Τρίτη, 26 Οκτώβριου 2010
Είναι κυρίαρχο δικαίωμα κάθε κράτους να επιλέγει το όνομά του, σύμφωνα με το διεθνές δίκαιο. Καμία χώρα δεν έχει το δικαίωμα να παρεμβαίνει ή να ζητεί από ένα άλλο κυρίαρχο κράτος να μην χρησιμοποιεί ένα συγκεκριμένο όνομα ή την αλλαγή του υπάρχοντος. Ως εκ τούτου, η στάση της Μακεδονίας να διατηρήσει το όνομά της υποστηρίζεται πλήρως από το διεθνές δίκαιο, λέει ο Harald Kotschy, πρώην πρεσβευτής της Αυστρίας στη Μακεδονία και εμπειρογνώμον για βαλκανικά ζητήματα, σε μια συνέντευξη σε ένα πρόγραμμα του σταθμού NTV.
Σύμφωνα με τον ίδιο, η Ελλάδα παραβιάζει σαφώς το διεθνές δίκαιο και όλες τις αρχές των σχέσεων καλής γειτονίας με το μπλοκάρισμα της εισδοχής στο ΝΑΤΟ της Μακεδονίας και της ευρωπαϊκής ολοκλήρωσης της.
"Πιστεύω ότι η ελληνική πολιτική έναντι της Μακεδονίας μπορεί να συγκριθεί, κατά κάποιον τρόπο, με έναν εκβιασμό», λέει ο Kotschy.
Ο ίδιος ισχυρίζεται ότι η μακεδονική διπλωματία δεν χρησιμοποίησε τη δυνατότητα να πείσει και άλλα κράτη-μέλη να σταματήσουν να υποστηρίζουν την Ελλάδα στο θέμα του ονόματος κατά τη χρονική στιγμή, όταν όλοι ήταν σοκαρισμένοι και θυμωμένοι από την εξαπάτηση εκ μέρους της Ελλάδα για το ευρώ.
Όσα αφορούν την ένταξη στην ΕΕ, ο Kotschy λέει ότι όλες οι θετικές και αρνητικές πτυχές θα πρέπει να ληφθούν υπόψη όταν θα έρθει η ημέρα της απόφασης, προσθέτοντας ότι η Μακεδονία δεν θα πρέπει να βιαστεί σε αυτό το θέμα.
"Ίσως μια μέρα, η ΕΕ θα συνειδητοποιήσει ότι η Μακεδονία, λόγω της γεωστρατηγικής της θέσης, είναι πολύ σημαντική για αυτήν και το αντίστροφο. Και ίσως τότε “να παρακαλέσουν” να σας δούνε ως μέλος, με το συνταγματικό σας όνομα », υπογραμμίζει ο Kotschy.
Μετάφραση από τα αγγλικά με Google Translator
http://macedoniaonline.eu/content/view/16716/45/
19 σχόλια:
η Ελλάδα παραβιάζει :
1- τον καταστατικό χάρτη του ΟΗΕ , τον οποίο έχει προσυπογράψει και σύμφωνα με τον οποίο κάθε κράτος-μέλος είναι κυριαρχο να αποφασίσει το όνομά του, με δικαίωμα αλλαγής του...
2- το άρθρο 11, παρ.1 της ισχύουσας ενδιάμεσης συμφωνίας η οποία απαγορεύει στην Ρλλάδα να βάζει ΒΕΤΟ στην ένταξη του Μακεδονικού κράτους στους διεθνείς οργανισμούς, με την προσωρινή της ονομασία , ως ΠΡΏΗΝ ΓΙΟΥΓΚΟΣΛΑΥΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ...
όπως συνέβη , δίχως ελληνικό ΒΕΤΟ , στο Συμβούλιο της Ευρώπης...
3- ακόμα και αβάσιμοι και παντελώς ιδεολογικοί προσδιορισμοί , όπως ο πρόσφατος ελληνομακεδονικός ή βουλγαρομακεδονικός γίνονται δεκτοί..
οι οποίοι είναι απολύτως διακριτοί από τον αμετάβλητο μακεδονικό...
παρότι πουθενά δεν χρησιμοποιούνται από τους ενδιαφερόμενους , οι οποίοι παντού και στη Μακεδονία αυτοορίζονται ως έλληνες και βούλγαροι αντίστοιχα...
όταν κανείς δεν έδωσε βαπτιστικά δικαιώματα σε κανένα, ιδιαίτερα στην Ελλάδα , η οποία κάνοντας χρήση του παραπάνω διεθνούς δικαιώματός της, έχει αλλάξει πολλάκις το όνομά ΤΗΣ...
