Οι πρώτοι είναι Βλάχοι (Αρουμανοι) Μακεδόνες και είναι υπερήφανοι για την εθνοτική ταυτότητα τους και την γλώσσα τους την οποία διδάσκουν στα παιδιά τους.
Οι δεύτεροι είναι απλά Έλληνες!
20 σχόλια:
Ανώνυμος
είπε...
Hμερομηνία : 03-12-09 Eκτύπωση | e-mail
Τουρκικής καταγωγής σκηνοθέτης μποϋκοτάρει την ταινία του Εξαιτίας της ελβετικής απαγόρευσης κατασκευής μιναρέδων. Ο διάσημος γερμανός σκηνοθέτης τουρκικής καταγωγής Φατίχ Ακίν ανακοίνωσε σήμερα ότι θα μποϋκοτάρει την πρεμιέρα της τελευταίας του ταινίας «Soul Kitchen» στις 16 Δεκεμβρίου στη Ζυρίχη σε ένδειξη διαμαρτυρίας για την απόφαση της Ελβετίας να μην επιτρέψει την ανέγερση νέων μιναρέδων στη χώρα.
Ο 36χρονος Ακίν, παιδί μουσουλμάνων γονέων εκτιμά ότι «θίχτηκε προσωπικά» από το αποτέλεσμα του δημοψηφίσματος που διοργανώθηκε στην Ελβετία την περασμένη Κυριακή, σύμφωνα με ανοικτή του επιστολή.
«Για τους λόγους αυτούς αρνούμαι να πάω στην Ελβετία» προσθέτει ο Ακίν « Δεν θα παραστώ στην πρεμιέρα της ταινίας μου «Soul Kitchen» στις 16 Δεκεμβρίου 2009», τονίζει ο Ακίν στην επιστολή του.
ΟΙ ΠΡΩΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΒΛΑΧΟΙ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΕΧΟΥΝ ΕΠΙΣΗΜΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΜΕΝΑ ΕΘΝΟΤΙΚΑ ΚΑΙ ΓΛΩΣΣΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΖΟΥΝ, ΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ..... ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΚΑΝΟΥΝΕ ΧΡΗΣΗ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗΣ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΧΑΡΑ... ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΟΙ ΔΕΥΤΕΡΟΙ ΕΠΙΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΒΛΑΧΟΙ ΠΟΥ ΖΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Η ΟΠΟΙΑ ΕΠΙΣΗΜΑ ΔΕΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ ΕΘΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΓΛΩΣΣΑ ΒΛΑΧΙΚΗ.... ΣΥΝΕΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΕΞΗΓΗΣΙΜΟ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΜΗ ΧΡΗΣΗΣ ΤΗΣ ΒΛΑΧΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΑΛΛΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ, ΧΩΡΙΣ ΒΕΒΑΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΙΜΟ.... ΒΛΑΧΟΙ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΗΣ ΑΛΒΑΝΙΑΣ ,ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΝΑΠΤΥΣΣΟΥΝ ΑΥΞΗΜΕΝΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ, ΑΦΟΎ ΕΠΙΣΗΣ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΠΟΥ ΖΟΥΝ ΤΗΣ ΑΛΒΑΝΙΑΣ... ΑΝ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΛΒΑΝΙΑ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΑΣ ΕΙΧΕ ΜΟΝΟ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΑ, ΓΙΑ ΑΥΤΌ ΠΟΛΛΟΙ ΒΛΆΧΟΙ ΠΑΤΡΙΑΡΧΙΚΟΙ ΔΗΛΩΝΑΝ ΕΛΛΗΝΕΣ..... ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΙΚΑ Η ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΘΟΡΙΣΤΙΚΟ ΡΟΛΟ... ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΣΤΟΥΣ ΒΛΑΧΟΥΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΛΕΝΕ ΤΟ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΒΛΑΧΟΙ ΟΠΟΥ ΛΑΧΕΙ... ΟΛΟΙ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΒΛΑΧΟΙ,ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΔΗΛΩΝΟΥΝ ΕΛΛΗΝΕΣ, Η ΑΛΒΑΝΟΙ Η ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ...
Πολλοί συμπολίτες μας ισχυρίζονται καλοπροαίρετα ότι η κυριαρχία της εθνικιστικής ιδεολογίας στην ελλάδα οφείλεται κυρίως σε ΑΓΝΟΙΑ, η οποία δημιουργεί φοβικό σύνδρομο για το καινούργιο... Για αυτό καλό θα είναι αν το παρόν μπλόγκ δημιουργήσει ένα κατάλογο βιβλίων , ο οποίος συνεχώς θα εμπλουτίζεται... Υπάρχουν σήμερα αρκετές εκδόσεις εντίμων και ακέραιων πανεπιστημιακών. Τέτοιοι όπως η Θάλεια Δραγώνα, ο Σπύρος ο Σοφός, η Μαρία η Ρεπούση, η Χριστίνα Κουλούρη, ο Τσιτσιλέκης, ο Χριστόπουλος, κ.ά
Τέλος μία υπενθύμιση για τον διαχειριστικό ρόλο. Για να είναι τα σχόλια εντός κατοχυρωμένου πεδίου της ελευθερίας της έκφρασης θα πρέπει: 1-να μην είναι συκοφαντικά 2- να μην προτρέπουν σε μίσος λόγω εθνότητας,γλώσσας ,θρησκείας. Αυτό σημαίνει ότι όσα σχόλια δεν αναγνωρίζουν το μακεδονικό έθνος και τη μακεδονική γλώσσα δεν θα πρέπει να εγκρίνονται και μάλιστα αυτό θα πρέπει να το αναφέρει ξεκάθαρα ο διαχειριστής 3-να μην έχουν ρατσιστικό χαρακτήρα όπως συμβαίνει με την στοχοποίηση και την ποινικοποίηση ολόκληρου έθνους , εν προκειμένου του μακεδονικού 4- σχόλια που επαναλαμβάνουν κακόβουλους και ψευδείς ισχυρισμούς Η απόρριψη των παραπάνω σχολίων είναι θεμιτή και δεν αποτελεί πράξη λογοκρισίας... Ιδιαίτερα όταν την επικαλούνται αυτοί που δεν σέβονται όλες τις δημοκρατικές ελευθερίας συμπεριλαμβανομένης και την ελευθερία της έκφρασης...
Θεαματική πρόοδο στα ελληνοτουρκικά προβλέπει ο Νταβούτογλου
«Θεαματική πρόοδος μπορεί να σημειωθεί τα επόμενα 5-6 χρόνια στις Ελληνοτουρκικές σχέσεις» δηλώνει ο Τούρκος υπουργός εξωτερικών Αχμέτ Νταβούτογλου. «Θεαματική πρόοδος μπορεί να σημειωθεί τα επόμενα 5-6 χρόνια στις Ελληνοτουρκικές σχέσεις» δηλώνει ο Τούρκος υπουργός εξωτερικών Αχμέτ Νταβούτογλου σε συνέντευξή του που δημοσιεύεται στο σημερινό φύλλο της τουρκικής εφημερίδας «Σαμπάχ» .
Αναφερόμενος στην απαντητική επιστολή του πρωθυπουργού Γιώργου Παπανδρέου προς τον Τούρκο ομόλογό του Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, ο Νταβούτογλου λέει ότι «περισσότερο κι από μία τυπική γραπτή απάντηση του κ. Παπανδρέου, εμείς είμαστε υπέρ της πραγματοποίησης ουσιαστικών συνομιλιών. Τέτοια ουσιαστική συνομιλία είχαμε με τον κ. Παπανδρέου στην Αθήνα. Συζητήσαμε όλα τα θέματα που περιλαμβάνει η επιστολή Ερντογάν και βγάλαμε αρκετά θετικά συμπεράσματα».
