Μακεδονικοί διάλεκτοι στην βόρεια Ελλάδα

11 Μαΐ 2009

Η λέξη «γενοκτονία»

Tου Aντωνη Kαρκαγιαννη

Ο Αμερικανός πρόεδρος, ο Μπαράκ Ομπάμα, πιθανόν να έκανε ένα λάθος όταν υποσχέθηκε (αν το υποσχέθηκε) ότι θα αναγνωρίσει ως γενοκτονία τη σφαγή περίπου 1,5 εκατομμυρίων Αρμενίων από τους Τούρκους. Το θετικό για τον ίδιο είναι ότι δεν επανέλαβε το σφάλμα κατά την πρόσφατη επίσκεψή του στην Τουρκία. Είπε βέβαια, ενώπιον της τουρκικής Εθνοσυνελεύσεως, διάφορα φοβερά για τη βάρβαρη συμπεριφορά της σουλτανικής Τουρκίας εναντίον των Αρμενίων, αλλά επιμελώς απέφυγε να προφέρει τη λέξη «γενοκτονία». Ετσι και οι Τούρκοι επίσημοι έμειναν ικανοποιημένοι (στο κάτω κάτω και οι ΗΠΑ έχουν δώσει δείγμα βάρβαρης συμπεριφοράς εναντίον λαών) και ο Αμερικανός πρόεδρος δεν διατάραξε τις σχέσεις με την Τουρκία, στις οποίες δίνει ιδιαίτερη σημασία.

Αυτή η μέριμνα φαίνεται ότι οδήγησε τον Μπαράκ Ομπάμα στην ελαφρά, αλλά και πολύ ουσιαστική, αναδίπλωση σε σχέση με τα όσα έλεγε κατά την προεκλογική περίοδο. Δεν πιστεύω ότι μελέτησε εμβριθέστερα τα ιστορικά γεγονότα του 1915, όπου καταγράφεται η σφαγή των Αρμενίων, ούτε ότι εμβάθυνε στην έννοια και στο περιεχόμενο της λέξης «γενοκτονία» και αποφάσισε να μην την προφέρει, γιατί η έννοιά της δεν αντιστοιχεί με τα γεγονότα. Λόγοι σύγχρονης πολιτικής σκοπιμότητας τον ανάγκασαν να το κάνει.

Ποια διαφορά υπάρχει ανάμεσα στη σφαγή των Αρμενίων και στη γενοκτονία; Από σφαγές είναι γεμάτη η Ιστορία. Η σφαγή είναι μέσο πολιτικό, με το οποίο η εξουσία προσπαθεί να αποσπάσει πολιτικά και υλικά αγαθά και κυρίως να επιβεβαιώσει την ισχύ και την κυριαρχία της. Οι σφαγές στην Οθωμανική Αυτοκρατορία ήταν σύνηθες φαινόμενο και είχαν ακριβώς αυτή την έννοια, της πολιτικής πράξης. Οι Αρμένιοι στον Α΄ Παγκόσμιο Πόλεμο, προς τιμήν τους, ανέπτυξαν ποικιλόμορφη πολιτική δράση, επιδιώκοντας την εθνική τους συγκρότηση και ανεξαρτησία. Μοιραία ήρθαν σε σύγκρουση με την Αυτοκρατορία η οποία απάντησε «με τη λογική της υπέρτερης δύναμης», σφάζοντας 1,5 εκατομμύρια ανθρώπους άμαχους και αθώους στην πλειονότητα. Η σφαγή ήταν η άμεση απάντηση σε έναν υπόδουλο λαό που διεκδικούσε, ως λαός, τα πολιτικά του δικαιώματα.

