Ενδιαφέρουσα δημοσκόπηση από τηλεοπτικό κανάλι της Μακεδονίας που έγινε τον περασμένο Οκτώβριο.
«Ο απλοί Μακεδόνες δεν ενδιαφέρονται πολύ για την ΕΕ. Σε πρόσφατη δημοσκόπηση από το Κανάλι Άλφα την
18η Οκτώβριου όπου οι τηλεθεατές ψήφησαν, το 62% των Μακεδόνων είναι αντίθετο προς την ΕΕ γενικά, ενώ το 98% δεν θα άλλαζε ποτέ το όνομα της Μακεδονίας για την ένταξη της στην ΕΕ και το Νατο. Το 90% των τηλεθεατών του Άλφα ήταν υπέρ της διακοπής των διαπραγματεύσεων με την Ελλάδα, αλλά μετά την κατάργηση της βίζας.»
http://macedoniaonline.eu/content/view/8696/1/
30 σχόλια:
Γερμανίδα ευρωβουλευτής ζητά από την Ελλάδα να φύγει από την Ε.Ε. Για το καλό της Ένωσης.
Άρθρο στα αγγλικά:
http://macedoniaonline.eu/content/view/10703/2/
Αλβανία-Μπερισα: "Κανεις δεν μπορει να δημιουργησει ταυτότητα, βασιζόμενος στη νοθεια της ιστορίας"
Κοσοβο-Γ. Κρασνιτσι: "Θα μπορούσα να πω ότι οι μακεδόνες δεν έχουν καταφερει να δημιουργησουν δικη τους εθνικη ταυτότητα. Δεν γνωριζουν αν ειναι Μακεδονες που δημιουργηθηκαν με διαταγμα του Τιτο και δεν γνωριζουν αν ειναι Μακεδόνες ή προερχονται από τον τσάρο Σαμουήλ, ενώ άλλοι συχνα προσπαθουν να εμφανιζονται ως απόγονοι του Μ. Αλεξανδρου."
Βουλγαρία-Μ.Μπορισοφ: "Από το βήμα της Βουλης θέλω ν αναφερω ότι η υποστηριξη για την ενταξη της Μακεδονίας στην ΕΕ και το ΝΑΤΟ ισχύει μόνο στην περιπτωση που υπάρχει ξεκαθαρη βουληση των Σκοπιων να προβει στις απαραίτητες ενεργειες ώστε να ανταποκριθει στην προσδοκία μας για συμπεριφορα καλης γειτονίας ευρωπαϊκου τυπου. Τα σκόπια πρέπει να πάψουν να μεταχειρίζονται τη γλώσσα του μίσους εις βάρος της Βουλγαρίας και των πολιτών της"
Ελλάδα-K. Παπουλιας: "Η εμμονή της κυβέρνησης των σκοπιων στο ιδεολογημα του Μακεδονισμου θα εχει υψηλο κοστος γι αυτο το κρατος. Η μονοπώληση του όρου Μακεδονία και των παραγώγων του στο όνομα του κρατους, της εθνοτητας και της γλωσσας ... ειναι καταχρηστικη. Οσο τα σκόπια επιμενουν, τόσο θα κρατουν την πόρτα του ΝΑΤΟ κλειστη και την ενταξιακη διαδικασία στην ΕΕ παγωμενη"
Αχμετι-ΠΓΔΜ: "Αν εμπιστευτει (ο Γκρουεφσκι) και παλι τον Μ. Θατσι, παρά το γεγονός ότι εχω λάβει και παλι την πλειοψηφία των chfvn tvn Αλβανων, θα ζητήσω αυτονομία του Τετόβου και θα βγω εκ νεου με το "στρατο" στο βουνο, οπως το 2001". Ο κ. Αχμετι έχει εκφρασει την επιθυμία του στο όνομα της χώρας να φαινεται και η δευτερη μεγαλη εθνοτητα της χωρας.
Οπως βλέπετε, ούτε κι εμεις σας θέλουμε. Οπότε σταματηστε να κλαιγεστε για να μπειτε στην ΕΕ και στο ΝΑΤΟ, όπως απαιτουν οι πολιτες σας, τραβηξτε το δρόμο σας και θα τραβηξουμε κι εμεις το δικό μας ευρωπαϊκο δρόμο. Το VMRO δεν εχει καμια θεση στην ΕΕ. Χαιρομαι πολύ που για άλλη μια φορά εξευτελίστηκε. Όλα εδώ πληρώνονται...
Το ιρλανδικό μάθημα
Μέτρα-σοκ για τον περιορισμό του μεγάλου δημοσιονομικού ελλείμματός της
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Γιώργος Αγγελόπουλος
ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ: Πέμπτη 10 Δεκεμβρίου 2009
Η Ιρλανδία μείωσε χθες τους μισθούς των εργαζομένων στο Δημόσιο, περιόρισε τα επιδόματα κοινωνικής πρόνοιας και επέβαλε νέους περιβαλλοντικούς φόρους στα καύσιμα, στο πλαίσιο δημοσιονομικών περικοπών-ρεκόρ ύψους 4 δισεκατομμυρίων ευρώ με στόχο την αντιμετώπιση του μεγάλου δημοσιονομικού ελλείμματός της.
O υπουργός Οικονομικών Μπράιαν Λένιχαν δήλωσε ότι περίπου 400.000
εργαζόμενοι του Δημοσίου- το ένα πέμπτο του εργατικού δυναμικού της χώρας- θα υποστούν μισθολογικές μειώσεις από 5% έως 15%, ενώ ο πρωθυπουργός Μπράιαν Κόουεν θα μειώσει τον μισθό του κατά 20%. Πρόκειται για τις μεγαλύτερες δημοσιονομικές περικοπές στην ιστορία της Ιρλανδίας. Έχουν στόχο να εξοικονομηθεί φέτος πάνω από ένα δισεκατομμύριο ευρώ από μειώσεις μισθών.
«Παίρνοντας τώρα τα δύσκολα, αλλά απαραίτητα μέτρα, θα αποκαταστήσουμε την αυτοπεποίθηση του έθνους μας στο εσωτερικό και τη φήμη μας στο εξωτερικό», δήλωσε ο Λένιχαν. Διευκρίνισε πως τα δραστικά αυτά μέτρα χρειάζονται για να περιοριστεί το έλλειμμα που θα φτάσει φέτος τα 22 δισεκατομμύρια ευρώ, για να αποκατασταθεί η χαμένη ανταγωνιστικότητα της Ιρλανδίας ως βάσης για ξένες επενδύσεις στην ευρωζώνη και για να συγκρατηθεί η άνοδος της ανεργίας, που έχει φτάσει το 12,5%. «Οι τιμές μας εξακολουθούν να είναι από τις υψηλότερες στην Ευρώπη. Κατά την τελευταία δεκαετία, οι μισθοί αυξήθηκαν 70%, πολύ πάνω από τον μέσο όρο της ευρωζώνης. Για να το πούμε απλά, ακριβύναμε τόσο ώστε βγήκαμε από την αγορά», δήλωσε στους βουλευτές. «Δεν θα μπορέσουμε να σταματήσουμε την αιμορραγία των θέσεων εργασίας έως ότου οι τιμές μας και το κόστος του να επιχειρεί κανείς εδώ μειωθούν ώστε να φτάσουν αυτά των κύριων εμπορικών εταίρων μας».
