Στην από άμβωνος ομιλία του της 14ης Αυγούστου 2011, ο Μητροπολίτης Θεσσαλονίκης Άνθιμος αναφέρθηκε στο ενδεχόμενο λειτουργίας ραδιοφωνικού σταθμού στο δημοτικό διαμέρισμα Μελίτης της Φλώρινας, ο οποίος θα εκπέμπει στα σλαβομακεδονικά. Διερωτώμενος εάν ο σταθμός θα αποτελέσει όργανο προπαγάνδας της FYROM, ο Μητροπολίτης σπεύδει να προειδοποιήσει: «Αν είναι ναι, εγώ με τη νεολαία και με όσους θέλετε - θα το πω όπως το αισθάνομαι, δεν ξέρω τι θα γίνει -, αλλά αν πουν ναι και το κάνουν τουλάχιστον 40-50 πούλμαν πρέπει να φτάσουν εκεί και μαζί με τους εκεί αδελφούς της Φλώρινας και της Μελίτης να τα κάνουμε γυαλιά καρφιά. Αλλιώς δεν γίνεται δουλειά».
Η Ελληνική Ένωση για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου δεν αμφισβητεί το δημοκρατικό δικαίωμα της έκφρασης των εκπροσώπων θρησκευτικών κοινοτήτων. Οι θέσεις τους, όμως, υπόκεινται καταρχήν σε δημόσια κριτική και αντιπαράθεση. Προφανής, επίσης, είναι η θεσμική υπόσταση και η σημασία τους καθόσον εκφέρονται από δημόσιους λειτουργούς της συγκεκριμένης θρησκευτικής κοινότητας και άπτονται πολιτειακών ζητημάτων. Όταν, ωστόσο, ο δημόσιος και θεσμικός λόγος των εκκλησιαστικών φορέων προσλαμβάνει ρατσιστικές διαστάσεις (γεγονός όχι πρωτοφανές για την Ορθόδοξη Εκκλησία εάν θυμηθούμε και τον ρατσιστικό λόγο του Μητροπολίτη Πειραιώς π.χ. για τους Μουσουλμάνους) και υποκινεί άμεσα τους αποδέκτεςτου στην τέλεση παράνομων πράξεων φέρει όχι μόνον ιδιαίτερη απαξία, καθώς πρόκειται για άσκηση δημόσιας εξουσίας, αλλά παύει ξεκάθαρα να εμπίπτει στα συνταγματικά όρια της ελευθερίας του λόγου. Η ΕΕΔΑ καταδικάζει το γεγονός και υπογραμμίζει ότιάλλες είναι οι αντοχές ενός φιλελεύθερου κράτους δικαίου έναντι του ρατσιστικού λόγου των ιδιωτών και άλλες έναντι συστηματικών ρατσιστικών εκτροπών από δημόσιους λειτουργούς. Οι ξενόφοβες εξάρσεις και η ανοιχτή προτροπή του Mητροπολίτη Θεσσαλονίκης σε βιαιοπραγίες κατά των προσώπων και πραγμάτων συγκεκριμένης ομάδας, εγείρουν ξανά το ζήτημα της -ανεπαρκούς μέχρι σήμερα- εφαρμογής του ισχύοντος νομικού πλαισίου (ν. 927/1979) για την καταπολέμηση του ρατσισμού και των διακρίσεων, με δεδομένη, μάλιστα, την πρόσφατη πρόθεση της Πολιτείας για την ενίσχυσή του. Παράλληλα, οι επίμαχες λεκτικές προσβολές συνιστούν ευθείες παραβιάσεις των σχετικών διατάξεων του Ποινικού Κώδικα (άρθρα 184, 186 ΠΚ). Η σαφής εκτροπή του Μητροπολίτη Θεσσαλονίκης από τη νομιμότητα δεν προκαλεί μόνο την ανοχή μιας φιλελεύθερης έννομης τάξης απέναντι στους επικίνδυνους τιμητές της ελευθερίας της έκφρασης και της διαφορετικότητας, αλλά επαναφέρει στην επικαιρότητα τα ζητήματα που απορρέουν από τον αναχρονιστικό εναγκαλισμό Kράτους και Eκκλησίας.