Η λέξη «γενοκτονία» επελέγη για να χαρακτηρίσει την εξόντωση των Εβραίων από τους χιτλερικούς κατά τον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο. Φαινόμενο ρατσιστικό, σχεδόν μοναδικό στην Ιστορία, με βαθιές ρίζες στον Μεσαίωνα, αλλά και στον ευρωπαϊκό 19ο αιώνα. Η γενοκτονία δεν έχει σχέση με τα πολιτικά δικαιώματα (με τα οποία δεν ασχολείται καν) αλλά με τα δικαιώματα του ανθρώπου, αυτά που πηγάζουν από την ανθρώπινη υπόσταση, ανεξάρτητα από τη θρησκεία, την εθνότητα, την τάξη, τη φυλή, το χρώμα ή οποιαδήποτε άλλη συλλογικότητα. Είναι δικαιώματα που αφορούν τον άνθρωπο ως άτομο και το προστατεύουν ακριβώς από τις πολιτικές συλλογικότητες όπως είναι το έθνος, η φυλή, η τάξη, η πλειοψηφία ή η μειοψηφία. Ενας μόνο άνθρωπος, μία μόνο κοινωνική μονάδα έχει δικαίωμα να τα διεκδικήσει εναντίον οποιασδήποτε πλειοψηφίας, φυλετικής, εθνικής, θρησκευτικής κ.λπ. Είναι η πιο μεγάλη και πιο οικουμενική κατάκτηση της Γαλλικής Επανάστασης και του Διαφωτισμού. Είναι απλώς ειρωνεία ή τραγική αντιφατικότητα ότι η αρχή των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου σύντομα ήρθε σε σύγκρουση με μια άλλη αρχή της ίδιας Επανάστασης, την αρχή του συμπαγούς και ισχυρού εθνικού κράτους;

Το χιτλερικό Γ΄ Ράιχ ήταν η κορύφωση του ευρωπαϊκού εθνικού και φυλετικού κράτους. Συνέλαβε και οργάνωσε αυτήν την τερατώδη επιχείρηση εξόντωσης των Εβραίων της Ευρώπης μόνο και μόνο επειδή είναι Εβραίοι και ως Εβραίοι δεν έχουν το δικαίωμα να είναι άνθρωποι. Το φαινόμενο είναι μοναδικό και η λέξη «γενοκτονία» ταιριάζει μόνο σ’ αυτό.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Σχόλιο: Το ενδιαφέρον αυτό άρθρο του παλαίμαχου δημοσιογράφου Αντώνη Καρκαγιάννη στην Καθημερινή της 30/04/2009 αναδεικνύει με ορθολογικό τρόπο την βασική διαφορά μεταξύ σφαγής και γενοκτονίας . Έμμεσα μας διαφωτίζει ότι οι θάνατοι των ελληνόγλωσσων ασιατών χριστιανών κατά την διάρκεια πολεμικών συγκρούσεων ανάμεσα στους διενεργούντες ένοπλο εθνικοαπελευθερωτικό αγώνα μουσουλμάνους Τούρκους και στους εξοπλισμένους από το ελληνικό κράτος ελληνόγλωσσους χριστιανούς και σύμμαχους του τακτικού ελληνικού στρατού εισβολής και κατοχής σε ξένη χώρα ουδεμία σχέση έχει με την λέξη ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ.
Αντίθετα αποτελεί μία ακόμα απόδειξη της θρασύτητας του ελληνικού εθνικισμού η πρόσφατη καθιέρωση από το ελληνικό κοινοβούλιο ημέρας γενοκτονίας για τους ελληνόγλωσσους κατοίκους του Πόντου, στις 19 Μαϊου. Η υποκρισία και το ψέμμα είναι τόσο μεγάλη αν λάβουμε υπόψη ότι με βάση το δόγμα οτι στην Ελλάδα υπάρχει μόνο μία θρησκευτική μειονότητα , η μουσουλμανική της Θράκης, καθημερινά συντελείται ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ γενοκτονία σε βάρος των ΑΛΒΑΝΩΝ/ΑΡΒΑΝΙΤΩΝ, των ΒΛΑΧΩΝ , των δε ΜΑΚΕΔΟΝΩΝ αγγίζει τα όρια της φυσικής γενοκτονίας.
Η εθνική Μακεδονική κοινότητα Ελλάδος εκφράζοντας τα συναισθήματα όχι μόνο του ενός εκατομμυρίου ΕΘΝΙΚΑ ΜΑΚΕΔΟΝΩΝ με τόπο καταγωγής το ενταγμένο στο Ελληνικο Κράτος τμήμα της Μακεδονίας αλλά και όλων των εθνικών, γλωσσικών,θρησκευτικών ΜΗ αναγνωρισμένων κοινοτήτων της Ελλάδος οι οποίες αποτελούν την πλειοψηφία του ελληνικού λαού ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΕΙ τόσο την παραπάνω απόφαση όσο και άλλες εθνικιστικές εκδηλωσεις όχι μόνο γιατι βασίζονται στην παραποίηση και διαστρέβλωση της ιστορικής αλήθειας αλλά κυρίως γιατι αντιβαίνουν στην συνταγματική επιταγή για ανάπτυξη φιλικών σχέσων με τις γειτονικές χώρες και λαούς προκαλώντας τεράστια ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ζημιά στην χώρα ΜΑΣ αφού αντι της ανάπτυξης οικονομικών σχέσεων με την 70 εκατομμυρίων αγορά της Τουρκίας δαπανούμε 30 φορές περισσότερο από τον μέσο ευρωπαϊο για στρατιωτικούς εξοπλισμούς . Με την δικαιολογία του κακού γείτονα με τον οποίο είμαστε σύμμαχοι στο Ν.Α.Τ.Ο εδω και μισό αιώνα