Ο υπουργός Οικονομικών ανακοίνωσε επίσης ότι η χρηματοδότηση του σχετικά γενναιόδωρου συστήματος κοινωνικής πρόνοιας της Ιρλανδίας θα μειωθεί κατά 760 εκατομμύρια ευρώ ετησίως, ενώ η χρηματοδότηση των υπηρεσιών υγείας θα μειωθεί κατά 400 εκατομμύρια ευρώ. Οι «φόροι άνθρακα» που θα επιβληθούν σε διάφορα καύσιμα θα αποφέρουν επιπλέον 500 εκατομμύρια ευρώ ετησίως.
Πάγκαλος:"Πρόκληση να κλείσουμε ένα ή περισσότερα από τα τρία ανοιχτά μέτωπα"Newstime NewsDesk , 10 Δεκ, 14:21 , Πολιτική , Ειδήσεις εξωτερική πολιτική, 100 πρώτες μέρες Οι άλλοι χρήστες διαβάζουν:
10 Δεκ
Το ΠΑΣΟΚ «εισβάλλει» στις τράπεζες!
10 Δεκ
Διαψεύδει ο υπουργός Εργασίας τα περί κατάργησης του 14ου μισθού
9 Δεκ
Μπρα ντε φερ Νικήτα-Σαμαρά για το δήμο της Αθήνας
Πρόσφατα άρθρα:
Newstime NewsDesk
10 Δεκ
Κρίση αξιοπιστίας καταλογίζει στην κυβέρνηση ο Αλέξης Τσίπρας
10 Δεκ
Δέσμη μέτρων για τη διαφάνεια από το υπουργείο Δικαιοσύνης
Στις ''ιδιομορφίες'' της ελληνικής εξωτερικής πολιτικής αναφέρθηκε σήμερα ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης Θεόδωρος Πάγκαλος σε ημερίδα του Ινστιτούτου Διεθνών Σχέσεων (ΙΔΙΣ), διαχωρίζοντας τα ''μέτωπα'' από τις ''προκλήσεις'' στο διπλωματικό στίβο, και έδωσε ιδιαίτερη έμφαση στην ικανότητα της οικονομικής αυθυπαρξίας της χώρας. Επιπλέον, τόνισε ότι η πρόκληση της χώρας μας είναι να κλείσουμε ένα ή περισσότερα από τα τρία μέτωπα που έχουμε ανοιχτά στην εξωτερική μας πολιτική.
Ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης αναφέρθηκε στα τρία μέτωπα, όπως είπε, τα οποία έχει ανοιχτά η χώρα, το Κυπριακό πρόβλημα (το οποίο βέβαια για να οδηγηθεί σε λύση απαιτούνται οι αποφάσεις του κυπριακού λαού), το θέμα της εθνικής της κυριαρχίας, και το θέμα της ονομασίας της Πρώην Γιουγκοσλαβικής Δημοκρατίας της Μακεδονίας. ''Με αυτά απασχολούμε τον κόσμο στην Ευρώπη. Αλήθεια οι υπόλοιποι 26 με πόσα μας απασχολούν;'', αναρωτήθηκε ο κ. Πάγκαλος, προσθέτοντας ότι η ελληνική εξωτερική πολιτική είναι ιδιόμορφη για τους παραπάνω λόγους.
Επισήμανε ωστόσο ότι μπορεί τα μέτωπα να είναι τρία, όμως η πρόκληση είναι μία. ''Έχουμε μία πρόκληση. Να κλείσουμε ένα ή περισσότερα από τα παραπάνω μέτωπα. Μας βάζουν και τα τρία σε θέση άμυνας και προσπαθούμε να δώσουμε λύσεις για να φύγουμε από καταστάσεις στις οποίες βρεθήκαμε λόγω σφαλμάτων ή αδικημάτων του παρελθόντος'', είπε ο κ. Πάγκαλος.
Ο κ. Πάγκαλος έδωσε ιδιαίτερη έμφαση στις οικονομικές επιδόσεις μιας χώρας που ασκεί διπλωματία και είπε ότι ''Δεν μπορείς να είσαι παρών και να επηρεάζεις τις εξελίξεις αν δεν έχεις οικονομική αυθυπαρξία. Όσο σοφή διπλωματία και αν ασκείς, δεν μπορείς να ξεπεράσεις το γεγονός ότι εξαρτάσαι από άλλους''.
''Είμαστε μία χώρα χρεωμένη, που ζει με δανεικά. Αρκετά με αυτό το παραμύθι της νεολαιίστικης πρωτοπορίας. Είναι τεράστιο το πρόβλημα της οικονομικής αυθυπαρξίας. Μπορούμε να κάνουμε σοβαρή διπλωματία, αλλά πρέπει να αποκτήσουμε οικονομική αυθυπαρξία'', δήλωσε ο κ. Πάγκαλος απευθυνόμενος στο κατάμεστο από φοιτητές, αμφιθέατρο του υπουργείου Εξωτερικών.
Ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης τόνισε ότι κάθε χώρα έχει μια προοπτική για το μέλλον, ότι διεκδικεί ένα ρόλο και αναφέρθηκε στον μελλοντικό ρόλο της Ρωσίας, της Ινδίας, της Κίνας κι ενδεχομένως της Βραζιλίας. ''Υπάρχουν χώρες μεσαίες (χώρες της ΕΕ) που θα παίξουν περιφερειακό ρόλο και κάποιες άλλες που δεν έχουν γεωγραφικό πλεονέκτημα συνδεδεμένο με τις εξελίξεις στον σύγχρονο κόσμο'', δήλωσε και αναφέρθηκε στη συνέχεια στο θέμα της ενέργειας, στο οποίο πρόσθεσε ''η Ελλάδα δεν παίζει ρόλο. Η Τουρκία παίζει ρόλο στον έλεγχο των πηγών και στη διαχείριση των αγωγών μεταφοράς της ενέργειας''.
''Ποιό μπορεί να είναι το πρόσωπο που μπορεί να δείξει η Ελλάδα;" αναρωτήθηκε για να απαντήσει αμέσως: ''Η προστασία του περιβάλλοντος''. Κι εδώ δεν χρειάζονται χρήματα, χρειάζονται αλλαγές στο πολιτικό εποικοδόμημα και αλλαγές στην Παιδεία και τη νοοτροπία για να αποκτήσει αυτό το πρόσωπο, επισήμανε. "Γι’ αυτό πρέπει να δραστηριοποιηθούμε όσο μπορούμε για να πείσουμε, με υποστολή της σημαίας της εθνικής φλυαρίας, περιστολή της πολυλογίας, στόχευση και διαμόρφωση των στόχων που προανέφερα, για να καταλάβει η χώρα τη θέση που της αρμόζει στη διεθνή κοινότητα", πρόσθεσε.
Ο κ. Πάγκαλος επισήμανε τέλος την ανάγκη της Ελλάδας να διατηρεί ισχυρή παρουσία στρατιωτικών δυνάμεων και ναυτιλίας, που κοστίζει πολύ, αλλά όπως είπε, αυτές οι δαπάνες απαξιώνονται γρήγορα, και μεταφέροντας την εμπειρία του από τα ΚΥΣΕΑ πρόσθεσε, ότι συχνά πρέπει μάλιστα να αναθεωρούνται γιατί τα οπλικά συστήματα εκσυγχρονίζονται και ξεπερνιούνται. Στόχος πρέπει να είναι, κατέληξε ο κ. Θ. Πάγκαλος να εκτείνουμε το διπλωματικό μας μέτωπο έτσι ώστε να απομακρύνεται από εμάς το ενδεχόμενο δημιουργίας τετελεσμένων.
