Πολύ ωραίο επίσης είναι το άγαλμα του Φιλίππου ΙΙ, στα Μπίτολα. Εμάς, τους Μακεδόνες της Ελλάδας, μας τιμά η προβολή της ιστορίας της Μακεδονίας μας και ευχαριστούμε τους πολίτες όλων των εθνοτήτων του γειτονικού μας κράτους που φροντίζουν γι αυτό.
Οι Έλληνες που "έκλεψαν" την ιστορία της Μακεδονίας και την παρουσιάζουν ως αποκλειστικά δική τους, δυστυχώς αντιδρούν αρνητικά σε αυτά τα έργα και τα θεωρούν «πρόκληση»!!!!
42 σχόλια:
Ναι δυστυχως οπως τα λες ειναι Μπελομορε,
Οι Ελληνες εκλεψαν την Ιστορια
Το εξηγουν με αδειασειστα στοιχεια οι Ακαδημαικοι της πατριδας του Φιλιππου στο βιντεο
http://www.youtube.com/watch?v=E5PCpxV2Imw
Φειδίας: 430π.Χ
Πραξιτέλης: 4ος αιωνας πΧ
Λεονάρντο Ντα Βίντσι: 2 Μαΐου 1519
Μιχαήλ Άγγελος: 18/2/1564
(Γιατί τους ξανασκοτώνεις;)
Και μετά από τόσο δούλεμα που έχεις φάει, εξακολουθείς να θεωρείς τα αγάλματα της ΦΥΡΟΜ excellent, marvellous, fabulous...
Τέτοια κακογουστιά ούτε το σπίτι Ρώσου νεόπλουτου.
@ 11:58
Εάν η ζήλεια ήταν ψώρα......
Οι κύριοι που παρουσιάζονται στο βίντεο γεννήθηκαν και μεγάλωσαν ως Γιουγκοσλάβοι και αυτά έμαθαν στο γιουγκοσλαβικό σχολείο τους. Τι περιμένεις να πουν;
Αλλά εσύ να μου πεις από που αντλούν οι Έλληνες ακαδημαϊκοί το δικαίωμα να θεωρούν την μακεδονική ιστορία αποκλειστικά και ολοκληρωτικά ελληνική; Σβήνοντας αιώνες ιστορίας πριν και μετά τον Φίλιππο και τον Αλέξανδρο;
Και ακόμα εάν υποθέσουμε ότι όντως οι Σλάβοι ήρθαν στην Μακεδονία τον 6 μ.Χ. αιώνα, γιατί δεν δικαιούνται να προβάλλουν ΟΛΟΚΛΗΡΗ την ιστορία του τόπου τους, που είναι η Μακεδονία; Γιατί ο έποικος από την Ασία, ο Βλαχος, ο Αρβανίτης, ο Αθίγγανος, ο Φραγκος, ο Σλάβος της Πελοποννήσου, κτλ που δηλώνουν ότι ανήκουν στο ελληνικό σύγχρονο έθνος έχουν τέτοιο δικαίωμα και εμείς οι Μακεδόνες ΟΧΙ; Γιατί οπό τους νεοέλληνες θεωρούνται οι σλαβόφωνοι Πομάκοι απόγονοι των αρχαίων Αγριάνων Θρακών αλλά οι σλαβόφωνοι Μακεδόνες δεν θεωρούνται γηγενής λαός απο αρχαιοτάτων χρόνων αλλά ντε και καλά ξενόφερτοι;
Η βλακεία της ελληνικής προπαγάνδας δεν έχει όρια, όπως το σύμπαν!
Να γιατι Mπελομορε, και η τραγικη για σας αληθεια ακουγεται στο τελος του βιντεο απο τον πρωην Υπεξ σας
http://www.youtube.com/watch?v=IvyUTJ4SgmU
Δες και τον σημερινοι σου Υπεξ που δεν μεγαλωσε σαν "Γιουγκοσλαβος" για να διαπιστωσεις την βλακεια της προπαγανδας σας
http://www.youtube.com/watch?v=GmuqA2F9F9s
Χαχαχαχα! Πολύ γέλασα με το «δούλεμα» του Μιλοσοσκι στην ελληνίδα δημοσιογράφο! Καλά λέει: αφού τόσο λαχταράτε να ταυτίζεστε με τους αρχαίους Μακεδόνες (πράγμα που κανένας λογικός άνθρωπος κάνει στον πλανήτη Γη), ονομάστε το κομμάτι της Μακεδονίας που ανήκει στο ελληνικό κράτος Αρχαία Μακεδονία και τους Έλληνες κατοίκους της να τους λέμε αρχαιομακεδόνες για να ξεχωρίζουν απο τους σύγχρονους Μακεδόνες που είμαστε εμείς, που δεν διεκδικούμε τον Αλέξανδρο ως παππού μας!!!! Χαχαχαχα!
Tωρα μας επεισες, οταν δεν εχεις τι να απαντησεις η γελας η κρυβεσαι.
Ελα ομως που ο Μιλοσοσκι σε εκθετει και παλι
""Ήμουν ακόμη παιδί, όταν η Μακεδονία ανεξαρτητοποιήθηκε πριν από 20 χρόνια. ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΕΣΤΙΑΖΑΜΕ ΑΚΟΜΗ ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΑΥΤΟΝ ΣΤΗ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ. Όσο περισσότερο, όμως, η Ελλάδα παρουσίαζε την ιστορία για εμάς ως απαγορευμένο καρπό, τόσο μεγαλύτερο ήταν το κίνητρο να δηλώσουμε ότι δεν είμαστε έθνος χωρίς ρίζες.