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Τους Αρβανίτες όταν τους πιάνεις στο στόμα σου να βάζεις σαπούνι. Τι σχέση έχουμε εμείς με κομιτατζίδικα σκυλιά σαν την πάρτη σας;

Και η πλάκα είναι πως δε ξέρεις και τι λες καλά καλά:
Με βάση τον ορισμό του Καρκαγιάννη με τον οποίο συμφωνώ "Το φαινόμενο είναι μοναδικό και η λέξη «γενοκτονία» ταιριάζει μόνο σ’ αυτό." και βέβαια τα περί πολιτιστικής γενοκτονίας είναι αστεία - το δε "φυσικής γενοκτονίας" της πέμπτης φάλαγγας που είσαστε ακόμα πιο αστείο. Παίξατε στην Κατοχή και τον Εμφύλιο και χάσατε και τώρα θέλετε να σας ζητήσουμε και συγνώμη που δε καθήσαμε να μας κομματιάσετε τη χώρα. Όσο για το ελληνόφωνοι που τσαμπουνάς συνεχώς μάθε πως αυτοί που σφαγιάστηκαν (και έσφαξαν) το περισσότερο ήταν η Τουρκόφωνοι Πόντιοι της Πάφρας. Και βέβαια δεν είχαν εξοπλιστεί από κανένα ελληνικό στρατό εκείνη την εποχή.

Αλλά τέτοια μυαλά κουβαλάτε τέτοιες κουράδες ξεφουρνίζετε.

Ανώνυμος είπε...

Δεν διευκρινιζεις αν εισαι Αρβανιτης η Ποντιος.
Αν αλληλοσφαχθηκαν οι Ποντιοι ειναι δικο τους θεμα. Μη τα φορτωνουμε ολα στους Μακεδονες.
Anyhow εισαι αδιαβαστος.

Διαβασε τα παρακάτω και μετα κανε κλικ εδω http://panosz.wordpress.com/2008/10/03/kilkisΠοντιακός εμφύλιος

Από τον αριθμό των ενόπλων Ταγματασφαλιτών του Κιλκίς και από των αριθμό των νεκρών (στην πλειοψηφία τους Μπαφραλήδες, δηλ. τουρκόφωνοι Πόντιοι) καταλαβαίνουμε ότι στα πλαίσια του Εμφυλίου διεξήχθη ένας μικρότερος αλλά εξίσου άγριος εμφύλιος μεταξύ των Ποντίων προσφύγων, οι οποίοι είχαν έρθει στη Μακεδονία μόλις είκοσι χρόνια νωρίτερα. Κάπου έχω διαβάσει ότι ένα κομμάτι των προσφύγων, οι Καρσλήδες, έφτασαν «αριστεροί», σχεδόν μπολσεβίκοι. Και κάπου αλλού, ότι οι τουρκόφωνοι οπλαρχηγοί, όπως ο Κισά-Μπατζάκ, ούτε ήθελαν ν’ ακούσουν για τον κομμουνιστή Λένιν, που «βοήθησε και εξόπλισε τον Κεμάλ». Αυτά, ομολογώ, μου φαίνονται μη επαρκή για να εξηγήσουν την ποντιακή αδελφοσφαγή του ‘44.