Εμμένει στη θέση της για την ονομασία η ΠΓΔΜ
NAFTEMPORIKI.GR Πέμπτη, 10 Δεκεμβρίου 2009
Εμμένει στη θέση της για το ζήτημα του ονόματος η ΠΓΔΜ. «Η Δημοκρατία της 'Μακεδονίας' δεν πρόκειται να προχωρήσει σε τροποποίηση του Συντάγματός της με στόχο την αλλαγή του συνταγματικού ονόματος και δεν πρόκειται να αποδεχθεί οποιαδήποτε λύση που πλήττει τη μακεδονική εθνική και γλωσσική ταυτότητα», τόνισε ο πρόεδρος της ΠΓΔΜ, Γκιόργκι Ιβάνοφ.
Υπογράμμισε δε ότι η ΠΓΔΜ δεν πρόκειται να υποκύψει σε καμία πίεση για να παραιτηθεί του δικαιώματος του αυτοπροσδιορισμού.
«Το δικαίωμα αυτό αποτελεί την πεμπτουσία των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και την κινητήρια δύναμη του ελεύθερου κόσμου», σημείωσε σήμερα ο κ. Ιβάνοφ, σε εκδήλωση στα Σκόπια με την ευκαιρία της Παγκόσμιας Ημέρας των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων.
«Ως εκ τούτου, η δική μας κόκκινη γραμμή στις συνομιλίες με την Ελλάδα δεν προκύπτει από κάποιον εθνικισμό, ιδιοτροπία, επίδειξη ισχύος ή μη ορθολογικές αξιώσεις, αλλά από τα βασικά κεκτημένα του αγώνα της ανθρωπότητας για ελευθερία», τόνισε.
Πρόσθεσε μάλιστα ότι «κανείς δεν μπορεί να αρνείται την εθνική ταυτότητα του 'μακεδονικού' λαού και ότι δεν θα επιτραπεί σε κανέναν να παίξει με την υπερηφάνεια και την αξιοπρέπεια των 'Μακεδόνων' πολιτών».
Υποστήριξε τέλος ότι η χώρα του έδειξε ότι σέβεται τις ευρωπαϊκές αρχές και κριτήρια και ότι βρίσκεται στη σωστή οδό και σε αυτό, όπως ανέφερε, συνηγορεί και η σύσταση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για έναρξη ενταξιακών διαπραγματεύσεων της ΕΕ με την ΠΓΔΜ.
Εν τω μεταξύ, περίπου 500 πολίτες συγκεντρώθηκαν χθες και σήμερα μπροστά από τα γραφεία της διπλωματικής αποστολής της ΕΕ στα Σκόπια, για να διαμαρτυρυθούν σχετικά την απόφαση του Συμβουλίου Υπουργών να αναβάλει την εξέταση του θέματος του ορισμού ημερομηνίας έναρξης ενταξιακών διαπραγματεύσεων μεταξύ της Ένωσης και της ΠΓΔΜ.
Ανώνυμε 12:38, αναφέρεις μόνο δηλώσεις από γειτονικά κράτη της Μακεδονίας που είναι γνωστό ότι βλέπουν την χώρα αυτή σαν ξερολούκουμο για τις επεκτατικές τους επιθυμίες. Για δες τι λένε όλες οι υπόλοιπες χώρες;
Όσο για το «όλα εδω πληρώνονται» συμφωνώ απόλυτα και η Ελλάς θα λάβει σύντομα τον τσουχτερό λογαριασμό για τα περασμένα μεγαλεία και την αλαζονεία της.
11 Δεκ, 12:01 | enet.gr
Ισπανόφωνος ομοφυλόφιλος πρόεδρος της βουλής της Καλιφόρνια
Απόλυτα αποδεκτός τίτλος ελληνικής εφημερίδας.
Αναφέρεται σε ένα άνθρωπο του οποίου η χρηστική γλώσσα είναι η ισπανική αλλά η μητρική/οικιακή είναι διαφορετική...
Αυτό αφορά π.χ τους κατοίκους της Αργεντινής , του Μεξικού, κ.λ.π
Γιατί ανάλογος τίτλος όπως ο παρακάτω θα μας προξενούσε άρνηση και δυσφορία...???
Ελληνόφωνος πρόεδρος της Βουλής της Ελλάδος(υποσημείωση : με μητρική γλώσσα την αλβανική...)
Συχνά η δυσκολοχόνευτη λέξη κατεχόμενη Μακεδονία του Αιγαίου προκαλεί σχόλια με αλυτρωτικά υπονοούμενα...
Φυσικά ή ίδια η λέξη δεν παραπέμπει σε κάτι τέτοιο, απλά αποτυπώνει την ΑΛΗΘΕΙΑ σύμφωνα με τη οποία η εθνοτική πλειονότητα της περιοχής στερείται των απαράγραπτων εθνοτικών και γλωσσικών ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΩΝ ατομικών της δικαιωμάτων...
Κάτι που χαρακτηρίζει μόνο την σχέση κατακτητή / κατακτημένου.....
Παρεπιμπτόντως συχνά γίνεται αναφορά στον ισχυρισμό ότι "πολλοί εθνικά μακεδόνες στην ελλάδα δεν αισθάνονται καταπιεσμένοι.."
Εδώ πάλι έχουμε αναφορά στα συναισθήματα και όχι στα αντικειμενικά συνοδεύοντα την εθνοτική ταυτότητα ατομικά και συλλογικά ανθρώπινα δικαιώματα....
Ετσι αν ενας γερμανός στην αμερική στερείται του δικαιώματος (και όχι απαραίτητα της υποχρέωσης χρήσης....) ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ της εθνοτικής και γλωσσικής του γερμανικής ταυτότητας είναι βαθυύτατα καταπιεσμένος ανεξάρτητα αν αποδέχεται αυτή την καταπίεση....
Παρομοίως το δικαίωμα του εθνοτικού αυτοπροσδιορισμού ουδεμία σχέση έχει με την ελευθερία ΕΠΙΛΟΓΗΣ εθνοτικής ταυτότητας...
Αντίθετα έχει σχέση με την ελευθερία και το δικαίωμα ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ της υπάρχουσας εθνοτικής ταυτότητας...
Δηλαδή δεν έχει σχέση με το δικαίωμα ενας Μακεδόνας να ΕΠΙΛΕΓΕΙ να αυτοπροσδιορίζεται ελευθερα σαν Έλληνας στην Ελλάδα , σαν Βούλγαρος στη Βουλγαρία , σαν Σέρβος στη Σερβία....
Ουτε βέβαια μία οικογένεια να έχει τρία παιδιά με διαφορετική ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΗ εθνοτική ταυτότητα τόσο από αυτή των βιολογικών γονέων όσο και μεταξύ τους...
Εχει σχέση με το δικαίωμα ενας Μακεδόνας στις παραπάνω χώρες να ΔΗΛΩΝΕΙ ότι είναι Μακεδόνας ,δίχως κάθε είδους διώξεις από τις χώρες στις οποίες ζεί...
