε 6:41, όσες επιστολές και να παρουσιάσεις, το γεγονός ότι οι Μακεδόνες κατέκτησαν την Ελλάδα και τερμάτισαν την ανεξαρτησία των πόλεων-κρατών είναι πραγματικό. Ο πόλεμος μεταξύ Μακεδόνων και Ελλήνων δεν ήταν εμφύλιος.
Η έννοια του Έλληνα εκείνη την εποχή ΔΕΝ είχε εθνοτικό χαρακτήρα, άρα δεν μπορούμε να μιλάμε για συνέχεια ύπαρξης ελληνικού έθνους αλλά μόνο για ελληνικό πολιτισμό, ο οποίος πολιτισμός, όμως, σήμερα ανήκει σε όλους τους ανθρώπους και όχι αποκλειστικά στους σύγχρονους Έλληνες. Επιπλέον, οι σημερινοί Έλληνες είναι πάρα πολύ μακριά από κάθε τι ελληνικό, στον πολιτισμό τους. Ο πολιτισμός που επικράτησε στην Ελλάδα είναι ο Βυζαντινός, αλλά αυτός δεν είναι ελληνικός αλλά ρωμαϊκός.
Οπότε, αγαπητοί Νέο Έλληνες, σταματήστε να γελοιοποιήστε με την εμμονή σας ότι είστε Έλληνες και οι άμεσοι κληρονόμοι και ιδιοκτήτες ενός πολιτισμού τον οποίο σίγουρα δεν αντιπροσωπεύετε γιατί δεν έχετε καμία απο τις αρετές του.

Ανώνυμος είπε...

belo more

καλο θα ηταν να βαζεις( Απο δεοντολογια και μονο) και ολες τις απαντησεις σε αυτα που γραφεις που ειναι βασισμενες σε ξενες πηγες αδιαμφισβητητου κυρους,
για να δουνε ολοι ποιοι "γελοιποιουνται"
Και αν το εκανες θα μπορουσες να ισχυρισθεις σαν κατοικος του Ελλαδικου χωρου, οτι απεκτησες μια αρετη απο αυτους που δημιουργησαν τον Ελληνικο Πολιτισμο.

belo more είπε...

Ανώνυμε 9:25 , έγραψα σχόλια βασισμένα στην πραγματική ιστορία του τόπου όπως την έμαθα και όχι μεμονωμένα στοιχεία και απόψεις, για να μπορώ να αναφέρω όλες τις πηγές.

Akritas είπε...

Για πες μας και εμάς belo more αυτούς που στην έμαθαν, όχι τίποτα άλλο για να ξεστραβωθούμε.

belo more είπε...

Akritas, δες αυτά, για παράδειγμα
http://www.youtube.com/watch?v=-bMnMyhvPK8
http://www.youtube.com/watch?v=IGfkBKYy9ng&feature=related

Ανώνυμος είπε...

Belo more

Aν η ιστορισ πυ εμαθες βασιζεται στα βιντεακια του ΥΤ τοτε σιγουρα εχεις καλη παιδεια
να δες και μερικα

http://www.youtube.com/watch?v=lOPToeNGe-M

http://www.youtube.com/watch?v=ZRhX5X-Lkw0

http://www.youtube.com/watch?v=SB3ALOHTGIA

http://www.youtube.com/watch?v=OizgSfsxX9c

http://www.youtube.com/watch?v=g_25UUgTYUw

http://www.youtube.com/watch?v=pf200-YknNA

http://www.youtube.com/watch?v=MGXbWo9BHKQ

Akritas είπε...

belo more μπορείς να ορίσεις τι σημαίνει εθνότητα και ποιες είναι οι παραμέτρους που κρίνουν εάν αυτή η ομάδα είναι εθνότητα ή όχι.

Υπόψη ο όρος εθνότητα είναι Ελληνικής μεταμοντέρνας επινοήσεως , οι ξένοι το ονομάζουν ethnic community, ethnie κλπ.

belo more είπε...