Ο Τούρκος υπουργός λέει ότι υπό το φως των δεδομένων αυτών μπορούν να υπάρξουν θεαματικές εξελίξεις τα επόμενα 5-6 χρόνια, ενώ ερωτηθείς για το ενδεχόμενο αδιεξόδου στις συνεχιζόμενες συνομιλίες στην Κύπρο, απαντά λέγοντας «δεν θέλω ούτε καν να το σκεφτώ» .
εαν, αγαπητέ ανωνυμε των 11¨18 ο διαχειριστής ακολουθησει κατα γραμμα τις υποδείξεις σας,τα σχολια θα καταντήσουν σαν το Γιάν'ς κερνάει-Γιάν'ς πίνει της γνωστης παροιμίας. κατα την γνωμη μου, ακομα και ο προέλεγχος στα σχόλια ειναι σφάλμα, απο την αποψη οτι δεν ειναι δυνατόν να γνωρίζουμε με ποια κριτήρια τον εφαρμόζει ο διαχειριστής, και το αφηνουμε στην καλη του διαθεση, αλλά εστω να πουμε πως ειναι απαραίτητος για να μην πέφτουμε πανω σε χυδαιότητες και βρισιές και αηδιάζουμε. Επ αυτου,καλο θα ηταν να γνωρίζουμε και την αποχη του διαχειριστή παντως...
οσον αφορά το θεμα του ποστ, μαλλον ειναι ατυχες το παραδειγμα. διοτι στην πραξη, δεν μετραει το ντιενέι αλλά το πνευμα, δλδ ο πολιτισμος, και πρεπει να ειναι καποιος ρεαλιστης αλλιως την εχσασε τη μπαλα. Δηλαδή ποσες βλαχικες οικογενειες εχουν σημερα ως ΜΗΤΡΙΚΗ γλωσσα τα βλαχικα? Ουδεμία. Εδω κοντευουν να την χασουν και οικογενειες Αλβανων που εγκατασταθηκαν πριν 15 και 10 και 5 χρονια στην Ελλάδα, και ουτε που τους νοιάζει, οπως και τους Βλαχους ουτε που τους ενοιαζε.
Καλώς ή κακώς, αυτη ήταν απο πάντα και θα ειναι κατα πασα πιθανοτητα για παντα η πραγματικοτητα. Η ΓΛΩΣΣΑ. Και ο Ισοκράτης ήξερε πολύ καλά τι έλεγε...
Όλα τα σχόλια που είναι καθαρά υβριστικά και μόνο, δεν δημοσιεύονται. Όλα τα αλλά, ακόμα και εκείνα που σίγουρα είναι προσβλητικά για τους Μακεδόνες, δημοσιεύονται με το σκεπτικό ότι από τι στιγμή που το ίδιο το ελληνικό κράτος με τη ρατσιστική του συμπεριφορά αρνείται την ύπαρξη του μακεδονικού έθνους, δεν γίνεται να λογοκρίνω τους σχολιαστές που πολλές φορές είναι απλά τα θύματα αυτής της επίσημης κρατικής πολιτικής προπαγάνδας. Πολλές φορές αυτά τα προσβλητικά σχόλια δίνουν αφορμή σε άλλους σχολιαστές να εκθέσουν πολύ ενδιαφέροντα στοιχεία προς απάντηση των ελληνικών συκοφαντιών και ρατσιστικής προπαγάνδας. Μακάρι να είχαμε την δυνατότητα και στην Ελλάδα να συνομιλούμε με πολιτισμένους δημοκράτες για θέματα που απασχολούν σήμερα την ανθρωπότητα και όχι να παλεύουμε με αντιλήψεις του 19ου αιώνα!
Προς Γουφ: εσύ λες ότι οι Έλληνες Βλάχοι δεν είχαν κανένα ενδιαφέρον να διατηρήσουν την μητρική τους γλώσσα και «οικιοθελώς» την απόβαλλαν. Τότε, γιατί πασχίζουν να την μάθουν στα παιδιά τους; http://www.youtube.com/watch?v=Az-oqsKvXl0 Εύγε στους μικρούς Βλάχους που παρακολουθούν τα μαθήματα της γλώσσας τους με την ευχή ότι αυτή σύντομα θα διδάσκεται και επίσημα στα δημόσια ελληνικά σχολεία όπου οι κοινότητες των Βλάχων ζουν.
η ελευθερία της εκφρασης , βασικό συστατικό της δημοκρατίας έχει καθήκοντα και υποχρεώσεις... τα ρατσιστικά σχόλια δεν είναι αποδεκτά και είναι ποινικώς κολάσιμα... σε ιδιαίτερες δε περιπτώσεις με ποινές κακουργηματικού χαρακτήρα, δηλαδή κάθειρξης... όπως στην αυστραλία η άρνηση του ολοκαυτώματος... ελπίζω στο μέλλον το ίντερνετ θα απορρίψει όλα τα ρατσιστικά μπλόγκς, τα οποία στην ελληνόφωνη μορφή τους είναι πολύ συχνά... η δημοκρατία δεν είναι χώρος για πάρτι των ρατσιστών και των εθνικιστών...
Αν οντως καταπιεζουμε τις μειονότητες, ας ακολουθησουν το παραδειγμα των γενναιων Αλβανων της ΠΓΔΜ κι ας επαναστατησουν διεκδηκωντας δικαιώματα. Γιατί ειστε και πολλοι τρομάρα σας... Πάντως αν θελετε τη συμπαράσταση όλων των σλαβόφωνων της Ελλαδας ή των παιδιών τους, να ξερετε ότι με μεγάλη χαρά ΔΕΝ θα σας τη δώσουμε. Αυτό που είπε ο Γουφ ισχύει και για μας. Οι γονεις μας μπορει να μιλουσαν ντοπια/σλαβικα/σλαβομακεδονικα κλπ (όπως αλλιως θελετε πειτε το), αλλά εμεις δεν μιλάμε παρα ελαχιστοτατα, ενω τα παιδια μας στο μελλον δεν θα ξερουν ουτε λεξη. Γι αυτό και το VMRO και όσοι καλοθελητες πληρώνονται απ το συγκεκριμενο κόμμα, κανουν σαν γυναικα σε κλιμακτηριο. Ξερουν ότι ποτέ δεν θα μπορέσουν να πλησιασουν τους "Γκρεκομανους" ούτε με το καλό (κλαψουρισματα, κολακειες, πολιτιστικες εκδηλώσεις, παρακαλια) ούτε με το αγριο (βρισιες, ειρωνειες, απειλες). Γι αυτό και λυσσανε να επιστρεψουν οι Αιγιατες, να φυγουν οι "εποικοι". Τα σύνορα είναι αυτά που είναι, μετακινησεις πληθυσμων δεν γινονται πλέον και δεν μπορουμε να επιστρεψουμε εκει που ημασταν ο καθενας στην Οθ Αυτοκρατορία. Αν αρχισουμε εμεις να πηγαινουμε στο Μοναστηρι, εσεις στην Ελλάδα, οι Βουλγαροι στο Βαρδαρη, οι προσφυγες στην Τουρκία, οι Τουρκοι στην Ελλάδα, Βουλγαρία, Σερβία και παντου θα γίνουμε Αφγανισταν. Ασε που μετα θα πρεπει να παμε ξανα στον Καυκασο για να ολοκληρωθει το εργακι. Λοιπον αφηστε τα πραγματα όπως ειναι γιατι δεν συμφερει κανεναν. Ούτε εσας συμφερει να επιστρεψετε τις τεραστιες περιουσίες ελλήνων εμπόρων, ούτε τις περιουσίες ξενων Βουλγαρων. Επισης, τα μισα Μπιτολα και μεγαλες εκτασεις γης ανήκαν σε ορθοδοξες εκκλησίες, που ο Τιτο αυθαιρετα απαλλοτριωσε χωρις να καταβάλει αποζημιωσεις. Οι ανθρωποι δεν ειναι οχημα αλυτρωτισμου. Κριμα που η ΠΓΔΜ σκεφτεται διαφορετικά, γιατί ποτέ δεν ευχαριστηθηκε με τα τωρινά της συνορα (ζωντανη αποδειξη το VMRO). Οπότε, μιας κι εχουμε όλοι λερωμενη τη φωλια μας, καλυτερα να μην μιλαει κανεις. Συμφωνω κι εγώ με τον Ισοκρατη.