Το ερώτημα γιατί ο εσωτερικός ποντιακός εμφύλιος ήταν τόσο αιματηρός παραμένει, κατ’ αρχήν, αναπάντητο. Ωστόσο, από τα στοιχεία που βρίσκουμε για εκείνη την εποχή, προκύπτει ότι και οι Πόντιοι, όπως και οι Μωραΐτες και οι Θεσσαλοί διχάστηκαν στα 1944 σε σχεδόν ισοδύναμες ένοπλες παρατάξεις, με επίκεντρο το ΕΑΜ. Υπέρ ή κατά. Η παρουσία του ξένου παράγοντα ήταν που καθόριζε ποιος θα επικρατήσει: όσο κυριαρχούσαν οι Γερμανοί στη χώρα, οι αντικομμουνιστικές ένοπλες ομάδες είχαν το πάνω χέρι. Η κατάσταση άλλαξε άρδην με την αποχώρησή τους, αλλά αυτό κράτησε μέχρι να εδραιώσουν οι Εγγλέζοι το δικό τους σύστημα κατοχής, το οποίο πολύ γρήγορα ενσωμάτωσε και χρησιμοποίησε τους μισούς Πόντιους εναντίον των άλλων μισών – οι οποίοι δεν είχαν πλέον καμιά ελπίδα επικράτησης, καθώς οι «δικοί τους» ξένοι, δηλαδή οι Ρώσοι, δεν πέρασαν ποτέ νοτιότερα της Γευγελής.