Εκκλησιαστική παρεκτροπή
ΛΩΡΗ ΚΕΖΑ | Πέμπτη 28 Οκτωβρίου 2010
Αξίζει τον κόπο να σκύψει για χειροφίλημα ο κ. Γιάννης Μπουτάρης, να σκύψει το κεφάλι μπροστά στις εκκλησιαστικές απειλές για να κερδίσει ορισμένα ψηφουλάκια; Ο Μητροπολίτης Θεσσαλονίκης κ. Ανθιμος συνηθίζει να αντιστρέφει τη χριστιανική διδασκαλία, το «Αγαπάτε Αλλήλους» το έχει πολλάκις μετατρέψει σε «Μισείτε Αλλήλους» όταν αναφέρεται σε έγχρωμους, σε αλλόγλωσσους, σε αλλόθρησκους. Συνηθίζει επίσης να μπλέκεται στα πολιτικά, έχοντας άποψη για γεωστρατηγικά ζητήματα και για τις εξελίξεις στην οικονομία.
Ανήμερα την εορτή του Αγίου Δημητρίου έδωσε ένα ακόμη δείγμα ακραίας συμπεριφοράς. Είπε με βλοσυρό βλέμμα, μέσα στον ναό της αγάπης, της κατανόησης και της ανεκτικότητας: «Οσο ζω θα σε πολεμάω και δεν πρόκειται να δεις δήμο ποτέ στη ζωή σου». Η αυθόρμητη αντίδραση θα ήταν να σκάσουν στα γέλια όλοι οι παριστάμενοι. Είναι πολύ αστεία η σκηνή- ούτε ο Λαζόπουλος δεν θα μπορούσε να την επινοήσει.
Στη Θεσσαλονίκη δεν γελούν όταν οι ιεράρχες δείχνουν κυνόδοντες. Ετσι, το όλον ΠαΣοΚ έπεσε πάνω στον κ. Μπουτάρη για να τον νουθετήσει. Του είπαν άλλοι βουλευτές να χαμηλώσει τους τόνους, να μην ξαναπιάσει στο στόμα του τον μητροπολίτη και να φέρεται με φυσικότητα στην απολυταρχική συμπεριφορά που επιδεικνύεται από άμβωνος.
Δεν είναι τυχαίο ότι ο κ. Ανθιμος ζήτησε από τον Πρωθυπουργό να τραβήξει το αφτί του υποψηφίου δημάρχου: «Σας παρακαλώ να δώσετε λύση. Θα γίνουμε άνω κάτω». Οι πολιτευτές του Βορρά δεν αποδέχονται τη διδασκαλία της Παλαιάς Διαθήκης, ειδάλλως θα έπρατταν αναλόγως: οφθαλμός αντί οφθαλμού, οδούς αντί οδόντος. Θα επικοινωνούσαν με τον Αρχιεπίσκοπο για να βάλει τον μητροπολίτη στη θέση του, θα τον απειλούσαν ότι θα ξεσηκώσουν τους ψηφοφόρους και θα τους προτρέψουν να ασπαστούν τον καθολικισμό ή να διαλέξουν ενορίες σε άλλο νομό.
Υπάρχει η άποψη ότι η Δεξιά εκτρέφει τον σκοταδισμό, τον συντηρητισμό και τη ρασοκρατία του Θερμαϊκού. Ισως θα πρέπει να εξετάσουμε μιαν άλλη εκδοχή. Ισως το ΠαΣοΚ να είναι συνένοχο για την κατάσταση.
Ποιο στέλεχος του κόμματος τόλμησε ποτέ να απουσιάσει από κάποια δοξολογία, ποιος τόλμησε να απαντήσει στις πολιτικές αερολογίες του μητροπολίτη, ποιος τόλμησε να διαφωνήσει με το περιεχόμενο των δηλώσεών του, όταν αυτές στάζουν δηλητήριο ή παραπέμπουν σε εποχές σκοτεινές για τη Δημοκρατία; Αυτό το τελευταίο επεισόδιο, μέσα στην εκκλησία, την ώρα που ο κ. Γιάννης Μπουτάρης εκκλησιάζεται και δέχεται ευθεία απειλή για την υποψηφιότητά του, αφού δεν προκάλεσε γέλωτες θα έπρεπε να φέρει θυμό. Εντούτοις κανείς δεν όρθωσε το ανάστημα για να πει ότι είναι ανεπίτρεπτη η επίθεση. Αντ΄ αυτού επέλεξαν τη σιωπή και τις παραινέσεις για σιωπή. Σουτ! Εκλεγόμαστε.