Akritas, για μένα, ο ορος έθνος/εθνότητα είναι, σε μετάφραση στα αγγλικά, αυτό που λέμε nation/national ενώ η λέξη nationality, στα ελληνικά είναι η εθνικότητα-ιθαγένεια ενός πολίτη κάποιου κράτους. Η λέξη ethnic στα αγγλικά έχει την έννοια του έθνους, αλλά επειδή η λέξη national στην ουσία ήταν συνώνυμο του nationality, αυτή η λέξη χρησιμοποιήθηκε για να προσδιορίζονται εθνικές ομάδες που δεν είχαν κράτος, άρα ούτε nationality/ιθαγένεια κρατική δική τους.

Akritas είπε...

Ωραία, εφόσον λοιπόν για εσένα εθνότητα/national, είναι το σύνολο των μελών μίας ομάδας που ανήκουν σε ένα συγκεκριμένο nation/έθνος, πες μου υπάρχει κανείς που να ορίζει το Έθνος και την Εθνότητα με μη πολιτιστικούς ή/και πολιτικούς όρους;

Μόνο οι ρατσιστές.....

Όλοι οι σύγχρονοι ιστορικοί(πχ Ancient Perceptions of Greek Ethnicity και A Companion to Ancient Macedonia),όταν μιλάνε για τους αρχαίους Έλληνες μιλάνε ότι όλες οι τότε Ελληνικές φυλές άνηκαν στο "Greek cultural milieu", άρα σε μια πολιτισμική εθνότητα.

Η Αρβελέρ λέει το ίδιο, μιλάει για πολιτισμική συνέχεια από την αρχαία εποχή μέχρι σήμερα και σε διαψεύδει.

Άρα λοιπόν δεν στέκει όταν λες ότι δεν θεωρείς τους αρχαίους Έλληνες ως εθνότητα. Δεν στέκει. Πρέπει να το αποδείξεις ότι οι αρχαίοι Έλληνες πολιτισμικά δεν ήταν ίδιοι. Για αυτό σου ζήτησα να μου πεις ποιος το υποστηρίζει αυτό.

belo more είπε...

http://lykawn.blogspot.com/2010/01/blog-post_17.html

Akritas, μην επιμένεις γιατί θα στενοχωρηθείς! Η έννοια του έθνους στην αρχαιότητα δεν έχει καμία σχέση με την σημερινή. Σήμερα για να θεωρείται κάποιος εθνικά Έλληνας πρέπει αποδεδειγμένα να έχει κάποιον πρόγονο που ανήκε σε αυτό το σύγχρονο έθνος, άσχετα εάν έχει υπηκοότητα ξένης χώρας (ομογενής). Εάν ίσχυε σήμερα αυτό που ίσχυε στην αρχαιότητα, όλοι οι μετανάστες που μιλούν ελληνικά και έχουν μάθει να ζουν σαν τους Έλληνες θα πρέπει να θεωρούνται ομοεθνείς!!!!

Akritas είπε...

Γιατί εγώ ανέφερα ότι η έννοια του Έθνους σήμερα είναι ίδια με το παρελθόν;
Εσύ έγραψες για μη εθνοτική συνοχή των αρχαίων Ελλήνων στην αρχαία εποχή.
Αυτές είναι δικές σου υποθέσεις και συμπεράσματα.
Μίλησα για "Greek cultural milieu", και όχι για κάτι άλλο. Σου έβαλα δε, και πηγές δύο βιβλία, από εσένα δεν είδα τίποτα.
Εκτός βέβαια γνωρίζοντας τα πιστεύω σου, θεωρείς ότι οι Αρχαίοι Μακεδόνες ήσαν εθνότητα;

Σε ότι αφορά το παράδειγμά σου πάλι είναι άτοπο. Διότι ένας μετανάστης για να προσαρμοστεί στην Ελληνική πραγματικότητα, πρέπει να έχει κάποια κοινά πολυπολιτισμικά στοιχεία με εμάς τους Έλληνες, όπως ας πούμε την «συνειδητότητα», και εσύ μιλάς Ελληνικά αλλά αυτό δεν σε κάνει Έλληνα. Για αυτό και όλοι οι εθνολογικοί μελετητές σήμερα, θεωρούν την γλώσσα δευτερεύων στοιχείο αναγνώρισης μιας εθνότητας.