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ Φίλε
1- Οι ενεργοί συνεργάτες-δοσίλογοι των ναζιστών κατακτητών ήτα έλληνες πολίτες με ιδεολογία ναζιστική, την οποία εξάλλου τόσο οι ίδιοι όσο και πολλοί απόγονοι τους πρεσβεύουν μέχρι σήμερα . Οι παραπάνω τιμωρήθηκαν προσχηματικά απο την ελληνική πολιτεία και μετά από λίγο διάστημα έλαβαν αμνηστία και αποτέλεσαν τον κορμό του μεταπολεμικού κράτους αφού προηγουμένως βαπτισθηκαν από κακοί δοσίλογοι σε καλούς εθνικόφρονες. Στην πλειοψηφία τους δεν ήταν μέλη ουτε της αλβανικής εθνικής κοινότητας ελλάδος ούτε της εθνικής μακεδονικής κοινότητας ελλάδος. Μία μικρή μειοψηφία που συνεργάσθηκε με τους κατακτητές το έκανε τόσο γιατί τους υποσχέθηκαν νόμιμα ανθρώπινα δικαιώματα όσο και κυρίως λόγω του φόβου της εξόντωσης τους από ελληνες εθνοφασίστες όπως οι Παοτζήδες , Τσαούς Αντών , και άλλοι . Δυστυχώς το ελληνικό κράτος αντι να τους αμνηστεύσει όπως τους γερμανοτσολιάδες και τους παρόμοιους τους εξεδίωξε βίαια στις γειτονικές χώρες, πράξη η οποία ονομάζεται εθνοκάθαρση
2- η μεγάλη πλειοψηφία των παραπάνω κοινοτήτων και κυρίως η μακεδονική διακρίθηκε για τον αντικατοχικό και αντιφασιστικό αγώνα τους . Όμως αντι να τιμηθούν από την ελληνική πολιτεία όπως οι αντιφασίστες και επονομαζόμενοι έλληνες το γένος τους οποίους αργά, αφού μόλις το 1982 μετά από 33 χρόνια τους επεστράφη η ελληνική υπηκοότητα συνεχίζεται η τιμωρία τους και στερούνται της ελληνικής υπηκοότητας παρότι την απέκτησαν αυτοδίκαια ώσ αυτόχθονες κάτοικοι της Μακεδονίας και της Ηπείρου . Ο πραγματικός λόγος της αποστέρησης της υπηκοότητας είναι το ΨΕΥΔΕΣ δόγμα ότι στην Ελλάδα υπάρχουν μόνο εθνικα ελληνες, ισχυρισμός ανυπόστατος για οποιαδήποτε χώρα, γιά δε την Ελλάδα αληθής με την πρόσθεση όμως της λέξης ΔΕΝ υπάρχουν εθνικά έλληνες
3- Στην Δημοκρατία ακόμα και για το ποιό βαρύ πολιτικό έγκλημα η τιμωρία είναι η φυλάκιση, κάποιο χρηματικό πρόστιμο καθώς και στέρηση πολιτικών δικαιωμάτων . Σε πολλές δημοκρατικές χώρες κάποιοι πολίτες είτε για λόγους ιδεολογικούς είτε για λόγους οικονομικούς εγκληματού σε βάρος του κράτους τους και ή ανεξάρτητη δικαιοσύνη τους καταδικάζει στις παραπάνω ποινές. ΠΟΥΘΕΝΑ όμως στις ποινές δεν περιλαμβάνεται η αφαίρεση της υπηκοότητας!!!!!!!
4- Ποτέ οι εθνικές κοινότητες της Ελλάδος δεν αγωνίσθηκαν για αλλαγή των συνόρων ούτε για απόσπαση τους , ούτε για προσάρτηση σε γειτονικές χώρες. Τα περί του αντιθέτου είναι ΨΕΥΔΗ και ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΕΣ του ελληνικού εθνικισμού
5- Οι αγώνες όλων των εθνικών κοινοτήτων της Ελλάδος-Βλάχοι, Αλβανοί,Τούρκοι, Μακεδόνες, Εβραίοι είχαν ενα και μοναδικο ΣΚΟΠΟ. Την ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ των προβλεπόμένων από την ελληνική, ευρωπαϊκη,διεθνή νομοθεσία ανθρωπίνων δικαιωμάτων τους- γλωσσικών, πολιτιστικών,εθνοτικών,θρησκευτικοπολιτιστικών,κ.λ.π. Το δικαίωμα να έχουν δικά τους ονόματα και επώνυμα, το δικαίωμα να τελειοποιούν στο δημόσιο σχολείο την μητρική τους γλώσσα, να έχουν εκκλησίες όπου οι εικόνες και λειτουργία θα είναι στη γλώσσα τους, να έχουν εφημερίδες, ράδιο,τηλεόραση στην γλώσσα τους . Γενικά να έχουν τα δικαιώματα που έχουν ή διεκδικούν με την αμέριστη συμπαράσταση του ελληνικού κρατους οι αυτοπροσδιοριζόμενοι(ασχέτως αν είναι μόνο πιστοί του Ελληνικού Πατριαρχείου-ελληνόγλωσσοι ή τουρκόγλωσσοι χριστιανοί)
έλληνες στις γειτονικές χώρες.
6- Αποδεδειγμένα η μεγάλη πλειοψηφία των Ασιατών πιστών του Πατριαρχείου συνεργάσυηκε ΕΝΟΠΛΑ τόσο με τον Ρώσσο στρατιωτικό κατακτητή της Οθωμανικής Χώρας τους όσο και κυρίως με τον Έλληνα στρατιωτικό κατακτητή και εισβολέα σαλλά και νωρίτερα ένοπλα πολέμησε τις αρχές της πατρίδας του με όπλα από το νεοπαγές ελληνικό κράτος και την αρωγή του ελληνικού Πατριαρχείου .
7- Η ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ των ανθρωπίνων δικαιωμάτων από το Ελληνικό Κράτος σε όλους τους πολίτες του είναι θέμα χρόνου . Η δε αμοιβαιότητα της υπάρχουσας αντίστοιχης αναγνώρισης από τις γειτονικές χώρε αποτελεί εγγύηση αναγνώρισης
8- Μοναδική περίπτωση διεκδίκησης πολιτικών εθνικών δικαιωμάτων στην Ελλάδα έγινε πρόσφατα από την Ιταλικη Κοινότητα της Κέρκυρας. Φυσικά ακόμα και το δικό τους αίτημα δεν περιλαμβάνει απόσχιση ή κάτι ανάλογο
9- Είναι παντελως ΨΕΥΔΗΣ ο ισχυρισμός ότι στον εμφύλιο οι κομμουνιστές Μακεδόνες της Ελλάδος δικδικούσαν απόσπαση εδάφους και αν κέρδιζαν θα την υλοποιούσαν. Οι κομμουνιστές Νακεδόνες της Βουλγαρίας κερδίσαν , πέτυχαν στα πρώτα χρόνια ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ αναγνώριση όμως τα προπολεμικά σύνορα της Βουλγαρίας(ούτε της Γιουγκοσλαβίας) άλλαξαν στο ελάχιστο παρά την ριζική αλλαγή του πολιτικοοικονομικού τους καθεστώτος!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Για να σου πω να βάζεις σαπούνι στο στόμα σου τι νομίζεις πως είμαι; Αρειανός; Αϊ κίχου που πάτε να μας μπλέξετε στα μουτ σας - συμμάχους στην 5η σας φάλαγγα δε θα βρείτε ανάμεσα μας πέραν του Δημητράκη του Λιθοξόου και άλλων απάτριδων/άεθνων.