Αντίθετα να είναι αποδέκτης θετικών διακρίσεων στην εκπαίδευση, στην εργασία με σκοπό την σταδιακή απορρόφηση των πολυετών αρνητικών διακρίσεων...
Βεβαίως με παράλληλη χρήση των νόμιμων εθνοτικών και γλωσσικών μακεδονικών δικαιωμάτων του...
ο αδελφός του προπαππού μου πήγε στην Αμερική. τα δισέγγονα του δεν γνωρίζουν μακεδονικά(πηγε σε μια ξενη χώρας ο παππούς τους)
Ο δικός μου προπαπαπούς εμεινε εδω. Εγώ δεν γνωρίζω μακεδονικά(μια ξενη χώρα ηρθε στον παππού μου)
Ποσο αλήθεια κρύβονται σε αυτα τα λόγια ?
ας αναλογιστει ο καθένας...
η αλήθεια είναι ακόμα χειρότερη...
διότι οι συγγενείς μας στο μακρινό αλλά πολιτισμένο καναδά και στην αυστραλία φοίτησαν σε δημόσιο σχολείο όπου τελειοποίησαν την μητρικη μακεδονική τους γλώσσα και τακτικά εκκλησιάζονται σε εκκλησία στη μακεδονική γλώσσα.......
Αντίθετα στη γενέτειρα τους το απολίτιστο ελληνικό κράτος τους στερεί τα παραπάνω δικαιώματα παρότι κατέχει το 51% ....
Μόλις τελείωσε η νεοχιτλερική επιδρομή των αυτοαποκαλούμενων απογόνων των αρχαίων ελλήνων , των γνωστών βάρβαρων Χρυσαυγιτών , στην μακεδονική πόλη της Εδεσσας/Βόντεν....
Με ενδυμασίες που παρέπεμπαν στην εποχή των γερμανικών Ες Ες...
Κανένας δημοκράτης , κανένας Μακεδόνας, κανένας αυτόχθονος Εδεσσαίος δεν παρακολούθησε αυτό το εμετικό θέαμα των εθνικοπαράφρονων ελληναράδων από την ασία ...
Παρόντες οι συνήθεις ύποπτοι εθνικοπαράφρονες της πόλης και της θεσσαλονίκης , οι αγαπημένοι των υπηρεσιών ασφαλείας του ελληνικού κράτους....
Το ζητούμενο των ξενόφερτων και μη εδεσσαίων Χρυσαυγιτών για σπάσιμο των γραφείων του Ουράνιου Τόξου δεν επιτεύχθηκε , χάρη και της ειδοποιημένης από το κόμμα Αστυνομίας....
Το ζητούμενο τώρα των δημοκρατικών κομμάτων και της ελληνικής πολιτείας αποτελεί η απαγόρευση λειτουργίας της εκτός ευρωπαϊκής δημοκρατικής νομιμότητας Χρυσής Αυγής ...!!!
Με ταυτόχρονη πλήρη αναγνώριση και αποδοχή από το ελληνικό κράτος του ευρωπαϊκού κόμματος του Ουράνιου Τόξου , του οποίου οι ευρωπαϊκές δράσεις χρηματοδοτούνται όλο και ποιό συχνά από τον προϋπολογισμό της Ευρωπαϊκής Ένωσης...!!!
http://tuki8eblom.wordpress.com/
-----------------------------------------------------------------
παρακαλούμε στην ένταξη στη λίστα των ιστολογίων σας....
αξίζει...
οι πρωιμοι πατέρες του ελληνικού εθνικισμού-Μακεδονία και τους Μακεδόνες:
Αδαμάντιος Κοράης (1824), Αλέξανδρος Σούτσος (1836), Νικόλαος Σαρίπολος (1848)
του τέλους του 18 αιώνα ήταν άδολοι,ρομαντικοί και ανιδιοτελείς ...
για αυτό ήταν επικεντρωμένοι στην ιδεολογική συγκρότηση του ελληνικού έθνους και όχι στην ρατσιστική άρνηση αναγνώρισης άλλου γειτονικού έθνους...
για αυτό αναγνώριζαν το μακεδονικό έθνος...
δύο αιώνες αργότερα οι συγχρονοι έλληνες εθνικιστές, αδίστακτοι ελλαδέμποροι πατριδοκάπηλοι αρνούνται την αναγνώριση του μακεδονικού έθνους ....
στα 1992 -93 καταδίκασαν νέους της αθήνας γιατί δήλωναν οτι υπάρχουν στην ελλάδα σλαβο-μακεδόνες....
σήμερα παρόμοια δήλωση αποτελεί το ζητούμενο του ελληνικού μυθολογικού εθνικισμού...
Ανεπίσημο δημοσίευμα ανεξαρτησίας στην Καταλονία, 13 Δεκ,2009
Ανεπίσημο δημοψήφισμα για ανεξαρτησία από την Ισπανία διεξάγεται την Κυριακή στην επαρχία της Καταλονίας, στο πλαίσιο εκστρατείας για να ανέλθει ψηλά το ζήτημα στην πολιτική ατζέντα.Ένας στους 10 των επτά εκατομμυρίων κατοίκων της επαρχίας καλείται να απαντήσει στο ερώτημα εάν θέλει η Καταλονία "να καταστεί κοινωνικό, δημοκρατικό και ανεξάρτητο κράτος".
Η έκβαση δεν έχει καμία νομική ισχύ, καθώς οποιοδήποτε δημοψήφισμα στην Ισπανία πρέπει να διεξάγεται υπό την εντολή της κυβέρνησης.
Η Καταλονία, η οποία με πρωτεύουσα την πόλη της Βαρκελώνης, είναι η πλουσιότερη ισπανική επαρχία. Αναλογεί στο 25% του ΑΕΠ της Ισπανίας, έχει τη δική της γλώσσα και ήδη απολαμβάνει αυτονομίας.
Οι υποστηρικτές του άτυπου δημοψηφίσματος ελπίζουν πως μπορεί να είναι το πρώτο βήμα για ένα επίσημο δημοψηφίσμα για την ανεξαρτησία της επαρχίας.
Την Κυριακή διεξάγεται ψηφοφορία σε 170 καταλανικές πόλεις και χωριά, όπου έχουν σπεύσει χιλιάδες εθελοντές. Για τις αρχές του έτους προγραμματίζονται ανάλογα δημοψηφίσματα σε άλλες πόλεις, περιλαμβανομένης της Βαρκελώνης και της Γιρόνας.
Θα μπορουσε ο κ. Βοντεν να μας πει αν οι στολες των ες ες χρυσαυγιτων εμοιαζαν μ αυτες της οχρανα. Γιατι δεν θα μπορω να κοιμηθω το βραδυ αν δεν μου πει.
Καλά λίγη τσιπα δεν εχετε να μιλατε και για φασισμο από τη στιγμη που η Λατρεμένη σας έχει κυβερνηση BMPO; Λιγο φιλότιμο πια... Αν όχι για τους Ελληνες που θυσιαστηκαν στον ΒΠΠ (ο μεγαλύτερος αριθμος στα Βαλκανια), τότε τουλάχιστον για τους Grkomani που κατασφαξατε.