Ανώνυμε 5:09, ευτυχώς για σένα και τους ομοίους σου αυτά που ζητάμε εμείς οι εθνικά Μακεδόνες δεν σε αφορούν και δεν είναι και υποχρεωτικά για όσους διαφωνούν, αντίθετα με την δική σου άποψη που θέλει να υποταγούμε στην δική σου θέση (μην κουνιέστε, μη μιλάτε, μην αναπνέετε, κτλ). Εάν εσύ δεν θέλεις να μιλάς την γλώσσα των προγόνων σου, ποιος μπορεί να σε υποχρεώσει να το κάνεις; Εσύ όμως που είσαι καθαρά οπαδός του φασισμού, θέλεις όλοι να είναι σαν και εσένα, που ούτε σε ξέρουμε ούτε θέλουμε να σε ξέρουμε.
Ξερουν ότι ποτέ δεν θα μπορέσουν να πλησιασουν τους "Γκρεκομανους" ούτε με το καλό (κλαψουρισματα, κολακειες, πολιτιστικες εκδηλώσεις, παρακαλια) ούτε με το αγριο (βρισιες, ειρωνειες, απειλες). Γι αυτό και λυσσανε να επιστρεψουν οι Αιγιατες, να φυγουν οι "εποικοι".
ΜΠΡΑΒΟ ΤΟ ΕΙΠΕΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ... Είμαστε ΕΛΛΗΝΕΣ και δέν αλλάζουμε όσο και να κουράζεστε
Η ΑΛΛΑΓΗ ΣΥΝΟΡΩΝ ΕΙΝΑΙ ΚΡΥΦΗ ΚΑΙ ΚΑΠΟΥ ΚΑΠΟΥ ΦΑΝΕΡΗ-ΑΝΘΙΜΟΣ ΕΠΙΔΙΩΞΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΥ... ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΜΕΓΑΛΩΣΕ ΔΕΚΑΠΛΑΣΙΑ ΜΕ ΠΟΛΕΜΟ.... ΚΑΜΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΣΥΝΟΡΩΝ ΔΕΝ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΟΙ ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ.... ΖΟΥΣΑΝ ΚΑΙ ΘΑ ΖΟΥΝ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΤΟΥΣ... ΣΤΑΔΙΑΚΑ ΕΠΙΤΥΓΧΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΤΟΥΣ ΕΝΟΠΟΙΗΣΗ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΟΜΟΕΘΝΕΙΣ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ... ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΟΙ ΕΞΟΡΙΣΤΟΙ ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΟΓΟΝΟΙ ΤΟΥΣ ΘΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΝ ΑΛΛΆ ΚΑΙ ΟΙ ΕΚΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΙΣΘΕΝΤΕΣ ΠΟΥ ΔΙΑΒΟΙΟΥΝ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ ΟΙ ΟΠΟΊΟΙ ΜΙΛΑΝΕ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΆ, ΤΡΑΓΟΥΔΟΥΝ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΑ, ΠΑΝΤΡΕΥΟΝΤΑΙ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΑ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ, ΕΙΤΕ ΣΤΗΝ ΣΜΥΡΝΗ,ΕΙΤΕ ΣΤΗΝ ΑΔΡΙΑΝΟΥΠΟΛΗ,ΕΙΤΕ ΣΤΗΝ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ... ΦΥΣΙΚΑ ΣΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΚΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, ΕΧΟΥΝΕ ΘΕΣΗ ΟΛΟΙ . ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΑΣΙΑΤΕΣ ΕΠΟΙΚΟΙ.... ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΠΙΕΣΗ ΤΩΝ ΜΑΚΕΔΟΝΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΔΕΝΕΧΕΤΕΠΑΡΑΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΤΙΣ ΕΚΘΕΣΕΙς ΤΩΝΑΡΜΟΔΙΩΝΕΠΙΣΗΜΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ- ΟΗΕ, ΟΑΣΕ,ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ,ΕΥΡΩΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟ.... ΜΠΕΛΟ ΜΟΡΕ , ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΥΤΟΧΘΟΝΟΣ , ΜΑΚΕΔΟΝΑΣ Η ΒΛΆΧΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ... ΟΥΤΕ ΚΑΙ Ο ΠΟΙΟ ΦΑΝΑΤΙΚΟΣ ΓΚΡΕΚΟΜΆΝΟΣ... ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΤΕΤΟΙΑ ΕΠΙΘΕΤΙΚΉ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΑΣΙΑΤΕΣ ΕΠΟΙΚΟΙ... Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΓΕΜΑΤΗ ΜΕ ΜΝΗΜΕΙΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΩΝ ΑΝΤΙΦΑΣΙΣΤΏΝ ΜΑΚΕΔΟΝΩΝ.... ΟΠΩΣ Ο ΑΝΤΙΦΑΣΙΣΤΑΣ ΗΡΩΑΣ ΤΟΥ ΑΛΒΑΝΙΚΟΥ ΕΠΟΥΣ, Ο ΠΑΠΠΟΥΣ ΤΟΥ ΝΙΚΟΛΑ ΓΚΡΟΥΕΦΣΚΙ...
το ελληνικό εθνικιστικό κόμμα πληρώνει αδρά και σε είδος... διανέμοντας λεηλατημένες και απο γκρεκομάνους μακεδονικές περιουσίες σε ασιάτες εποικους... από την προσάρτηση της νότιας μακεδονίας το 1912 ως μετά την μεταπολίτευση το 1977... δεν μιλάνε για σχοινί στο σπίτι του κρεμασμένου.. ο αλυτρωτικός εξελληνισμός των αυτόχθονων κατοίκων(αλλά και των εποίκων στην ασία με τους παπαδοδάσκαλους που έστελνε το επίσημο ελληνικό κράτος της πελλοπονήσου στον πόντο...) είναι κυρίαρχο γνώρισμα του ελληνικού κράτους... για αυτό μέχρι τώρα δεν μπορούν να συννενοηθούνε στα ελληνικά οι διάφορες εξελληνισμένες εθνότητες της ελλάδος...