Και μάθε να διαβάζεις. Δε μίλησα για Ποντιακό εμφύλιο για να μου λες πως είμαι αδιάβαστος. Έγραψα:
"Όσο για το ελληνόφωνοι που τσαμπουνάς συνεχώς μάθε πως αυτοί που σφαγιάστηκαν (και έσφαξαν) το περισσότερο ήταν η Τουρκόφωνοι Πόντιοι της Πάφρας. Και βέβαια δεν είχαν εξοπλιστεί από κανένα ελληνικό στρατό εκείνη την εποχή."
αναφερόμενος στο Ποντιακό αντάρτικο στον Πόντο που κυρίως στηρίχθηκε στους τουρκόφωνους Παφραλήδες ως σχολιασμό στο "ελληνόγλωσσων" στο αρχικό σχόλιο του κειμένου:
"Έμμεσα μας διαφωτίζει ότι οι θάνατοι των ελληνόγλωσσων ασιατών χριστιανών κατά την διάρκεια πολεμικών συγκρούσεων ανάμεσα στους διενεργούντες ένοπλο εθνικοαπελευθερωτικό αγώνα μουσουλμάνους Τούρκους και στους εξοπλισμένους από το ελληνικό κράτος ελληνόγλωσσους χριστιανούς και σύμμαχους του τακτικού ελληνικού στρατού εισβολής και κατοχής σε ξένη χώρα ουδεμία σχέση έχει με την λέξη ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ."
Να έλεγες για εξοπλισμένους από τους Ρώσσους να πω...
Αλλά το μίσος σας για τους Πόντιους σας τυφλώνει τόσο που δε μπορείτε ούτε τα βασικά να γράψετε χωρίς λάθη.

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ κομιτατζή (τίτλος τιμής για σας - φιλοφρόνηση σου κάνω) τα παραμύθια στους πραγματικά αδιάβαστους:
1) Οι ταγματασφαλίτες ήταν δυστυχώς ουκ ολίγοι αλλά και οι Οχρανίτες και οι εξοπλισμένοι από τους Ιταλούς και μετά τους Γερμανούς Τσάμηδες δεν ήταν καθόλου λίγοι. Τα περί φόβου ισχύουν κι από τις δύο πλευρές (σιγά μην είχαν οι αγράμματοι Πόντιοι χωρικοί και την ικανότητα να αποκτήσουν μια αστικής ρίζας ναζιστική ιδεολογία) - αλλά όπως οι περισσότεροι δικοί σας προδότες ο βασικός λόγος ήταν "ο εχθρός του εχθρού μου είναι φίλος μου". Εσείς θέλατε να αποσχισθείτε (σιγά μην τον ενδιέφεραν τα μειονοτικά δικαιώματα τον Κάλτσεφ) και συμμαχήσατε με τους κατακτητές και οι Πόντιοι βλέποντας πως οι Γερμανοί θα έφευγαν και οι κομμουνιστές θα χάριζαν τη Μακεδονία στους Βούλγαρους (για εκείνους Βούλγαροι είστε όλοι σας) και θα ξαναγίνονταν πρόσφυγες προτίμησαν να χτυπήσουν τους κομμουνιστές προκαταβολικά.