Το ΔΣ της Ελληνικής Ένωσης για τα
Δικαιώματα του Ανθρώπου
20 σχόλια:
kathimerini.gr
Hμερομηνία : 05-09-11
ΕΕ: Αισιοδοξία για την εξεύρεση λύσης στην ονομασία της ΠΓΔΜ
Ο Στέφαν Φούλε συναντήθηκε με τον πρωθυπουργό της ΠΓΔΜ, Νίκολα Γκρούεφσκι.
Την αισιοδοξία του για την εξεύρεση λύσης στο θέμα της ονομασίας, μέχρι τα τέλη του έτους, εξέφρασε ο αρμόδιος για τη διεύρυνση της ΕΕ επίτροπος Στέφαν Φούλε, μετά τη συνάντηση που είχε, σήμερα, Δευτέρα, στη Μακεδονία, με τον πρωθυπουργό της ΠΓΔΜ, Νίκολα Γκρούεφσκι.
«Είμαι αισιόδοξος ότι μέχρι το τέλος του έτους θα βρεθεί λύση για το μεγάλο αυτό πρόβλημα. Η αίσθηση αυτή μού δημιουργείται από την εμπιστοσύνη που έχει εμπεδωθεί μεταξύ των πρωθυπουργών Γκρούεφσκι και Παπανδρέου και από την προσήλωσή τους για την επίλυση του πολύπλοκου αυτού προβλήματος. Τους ενθαρρύνω να συνεχίσουν να εργάζονται όσο το δυνατό περισσότερο, έτσι ώστε να βρεθεί σύντομα λύση», ανέφερε ο κ. Φούλε, μετά τη συνάντησή του με τον κ. Γκρούεφσκι.
Ο αξιωματούχος της ΕΕ επισήμανε ακόμη την ανάγκη εξεύρεσης λύσης στο ζήτημα της ονομασίας, σημειώνοντας ότι αν δεν υπάρξει λύση, η ΠΓΔΜ κινδυνεύει να μείνει αρκετά πίσω, ενώ τόνισε ότι η ΕΕ δεν είναι διατεθειμένη να «εισαγάγει» ένα τέτοιο πρόβλημα.
Σύμφωνα με τον κ. Φούλε, η εξεύρεση λύσης στο θέμα του ονόματος θα αποτελούσε θετική εξέλιξη για τη χώρα και τους ανθρώπους, καθώς και για τις επιχειρήσεις.
Σε ερώτηση, αν η επίλυση της εκκρεμότητας της ονομασίας θα επιτρέψει στην ΠΓΔΜ να ξεκινήσει αμέσως ενταξιακές διαπραγματεύσεις με την ΕΕ, ο κ. Φούλε εμφανίσθηκε επιφυλακτικός, σημειώνοντας ότι πρέπει πρωτίστως να δημοσιευτεί η Έκθεση Προόδου της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την ΠΓΔΜ, στις 12 Οκτωβρίου, οπότε θα γίνει γνωστό, αν η Επιτροπή θα επαναλάβει την εισήγηση από το 2009 και το 2010 για έναρξη ενταξιακών διαπραγματεύσεων με την ΠΓΔΜ.
Στο πλαίσιο αυτό, ο κ. Φούλε, πρόσθεσε ότι η ΠΓΔΜ έχει σημειώσει πρόοδο σε ορισμένους τομείς, αναφορικά με την ενταξιακή της πορεία, όμως τόνισε ότι σημειώνονται «αρνητικές τάσεις» στη χώρα όσον αφορά την ελευθερία του Τύπου και προβλήματα σχετικά με τις μεταρρυθμίσεις στη δημόσια διοίκηση και στο δικαστικό σύστημα.
Ο κ. Γκρούεφσκι δήλωσε ότι στη συνάντηση με τον κ. Φούλε ανέφερε ότι η χώρα του, στο πλαίσιο των διαπραγματεύσεων υπό την αιγίδα του ΟΗΕ, προσεγγίζει το ζήτημα της ονομασίας με εποικοδομητική διάθεση, με στόχο την εξεύρεση αμοιβαία αποδεκτής λύσης, η οποία, όπως σημείωσε «δεν θα πρέπει να πλήξει τον εθνοτικό, γλωσσικό και πολιτισμικό προσδιορισμό ούτε του ελληνικού ούτε του μακεδονικού λαού».
Ο πρωθυπουργός της ΠΓΔΜ ανέφερε ακόμη ότι αναμένει, στις 12 Οκτωβρίου, μία αντικειμενική έκθεση προόδου της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και πρόσθεσε ότι η Επιτροπή πρέπει να παραμείνει επικεντρωμένη και να συνεχίσει να εργάζεται για τη διεύρυνση της ΕΕ με χώρες της περιοχής, αναλόγως με την πρόοδο που έχει σημειώσει η καθεμία χώρα ξεχωριστά.