Και επίσης αν είναι δυνατόν ας μου πει κάποιος γιατί εμεις δεν ξεραμε τιποτα για την υπαρξη μακεδονικής εθνοτητας ξεχωριστης από την ελληνικη ή τη βουλγαρικη πριν απ τα 1990; Και καλά η προπαγανδα και η πλυση εγκεφαλου του ελληνικου κρατους και τα κλειστα κομμουνιστικα καθεστωτα κλπ, αλλά δεν ειναι λιγο παραξενο που ουτε οι δικοι μας ηξεραν να μας πουν κατι; Από τη στιγμη που κάποιοι θελουν να δημιουργησουν ενα καινουριο έθνος (γιατι κανενα εθνος δεν ειναι αυτουσιο), ας αποφασισουν επιτέλους ποιους θα περιλαμβανει: Τους σκετο Μακεδόνες, που θεωρουν τους εαυτους τους ντοπιους (μερικοι και απογονους του Μ.Αλεξανδρου); Εκεινους που αποκαλουνται Μακεδόνες αλλά καταρχην Νοτιοσλάβοι (το πρωτο στοιχειο της ταυτοτητας τους); εκεινους που εχουν Ελληνικη, Βουλγαρική, Σερβική συνειδηση, που ειχαν ή εχουν μακεδονικο παρελθον αλλα όχι και μακεδονικη συνειδηση; Ολους τους παραπάνω; Κανεναν απ αυτους;
Τελικά τι σημαινει Μακεδόνας. Είναι γεωγραφικος προσδιορισμός ή εθνική ταυτότητα; Ή και τα δυο; Κι αν ειναι και τα δυο, γιατί κανενα άλλο κρατος δεν έχει αυτό το προσόν;
Σοβαρά τώρα, κάποια στιγμή πρέπει να σταματησετε να θεμελιωνετε παρασιτικά στην Ελλάδα, αλλά κυρίως στην καημενη τη Βουλγαρία (το γεγονός ότι δεν μπορειτε να καταλάβετε ο ενας τον άλλον σίγουρα δεν ειναι γλωσσικό) και να αρχίσετε μια ουσιώδη συζητηση για το τι είναι "Μακεδόνας" μεταξύ σας.
Το σημαντικο στην εθνότητα είναι εκτός από καποια αντικειμενικα στοιχεια (γλωσσα, αλφαβητο, θρησκεια) και οι κοινές πεποιθήσεις, που είναι πιο σημαντικό από το πρώτο. Από τη στιγμή όμως που οι εθνικά μακεδόνες δεν έχουν κοινες πεποιθησεις, μπορουν να χαρακτηριστουν ένα έθνος όλοι μαζί και να συμπεριλάβουν και περα από τους Βουλγαριζοντες και τους Srbomani (δεν υπαρχει καποιο ιδιαιτερο προβλημα σ αυτους) και τους Grkomani; Εχετε καταμπερδευτει και δυστυχως μπερδευετε και τους άλλους.
εδεσσα-βοντεν
το "κανενας εδεσσαιος" που γραφεις πηγαινε στους 375 ψηφους που πηρε το ΟΤ τον Ιουνιο στο Νομο?
Γιατι οταν θα δεις το βιντεο στο ΥΤ συντομα θα καταλαβεις πως συμπαρασταθηκαν οι Ελληνες κατοικοι της πολης στην πορεια "των Ελληναραδων απο την ασια" οπως υποτιμητικα γραφεις Ευρωπαιε ριψασπη
belomorska,
σε παρακολουθώ καθημερινά, γιατί θέλω να μάθω και να διαπιστώσω αν οι θέσεις σου είναι ίδιες με αυτές γνωστών μου και συγγενών στην Δράμα.
Θα ήθελα να μου πεις, ή κάποιος άλλος, την άποψη σου για την οργάνωση VMRO. Δεν είμαι αφελής (!) και η ερώτηση μου είναι καλόβουλη, αλλά για να διαμορφώσω καλύτερη εικόνα για σένα και το αξιόλογο σου blog. Θα μου ήταν χρήσιμο να μάθω.
Συγκεκριμένα, πιστεύεις ότι αυτή η οργάνωση προσέφερε καλή υπηρεσία για την Μακεδονία;
Δεν ξέρω από ποια περιοχή της Μακεδονίας είσαι αν θέλεις μου λες.
Σε χαιρετώ.
Εάν εννοείς το ΒΜΡΟ του Μιχαηλοβ (το φιλοβουλγαρικό, δηλαδή), σίγουρα δεν προσέφερε καλές υπηρεσίες στους Μακεδόνες όπως δεν προσέφεραν τα IRA, ETA και δεν προσφέρουν το κουρδικό PKK και η τρομοκρατική οργάνωση του, στους αντίστοιχους λαούς τους. Όταν μια οργάνωση λειτουργεί με φασιστικό τρόπο και προσπαθεί να επιβάλει τις θέσεις της χωρίς να έχει την μεγαλύτερη δυνατόν απήχηση στο λαό για τον οποίο αγωνίζεται, δεν προσφέρει καλές υπηρεσίες σε αυτόν τον λαό.
Αντίθετα, το πρώτο ΒΜΡΟ ήταν, στην εποχή του, εθνικοαπελευθερωτικό κίνημα για δημιουργία εθνικού κράτους για τους Μακεδόνες, αφού θα είχαν απελευθερωθεί από τον Οθωμανικό ζυγό, και είχε την υποστήριξη της πλειοψηφίας των Μακεδόνων που πολέμησαν γι’ αυτό το σκοπό.
Οι Έλληνες δυστυχώς παίζουν πολύ πάνω σε αυτό το «μπέρδεμα» των 2 ΒΜΡΟ, προσπαθώντας να πείσουν ότι όλοι οι Μακεδόνες δεν είναι παρά Βούλγαροι που το «παίζουν» Μακεδόνες με σκοπό να προσαρτήσουν όλα τα εδάφη της Μακεδονίας στην Βουλγαρία.
Σήμερα υπάρχουν κόμματα με το ιστορικό όνομα ΒΜΡΟ στην Δημοκρατία της Μακεδονίας και στην Βουλγαρία, ως σύγχρονες πολιτικές οργανώσεις. Δυστυχώς όμως το, καθαρά πλέον, βουλγαρικό ΒΜΡΟ επιμένει στην φασιστική του ιδεολογία της προσάρτησης των εδαφών της ευρύτερης Μακεδονίας (όχι μόνο της Δημοκρατίας της Μακεδονίας αλλά ακόμα και αυτά της ελληνικής Μακεδονίας!!!) στο Βουλγαρικό κράτος.
http://tuki8eblom.wordpress.com/
Ανώνυμε 5¨30 13/12, δεν ανοίγουν οι σελίδες του παραπάνω blog!
belomorska,
σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση.
Δυστυχώς δεν μου είπες από ποιο μέρος της Μακεδονίας είσαι.
Μου αρκεί δυτικό ή ανατολικό.
belomorska,
Οι "Έλληνες δεν παίζουν πολύ πάνω σε αυτό το 'μπέρδεμα'των 2 ΒΜΡΟ", όπως γράφεις.
Ο κ. Gruevski παίζει με αυτές τις 2 ΒΜΡΟ.
Υπάρχει στροφή 180 μοιρών στην ιδεολογία της ΒΜΡΟ –DPMNE belomporska.