Ανώνυμε , όποιοι είναι Έλληνες εθνικά δεν μπορούν να είναι και Μακεδόνες εθνικά, όπως δεν μπορεί ένας χριστιανός να δηλώνει και μουσουλμάνος. Η εθνότητα αφορά τη συνείδηση κάθε ατόμου, είναι επιλογή του και είναι ΜΙΑ, όπως και η θρησκεία, κάθε φορά. Μπορεί όμως να αλλάξει, εάν το άτομο το επιλέξει, για δικούς του λόγους, όχι να προστεθεί Καμία κυβέρνηση, κράτος, υπηρεσία, ομάδα ατόμων δεν μπορεί να ρυθμίζει τα θέματα συνείδησης όπως είναι η εθνότητα και η θρησκεία. Άρα, τζάμπα χτυπιέστε προσπαθώντας να μας αφαιρέσετε την συνείδηση μας. Κουμάντο μόνο στη δική σας μπορείτε να κάνετε. Και μη μπερδεύετε την εθνότητα με την εθνικότητα! Η εθνικότητα είναι αυτή που μπορεί να είναι πολλαπλή και όχι η εθνότητα.
οι γκρεκομάνοι είναι φοβισμένοι μακεδόνες.... οι γενίτσαροι στους ελληνες μακεδόνες είναι μετρημένοι στα δάκτυλα.... καμία απειλή, κανένα παρακαλητό απο κανένα σε κανένα... το ποτάμι δεν γυρίζει πίσω.... τέρμα τα ψέμματα.... η ευρώπη ξεκινάει την εμβάθυνση της ....
ούτε η εθνότητα έχει σχέση με την συνείδηση... γιατι η συνείδηση αλλάζει ανάλογα με τους εξωτερικούς παράγοντες,κυρίως οικονομικους... και οι ρωσόφιλοι και οι αγγλόφιλοι και οι γαλλόφιλοι ήταν έλληνες... το ίδιο και οι ελληνομανείς και οι σερβομανείς και βουλγαρομανείς ήταν μακεδόνες..... η θρησκεία αντίθετα αλλάζει εύκολα... η εθνότητα πολύ δύσκολα και διαμέσου μιάς αργής και πολυχρονης μη κρατικής διαδικασίας... δεν είσαι ότι δηλώνεις, ούτε ότι γεννιέσαι , είσαι αυτό που είσαι αντικειμενικά και μη αυθαίρετα..... ο ελεύθερος αυτοπροσδιορισμός είναι πραγματικός και απεγκλωβίζει την αληθινή από την ψεύτικη ταυτότητα... εσύ μπελο μόρε δεν έχεις το πρόβλημα.... οι άλλοι ζούνε με ψεύτικη ταυτότητα να είσαι σίγουρη ότι το γνωρίζουν πολύ καλά... ακόμα και οι ποιό γκρεκομάνοι , μαζί και με τον Παπαθεμελή......
φυσικά άλλο η προσωπική,ιδιωτική εθνοτική ταυτότητα και αλλο η νομική σχέση με το κράτος που το ατομο ζεί, η οποία ορίζεται καλύτερα από τον ότο υπηκοότητα....
Κοιταξε, το γεγονος ότι διαφωνούμε δεν σημαινει απαραιτητα ότι καποιος από τους δυο μας πρεπει ντε και καλα να ειναι φασιστας. Απλά έχουμε διαφορετική γνώμη, που είναι ό,τι πιο φυσιολογικό στη συγχρονη κοινωνια. Εκει όμως που δεν μπορώ και δεν θ αλλαξω με τιποτα γνωμη, είναι το Внатрешна Македонска Револуционерна Организација. Μου τα έλεγαν οι παππουδες μου και δεν καταφερναν ποτέ να τελειωσουν την ιστορια τους χωρις λιγμους. Φυσικα και μιλάω μόνο για μενα, στο όνομα και για λογαριασμο μου. Απλά δεν μπορώ να ανεχτω κάποιους σαν κι εσένα και το Ζινοβιτο, που τολμουν να λένε ότι εκπροσωπουν τους Μακεδονες Έλληνες πολιτες από τη στιγμη που στη συντριπτικη μας πλειοψηφία σας απορριπτουμε. Γι αυτό και τώρα στόχος σας είναι οι Αιγιατες. Κι αν εγώ δεν μιλάω παρά ελαχιστα ντοπια, δεν ειναι επειδη αρνούμαι τους προγόνους μου, αλλά επειδή αντικειμενικά δεν μπορώ να μιλήσω, καθοτι δεν ειχα παρα ελαχιστα ακουστικα ερεθισματα, όπως και όλοι οι νεοι της γενιας μου. Απλά να θυμίσω ότι οι φρασεις "δεν θελετε... οι προγονοι σας, των προγόνων σας, τους προγονους σας, ω προγόνοι σας" και "οι αδερφοι σας και το αιμα σας" χρησιμοποιηθηκε από συνεργατες των ναζι (οχρανα, IMRO) για να πεισουν τους κατοικους της Μακεδονιας να αποδεχτουν τη λυκοφιλία τους. Κι όταν ειδαν ότι δεν έβρισκαν την ανταπόκριση των "Γκρεκομανων", έβαλαν μπροστά πιο "πειθηνια" μέσα. Τόσο μεγάλο ήταν πια το χρέος μας προς τους αδερφούς μας από την Vardar Macedonia ώστε να το ξεπληρώσουμε με αιμα; Λυπάμαι που θα σας το πω, αλλά γενιτσαροι δεν ειμαστε. Εξάλλου οι περισσότεροι στις μέρες μας είναι "προιόντα μεικτών γάμων". κανέναν δεν μπορείτε να πλησιάσετε με εκφρασεις όπως γενιτσαρος, Γκρεκομανος και κατασυκοφαντώντας τη μισή τουλάχιστον "πατριαρχική, Ασιατική" του οικογένεια. Ναι είμαστε φοβισμένοι εμεις οι Γκρεκομανοι και τον λόγο τον γνωρίζετε καλά. Δεν είναι οι Ελληνες και το Ελληνικο κράτος. Καποια στιγμή πρέπει να ψαξετε λίγο πιο κοντά στον εαυτό σας. Ίσως το προβλημα να υπάρχει εκεί... Who knows?
Ανώνυμε 11:36, εάν οι δικοί σου έχουν άσχημες εμπειρίες από κάποιους Μακεδόνες, οι δικοί μου έχουν τρις χειρότερες από τους Έλληνες. Δεν είναι όμως το θέμα μας να λέμε τίνος οι παππούδες υπόφεραν περισσότερο σε καταστάσεις με πόλεμο και δικτατορίες: ήταν εποχές όπου ο κάθε άνθρωπος ήταν υποχρεωμένος να πάρει θέση με τους μεν η τους δε κάτω από συνθήκες τρομοκρατίας. Σήμερα ευτυχώς δεν επικρατούν τέτοιες καταστάσεις και το να προσπαθούν μερικοί να τις θυμίζουν με σκοπό να της επαναφέρουν είναι απαίσιο πράγμα. Ο καθένας από μας σήμερα μπορεί ελεύθερα να επιλέξει με ποιους θέλει να είναι χωρίς να κινδυνεύει το κεφάλι του, όπως ήταν παλιότερα. Τα εγκλήματα που διαπράχτηκαν από τα κράτη και τις κυβερνήσεις τους πρέπει να τα γνωρίζουμε, να τα θυμόμαστε, να ζητάμε αποκατάσταση έστω και ηθική για τα θύματα αλλά δεν πρέπει να χρεισιμοπιουναται για αντεκδίκηση.
Ανώνυμε 12:27, μην τα λες σε μένα. Στο VMRO πηγαινε πες τα... Είναι το μοναδικό κόμμα με ναζιστικό παρελθον που αναλαμβάνει την ισοβια κυβέρνηση κρατους με τη μαζική στηριξη του μεγαλύτερου μέρους των πολιτων της ΠΓΔΜ. Και εις ανώτερα...