Ο κ. Φούλε, σήμερα, θα συμμετάσχει και σε διάσκεψη που οργανώνει στα Σκόπια η κυβέρνηση της ΠΓΔΜ για τη συμπλήρωση των 10 χρόνων από την ειρηνευτική Συμφωνία της Οχρίδας.
www.kathimerini.gr με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ
------------------------------------------------------------------------------------------
ΑΔΙΚΙΑ : η νότια Κύπρος έγινε πλήρες μέλος της ΕΕ , παρότι όχι μόνο δεν λύθηκε το πρόβλημα του νησιού αλλά και καταψήφισε συμφωνηθέν σχέδιο επίλυσής του...
αντίθετα η Μακεδονία ούτε καν ημερομηνία έναρξης διαπραγματεύσεων δεν έχει λάβει...
να δούμε τι αντιμετώπιση θα έχει μετά τυχόν θετική απόφαση του Δικαστηρίου της Χάγης..
η οποία θα απαγορεύει εμπόδια της Ελλάδος στην πλήρη ένταξη της Μακεδονίας στο ΝΑΤΟ και την ΕΕ , με το προσωρινό όνομα ΦΥΡ Μακεδονία...!!!
LONDON TIMES—NEW YORK TIMES
Special Cablegram.
LONDON, Nov. 27—
At a special audience with the Sultan, says the Constantinople correspondent of The Times, the Russian Ambassador strongly urgred the imperative necessity of such administrative measures as would pacify the ---Macedonians----.
Thus far, says the correspondent, the Reform Commission has done nothing- The Austro-Hungarian Ambassador will pursue the same theme as the Russian representative at an audience with the Sultan tomorrow,
Published: November 27, 1902 The New York Times
War against Turkish Rule
The Pittsburgh Post-Gazette
War against Turkish Rule
The Pittsburgh Press
Apr 5, 1903
"...In Macedonia there is a temporary cessation of hostilities, but it is believed this is the lull before the storm, for the .....Macedonians..... only await the signal for a bloody uprising against Turkish rule..."
Σεπτέμβριος 5, 2011.
Σκόπια.
«Στην πλατεία των Σκοπίων διοργανώνεται μια μεγάλη γιορτή στις 8 Σεπτεμβρίου, με την ευκαιρία των είκοσι χρόνων της ανεξαρτησίας της χώρας, με τα εγκαίνια του μνημείου του Μεγάλου Αλεξάνδρου της Μακεδονίας, η οποία γιορτή δεν είναι τίποτε άλλο παρά ένα καρναβάλι, ένας θρίαμβος ιστορικού παγανισμού, που δεν αξίζει της επετείου της ανεξαρτησίας της χώρας μας».
Τα παραπάνω είπε ο πρώην πρωθυπουργός των , Λιούπκο Γκεοργκιέφσκι (φωτό), σήμερα στην εφημερίδα «Νόβα Μακεδόνια».
Ο Γκεοργκιέφσκι είπε ότι δεν θα παραστεί στην γιορτή αυτή, αλλά θα παραστεί την πανηγυρική συνεδρίαση του Κοινοβουλίου.
--
Πηγή: Агенция "Фокус"
Είπε πουθενά ο Κύριος ότι δεν γουστάρει τους Σλάβους ή τους Σλαβόφωνους;
Ο Νιώνιος ο Ρούσας ο Αρβανίτης από τα Κούκουρα Ηλείας ( ή Αχαίας - ή 'Ανω ή Κατω Αλβανίας - αυτός ξέρει) διορθώνει τους Αγ. Κύριλλου και Μεθόδιου επαέ;;;
Και γράφει δικό του Ευαγγέλιο;;; Όξω οι πνευματικοί απατεώνες!!!
Θα συμφωνούσα με την ΜΚΟ του Χριστόπουλου και του Αλεβιζάτου, εάν καταδίκαζε και τις εξίσου μειωτικές και ρατσιστικές δηλώσεις του Ασλάκοφ, σε ότι αφορά τους Έλληνες. Και μιλάω για τον χαρακτηρισμό «ματζίρης».