Αν ο κ. Γιάννης Μπουτάρης σκεφτόταν και λειτουργούσε όπως όλοι οι υπόλοιποι, θα είχε αποφύγει και ο ίδιος τους χαρακτηρισμούς εναντίον του μητροπολίτη. Τον αποκάλεσε «μουτζαχεντίν». Θα περιμέναμε ότι λόγω πίστης στον χριστιανισμό ο μητροπολίτης θα συγχωρούσε τον ασεβή, θα τον αγκάλιαζε. Η αντίδρασή του επιβεβαίωσε τον χαρακτηρισμό και έκανε πιο σκληρό έναν πόλεμο που ξεκίνησε εδώ και χρόνια. Πιθανώς ο κ. Ανθιμος να έχει τη δύναμη να επηρεάσει τους πιστούς και να τους αποτρέψει να ψηφίσουν έναν υποψήφιο που δεν ασπάζεται τον σκοταδισμό. Πιθανώς ο κ. Ανθιμος να διαταράξει τις σχέσεις του κ. Μπουτάρη με την κυβέρνηση. Ούτως ή άλλως κάποια στελέχη του ΠαΣοΚ αρνούνται την έμπρακτη στήριξη του υποψηφίου. Ενα όμως είναι σίγουρο. Ο κ. Ανθιμος δεν θα καταργήσει την αξιοπρέπεια του κ. Μπουτάρη. Ανεξαρτήτως εκλογικού αποτελέσματος θα κυκλοφορεί ευθυτενής. Θα κερδίζουν λοιπόν για πάντα αυτοί που κοψομεσιάζονται;
Διαβάστε περισσότερα: http://www.tovima.gr/
------------------------------------------------------------
Μπράβο στον ΜΠΟΥΤΑΡΗ...
Μαύρο στον Μουτζαχεντίν Ταλιμπάν πελλοπονήσιο αλβανικής καταγωγής Ανθιμο Ρούσα....
o Ανθιμος παρουσία του πρωθυπουργού έψαλλε τον εθνικό ύμνο της ελλάδος , μέσα στην εκκλησία...
τέτοια πράγματα ούτε στο Ιράν και το Αφχανιστάν δεν συμβαίνουνε..
Ντροπή , εδώ και τώρα κίνημα καθαίρεσης του Ανθιμου από Μητροπολίτη Θεσσαλονίκης, υπαγόμενου τυπικώς στον φαινομενικά σεβόμενο την θρησκευτική ελευθερία ελληνοορθόδοξο πατριάρχη βαρθολομαίο..
εδώ και τώρα ΣΤΟΠ σε κάθε ακροδεξιά πολιτικοθρησκευτική του παρέμβαση....
Η Ελλάδα δεν παραβιάζει τίποτα, πηγαίνει -δυστυχώς- βάση της απόφασης 813 του ΟΗΕ και της ενδιάμεσης συμφωνίας.
Πολιτικοί σαν τον Αυστριακό έκαναν την ΕΕ περίγελως το κόσμου σε ότι αφορά την υποτιθέμενη ένωση. Τουλάχιστον ο Αυστριακός ας κοιτάξει το παρελθόν του και ας δει γιατί η χώρα του ονομάστηκε «Republik Österreich» και όχι «Republik Deutschösterreic» όπως ήθελε.
μήπως το μπλόγκ σας είναι υπερανεκτικό αποδέχοντας σχολιασμό από τον γνωστό ΑΝΤΙμακεδόνα Ακρίτα στου οποίου το μπλόγκ απαγορεύεται ο ανώνυμος καθώς και ο ψευδώνυμος σχολιασμός...???
Ανώνυμε 1:51, αυτό γίνεται για να τονιστεί η τεράστια διαφορά νοοτροπίας και ιδεολογίας μεταξύ των δυο bloggers.
ευτυχώς έλεγχο της παραβίασης του άρθρου 11 , παρ.1 της ενδιάμεσης συμφωνίας διενεργεί το Διεθνές Δικαστήριο της Χάγης του οποίου η απόφαση θα είναι δεσμευτική για την Μακεδονία και την Ελλάδα...
και φυσικά καταδικαστική για την Ελλάδα...
μετά την οποία θα ακολουθήσει δικαστήριο για την εθνικιστική συνομοταξία των Ακρίτας και ΤΑΧΑΛΙΑ , εξαιτίας των αντιμακεδονικών εγκλημάτων τους...