20 σχόλια:
Hμερομηνία : 03-12-09 Eκτύπωση | e-mail
Τουρκικής καταγωγής σκηνοθέτης μποϋκοτάρει την ταινία του
Εξαιτίας της ελβετικής απαγόρευσης κατασκευής μιναρέδων.
Ο διάσημος γερμανός σκηνοθέτης τουρκικής καταγωγής Φατίχ Ακίν ανακοίνωσε σήμερα ότι θα μποϋκοτάρει την πρεμιέρα της τελευταίας του ταινίας «Soul Kitchen» στις 16 Δεκεμβρίου στη Ζυρίχη σε ένδειξη διαμαρτυρίας για την απόφαση της Ελβετίας να μην επιτρέψει την ανέγερση νέων μιναρέδων στη χώρα.
Ο 36χρονος Ακίν, παιδί μουσουλμάνων γονέων εκτιμά ότι «θίχτηκε προσωπικά» από το αποτέλεσμα του δημοψηφίσματος που διοργανώθηκε στην Ελβετία την περασμένη Κυριακή, σύμφωνα με ανοικτή του επιστολή.
«Για τους λόγους αυτούς αρνούμαι να πάω στην Ελβετία» προσθέτει ο Ακίν « Δεν θα παραστώ στην πρεμιέρα της ταινίας μου «Soul Kitchen» στις 16 Δεκεμβρίου 2009», τονίζει ο Ακίν στην επιστολή του.
www.kathimerini.gr με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΟΙ ΠΡΩΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΒΛΑΧΟΙ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΕΧΟΥΝ ΕΠΙΣΗΜΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΜΕΝΑ ΕΘΝΟΤΙΚΑ ΚΑΙ ΓΛΩΣΣΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΖΟΥΝ, ΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ.....
ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΚΑΝΟΥΝΕ ΧΡΗΣΗ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗΣ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΧΑΡΑ...
ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΟΙ ΔΕΥΤΕΡΟΙ ΕΠΙΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΒΛΑΧΟΙ ΠΟΥ ΖΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Η ΟΠΟΙΑ ΕΠΙΣΗΜΑ ΔΕΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ ΕΘΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΓΛΩΣΣΑ ΒΛΑΧΙΚΗ....
ΣΥΝΕΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΕΞΗΓΗΣΙΜΟ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΜΗ ΧΡΗΣΗΣ ΤΗΣ ΒΛΑΧΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΑΛΛΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ, ΧΩΡΙΣ ΒΕΒΑΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΙΜΟ....
ΒΛΑΧΟΙ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΗΣ ΑΛΒΑΝΙΑΣ ,ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΝΑΠΤΥΣΣΟΥΝ ΑΥΞΗΜΕΝΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ, ΑΦΟΎ ΕΠΙΣΗΣ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΠΟΥ ΖΟΥΝ ΤΗΣ ΑΛΒΑΝΙΑΣ...
ΑΝ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΛΒΑΝΙΑ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΑΣ ΕΙΧΕ ΜΟΝΟ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΑ, ΓΙΑ ΑΥΤΌ ΠΟΛΛΟΙ ΒΛΆΧΟΙ ΠΑΤΡΙΑΡΧΙΚΟΙ ΔΗΛΩΝΑΝ ΕΛΛΗΝΕΣ.....
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΙΚΑ Η ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΘΟΡΙΣΤΙΚΟ ΡΟΛΟ...
ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΣΤΟΥΣ ΒΛΑΧΟΥΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΛΕΝΕ ΤΟ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΒΛΑΧΟΙ ΟΠΟΥ ΛΑΧΕΙ...
ΟΛΟΙ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΒΛΑΧΟΙ,ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΔΗΛΩΝΟΥΝ ΕΛΛΗΝΕΣ, Η ΑΛΒΑΝΟΙ Η ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ...
Πολλοί συμπολίτες μας ισχυρίζονται καλοπροαίρετα ότι η κυριαρχία της εθνικιστικής ιδεολογίας στην ελλάδα οφείλεται κυρίως σε ΑΓΝΟΙΑ, η οποία δημιουργεί φοβικό σύνδρομο για το καινούργιο...
Για αυτό καλό θα είναι αν το παρόν μπλόγκ δημιουργήσει ένα κατάλογο βιβλίων , ο οποίος συνεχώς θα εμπλουτίζεται...
Υπάρχουν σήμερα αρκετές εκδόσεις εντίμων και ακέραιων πανεπιστημιακών.
Τέτοιοι όπως η Θάλεια Δραγώνα, ο Σπύρος ο Σοφός, η Μαρία η Ρεπούση, η Χριστίνα Κουλούρη, ο Τσιτσιλέκης, ο Χριστόπουλος, κ.ά
Τέλος μία υπενθύμιση για τον διαχειριστικό ρόλο.
Για να είναι τα σχόλια εντός κατοχυρωμένου πεδίου της ελευθερίας της έκφρασης θα πρέπει:
1-να μην είναι συκοφαντικά
2- να μην προτρέπουν σε μίσος λόγω εθνότητας,γλώσσας ,θρησκείας.
Αυτό σημαίνει ότι όσα σχόλια δεν αναγνωρίζουν το μακεδονικό έθνος και τη μακεδονική γλώσσα δεν θα πρέπει να εγκρίνονται και μάλιστα αυτό θα πρέπει να το αναφέρει ξεκάθαρα ο διαχειριστής
3-να μην έχουν ρατσιστικό χαρακτήρα όπως συμβαίνει με την στοχοποίηση και την ποινικοποίηση ολόκληρου έθνους , εν προκειμένου του μακεδονικού
4- σχόλια που επαναλαμβάνουν κακόβουλους και ψευδείς ισχυρισμούς
Η απόρριψη των παραπάνω σχολίων είναι θεμιτή και δεν αποτελεί πράξη λογοκρισίας...
Ιδιαίτερα όταν την επικαλούνται αυτοί που δεν σέβονται όλες τις δημοκρατικές ελευθερίας συμπεριλαμβανομένης και την ελευθερία της έκφρασης...
Hμερομηνία : 04-12-09
Θεαματική πρόοδο στα ελληνοτουρκικά προβλέπει ο Νταβούτογλου
«Θεαματική πρόοδος μπορεί να σημειωθεί τα επόμενα 5-6 χρόνια στις Ελληνοτουρκικές σχέσεις» δηλώνει ο Τούρκος υπουργός εξωτερικών Αχμέτ Νταβούτογλου.
«Θεαματική πρόοδος μπορεί να σημειωθεί τα επόμενα 5-6 χρόνια στις Ελληνοτουρκικές σχέσεις» δηλώνει ο Τούρκος υπουργός εξωτερικών Αχμέτ Νταβούτογλου σε συνέντευξή του που δημοσιεύεται στο σημερινό φύλλο της τουρκικής εφημερίδας «Σαμπάχ» .
Αναφερόμενος στην απαντητική επιστολή του πρωθυπουργού Γιώργου Παπανδρέου προς τον Τούρκο ομόλογό του Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, ο Νταβούτογλου λέει ότι «περισσότερο κι από μία τυπική γραπτή απάντηση του κ. Παπανδρέου, εμείς είμαστε υπέρ της πραγματοποίησης ουσιαστικών συνομιλιών. Τέτοια ουσιαστική συνομιλία είχαμε με τον κ. Παπανδρέου στην Αθήνα. Συζητήσαμε όλα τα θέματα που περιλαμβάνει η επιστολή Ερντογάν και βγάλαμε αρκετά θετικά συμπεράσματα».