Επειδή όμως καταδικάζω και τους δύο, τότε η ΜΚΟ του Χριστόπουλου και του Αλεβιζάτου, για μία άλλη φορά απέδειξε ότι νοιάζεται για τα δικαιώματα του ανθρώπου, εκτός των Ελλήνων.
Ελληνική ΜΚΟ είναι αυτή...
Ελευθεροτυπία, Τρίτη 6 Σεπτεμβρίου 2011
Δασκαλόπουλος: Ή ευρώ ή μαύρη πείνα
Στη χθεσινοβραδινή παρουσίαση της μελέτης και με αφορμή τα όσα κατά τη γνώμη του πρέπει να γίνουν, ο πρόεδρος του ΣΕΒ Δημήτρης Δασκαλόπουλος προέβλεψε ότι «αν δεν μπορέσει η Ελλάδα να συμπορευθεί με το σκληρό ευρωπαϊκό πυρήνα, νομοτελειακά θα εξωθηθεί εκτός ευρώ και αυτό σημαίνει ότι η χώρα θα ξανακυλήσει στη δεκαετία του 1950 και η ανέχεια θα γίνει καθεστώς».
Τρίτη, 23 Αυγούστου 2011
«Να ανοίξουν αλβανικά σχολεία στην Ελλάδα»
‘Στην Ελλάδα, οι Αλβανοί αντιστοιχούν ένας προς εννέα κατοίκους και πρέπει να δημιουργηθούν αλβανικά σχολεία’
Η συμμαχία «Κόκκινο και Μαύρο» ανέλαβε το επόμενο βήμα στις προτεραιότητές της.
Απαιτεί από την κυβέρνηση του Κοσσυφοπεδίου και της Αλβανίας τη χρηματοδότηση των Αλβανών μεταναστών και την αύξηση των αλβανικών σχολείων, ιδιαίτερα στην Ελλάδα και την Τουρκία.
Η ‘Ερυθρόμαυρη Συμμαχία’ σε σχετική της δήλωση αναφέρει ότι στην Ελλάδα οι Αλβανοί αντιστοιχούν ένας προς εννέα κατοίκους και πρέπει στη χώρα αυτή να δημιουργηθούν αλβανικά σχολεία σε κάθε μεγάλη πόλη, όπως είναι η Αθήνα, η Θεσσαλονίκη, τα Ιωάννινα, η Κέρκυρα, η Κρήτη κλπ.
Η Συμμαχία απαιτεί την πραγματοποίηση τριών σημείων:
Την έναρξη των διαπραγματεύσεων με την Αθήνα και την Άγκυρα καθώς και με κάθε άλλη κυβέρνηση για την δημιουργία αλβανικών σχολείων.
«Η κυβέρνηση της Αλβανίας και η κυβέρνηση του Κοσσυφοπεδίου πρέπει να ετοιμάσουν αμέσως τον προϋπολογισμό του 2012 και να συμπεριλάβουν ξεχωριστές δαπάνες για το άνοιγμα ορισμένων σχολείων στην Ελλάδα και την Τουρκία ή σε άλλες χώρες όπου έχουν ανάγκη εκπαίδευσης τα παιδιά των Αλβανών».
«Επίσης η αλβανική κυβέρνηση να εφαρμόσει το άρθρο 8 του Συντάγματος «περί προστασίας των δικαιωμάτων των Αλβανών, όπου και αν βρίσκονται ή ζουν.
Η Ελλάδα, παρότι διέρχεται βαθιά οικονομική κρίση επιχορηγεί τα ελληνικά μειονοτικά σχολεία σε Χιμάρα, Κορυτσά και Αγίους Σαράντα», σημειώνει το αλβανικό πολιτικό κίνημα.
--
Πηγή: Gazeta
τον χαρακτηρισμό "Ματζίρη" χρησιμοποιούν ΟΛΟΙ οι απλοί γηγενείς κάτοικοι της Μακεδονίας , κυρίως οι Μακεδόνες αλλά και οι Βλάχοι , για τους Έποικους Τούρκους Μουσουλμάνους από την Τουρκία, από την επαύριο του κρατικού τους εποικισμού στη Μακεδονία, δίχως οποιαδήποτε διάθεση ΑΡΝΗΤΙΚΗΣ διάκρισης , ύβρεως ή συκοφαντίας, αφού και η ίδια η λέξη κανένα αρνητικό φορτίο δεν περιέχει...