Ο κάρατζις ήταν μόνο η αρχή...
σειρά εχουν οι φασίστες της Θεσσαλονίκης...
το όνειδος της πανέμορφης πόλης μας...
Σαν σήμερα οι Γρεκοί απέκρουσαν δυστυχώς την επίθεση των Ιταλών. ομως η αντίστασή τους δεν κρατησε για πολύ. Μέσα σε λίγους μήνες η Γρεκία καταλήφθηκε. Η κατοχή έδωσε την ευκαιρία στους Μακεδονες να οργανωθούν και μετά την απελευθέρωση να δικδικήσουν με ένοπλο αγώνα την ελευθερία τους από τους δυνάστες τους.
Ζήτω η ενωμένη Μακεδονία!
смрт на окупаторите!
29-10-10
Μιλόσοσκι: Εποικοδομητική η συνάντηση Παπανδρέου-Γκρούεφσκι
«Εποικοδομητική» χαρακτήρισε ο υπουργός Εξωτερικών της ΠΓΔΜ, Αντόνιο Μιλόσοσκι, τη σημερινή συνάντηση που είχαν στις Βρυξέλλες οι πρωθυπουργοί της Ελλάδας, Γιώργος Παπανδρέου και της ΠΓΔΜ, Νίκολα Γκρούεφσκι.
«Θεωρώ ότι οι σημερινές συνομιλίες μπορούν να χαρακτηρισθούν ως θετικές. Θα χρειαστούν ακόμη πολλές συναντήσεις και θα χρειαστεί συνέχιση του ελληνο-μακεδονικού διαλόγου για να μπορεί κάθε επόμενη συνάντηση στο μέλλον να αποτελέσει ευκαιρία για την υπέρβαση συγκεκριμένων διαφορών οι οποίες υφίστανται μεταξύ των ελληνικών και μακεδονικών θέσεων», ανέφερε ακόμη ο κ.Μιλόσοσκι.
«Το σημαντικό είναι ότι υπάρχει πολιτική βούληση τόσο από τον Μακεδόνα όσο και από τον Έλληνα πρωθυπουργό για σοβαρή προσέγγιση του ζητήματος, με στόχο την επίτευξη συγκεκριμένης προόδου η οποία θα μπορούσε να σημαίνει την επίλυση του διμερούς αυτού προβλήματος»,κατέληξε ο κ. Μιλόσοσκι ο οποίος συνοδεύει τον κ. Γκρούεφσκι στην επίσκεψή του στις Βρυξέλλες.
www.kathimerini.gr με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ
Ελευθεροτυπία, Παρασκευή 29 Οκτωβρίου 2010
Επίτροπος Χάμαρμπεργκ: Επωάζει το αβγό του φιδιού η μισαλλοδοξία κατά μουσουλμάνων
Του ΝΙΚΟΥ ΡΟΥΣΣΗ
Το αποτέλεσμα του δημοψηφίσματος, με βάση το οποίο απαγορεύθηκε η κατασκευή μιναρέδων στην Ελβετία, η απαγόρευση της μπούρκας και του νικάμπ στη Γαλλία, και δημοσκοπήσεις σε ευρωπαϊκές χώρες, μέσα από τις οποίες εκφράζεται καθαρά ο φόβος και η καχυποψία εναντίον των μουσουλμάνων της Ευρώπης, δημιουργούν, κατά τον επίτροπο για τ' ανθρώπινα δικαιώματα του Συμβουλίου της Ευρώπης, Τόμας Χάμαρμπεργκ, ένα πολύ «φιλικό περιβάλλον» για την επώαση του αβγού του φιδιού στην Ευρώπη.
Η λαϊκίστικη ρητορική κατά των μουσουλμάνων στην Ευρώπη βοήθησε, κατά τον επίτροπο, να κερδίσουν εκλογικό έδαφος εξτρεμιστικά πολιτικά κόμματα αλλά, τονίζει ο κ. Χάμαρμπεργκ, το ακόμη πιο ανησυχητικό είναι η αδράνεια και η σύγχυση που διακατέχει τα δημοκρατικά κόμματα στην Ευρώπη γι' αυτό το ζήτημα.
Κι όπως διευκρινίζει, οι μουσουλμάνοι αποτελούν ήδη κομμάτι του ευρωπαϊκού πολιτισμού.