Ο Τούρκος υπουργός λέει ότι υπό το φως των δεδομένων αυτών μπορούν να υπάρξουν θεαματικές εξελίξεις τα επόμενα 5-6 χρόνια, ενώ ερωτηθείς για το ενδεχόμενο αδιεξόδου στις συνεχιζόμενες συνομιλίες στην Κύπρο, απαντά λέγοντας «δεν θέλω ούτε καν να το σκεφτώ» .
www.kathimerini.gr με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ
εαν, αγαπητέ ανωνυμε των 11¨18 ο διαχειριστής ακολουθησει κατα γραμμα τις υποδείξεις σας,τα σχολια θα καταντήσουν σαν το Γιάν'ς κερνάει-Γιάν'ς πίνει της γνωστης παροιμίας. κατα την γνωμη μου, ακομα και ο προέλεγχος στα σχόλια ειναι σφάλμα, απο την αποψη οτι δεν ειναι δυνατόν να γνωρίζουμε με ποια κριτήρια τον εφαρμόζει ο διαχειριστής, και το αφηνουμε στην καλη του διαθεση, αλλά εστω να πουμε πως ειναι απαραίτητος για να μην πέφτουμε πανω σε χυδαιότητες και βρισιές και αηδιάζουμε. Επ αυτου,καλο θα ηταν να γνωρίζουμε και την αποχη του διαχειριστή παντως...
οσον αφορά το θεμα του ποστ, μαλλον ειναι ατυχες το παραδειγμα. διοτι στην πραξη, δεν μετραει το ντιενέι αλλά το πνευμα, δλδ ο πολιτισμος, και πρεπει να ειναι καποιος ρεαλιστης αλλιως την εχσασε τη μπαλα. Δηλαδή ποσες βλαχικες οικογενειες εχουν σημερα ως ΜΗΤΡΙΚΗ γλωσσα τα βλαχικα? Ουδεμία. Εδω κοντευουν να την χασουν και οικογενειες Αλβανων που εγκατασταθηκαν πριν 15 και 10 και 5 χρονια στην Ελλάδα, και ουτε που τους νοιάζει, οπως και τους Βλαχους ουτε που τους ενοιαζε.
Καλώς ή κακώς, αυτη ήταν απο πάντα και θα ειναι κατα πασα πιθανοτητα για παντα η πραγματικοτητα. Η ΓΛΩΣΣΑ. Και ο Ισοκράτης ήξερε πολύ καλά τι έλεγε...
Όλα τα σχόλια που είναι καθαρά υβριστικά και μόνο, δεν δημοσιεύονται. Όλα τα αλλά, ακόμα και εκείνα που σίγουρα είναι προσβλητικά για τους Μακεδόνες, δημοσιεύονται με το σκεπτικό ότι από τι στιγμή που το ίδιο το ελληνικό κράτος με τη ρατσιστική του συμπεριφορά αρνείται την ύπαρξη του μακεδονικού έθνους, δεν γίνεται να λογοκρίνω τους σχολιαστές που πολλές φορές είναι απλά τα θύματα αυτής της επίσημης κρατικής πολιτικής προπαγάνδας. Πολλές φορές αυτά τα προσβλητικά σχόλια δίνουν αφορμή σε άλλους σχολιαστές να εκθέσουν πολύ ενδιαφέροντα στοιχεία προς απάντηση των ελληνικών συκοφαντιών και ρατσιστικής προπαγάνδας.
Μακάρι να είχαμε την δυνατότητα και στην Ελλάδα να συνομιλούμε με πολιτισμένους δημοκράτες για θέματα που απασχολούν σήμερα την ανθρωπότητα και όχι να παλεύουμε με αντιλήψεις του 19ου αιώνα!
Προς Γουφ: εσύ λες ότι οι Έλληνες Βλάχοι δεν είχαν κανένα ενδιαφέρον να διατηρήσουν την μητρική τους γλώσσα και «οικιοθελώς» την απόβαλλαν. Τότε, γιατί πασχίζουν να την μάθουν στα παιδιά τους;
http://www.youtube.com/watch?v=Az-oqsKvXl0
Εύγε στους μικρούς Βλάχους που παρακολουθούν τα μαθήματα της γλώσσας τους με την ευχή ότι αυτή σύντομα θα διδάσκεται και επίσημα στα δημόσια ελληνικά σχολεία όπου οι κοινότητες των Βλάχων ζουν.
η ελευθερία της εκφρασης , βασικό συστατικό της δημοκρατίας έχει καθήκοντα και υποχρεώσεις...
τα ρατσιστικά σχόλια δεν είναι αποδεκτά και είναι ποινικώς κολάσιμα...
σε ιδιαίτερες δε περιπτώσεις με ποινές κακουργηματικού χαρακτήρα, δηλαδή κάθειρξης...
όπως στην αυστραλία η άρνηση του ολοκαυτώματος...
ελπίζω στο μέλλον το ίντερνετ θα απορρίψει όλα τα ρατσιστικά μπλόγκς, τα οποία στην ελληνόφωνη μορφή τους είναι πολύ συχνά...
η δημοκρατία δεν είναι χώρος για πάρτι των ρατσιστών και των εθνικιστών...
Αν οντως καταπιεζουμε τις μειονότητες, ας ακολουθησουν το παραδειγμα των γενναιων Αλβανων της ΠΓΔΜ κι ας επαναστατησουν διεκδηκωντας δικαιώματα. Γιατί ειστε και πολλοι τρομάρα σας... Πάντως αν θελετε τη συμπαράσταση όλων των σλαβόφωνων της Ελλαδας ή των παιδιών τους, να ξερετε ότι με μεγάλη χαρά ΔΕΝ θα σας τη δώσουμε. Αυτό που είπε ο Γουφ ισχύει και για μας. Οι γονεις μας μπορει να μιλουσαν ντοπια/σλαβικα/σλαβομακεδονικα κλπ (όπως αλλιως θελετε πειτε το), αλλά εμεις δεν μιλάμε παρα ελαχιστοτατα, ενω τα παιδια μας στο μελλον δεν θα ξερουν ουτε λεξη. Γι αυτό και το VMRO και όσοι καλοθελητες πληρώνονται απ το συγκεκριμενο κόμμα, κανουν σαν γυναικα σε κλιμακτηριο. Ξερουν ότι ποτέ δεν θα μπορέσουν να πλησιασουν τους "Γκρεκομανους" ούτε με το καλό (κλαψουρισματα, κολακειες, πολιτιστικες εκδηλώσεις, παρακαλια) ούτε με το αγριο (βρισιες, ειρωνειες, απειλες). Γι αυτό και λυσσανε να επιστρεψουν οι Αιγιατες, να φυγουν οι "εποικοι".
Τα σύνορα είναι αυτά που είναι, μετακινησεις πληθυσμων δεν γινονται πλέον και δεν μπορουμε να επιστρεψουμε εκει που ημασταν ο καθενας στην Οθ Αυτοκρατορία. Αν αρχισουμε εμεις να πηγαινουμε στο Μοναστηρι, εσεις στην Ελλάδα, οι Βουλγαροι στο Βαρδαρη, οι προσφυγες στην Τουρκία, οι Τουρκοι στην Ελλάδα, Βουλγαρία, Σερβία και παντου θα γίνουμε Αφγανισταν. Ασε που μετα θα πρεπει να παμε ξανα στον Καυκασο για να ολοκληρωθει το εργακι. Λοιπον αφηστε τα πραγματα όπως ειναι γιατι δεν συμφερει κανεναν. Ούτε εσας συμφερει να επιστρεψετε τις τεραστιες περιουσίες ελλήνων εμπόρων, ούτε τις περιουσίες ξενων Βουλγαρων. Επισης, τα μισα Μπιτολα και μεγαλες εκτασεις γης ανήκαν σε ορθοδοξες εκκλησίες, που ο Τιτο αυθαιρετα απαλλοτριωσε χωρις να καταβάλει αποζημιωσεις. Οι ανθρωποι δεν ειναι οχημα αλυτρωτισμου. Κριμα που η ΠΓΔΜ σκεφτεται διαφορετικά, γιατί ποτέ δεν ευχαριστηθηκε με τα τωρινά της συνορα (ζωντανη αποδειξη το VMRO).