μοναδικός πιθανός σκοπός του χαρακτηρισμού σχετίζεται με την θεμιτή ανάγκη πολιτισμικής ΟΡΙΟΘΕΤΙΣΗΣ των γηγενών από τους έποικους του 1922..
κάνοντας χρήση των τουρκικών λέξεων που γνώριζαν από τους Μουσουλμάνους Τούρκους συμπολίτες τους...
ούτε βέβαια αρνητικά προσλαμβάνεται από τρίτους όπως προκύπτει από δεκάδες διαδικτυακά σχόλια , όπως το παρακάτω:
στο Μαρτίου 6, 2008 στο 19:24 | Απάντησηπαραρλάμα
Στη Β. Ελλάδα όπου χρησιμοποιούμε για ευνόητους λόγους πολύ περισσότερα τούρκικα δάνεια το καρμίρης ήταν άγνωστο.
Αντ’ αυτού χρησιμοποείται με την ίδια σημασία, του τσιγγούνη και κακόμοιρου, η λέξη: ματζίρης, ματζιριά απο το τουρκικό(αραβικό) muhacir(=πρόσφυγας, μετανάστης)
Re: Τουρκικές λέξεις που επιβίωσαν στην νεοελληνική γλώσσα.
από beria » Ιούνιος 12th, 2009,
Μασούρι = κερκίς (σαΐτα), περιτύλιγμα κλωστής
Μαστραπάς = χάλκινον ή λευκοσιδηρούν κύπελλο
Ματζίρης = μετανάστης, πρόσφυξ
Μαχαλάς = συνοικία
Μαχμουρλής = ο διατελών εις ζάλην ύπνου
ο πρόεδρος της Μελίτης Αναστασιάδης-Ασλάκωφ ούτε πρόθεση είχε ούτε έκανε χρήση υβριστικού όρου , ακόμα και αν αναφαίρονταν σε Τούρκους Χριστιανούς , διότι αυτό δεν θα ήταν ψέμμα..
από την άλλη , έστω και αν αδικαιολογήτως κάποιοι προσεβλήθησαν , αυτό ουδεμία σχέση έχει με το αυτεπαγγέλτως διωκόμενο έγκλημα έκφρασης ρατσιστικού μίσους το οποίο διέπραξε ο θεομπαίχτης νεοναζί πολιτικός Άνθιμος...
έχοντας την υποστήριξη της υπερεθνικιστικής συνομοταξίας των ΤΑΧΑΛΙΑ Ακριτών...
Ντροπή σας ρατσιστικά λαμόγια..!!!
Και εγώ είμαι γηγενής Μακεδόνας, αλλά τους πρόσφυγες, δεν τους αποκαλώ ούτε εποίκους και φυσικά ούτε ματζίρηδες.
Σεπτέμβριος 5, 2011.
Σκόπια.
«Στην πλατεία των Σκοπίων διοργανώνεται μια μεγάλη γιορτή στις 8 Σεπτεμβρίου, με την ευκαιρία των είκοσι χρόνων της ανεξαρτησίας της χώρας, με τα εγκαίνια του μνημείου του Μεγάλου Αλεξάνδρου της Μακεδονίας, η οποία γιορτή δεν είναι τίποτε άλλο παρά ένα καρναβάλι, ένας θρίαμβος ιστορικού παγανισμού, που δεν αξίζει της επετείου της ανεξαρτησίας της χώρας μας».
Σκόπια- Γκεοργκιέφσκι: «Η γιορτή για την ανεξαρτησία με το μνημείο του Αλεξάνδρου είναι ένα Μεγάλο Καρναβάλι»
Τα παραπάνω είπε ο πρώην πρωθυπουργός των Σκοπίων, Λιούπκο Γκεοργκιέφσκι (φωτό), σήμερα στην εφημερίδα «Νόβα Μακεδόνια».
Ο Γκεοργκιέφσκι είπε ότι δεν θα παραστεί στην γιορτή αυτή, αλλά θα παραστεί την πανηγυρική συνεδρίαση του Κοινοβουλίου.
Πηγή: Агенция "Фокус"
Σκόπια: Οι πρώην πρωθυπουργοί δεν πάνε στο πανηγύρι του Γκρούεφσκι
Σεπτέμβριος 7, 2011.
Ο Μπράνκο Τσερβενκόφσκι, ο Λιούπκο Γκεοργκιέφσκι και ο Βλάντο Μπούσκοφσκι, τρεις πρώην πρωθυπουργοί των Σκοπίων, δεν θα παραστούν αύριο στο πανηγύρι στην πλατεία των Σκοπίων για την επέτειο της ανεξαρτησίας της χώρας.