Ο γράφων είναι απόγονος Μακεδονομάχων και η παλαιά ΒΜΡΟ έκανε μεγάλη ζημιά στους γηγενείς Μακεδόνες.
Έχω 30 χρόνια εμπειρία στο θέμα αυτό. Υπάρχουν δολοφονίες μελών της οικογένειας μου από την παλαιά ΒΜΡΟ.
belomporska,
πρέπει να βρούμε τις κοινές ρίζες μας και να ξεχάσουμε το παρελθόν.
Πρέπει να στηρίξουμε τον κ. Gruevski στην προσπάθεια αποβουλγαρισμού της ΒΜΡΟ –DPMNE και της FYROM. Έχει πολύ δύσκολο αγώνα μπροστά του. Σε παλαιότερες εποχές θα ήταν μακαρίτης.
Η Μακεδονία δεν είναι ελληνική, είναι Ελλάδα.
Ο δικός μου ο προ-πάππους δολοφονήθηκε από πιθανών μέλη του φιλοβουλγαρικού ΒΜΡΟ γιατί ήταν Φιλέλληνας (Μακεδόνας δήλωνε ο ίδιος και όλη η οικογένεια και ποτέ αυτοί οι άνθρωποι δήλωσαν Έλληνες η κάποια ελληνική καταγωγή). Πολλοί Μακεδόνες θεώρησαν και θεωρούν ακόμα και σήμερα ότι το να είσαι με τους Έλληνες είναι καλύτερο για τους Μακεδόνες. Αυτό είναι μεγάλο λάθος, γιατί οι Έλληνες ΠΟΤΕ δεν υπήρξαν καλύτεροι για τους Μακεδόνες από ότι οι Βούλγαροι η οι Σέρβοι.
Το γεγονός ότι ο Μακεδονικός λαός ήταν συνεχώς υπόδουλος μέχρι το 1991 που για πρώτη φορά στην σύγχρονη ιστορία κατάφερε να ιδρύσει ανεξάρτητο κράτος, δημιούργησε πρόσφορο έδαφος στην ελληνική και βουλγαρική προπαγάνδα να θεωρεί ότι οι Μακεδόνες δεν είναι παρά Βούλγαροι η Έλληνες. Εγώ είμαι ΜΑΚΕΔΟΝΑΣ, είμαι υπερήφανος για την εθνική μου ταυτότητα και τον πολιτισμό που κληρονόμησα από τους προγόνους μου και καμιά προπαγάνδα δεν πρόκειται να με επηρεάσει. Ούτε την πλειοψηφία των Μακεδόνων. Οι Μακεδόνες που προτιμούν να δηλώνουν Έλληνες η Βούλγαροι, μπορούν να το κάνουν στα πλαίσια του δικαιώματος του αυτοπροσδιορισμού, αλλά στην ουσία κοροϊδεύουν τον εαυτό τους: δεν μπορεί κάποιος να μιλεί την Μακεδονική γλώσσα, να τηρεί τα μακεδονικά ήθη και τα έθιμα, να γλεντάει με παραδοσιακή μακεδονική μουσική και να δηλώνει πχ Έλληνας, αφού η συμπεριφορά ενός εθνικά Έλληνα και η γλωσσά του είναι τελείως διαφορετικά! Όποτε, καταλαβαίνεις ποιος έχει «τρικυμία εν κρανίο«! Σίγουρα, όχι ο Γκρουεβσκι.
Είμαι από την Κεντρική Μακεδονία.
Bravo Belo more.
Μου θύμισες τα λόγια του Κρστε Πέτκωβ Μισίρκωβ τα οποία αξίζει να επαναληφθούν:
"Όλοι οι γείτονές μας συνεχώς μας διαβεβαιώνουν ότι ανήκουμε στην εθνικότητά τους και ότι η μόνη ελπίδα σωτηρίας βρίσκεται στην ένωση συνολικά της Μακεδονίας, ή τουλάχιστον του μεγαλύτερου μέρους της, με τις χώρες τους.
Αντιλαμβανόμαστε λοιπόν ότι όλοι αυτοί οι άνθρωποι, για τους οποίους έχουμε μάθει μόνο από τα βιβλία, και τους οποίους έχουμε φτάσει να θεωρούμε ότι θέλουν να μας βοηθήσουν να κερδίσουμε την ελευθερία μας, θα μας πλησιάσουν σαν φίλοι και συμπατριώτες και θα γίνουν δήθεν προστάτες μας, όχι επειδή είμαστε Έλληνες ή Βούλγαροι ή Σέρβοι, κι όχι επειδή ανησυχούν για τα παγκόσμια ανθρώπινα δικαιώματα συμπεριλαμβανομένων και των δικών μας, ή επειδή επιθυμούν να μας βοηθήσουν και να μας σώσουν από κάποιο κίνδυνο, αλλά καθαρά από εγωιστικούς λόγους, οι οποίοι τους οδηγούν να εκμεταλλευτούν το γεγονός ότι χρησιμοποιούμε τα ονόματά τους για να ορίσουμε τους εαυτούς μας. Εκμεταλλεύονται αυτό το γεγονός –το ότι ο λαός της Μακεδονίας ορίζεται σαν σερβικός, ελληνικός ή βουλγάρικος- για να επεκτείνουν τα κράτη τους και να εξασφαλίσουν τα συμφέροντά τους προσαρτώντας, αν όχι όλη, τουλάχιστον το μεγαλύτερο μέρος της Μακεδονίας. […] Τα συγκεκριμένα ονόματα –Σέρβος, Έλληνας ή Βούλγαρος- δείχνουν για τη Μακεδονία τα μέσα με τα οποία αυτά τα κράτη θα ήθελαν να μας υποτάξουν.
Αν εμείς από τη μεριά μας αγαπάμε τη χώρα μας και τους εαυτούς μας, θα πρέπει να σεβαστούμε τα μακεδονικά συμφέροντα και να τα κρατήσουμε πιο ψηλά από τη Βουλγαρία, τη Σερβία και την Ελλάδα."
επειδή δηλώνουν έλληνες μερικοί μακεδόνες δεν σημαίνει ότι και είναι έλληνες...
θέλουνε δεν θέλουνε είναι μόνο Μακεδόνες...!!!!
ο αυτοπροσδιορισμός δεν σημαίνει ΕΠΙΛΟΓΗ εθνοτικής ταυτότητας...!!!
αντίθετα σημαίνει ΕΚΔΗΛΩΣΗ υπάρχουσας ταυτότητας....!!!
Η ελεύθερη Μακεδονία δεν είναι Βουλγαρική, δεν ειναι Σερβική αλλά πολύ περισσότερο δεν είναι Ελληνική...
Ειναι μόνο Μακεδονική...!!!!
belomorska,
λες ότι
"Εγώ είμαι ΜΑΚΕΔΟΝΑΣ, είμαι υπερήφανος για την εθνική μου ταυτότητα και τον πολιτισμό που κληρονόμησα από τους προγόνους μου και καμιά προπαγάνδα δεν πρόκειται να με επηρεάσει. Ούτε την πλειοψηφία των Μακεδόνων."
Αναφέρεσαι στον πολιτισμό που κληρονόμησες. Συμφωνώ και συνυπογράφω.