- Περίπου 1,6 εκατομμύριο μουσουλμάνοι βρίσκονται στην Αγγλία, 3,8 εκατομμύρια στη Γερμανία, 5 εκατομμύρια στη Γαλλία και 15-20 εκατομμύρια στη Ρωσία, συμμετέχοντας στις οικονομίες και τις κοινωνίες αυτών των κρατών. Οι περισσότεροι από αυτούς γεννήθηκαν στις χώρες αυτές, στην πλειονότητά τους δεν είναι ιδιαίτερα θρησκευόμενοι και πολύ λίγοι εξ αυτών μπορούν να χαρακτηριστούν ισλαμιστές.
Πιστεύω, καταλήγει ο επίτροπος, ότι η Ευρώπη, εκτός από την οικονομική κρίση, αντιμετωπίζει μια σοβαρή απώλεια στις δημοκρατικές και ανθρώπινες αξίες και γι' αυτό, κατά τον κ. Χάμαρμπεργκ, ευθύνονται οι Ευρωπαίοι πολιτικοί ηγέτες, που απέτυχαν να καταρρίψουν τα ισλαμοφοβικά στερεότυπα.
Θα διαφωνήσω με τον κύριο Χαμαρμπεργ για την μουσουλμανοφοβία των Ευρωπαίων. Ποτέ δεν υπήρξε αυτό το φαινόμενο και το αποδεικνύει το γεγονός ότι πάρα πολλοί μουσουλμάνοι έχουν ενσωματωθεί στις ευρωπαϊκές κοινωνίες σε πολλές χώρες και κατέχουν υψηλές θέσεις. Εκείνο που ο κόσμος στην Ευρώπη απεχθάνεται και καταγγέλλει είναι ο φανατισμός ορισμένων ισλαμιστών οι οποίοι, χρησιμοποιώντας την ανεκτικότητα των Ευρωπαϊκών κοινωνιών, προσπαθούν να επιβάλλουν φασιστικές και ρατσιστικές νοοτροπίες που καταπατούν κάθε ανθρώπινο δικαίωμα και αξιοπρέπεια. Αυτοί οι κύκλοι πρέπει να πολεμηθούν, όπως οι ακραίες ευρωπαϊκές φιλοναζιστικές και ρατσιστικές ομάδες, σε όλες τις ευρωπαϊκές χώρες.
Όσο για τους μετανάστες όποιας θρησκείας και προέλευσης, πρέπει πρώτα απο όλα να μάθουν να σέβονται τον πολιτισμό, την θρησκεία και την παράδοση των γηγενών λαών της Ευρώπης: μόνο έτσι θα μπορούν και εκείνοι με τη σειρά τους να απολαμβάνουν το σεβασμό των Ευρωπαίων συμπολιτών τους.
Ακόμα ένας που ως εν ενεργεία τα έκανε όλα γαργάρα αλλά όταν πήρε σύνταξη λύθηκε η γλώσσα του. Οι εν ενεργεία έχει σημασία τι λένε και όχι οι πρώην.
οι μετανάστες όπως και οι χώρες και οι πολίτες υποδοχής τους οφείλουν να σεβασθούν το ΔΙΕΘΝΕΣ ΔΙΚΑΙΟ , το διεθνές σύμφωνο για τα ατομικά και πολιτικά δικαιώματα, την οικουμενική διακήρυξη των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, κ.ά...
είτε πρόκειται για άραβες ή αφρικανούς μετανάστες στην ευρώπη είτε για ευρωπαίους στις αραβικές και αφρικανικές χώρες...
ο χάμμαμπεργκ έχει δίκιο , παρότι η άποψη του για την μπούργκα είναι συζητήσιμη...
η επιχειρηματολογία του τελευταίου σχολιαστή σε αυτό το σημείο είναι ασυνείδητα εθνικιστική...
ούτε οι ευρωπαίες χριστιανές θα φορέσουν μπούργκα ή μανδήλα και θα αποδεχθούν όλα όσα παραβιάζουν τα ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ανθρώπινα δικαιώματα όταν εγκατασταθούν στις αραβικές χώρες, ούτε οι αράβισες μουσουλμάνες θα παντρεύονται ΑΝΗΛΙΚΕΣ στην ευρώπη αλλά και στις χώρες καταγωγής τους επειδή έτσι ορίζει η θρησκεία τους και η παράδοσή τους..
όλες οι θρησκείες , όλοι οι πολιτισμοί, όλα τα ήθη και έθιμα και παραδόσεις οφείλουν να σέβονται και να είναι σύμφωνες με το παγκόσμιο διεθνές δίκαιο των ανθρωπίνων δικαιωμάτων...