Οπότε, μιας κι εχουμε όλοι λερωμενη τη φωλια μας, καλυτερα να μην μιλαει κανεις.
Συμφωνω κι εγώ με τον Ισοκρατη.
Ανώνυμε 5:09, ευτυχώς για σένα και τους ομοίους σου αυτά που ζητάμε εμείς οι εθνικά Μακεδόνες δεν σε αφορούν και δεν είναι και υποχρεωτικά για όσους διαφωνούν, αντίθετα με την δική σου άποψη που θέλει να υποταγούμε στην δική σου θέση (μην κουνιέστε, μη μιλάτε, μην αναπνέετε, κτλ). Εάν εσύ δεν θέλεις να μιλάς την γλώσσα των προγόνων σου, ποιος μπορεί να σε υποχρεώσει να το κάνεις; Εσύ όμως που είσαι καθαρά οπαδός του φασισμού, θέλεις όλοι να είναι σαν και εσένα, που ούτε σε ξέρουμε ούτε θέλουμε να σε ξέρουμε.
Ξερουν ότι ποτέ δεν θα μπορέσουν να πλησιασουν τους "Γκρεκομανους" ούτε με το καλό (κλαψουρισματα, κολακειες, πολιτιστικες εκδηλώσεις, παρακαλια) ούτε με το αγριο (βρισιες, ειρωνειες, απειλες). Γι αυτό και λυσσανε να επιστρεψουν οι Αιγιατες, να φυγουν οι "εποικοι".
ΜΠΡΑΒΟ ΤΟ ΕΙΠΕΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ...
Είμαστε ΕΛΛΗΝΕΣ και δέν αλλάζουμε όσο και να κουράζεστε
ΓΗΓΕΝΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΑΣ
Η ΑΛΛΑΓΗ ΣΥΝΟΡΩΝ ΕΙΝΑΙ ΚΡΥΦΗ ΚΑΙ ΚΑΠΟΥ ΚΑΠΟΥ ΦΑΝΕΡΗ-ΑΝΘΙΜΟΣ ΕΠΙΔΙΩΞΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΥ...
ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΜΕΓΑΛΩΣΕ ΔΕΚΑΠΛΑΣΙΑ ΜΕ ΠΟΛΕΜΟ....
ΚΑΜΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΣΥΝΟΡΩΝ ΔΕΝ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΟΙ ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ....
ΖΟΥΣΑΝ ΚΑΙ ΘΑ ΖΟΥΝ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΤΟΥΣ...
ΣΤΑΔΙΑΚΑ ΕΠΙΤΥΓΧΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΤΟΥΣ ΕΝΟΠΟΙΗΣΗ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΟΜΟΕΘΝΕΙΣ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ...
ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΟΙ ΕΞΟΡΙΣΤΟΙ ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΟΓΟΝΟΙ ΤΟΥΣ ΘΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΝ ΑΛΛΆ ΚΑΙ ΟΙ ΕΚΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΙΣΘΕΝΤΕΣ ΠΟΥ ΔΙΑΒΟΙΟΥΝ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ ΟΙ ΟΠΟΊΟΙ ΜΙΛΑΝΕ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΆ, ΤΡΑΓΟΥΔΟΥΝ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΑ, ΠΑΝΤΡΕΥΟΝΤΑΙ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΑ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ, ΕΙΤΕ ΣΤΗΝ ΣΜΥΡΝΗ,ΕΙΤΕ ΣΤΗΝ ΑΔΡΙΑΝΟΥΠΟΛΗ,ΕΙΤΕ ΣΤΗΝ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ...
ΦΥΣΙΚΑ ΣΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΚΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, ΕΧΟΥΝΕ ΘΕΣΗ ΟΛΟΙ .
ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΑΣΙΑΤΕΣ ΕΠΟΙΚΟΙ....
ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΠΙΕΣΗ ΤΩΝ ΜΑΚΕΔΟΝΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΔΕΝΕΧΕΤΕΠΑΡΑΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΤΙΣ ΕΚΘΕΣΕΙς ΤΩΝΑΡΜΟΔΙΩΝΕΠΙΣΗΜΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ- ΟΗΕ, ΟΑΣΕ,ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ,ΕΥΡΩΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟ....
ΜΠΕΛΟ ΜΟΡΕ , ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΥΤΟΧΘΟΝΟΣ , ΜΑΚΕΔΟΝΑΣ Η ΒΛΆΧΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ...
ΟΥΤΕ ΚΑΙ Ο ΠΟΙΟ ΦΑΝΑΤΙΚΟΣ ΓΚΡΕΚΟΜΆΝΟΣ...
ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΤΕΤΟΙΑ ΕΠΙΘΕΤΙΚΉ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΑΣΙΑΤΕΣ ΕΠΟΙΚΟΙ...
Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΓΕΜΑΤΗ ΜΕ ΜΝΗΜΕΙΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΩΝ ΑΝΤΙΦΑΣΙΣΤΏΝ ΜΑΚΕΔΟΝΩΝ....
ΟΠΩΣ Ο ΑΝΤΙΦΑΣΙΣΤΑΣ ΗΡΩΑΣ ΤΟΥ ΑΛΒΑΝΙΚΟΥ ΕΠΟΥΣ, Ο ΠΑΠΠΟΥΣ ΤΟΥ ΝΙΚΟΛΑ ΓΚΡΟΥΕΦΣΚΙ...
το ελληνικό εθνικιστικό κόμμα πληρώνει αδρά και σε είδος...
διανέμοντας λεηλατημένες και απο γκρεκομάνους μακεδονικές περιουσίες σε ασιάτες εποικους...
από την προσάρτηση της νότιας μακεδονίας το 1912 ως μετά την μεταπολίτευση το 1977...
δεν μιλάνε για σχοινί στο σπίτι του κρεμασμένου..
ο αλυτρωτικός εξελληνισμός των αυτόχθονων κατοίκων(αλλά και των εποίκων στην ασία με τους παπαδοδάσκαλους που έστελνε το επίσημο ελληνικό κράτος της πελλοπονήσου στον πόντο...) είναι κυρίαρχο γνώρισμα του ελληνικού κράτους...
για αυτό μέχρι τώρα δεν μπορούν να συννενοηθούνε στα ελληνικά οι διάφορες εξελληνισμένες εθνότητες της ελλάδος...
Ανώνυμε , όποιοι είναι Έλληνες εθνικά δεν μπορούν να είναι και Μακεδόνες εθνικά, όπως δεν μπορεί ένας χριστιανός να δηλώνει και μουσουλμάνος. Η εθνότητα αφορά τη συνείδηση κάθε ατόμου, είναι επιλογή του και είναι ΜΙΑ, όπως και η θρησκεία, κάθε φορά. Μπορεί όμως να αλλάξει, εάν το άτομο το επιλέξει, για δικούς του λόγους, όχι να προστεθεί Καμία κυβέρνηση, κράτος, υπηρεσία, ομάδα ατόμων δεν μπορεί να ρυθμίζει τα θέματα συνείδησης όπως είναι η εθνότητα και η θρησκεία. Άρα, τζάμπα χτυπιέστε προσπαθώντας να μας αφαιρέσετε την συνείδηση μας. Κουμάντο μόνο στη δική σας μπορείτε να κάνετε.