Δυστυχώς ο Εμφύλιος αποτέλεσε κολυμβήθρα του Σιλωάμ για τους ταγματασφαλίτες από τη μία και τους 5οφαλαγγίτες από την άλλη που από Οχρανίτες προσχωρούσαν στον Γκότσε και γίνονταν αντιστασιακοί ή αργότερα οργανώνονταν στο NOF και γίνονταν δημοκράτες. Για τελείως χαζούς μας περνάτε να μην το προσέξουμε; Εδώ ο ΕΛΑΣ το πήρε είδηση και έστειλε το Γκότσε στη Γιουγκοσλαβία γιατί δε μπορούσε να ελέγξει το SNOF. Με το τέλος του Εμφύλιου όλοι πήραν πόδι, και οι δικοί σας αλλά και οι Έλληνες αριστεροί. Να παραπονεθούν για εθνοκάθαρση οι Τσάμηδες να το καταλάβω (είχαν την τύχη των Γερμανών στην Αν. Ευρώπη) αλλά όσοι από εσάς κάθησαν στα αυγά τους δεν εκδιώχθηκαν και μας έμειναν στη χώρα ακόμα σαν 5η φάλαγγα. Ο νόμος που στέρησε την υπηκοότητα δεν διαχώρισε βάσει του "γένους". Αυτό έγινε μόνο το '82-'85 που ακόμα και ο Γεννηματάς κατάλαβε τι φίδια κολοβά θα βάζαμε μέσα στη χώρα και με ένα ιδιαίτερα τεμπέλικο τρόπο σας απέκλεισε.
2) Σιγά μην ήταν αντιστασιακοί οι περισσότεροι Τσάμηδες επειδή είχε λίγους οργανώσει ο ΕΛΑΣ... 1600 καταδικαστικές αποφάσεις βγήκαν για ένα πληθυσμό 20χλδ. Όσο για το αντιστασιακό παρελθόν σας - το SNOF δεν έφτασε τις 12χλδ της Οχράνας. Άσε που την περισσότερη ώρα αντί να κάνει αντίσταση προσπαθούσε να προσεταιριστεί τους Οχρανίτες. Το NOF μάλιστα είχε μεγαλύτερη δύναμη αλλά δεν έκανε αντίσταση - αποσχιστικό αγώνα στα πλαίσια του εμφυλίου έκανε. Αυτό έλειπε να τους δώσουμε και παράσημο - να προσθέσουμε στους γερμανοτσολιάδες και τους κατσαπλιάδες. Τα "ΔΕΝ υπάρχουν εθνικά έλληνες" να βγείτε να τα γράφετε στο maknews που έχουν ξεμείνει από "Αιγεάτες" μέσα από την Ελλάδα. Εκεί ίσως να σας πιστέψουν. Και εθνοτικά έλληνες υπάρχουν και εθνικά έλληνες υπάρχουν (κάμποσοι είναι και συγγενείς σας αλλά σε αντίθεση με εσάς είναι πατριώτες).
3) Προφανώς οι ΗΠΑ (για το πιο εύκολο παράδειγμα) που αφαιρούν την υπηκοότητα για προδοσία κατά του κράτους δεν είναι δημοκρατικό κράτος.
4) Τα "ψεύδη και συκοφαντίες" στηρίζονται σε απλή ανάγνωση του Andrew Rossos και του Slupkov. Δικοί σας αμφότεροι - ιστορικοί της διασποράς σας και ακτιβιστές για εσάς - ο Slupkov είχε πάει και στην ΟΑΣΕ για σας. Ευτυχώς σε αντίθεση με εσάς που πάτε να κρυφτείτε πίσω από το δάκτυλο σας είναι ειλικρινείς και λένε ξεκάθαρα πως το NOF στόχευε στην απόσχιση και απλώς αποδέχθηκε προσωρινά τις θέσεις του ΚΚΕ περί μειονοτικών δικαιωμάτων. Τα παράπονα σας στους δικούς σας που σας ξεσκέπασαν.