Ανώνυμε 6:32, γιατί είναι εθνικιστική η δική μου άποψη για κάποια θέματα; Σε ποιο δημοκρατικό πολίτευμα γράφει ότι εγώ πρέπει να ξεχάσω τις δικές μου παραδοσιακές συμπεριφορές και τον πολιτισμό μου και να δεχτώ αυτά των μεταναστών; Υπάρχουν και κάποια θέματα για την ομαλή συμβίωση ανθρώπων διαφορετικών πολιτισμών στον ίδιο χώρο και νομίζω ότι οι γηγενείς έχουν δικαίωμα να ζήσουν με τις δικές τους παραδοσιακές αξίες. Για έναν Τούρκο, πχ, είναι προσβολή να μπει κάποιος στο σπίτι, φορώντας τα παπούτσια του: ο οικοδεσπότης προσφέρει παντόφλες στον φιλοξενούμενο στην είσοδο του σπιτιού. Εάν εγώ δεν το γνωρίζω, μπορεί να παρεξηγηθώ από τον οικοδεσπότη, να με θεωρήσει ανάγωγο, εάν δεν βγάλω τα παπούτσια μου, και να μην θελήσει να με ξανακαλέσει στο σπίτι του. Από την άλλη, εγώ μπορεί να θεωρώ προσβλητικό να βγάλω τα παπούτσια μου μέσα σε ξένο σπίτι.
Όταν κάποιος ζει στην Ευρώπη, ποιανού οι παραδοσιακές συμπεριφορές θα πρέπει να υπερισχύσουν για να μην γίνεται σύγκρουση πολιτισμών, ιδικά όταν πρόκειται για συμπεριφορές σε δημόσιο χώρο;
Θέλω να πω ότι οι διαφορές μεταξύ γηγενών και μεταναστών δεν είναι μόνο θέμα ανθρωπίνων δικαιωμάτων αλλά και ενός κώδικα συμπεριφοράς των γηγενών που οι μετανάστες (ακόμα και όταν πρόκειται για Ευρωπαίους που μεταναστεύουν από άλλη ευρωπαϊκή χώρα και όχι μόνο άτομα από άλλη ήπειρο!) οφείλουν να μάθουν και να σέβονται (χωρίς να είναι απαραίτητο να τις υιοθετήσουν οι ίδιοι μεταξύ τους). Αλλιώς, η συμβίωση γίνεται ανυπόφορη.
Οπότε, μπουρκα, τσαντόρ, νικαμπ (όχι η μαντήλα) είναι αντίθετες στις παραδόσεις των Ευρωπαίων και δεν μπορούν κάποιοι λίγοι άνθρωποι να τις επιβάλλουν, όπως οι Ευρωπαίοι δεν μπορούν να επιβάλλουν την μίνι-φούστα στην Σαουδική Αραβία, επικαλούμενοι τα ανθρώπινα δικαιώματα.
Άλλο οι μετανάστες και άλλο οι λαθρομετανάστες.
Άλλο τα ανθρώπινα δικαιώματα και άλλο τα πολιτικά δικαιώματα.
Ο λαθρομετανάστης οφείλει να σέβεται τους νόμους του κράτους στο οποίο μπήκε ΠΑΡΑΝΟΜΑ.
η πολυπολιτισμικότητα των σύγχρονων ευρωπαϊκών κοινωνιών αποτελεί γεγονός αντικειμενικό...
το ζητούμενο είναι η μη συγκρουσιακή λειτυργία όλων των πολιτισμών...
αυτό θα γίνει όταν υπάρχει ΚΟΙΝΗ συνισταμένη, στη βάση του δικαίου των ανθρωπίνων δικαιωμάτων...
ετσι ο γάμος Ανήλικων μουσουλμάνων στην ευρώπη ή αλλού παρότι είναι σύμφωνος με τη μουσουλμανική θρησκεία αντίκειται στο παραπάνω δίκαιο και το παράγωγο αστικό δίκαιο...
ετσι η πολιτεία όφειλε αμεσα να προχωρήσει σε ακύρωσή του , κάτι το οποίο κάνει με καθυστέρηση τώρα η γερμανία..
παρομοίως η μίνι φούστα που θεωρείται μη αποδεκτή από την μουσουλανική θρησκεία , αλλά και τη χριστιανική είναι σύμφωνη με το αστικό δίκαιο και συνεπώς δεν τίθεται ζήτημα απαγόρευσης πουθενά στον κόσμο, οι κυβερνήσεις του οποίου έχουν προσυπογράψει σωρεία διεθνών συμβάσεων που προστατεύουν τα ατομικά δικαιώματα..