Ο πολιτισμός αυτός έχει σχέση με βυζαντινό πολιτισμό; Πιστεύω ναι. Ο βυζαντινός πολιτισμός σε όλες του τις πτυχές δεν έχει σχέση με τον ελληνικό.
belomorska,
Στην Μακεδονία μετά από την πτώση του Βυζαντίου και της Βουλγαρίας για 400 χρόνια μέχρι το 1870, δηλαδή την Εξαρχία, δεν υπήρχε ούτε μία εκκλησία που να μην ακουγόταν η θεία Λειτουργία στα ελληνικά. Δεν υπήρχε ούτε μια εκκλησία Βουλγάρικη.
Ο πολιτισμός που κληρονομήσαμε όλοι μας δεν ήταν βυζαντινός; Χίλια χρόνια κατοχής, κατά την γνώμη σου από το Βυζάντιο, 400 χρόνια από τους Τούρκους για πια ταυτότητα μιλάς και ποιόν πολιτισμό.
@Βώλακας,
Πατριώτη δες σε παρακαλώ ανάρτηση για το χωριό σου για τον Μακεδονικό Αγώνα.
http://www.bulgarmak.org/macedonian_struggle.htm
Αναφέρει για τον
"Αρμεν Κιούπτσε, Τουρκόφωνος Μακεδονομάχος (Καραμανλής) από τον Βόλακα Δράμας. Απαγχονίσθηκε από τους Οθωμανούς την 14-9-1906."
Τι γνώμη έχεις για τον ‘Αρμεν. Εθνικός Ήρωας ; Η είστε στο Βώλακα όλοι Τουρκόφωνοι Καραμανλήδες.
Η θεσμική πατριαρχική ελληνοφωνία δεν αποτελεί στοιχείο της εθνοτικής ταυτότητας...
Ουτε της μακεδονικής,ούτε της βλάχικης, ούτε της σέρβικης...
Φυσικά ούτε της βουλγάρικης......
Αυτές οι συνθηματικές απλοποίησεις των απολογητών του ελληνικού εθνικισμού μόνο γέλιο προκαλούν και κανείς στην ευρώπη δεν ακούει τέτοιες φαιδρότητες...
Η οικογένεια καραμανλή ήταν ορθόδοξη πατριαρχική , εθνικά τουρκική , με οικογενειακή αλληλογραφία στα τουρκικά με ελληνικό αλφάβητο...
στον αντιμακεδονικό αγώνα έλαβε φυσικά πλήν των μισθοφόρων ληστών από την πελλοπόνησο και την κρήτη και μέρος των πατριαρχικών , πολύ μικρή μειοψηφία των οποίων ήταν οι καραμανλήδες οι οποίοι εγκαταστάθηκαν πριν το 1922 στη Μακεδονία...
οι καραμανλήδες φυσικά και επιμείχθηκαν με τους εθνικά μακεδόνες...
η πλειοψηφία των κατοίκων του χωριού μας είναι εθνικά μακεδόνες, άσχετα αν μερικοί ηλικιωμένοι αναφέρονται και ως βούλγαροι...
λίγα χιλιόμετρα ποιό πάνω στη Βουλγαρία είναι η πόλη γκότσε ντέλτσεφ με ιδιαίτερα δυνατή την εκδήλωση της μακεδονικής ταυτότητας....
Για τους Μακεδόνες πατριώτης είναι κάθε κάτοικος της Μακεδονίας , ανεξάρτητα με την εθνότητα, την γλώσσα και το θρήσκευμα ο οποίος επραξε τα πάντα για το καλό και την ανεξαρτησία της Μακεδονίας από τους Οθωμανούς...
Κάθε ένας ο οποίος ακόμα και αν συνεργάσθηκε με τα γειτονικά κράτη δεν έβλαψε τα συμφέροντα της Μακεδονίας...
Ούτε βέβαια συνέτεινε στον βίαιο διαμελισμό και κατοχή της Μακεδονίας από ξένα κράτη, ελλάδα,βουλγαρία,σερβία...
Υπήρχαν ουκ ολίγοι εθνοτικά έλληνες, βλάχοι, τούρκοι , εβραίοι οι οποίοι ήταν μακεδόνες πατριώτες...
φυσικά η πολιτική δυναστεία καραμανλή χαρακτηρίστηκε από την αντιμακεδονική δράση , από την ρατσιστική άρνηση αναγνώρισης της μακεδονικής εθνικής ταυτότητας...
της φασιστικής θεωρίας περί ανύπαρκτων εθνικά μακεδόνων κεντρικό στοιχείο της εθνικιστικής ελληνικής πολιτικής...
η οικογένεια καραμανλή είναι σήμερα εθνοτικά "ελληνες-με ότι σημαίνει αυτό" με ισχυρή τουρκική εθνοτική ταυτότητα , όπως η πλειοψηφία τωνασιατών εποίκων και μη....
Φυσικά και η δήλωσή του ότι είναι Μακεδόνας χαροποιεί όλους τους εθνικά Μακεδόνες αφού ενδυναμώνει την μακεδονική ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΗ ταυτότητα...
Μακάρι παντού, πάντα και πάντοτε να δηλώνει Μακεδόνας και όχι Βορειοελλαδίτης , όπως κάνουν ήδη μερικοί...
και όχι μόνο οι υπόλοιποι φιλοξενούμενοι στη Μακεδονία μας όπως ο Πελλοπονήσιος Ανθιμος, ο Κρητικός Ζουράρις , Ο Ασιάτης Ψωμιάδης...
Yauna Takabara, μέχρι το 1968 (νομίζω) δεν υπήρχε καθολική εκκλησία στον κόσμο που να μην ακουγόταν η λατινική γλώσσα. Τι σημαίνει αυτό; Όσοι εκκλησιάζονταν ήταν όλοι απόγονοι αρχαίων Ρωμαίων η ότι καταλάβαιναν την γλώσσα της λειτουργιάς; Σε ολόκληρη την Μακεδονία υπήρχε η κυριαρχία του ελληνορθόδοξου πατριαρχείου και φυσικά η γλώσσα της εκκλησίας ήταν η βυζαντινή ελληνική (ούτε καν η αρχαία αττική). Το πρόβλημα άρχισε όταν το Πατριαρχείο έγινε προπαγανδιστής του νεοελληνικού κράτους και χρησιμοποιούσε τους παπάδες ως δάσκαλους προπαγανδιστές για να μπορέσει, κάποια ευνοϊκή στιγμή, η Ελλάς να επεκταθεί προς κάθε κατεύθυνση του ορίζοντα. Μετά μπήκε και η Βουλγαρία στο παιχνίδι με την Εξαρχία. Και όπως λέει ο σοφός λαός όταν χτυπιούνται τα βουβάλια, την πληρώνουν τα βατράχια! Στη προκειμένη περίπτωση τα βατράχια είναι οι Μακεδόνες οι οποίοι δεν είχαν οργανωμένο κράτος ούτε κάποιον ηγέτη (βασιλιά-τσάρο κτλ) να τους οδηγήσει έστω σε θέση άμυνας.