5) Από τις κοινότητες που αναφέρεις οι Βλάχοι πλην της παρέας του Μπλέτσα και οι Εβραίοι σας έχουν αποκυρήξει. Τους Αλβανούς διαβάσαμε πως ο Δημητράκης ο Ιωάννου αποφάσισε να τους αγκαλιάσει αλλά δεν είναι πολίτες εδώ και 60 χρόνια. Η Αρβανιτιά σας ξέρει τι κουμάσια είσαστε και σας μένουν οι Τούρκοι που παίρνουν γραμμή από το προξενείο. Να τους χαίρεστε αλλά προφανώς τίποτα από αυτά δεν έχει σχέση με μειονοτικά δικαιώματα αλλά μόνο με πολιτικά παιχνίδια για τα Τουρκικά συμφέροντα. Από τα δικαιώματα που αναφέρετε ορισμένα που έχουν να κάνουν με προσφορά υπηρεσιών από το δημόσιο προκύπτουν μόνο από τη Συμφωνία Πλαίσιο για τα Δικαιώματα των Εθνικών Μειονοτήτων που δεν έχει επικυρώσει η Βουλή και δε δεσμεύει την Ελλάδα. Αλλά θέματα προσωπικής ονοματοδοσίας τα δικαιούσαστε και εάν κάποιος μανδαρίνος στο δημαρχείο σας τα στερεί κακώς. Εφημερίδες/περιοδικά έχετε 2 (του Vinozhito και του Τσαρκνιά) δική σας υπόθεση είναι να τα τυπώσετε και στη γλώσσα σας - οι Τούρκοι το κάνουν ήδη. Τηλεοπτικό και ραδιοφωνικό σταθμό - πάλι όπως οι Τούρκοι - ας τα σκάσετε να ανοίξετε - στο μεταξύ οι σταθμοί από βορείως των συνόρων φτάνουν και Θεσσαλονίκη. Ας ανοίξει ο Τσαρκνιάς κι άλλους ναούς να πηγαίνετε όσοι το γουστάρετε και το ίδιο για τα σχολεία σας. Όσο για τα περί τουρκόφωνων πατριαρχικών ΠΟΥ πλέον; Οι ελάχιστοι Κων/πολίτες είναι ελληνόφωνοι - άντε και μερικοί αραβόφωνοι. Στην Αλβανία δεν υπάρχουν τουρκόφωνοι. Και στις 2 περιπτώσεις υπάρχουν συνθήκες που ορίζουν τα δικαιώματα τους και δεσμεύουν Τουρκία και Αλβανία.
6) Εδώ έφαγαν πόδι και οι (ελληνόφωνοι κυρίως) Πόντιοι που δε ξεσηκώθηκαν... Αλλά συμφωνώ μαζί σας - εφόσον πολέμησαν κατά του κράτους τους να πάρουν πόδι. Οπότε τι διαμαρτύρεστε για τους NOFίτες συγγενείς σας;
7) Μα δε συζητάμε για ανθρώπινα δικαιώματα τώρα (που είναι ατομικά ή προέκταση των ατομικών - δικαίωμα του συνεταιρίζεσθαι). Ζητάτε μειονοτικά δικαιώματα που είναι ομαδικά. Και αν είναι να πάμε με αμοιβαιότητα ποιά αμοιβαιότητα έχουμε με τη μαμά πατρίδα σας; Έχει δημόσια ελληνικά σχολεία σαν κι αυτά που ζητάτε εσείς;
8) Καινουργιο κι αυτό; Ζήτησαν Ιταλοί στην Κέρκυρα αναγνώριση ιταλικής μειονότητας και δεν έγινε ντόρος; Ο Τσουκαλάς δε δηλώνει Ιταλός ούτε θέλει ιταλικά σχολεία - επτανήσιος τοπικιστής είναι...
9) Είπαμε - αυτά τα παραμύθια αλλού - καλά να είναι ο Rossos και ο Slupkov και ούτε και τις δικαιολογίες περί ψυχροπολεμικής ιστοριογραφίας για τις ξένες πηγές δε μπορείτε να μας τσαμπουνάτε. Όσο για τα περί Βουλγαρίας άστα για τους διαβασμένους. Το αρχικό σχέδιο στο οποίο είχε συνηγορήσει και η ηγεσία του ΚΚΒ ήταν για παραχώρηση της "Μακεδονίας του Πιρίν" στη Γιουγκοσλαβία και μετέπειτα συνομοσπονδία Γιουγκοσλαβίας-Βουλγαρίας. Αλλά τσακώθηκε ο Τίτο με τον Στάλιν και τελικά τα σχέδια πήγαν στράφι.

Ανώνυμος είπε...

Opios theli na kseri perisotera jia Arvanites na episkefti to thema ``Arvanites kai.......Pikres ,,Phorum.gr .Elefthero kai Pikro episis