αυτό φυσικά ισχύει και για τις αραβικές χώρες , συμπεριλαμβανομένης της Σαουδικής Αραβίας...
η ευρωπαία στις αραβικές χώρες έχει κάθε δικαίωμα να φορέσει μίνι φούστα...
αυτό ουδεμία σχέση έχει με επιβολή σε τρίτους...
αλλά και η μουσουλμάνα που δεν είναι θρησκευόμενη και θεωρεί ότι οι απαγορεύσεις της μουσουλμανικής θρησκείας είναι σύγχρονες ερμηνευτικές διαστρεβλώσεις της και θέλει να φορέσει μίνι φούστα οπουδήποτε , ακόμα και στο ιράν οφείλει ναμπορεί να το κάνει δίχως αρνητικές επιπτώσεις...
συνεπώς δεν τίθεται θέμα να ξεχάσουν οι αυτόχθονες ευρωπαίοι τις πολιτιστικές τους αρχές, αλλά ούτε να τις επιβάλλουν στους μετανάστες..
το ίδιο φυσικά ισχύει για τους μετανάστες...
είναι φανερό φυσικά ότι τόσο οι ευρωπαϊοι όσο και πολύ περισσότερο οι ασιάτες μετανάστες οφείλουν να προσαρμόσουν τις πολιτιστικές τους νόρμες στο διεθνές δίκαιο και στα ατομικά δικαιώματα..
η άποψη που θέλει την επιβολή του πολιτισμού των αυτόχθονων έναντι των μέτοικων είναι βαθιά εθνικιστική...
Ανώνυμε 9:05, στείλε τότε την γυναίκα σου η την κόρη σου με μίνι φούστα να κάνουν διακοπές στο Ιράν και την Σαουδική Αραβία και δες τη θα πάθουν απο τον κόσμο εκεί! Δεν είναι μόνο θέμα νόμων αλλά και νοοτροπίας των λαών. Στο Ιράν και την Σαουδική Αραβία δεν μπορούμε να επιβάλουμε δημοκρατικές άξιες και τα ανθρώπινα δικαιώματα, αλλά στην Ευρώπη και στην Αμερική μπορούμε και οφείλουμε να το κάνουμε. Οι Αφροαμερικανοί στις ΗΠΑ για να μπουν στα σχολεία των Λευκών, έγινε νομοθετική επιβολή για μεικτά σχολεία και πέτυχαν να το κάνουν μετά από παρεμβάσεις της αστυνομίας, αιματηρά επεισόδια, ηρωικές θυσίες Λευκών εκπαιδευτικών, κτλ. Εάν άφηναν τον κόσμο να «ωριμάσει» μόνος του, οι Μαύροι θα ήταν ακόμα έξω απο τα σχολεία των Λευκών! Το ίδιο πρέπει να γίνει και στην Ελλάδα με τα παιδιά των Ρομα για να φοιτούν σε κανονικά σχολεία (μεικτά) και όχι σε γκέτο. Πρέπει να γίνει νόμος και να επιβάλλεται στους δήμους όπου ζουν Τσιγγάνοι.
Πάντως, εάν χρειαστεί να μετοικίσω σε άλλη χώρα, θα φροντίσω να προσαρμόσω την συμπεριφορά μου στη χώρα που με φιλοξενεί χωρίς να προκαλώ τα ιερά και όσια των ανθρώπων εκεί ακόμα και αν διαφωνώ η δεν μου αρέσουν κάποιες συμπεριφορές. Και αυτό είναι σεβασμός, πολιτισμός και όχι εθνικισμός.
http://www.youtube.com/watch?v=eXzUuKdfnRE&feature=related
Συμφωνώ με την μουσουλμάνα χωρίς πέπλα. Οι άλλες δυο μιλούν μόνο για το δικαίωμα τους να ντύνονται έτσι αλλά είναι τυχαίο ότι στις χώρες όπου είναι υποχρεωτική η μπουρκα η το τσαντορ, οι γυναίκες κάθε άλλο παρά ισότιμες με τον άνδρα είναι; Πως μπορούν να μιλούν για ανθρώπινα δικαιώματα όταν οι ίδιες δεν τα σέβονται; Οδηγούν άραγε αυτοκίνητο; Στη Σαουδική Αραβία απαγορεύεται, στις γυναίκες, για θρησκευτικούς λόγους!
Ο κόσμος πάει μπροστά και ο θρησκευτικός φασισμός είναι πολύ επικίνδυνος.