Όταν αναφέρομαι στον πολιτισμό των Μακεδόνων, δεν εννοώ το θρησκευτικό αίσθημα αυτών. Εγώ μπορεί να βαφτίστηκα Έλλην ορθόδοξος αλλά αυτή τη στιγμή είμαι άθεος: δεν παύω όμως να είμαι Μακεδόνας, έτσι δεν είναι;
Ο Μακεδονικός πολιτισμός έχει επιρροές από άλλους πολιτισμούς (από αρχαίους έως σύγχρονους) αλλά είναι μια ξεχωριστή και μοναδική έκφραση που χαρακτηρίζει τους εθνικά Μακεδόνες σήμερα και μόνο αυτούς.
Αρχίσατε τα ανέκδοτα πάλι γιά καλό/κακό VMRO και φτάσατε μέχρι και να απαγγέλετε Μισίρκωφ. Τι λέτε ορέ! Γιά πείτε μας τώρα σαΐνια:
Τι απέγινε το "καλό" VMRO (άμα μπορεί να θεωρηθεί καλό ένα κίνημα που ξεκίνησε με ανατινάξεις τραπεζών και εμπορικών πλοίων! Αυτοί οι "Βαρκάρηδες" θα γινότανε το πρελούδιο των Ερυθρών Χμέρ του Πώλ Ποτ, αν τους δινότανε η ευκαιρία) μετά τον Α' Παγκόσμιο Πόλεμο;
Ο Μισίρκωφ τουλάχιστον επιβίωσε, και σίγουρα εσείς τον έχετε κατατάξει στους "καλούς Μακεδόνες" και όχι στους "κακούς Βούλγαρους". Γιατί δεν επιδίωξε να έρθει στην Ελλάδα και να εκπροσωπήσει την μειονότητα, ζητώντας την ψήφο της στις Ελληνικές εκλογές, όπως κάνει (με παταγώδη αποτυχία) ο Φιλίπωφ και οι συν αυτώ τα τελευταία χρόνια;
Τι έιπατε; Η Ελλάδα δεν επέτρεπε μειονοτικούς βουλευτές τότε; Είσαστε σίγουροι; Έχετε διαβάσει Ελληνική ιστορία μπρέ ιδιοφυίες ή δεν ξέρετε τι κατεβάζει η γκλάβα σας;
Γιατί ο Ριζοσπάστης, σε άρθρο του κατά το Άυγουστο του 1932 (στις 33 Αυγούστου!!! Αν πιστέψουμε την προπαγάνδα που διασπείρει η ακαδημία επιστημών των Σκοπίων στο makedonika.org) στο φύλο 340, σελίδα 1, ζητά την κατάργηση των ξεχωριστών εκλογικών καταλόγων γιά τους Τούρκους και τους Εβραίους;
Τώρα βέβαια θα πρέπει να συγχιστήκατε τελείως! Τούρκοι; Πότε αναγνώριζε η Ελλάδα Τουρκική μειονότητα;
Εκεί που θα τα χάσετε τελείως βέβαια είναι όταν θα μάθετε και γιά τους "ανύπαρκτους Βεσσάραβες" οι οποίοι είναι διαφορετικοί από τους "καλούς Μακεδόνες" και τους "κακούς Βούλγαρους".
Θα περιμένω να δώ τι θα μου απαντήσετε, και πολύ περισσότερο να μάθω τι θα ισχυριστεί ο Φιλίπωφ και οι συν αυτώ γιά τον Βεσσάραβα, τώρα που αποφάσισε να κατεβεί στην Έδεσσα και να του κάνει και να του φτιάξει και ίδρυμα. Θα γελάσει και το παρδαλό κατσίκι όταν μάθει ο κόσμος σας που πήγε και έγινε βολευτής ο ακατονόμαστος...
Όσον αφορά τις "ειδήσεις" του MINA, άστα να πάνε! όταν δεν κυνηγάει το SDSM και το τηλεοπτικό Α1 της γείτονος, υποστηρίζει ότι υπερασπίζεται τα δικαιώματα τους, όπως υπερασπίζεται τα δικαιώματα όλων των ζώων!!!
http://macedoniaonline.eu/content/view/11241/45/
Η πραγματικότητα είναι πολύ διαφορετική: Μόλις 500 άτομα συγκεντρώθηκαν γιά να διαμαρτυρηθούν κατά της Ε.Ε. στα Σκόπια, μετά και την νέα απόρριψη της έναρξης διαπραγματεύσεων, μία συλλογή υπογραφών γιά την μη αλλαγή της ονομασίας στο διαδίκτυο έχει μαζέψει μόλις πάνω από 5.000 ψήφους (τύφλα να 'χει το Ουράνιο Τόξο!) και ο ίδιος ο Γκρούτσο είναι πρωθυπουργός έχοντας εκλεγεί από συνασπισμό 19 κομμάτων συμπεριλαμβανομένων των Σέρβων, των Ρόμα (γύφτων) των Βόσνιων, των Τούρκων, των Βλάχων...
...Που όλοι αυτοί δεν δίνουν δεκάρα γιά το όνομα, και αρα το ποσοστό του δεν είναι αντιπροσωπευτικό. Οι Σοσιαλιστές και οι Αλβανοί της άλλης όχθης είναι υπέρ της αλλαγής της ονομασίας.
Το καλύτερο μέτρο σύγκρισης είναι οι πρόσφατες προεδρικές εκλογές εν μέσω πόλωσης γιά το ζήτημα της ονομασίας: Ενώ από την μία πλευρά ο σκληροπυρηνικός Ιβάνωφ πήρε 35% στον πρώτο γύρο έναντι αντιπάλων οι οποίοι υποστηρίζαν την αλλαγή της ονομασίας (συμπεριλαμβανομένου του πρώην σκληροπυρηνικού Μποσκόσκι) ενώ στον δεύτερο γύρο πήρε μεν πάνω από 60% απέναντι στον ενδοτικό Φρτσκόφσκι, αλλά όμως οι 450.000 ψήφοι του ήταν λιγότεροι από τους μισούς ψήφους του πέραν του ενός εκατομμυρίου ψήφοφόρων που ψήφησαν στον πρώτο γύρο.
Και στις δύο εκλογικές αναμετρήσεις, οι λίγο πάνω από ένα εκατομμύριο ψηφοφόροι εκπροσωπούσαν λίγο περισσότερο από το 50% του συνολικού εκλογικού σώματος, απόδειξη του ότι μεγάλο κομμάτι των εκλογέων έχει απογοητευτεί από τους πολιτικούς και την πολιτική.
Συμπέρασμα; Σε ένα δημοψήφισμα γιά το όνομα, δεν πρόκειται να συπληρωθεί το 50% του εκλογικού σώματος που απαιτείται γιά να είναι έγκυρο, αφού Αλβανοί, Σέρβοι, Βόσνιοι, Ρόμα και Βλάχοι δεν θα προσέλθουν στις κάλπες, όπως πιθανόν και πολλοί από την συμμαχία των Σοσιαλιστών. Ο Γκρούτσο μπορεί να πάρει την υποστήριξη των Τούρκων, αλλά δεν θα σωθεί από αυτούς. Με λίγα λόγια θα έχουμε επανάληψη του δημοψηφίσματος γιά την συμφωνία της Λύχνιδος.
Τι είπατε; Δεν ξέρετε τι είναι η "συμφωνία της Λύχνιδος"; Μα δεν έχετε ακουστά την Αρχαία Μακεδονική πόλη (και λίμνη) Λυχνίδα, όπου το 2001 υπογράφτηκε μία συμφωνία...
Δημοσίευση σχολίου