Ο Νίκολα Γκρούεφσκι σε συνάντηση που είχε σήμερα το απόγευμα μαζί τους δεν κατάφερε να τους πείσει να εμφανιστούν στο πανηγύρι που διοργανώνει.
«Ο πρωθυπουργός επανέλαβε την πρόσκληση σε όλους να λάβουν μέρος στον εορτασμό της 20ης επετείου της ανεξαρτησίας της χώρας, υπενθυμίζοντας ότι πρόκειται για μια γιορτή όλων των πολιτών, είναι η γιορτή της ανεξαρτησίας μας , όπου όλοι οι πολίτες έχουν σημαντικό ρόλο, καθώς και όλοι οι προηγούμενοι πρωθυπουργοί, οι κυβερνήσεις, τα πολιτικά και κοινωνικά δραστήρια άτομα. Είναι μια γιορτή των «Μακεδόνων», των Αλβανών, των Σέρβων, των Τούρκων, των Ρομά, των Βόσνιων και άλλων, μια γιορτή της κοινής Πατρίδας μας» αναφέρει η δήλωση της κυβέρνησης.
Και οι τρεις πρώην πρωθυπουργοί, που δεν θα παραστούν, πιστεύουν ότι η αυριανή επέτειος της ανεξαρτησίας δεν δίνει το στίγμα της ένωσης του λαού αλλά της συνέχισης του διαχωρισμού και της απομόνωσής του.
--
Πηγή: Кајгана
σε μάρανε το αληθινό Έποικος , όπως και το διαδεδομένο εδώ και 100 χρόνια από όλους τους κατοίκους της Μακεδονίας- Μακεδόνες, Βλάχους, Ελληνόφωνους , το μη υβριστικό Ματζίρης....
αλλά τους Μακεδόνες αποκαλείς ή ανέχεσαι να τους αποκαλούν οι Έλληνες εθνικιστές συνοδοιπόροι σου, ψευδώς και υβριστικά : Σκοπιανούς, Σλαβομακεδόνες, Βούλγαρους, Αυτονομιστές , έχοντες ρευστή εθνική συνείδηση , ολιγοπατριώτες ....
και μάλιστα να δηλώνεις γηγενής Μακεδόνας προσβάλλοντας όλους τους γηγενείς Μακεδόνες...
παραμένοντας στη θρασύδειλη ανωνυμία..
μήπως ήλθε ο καιρός να βγάλεις την κουκούλα για να δούμε ποιός πραγματικά είσαι...???
να σε γνωρίσουν επιτέλους οι Μακεδόνες , αγαπητέ Ακρίτα...
Στους εορτασμούς για τα 20 χρόνια ανεξαρτησίας της ΠΓΔΜ δεν συμμετέχει ούτε το αντιπολιτευόμενο "Δημοκρατικό Κόμμα Αλβανών" (DPA) του Μέντουχ Θάτσι, το οποίο θεώρησε ότι οι εορτασμοί αυτοί χαρακτηρίζονται από μονοεθνοτικό σλαβομακεδονικό χαρακτήρα, ενώ κατηγόρησε και την κυβέρνηση του Ν. Γκρούεφσκι ότι παραβιάζει τα δικαιώματα των Αλβανών της ΠΓΔΜ, οι οποίοι αποτελούν το 25% του πληθυσμού της χώρας.
Άγνωστο παραμένει για την ώρα, εάν και σε ποιο επίπεδο θα εκπροσωπηθεί στους αποψινούς κεντρικούς εορτασμούς στην πλατεία των Σκοπίων το συγκυβερνών αλβανικό κόμμα DUI του Αλί Αχμέτι, το οποίο φέρεται να ενοχλήθηκε από την πρόσφατη αναφορά του Ν. Γκρούεφσκι ότι οι "Μακεδόνες σέβονται μεν την ειρηνευτική Συμφωνία της Οχρίδας, όμως δεν την εορτάζουν".
Ακολούθησε άμεση καυστική απάντηση εκ μέρους του αντιπροέδρου της κυβέρνησης, αρμόδιου για την εφαρμογή της Συμφωνίας της Οχρίδας Μούσα Τζαφέρι (προέρχεται από το αλβανικό κόμμα DUI) ότι οι Αλβανοί της ΠΓΔΜ σέβονται μεν τα 20 χρόνια ανεξαρτησίας της χώρας, όμως δεν τα εορτάζουν.