Και μη μπερδεύετε την εθνότητα με την εθνικότητα! Η εθνικότητα είναι αυτή που μπορεί να είναι πολλαπλή και όχι η εθνότητα.
οι γκρεκομάνοι είναι φοβισμένοι μακεδόνες....
οι γενίτσαροι στους ελληνες μακεδόνες είναι μετρημένοι στα δάκτυλα....
καμία απειλή, κανένα παρακαλητό απο κανένα σε κανένα...
το ποτάμι δεν γυρίζει πίσω....
τέρμα τα ψέμματα....
η ευρώπη ξεκινάει την εμβάθυνση της ....
ούτε η εθνότητα έχει σχέση με την συνείδηση...
γιατι η συνείδηση αλλάζει ανάλογα με τους εξωτερικούς παράγοντες,κυρίως οικονομικους...
και οι ρωσόφιλοι και οι αγγλόφιλοι και οι γαλλόφιλοι ήταν έλληνες...
το ίδιο και οι ελληνομανείς και οι σερβομανείς και βουλγαρομανείς ήταν μακεδόνες.....
η θρησκεία αντίθετα αλλάζει εύκολα...
η εθνότητα πολύ δύσκολα και διαμέσου μιάς αργής και πολυχρονης μη κρατικής διαδικασίας...
δεν είσαι ότι δηλώνεις, ούτε ότι γεννιέσαι , είσαι αυτό που είσαι αντικειμενικά και μη αυθαίρετα.....
ο ελεύθερος αυτοπροσδιορισμός είναι πραγματικός και απεγκλωβίζει την αληθινή από την ψεύτικη ταυτότητα...
εσύ μπελο μόρε δεν έχεις το πρόβλημα....
οι άλλοι ζούνε με ψεύτικη ταυτότητα να είσαι σίγουρη ότι το γνωρίζουν πολύ καλά...
ακόμα και οι ποιό γκρεκομάνοι , μαζί και με τον Παπαθεμελή......
φυσικά άλλο η προσωπική,ιδιωτική εθνοτική ταυτότητα και αλλο η νομική σχέση με το κράτος που το ατομο ζεί, η οποία ορίζεται καλύτερα από τον ότο υπηκοότητα....
Κοιταξε, το γεγονος ότι διαφωνούμε δεν σημαινει απαραιτητα ότι καποιος από τους δυο μας πρεπει ντε και καλα να ειναι φασιστας. Απλά έχουμε διαφορετική γνώμη, που είναι ό,τι πιο φυσιολογικό στη συγχρονη κοινωνια. Εκει όμως που δεν μπορώ και δεν θ αλλαξω με τιποτα γνωμη, είναι το Внатрешна Македонска Револуционерна Организација. Μου τα έλεγαν οι παππουδες μου και δεν καταφερναν ποτέ να τελειωσουν την ιστορια τους χωρις λιγμους.
Φυσικα και μιλάω μόνο για μενα, στο όνομα και για λογαριασμο μου. Απλά δεν μπορώ να ανεχτω κάποιους σαν κι εσένα και το Ζινοβιτο, που τολμουν να λένε ότι εκπροσωπουν τους Μακεδονες Έλληνες πολιτες από τη στιγμη που στη συντριπτικη μας πλειοψηφία σας απορριπτουμε. Γι αυτό και τώρα στόχος σας είναι οι Αιγιατες.
Κι αν εγώ δεν μιλάω παρά ελαχιστα ντοπια, δεν ειναι επειδη αρνούμαι τους προγόνους μου, αλλά επειδή αντικειμενικά δεν μπορώ να μιλήσω, καθοτι δεν ειχα παρα ελαχιστα ακουστικα ερεθισματα, όπως και όλοι οι νεοι της γενιας μου. Απλά να θυμίσω ότι οι φρασεις "δεν θελετε... οι προγονοι σας, των προγόνων σας, τους προγονους σας, ω προγόνοι σας" και "οι αδερφοι σας και το αιμα σας" χρησιμοποιηθηκε από συνεργατες των ναζι (οχρανα, IMRO) για να πεισουν τους κατοικους της Μακεδονιας να αποδεχτουν τη λυκοφιλία τους. Κι όταν ειδαν ότι δεν έβρισκαν την ανταπόκριση των "Γκρεκομανων", έβαλαν μπροστά πιο "πειθηνια" μέσα. Τόσο μεγάλο ήταν πια το χρέος μας προς τους αδερφούς μας από την Vardar Macedonia ώστε να το ξεπληρώσουμε με αιμα;
Λυπάμαι που θα σας το πω, αλλά γενιτσαροι δεν ειμαστε. Εξάλλου οι περισσότεροι στις μέρες μας είναι "προιόντα μεικτών γάμων". κανέναν δεν μπορείτε να πλησιάσετε με εκφρασεις όπως γενιτσαρος, Γκρεκομανος και κατασυκοφαντώντας τη μισή τουλάχιστον "πατριαρχική, Ασιατική" του οικογένεια.
Ναι είμαστε φοβισμένοι εμεις οι Γκρεκομανοι και τον λόγο τον γνωρίζετε καλά. Δεν είναι οι Ελληνες και το Ελληνικο κράτος. Καποια στιγμή πρέπει να ψαξετε λίγο πιο κοντά στον εαυτό σας. Ίσως το προβλημα να υπάρχει εκεί... Who knows?
Ανώνυμε 11:36, εάν οι δικοί σου έχουν άσχημες εμπειρίες από κάποιους Μακεδόνες, οι δικοί μου έχουν τρις χειρότερες από τους Έλληνες. Δεν είναι όμως το θέμα μας να λέμε τίνος οι παππούδες υπόφεραν περισσότερο σε καταστάσεις με πόλεμο και δικτατορίες: ήταν εποχές όπου ο κάθε άνθρωπος ήταν υποχρεωμένος να πάρει θέση με τους μεν η τους δε κάτω από συνθήκες τρομοκρατίας.
Σήμερα ευτυχώς δεν επικρατούν τέτοιες καταστάσεις και το να προσπαθούν μερικοί να τις θυμίζουν με σκοπό να της επαναφέρουν είναι απαίσιο πράγμα. Ο καθένας από μας σήμερα μπορεί ελεύθερα να επιλέξει με ποιους θέλει να είναι χωρίς να κινδυνεύει το κεφάλι του, όπως ήταν παλιότερα. Τα εγκλήματα που διαπράχτηκαν από τα κράτη και τις κυβερνήσεις τους πρέπει να τα γνωρίζουμε, να τα θυμόμαστε, να ζητάμε αποκατάσταση έστω και ηθική για τα θύματα αλλά δεν πρέπει να χρεισιμοπιουναται για αντεκδίκηση.
Ανώνυμε 12:27, μην τα λες σε μένα. Στο VMRO πηγαινε πες τα...
Είναι το μοναδικό κόμμα με ναζιστικό παρελθον που αναλαμβάνει την ισοβια κυβέρνηση κρατους με τη μαζική στηριξη του μεγαλύτερου μέρους των πολιτων της ΠΓΔΜ. Και εις ανώτερα...
Δημοσίευση σχολίου