δεν χωρά αμφιβολία ότι οι κοινωνίες θα προχωρήσουν πατερναλιστικά , με ενέργειες φωτισμένων ηγετών, ως απόρροια δράσης μειοψηφικών ακτιβιστών...
ένας ακόμα ΜΥΘΟΣ στην ελλάδα λέει ότι η δημοκρατία είναι το πολίτευμα της λαικιστικής πλειοψηφοκρατίας...
αντίθετα δημοκρατία είναι πρωτάκις το πολιτευμα της δικαιοκρατίας και της αληθοκρατίας...
για αυτό δεν μπορεί να γίνεται δημοψήφισμα για ζητήματα που σχετίζονται με τα ανθρώπινα δικαιώματα...
η πλειοψηφία των μουσουλμάνων στην σαουδική αραβία τάσσεται υπέρ του λιθοβολισμού των μοιχών γυναικών ή υπέρ της μαστίγωσης μέχρι ακρωτηριασμού των κλεφτών..
πράξεις φασιστικές που παραβιάζουν την θρησκευτική ελευθερία και τα ανθρώπινα δικαιώματα τα οπόία οφείλουν να σεβαστού οπουδήοτε στον κόσμο και οφείλουν νομοθετικά να απαγορευθούν...
τα ήθη και έθιμα οφείλουν να προσαρμοσθούν στα ανθρώπινα δικαιώματα...
τα ιστορικά δεδομένα μας λένε ότι η μουσουλμανική θρησκεία πριν μερικούς αιώνες ήταν πολύ ποιό φιλελεύθερη από την χριστιανική της ιεράς εξέτασης και της πυράς..
συμπερασματικά ο θρησκευτικός φονταμενταλισμός οφείλει να διώκεται και να καταπολεμείται οπουδήποτε και για οποιαδήποτε θρησκεία...
η τροποποίηση της συμπεριφοράς λόγω μετοίκησης είναι θεμιτή στα πλαίσια μιάς προοπτικής και εξελικτικής και όχι επαναστατικής στάσης...
αυτο σημαίνει ότι μιά ευρωπαία δεν θα βγεί με μίνι μόλις κατέβει από το αεροπλάνο σε μία αραβική χώρα αλλά θα αγωνισθεί μαζί με τις φιλελεύθερες μουσουλμάνες για την σταδιακή κοινωνική νομιμοποίηση και αποδοχή της...
οι κοινωνίες εξελίσσονται και μάλιστα γρήγορα, κυρίως λόγω τεχνολογίας και ίντερνετ...
από την άλλη η διεθνής δημοκρατική κοινότητα οφείλει να δράσει έξυπνα..
είναι απαράδεκτο να σπαταλώνται τρισεκατομμύρια του διεθνούς οικονομικού συστήματος με αποδέκτες τις υπερδιαφθαρμένες κρατικές γραφειοκρατίες...
με πολύ λιγότερα χρήματα μπορούν να εκπαιδευθούν και να εφοδιασθούν με μέσα παραγωγής οι πολίτες των χωρών αυτών οδηγώντας αυτές τις χώρες στη δημοκρατία , την ευημερία και την αναπτυξη...
αυτονόητο ότι σε αυτή την διαδικασία η διεθνής κοινότητα οφείλει να ενεργοποιηθεί άμεσα και να παρεμβαίνει με εκστρατείες κατάργησης των απάνθρωπων φασιστικών πρακτικών οπουδήποτε στον πλανήτη, ενάντια σε καθε λαικιστική πλειοψηφία...
ακόμα και αν υπάρχουν μουσουλμάνες που θέλουν ελεύθερα να φορούν μπούρκα, οφείλουν να σεβασθούν αυτές που δεν θέλουν, η δε πολιτεία οφείλει να διασφαλίσει κάθε επιλογή..
αυτο φυσικά δεν αναιρεί το γεγονός ότι ακόμα και αυτές που ελεύθερα φορανε μπούρκα δεν παραβιάζουν τόσο το δικό τους ανθρώπινο δικαίωμα της ισότητας των φύλων όσο και το παρομοιο δικαίωμα των τρίτων αλλά και το δικαίωμα της ασφάλειας των τρίτων...
και για αυτό οφείλουν να απαγορευθούν τόσο η μπούρκα όσο και πολλές άλλες απάνθρωπες πρακτικές..
αυτό θα γίνει κυρίως με εξωτερική δημοκρατική παρέμβαση , η οποία θα υποβοηθήσει τς εσωτερικές δημοκρατικές και φιλελεύθερες δυνάμεις....
Δημοσίευση σχολίου