Κύκλοι του DUI υπενθύμισαν ότι ο Ν. Γκρούεφσκι δεν παρέστη στις επετειακές εκδηλώσεις που διοργανώθηκαν στην Οχρίδα, στις 13 Αυγούστου, για τη συμπλήρωση 10 χρόνων από την υπογραφή της Συμφωνίας της Οχρίδας, με την οποία δόθηκε τέλος στις ένοπλες συγκρούσεις, που είχαν ξεσπάσει τη χρονιά εκείνη μεταξύ των τότε Αλβανών ανταρτών του UCK και των δυνάμεων ασφαλείας της ΠΓΔΜ.
http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=12337&subid=2&pubid=112041350
Χρονια πολλά βρε!!
Ο "Ακρίτας" γηγενής...
Πες μας που είναι το μαχαλά σου, Διγενή.
10,11
εμενα με λενε Γιαννη και ειμαι απο τις Σερρες
Καζάς Σερρών απογραφη 1904:
54.375 Ρωμηοί
2.310 Βουλγαροι
28.940 Τούρκοι
2.300 Εβραίοι
2.695 Τσιγγάνοι
50 Διάφοροι
για πες μας την απογραφη του δικου σου μαχαλα
Greek statistics, Γιάννη, just greek statistics, σαν κάτι άλλες, πιο πρόσφατες...
η πλειοψηφία των απογραφέντων ως Ρωμιών στο Σέρσκο ήταν εθνικά Μακεδόνες , οι οποίοι όμως ήταν ενταγμένοι θρησκευτικά στο εθνικιστικό μέν αλλά ιστορικό πατριαρχείο της Κωνσταντινούπολης...
ούτε φυσικά υπήρχαν Βούλγαροι, παρά μόνο Μακεδόνες , ενταγμένοι στην εξαρχική εκκλησία...
οι οποίοι ανέρχονταν σε δεκάδες χιλιάδες και η πλειοψηφία των οποίων εκδιώχθηκε με την ελληνική εθνοκάθαρση στην γειτονική Βουλγαρία...
πάνω από 100 χιλιάδες υπολογίζονται οι Μακεδόνες της Βουλγαρίας με καταγωγή από τον Νομό Σερρών...
μιά επίσκεψη στη Βουλγαρία αρκεί για να το διαπιστώσει κανείς...
η αξία των απογραφών από τις εμπλεκόμενες κρατικές πλευρές είναι βαθιά προπαγανδιστικές και αναξιόπιστες...
πέτρος/πέτσε
από Βαμβακόφυτο / Τσάβεκ Σερρών
πετρος, πετσε και λοιποι οι απογραφες των Οθωμανων του 1904 ειναι αναρτημενες σε ολο το διαδικτυο σε τουρκικες ιστοσελιδες, οποιος θελει τις βρισκει πολυ ευκολα
Οπως βρισκει πολυ ευκολα στοιχεια για την παρουσια των Βουλγαρων με τα συμβολα τους στην Ανατ. Μακεδονια απο εκεινη την εποχη
http://macedoniandocuments.blogspot.com/2009/11/syar-seres.html
http://macedoniandocuments.blogspot.com/2009/11/drama.html
Τα υπολοιπα που λετε ειναι μονο λογια δικα σας
Akritas, από τη στιγμή που υπάρχει μακεδονικό κράτος που εκπροσωπεί το μακεδονικό έθνος, υπάρχουν Μακεδόνες και μακεδονική γλώσσα και πολιτισμός και ιστορία και ότι άλλο θες, επίσημα! Η Ελλάδα αυτό που δεν θέλει είναι ακριβώς αυτήν την επισημοποίηση. Θα προτιμούσε εμείς οι Μακεδόνες να μην έχουμε κράτος για να μην έχουμε αναγνωρισμένη και αναγνωρίσιμη εθνική ταυτότητα και να μπορούν όλοι να μας αγνοούν και/η να μας αποκαλούν όπως θέλουν. Αυτό όμως τελείωσε τώρα και δεν μας ενδιαφέρει καθόλου εάν δεν υπήρχαμε παλιότερα στο επίσημα αρχεία των άλλων κρατών. Σημασία έχει ότι ΤΩΡΑ ΥΠΑΡΧΟΥΜΕ!
Δημοσίευση σχολίου