Ίσως να πρόκειται για ένα ΣΥΜΠΛΕΓΜΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΩΝ ΚΡΑΤΩΝ. Πιστεύω ότι ο εθνικισμός της μίας πλευράς μπορεί να αφυπνίσει τον εθνικισμό και στην άλλη πλευρά», απάντησε ο υπουργός Εξωτερικών της ΠΓΔΜ σε ερώτηση του δημοσιογράφου για ποιο λόγο κάνουν κινήσεις που ερμηνεύονται ως προκλήσεις από την Ελλάδα.""
http://www.digitalcrete.gr/2010101113331/eidiseis/politiki/milososki-mas-ksipnise-o-ethnikismos-ton-ellinon.html
Eδω να δεις Μπελιο γελιο και δουλεμα απο την κρατικη τηλεοραση του Αντόνιο Μιλόσοσκι
"ο Θεος ειναι μακεδονας¨
http://www.youtube.com/watch?v=pf200-YknNA
να χτυπιεσα κατω μιλαμε
Ανώνυμε 8:01, προσωπικά δεν πιστεύω σε κανέναν θεό, ούτε των Ελλήνων που συχνά επικαλούνται κάποιοι Έλληνες, ούτε των Μακεδόνων που πιστεύουν ότι ο θεός τους θα τους βοηθήσει να λύσουν τα προβλήματα τους! Αλλά αφού υπάρχουν θεόπληχτοι και απο τις δυο πλευρές των συνόρων, τι μπορούμε να κάνουμε εμείς; Ας λένε....
Ανώνυμε 7:50, οι μόνοι που εκτίθενται εδω είναι οι Έλληνες σαν κι εσένα! Ο Μιλοσοσκι πολύ σωστά λέει ότι η αρχαιολογία δεν μπορεί να είναι θέμα σύγχρονης πολιτικής και διπλωματίας. Η πολιτική της Ελλάδας ανάγκασε την Δημοκρατία της Μακεδονίας να υπερασπιστεί τα δικαιώματα της, ως σύγχρονο κράτος, με επιχειρήματα αρχαίας ιστορίας. Οι Μακεδόνες δεν έχουν κανένα πρόβλημα να κάνουν διάλογο με την Ελλάδα ακόμα και σε αυτό το θέμα γιατί ξέρουν ότι η ιστορία της Μακεδονίας είναι κληρονομιά όλων των κατοίκων της και όχι αποκλειστικά αυτών που δηλώνουν Έλληνες η που μιλούν νεοελληνικά. Το πρόβλημα της ιστορίας (ποιοι και τι ήταν οι αρχαίοι Μακεδόνες) είναι θέμα των επιστημόνων αρχαιολόγων και ιστορικών, όχι των πολιτικών και διπλωματών. Και αυτό το θέμα ακόμα ερευνάται επιστημονικά, και τίποτα δεν είναι σίγουρο. Το μόνο σίγουρο είναι ότι σήμερα στην Μακεδονία υπάρχουν περισσότερα απο δυο έθνη και όλοι αυτοί δικαιούνται την ιστορική κληρονομιά του τόπου τους. Τώρα, γιατί οι Έλληνες επιμένουν στην αποκλειστικότητα, είναι ένα ζήτημα που οι ίδιοι δεν ξεκαθαρίζουν. Εγώ υποψιάζομαι μόνο έναν λόγο: δεν θέλουν να αναγνωρίσουν σύγχρονο Μακεδονικό έθνος και τα δικαιώματα του στην γη της Μακεδονίας. Πως όμως θα μπορούσαν να το πουν αυτό ευθέως στους εταίρους τους στην Ευρώπη και στους συμμάχους τους σε όλο τον κόσμο; Δεν γίνεται! Οπότε, βρήκαν τη καραμέλα της αρχαιολογίας και τα κληρονομικά δίκαια τους απο τους αρχαίους, ως μοναχοπαίδια της μακεδονικής ιστορίας, άρα και μοναδικοί κληρονόμοι αυτής. Γελοιότητες!
Γελοιοτητες μπελομορε ειναι οταν προσπαθεις να βρεις συνδεση με την Ιστορια που δεν εχει; καμμια συγγενεια και σχεση οταν ηλθες στα Βαλκανια τον 6ο αιωνα.¨
Γελοιοτητες ειναι να αντιγραφεις Ιστορικες Μορφες αλλων λαων και να μασκαρευεσαι σε αστειες φιεστες.
Γελοιοτητες ειναι να σου διαγραφουν ολοι οι Διεθνεις Οργανισμοι μετα απο παρεμβαση Βουλγαρων Ευροβουλευτων το προθεμα "μακεδονικη" απο την γλωσσα σου και να το αντικαθιστουν με το ¨Κρατικη" γιατι ειναι Βουλγαρικη γλωσσα με Σερβικο αλφαβητο και εσυ να μην εχεις επιχειρηματα περι του αντιθετου.
Γελοιοτητες ειναι να προσπαθεις να ανακαλυψεις την "αρχαια σου γλωσσα¨στην Στηλη της Ροζεττας προκαλωντας την χλευη της Παγκ. Πανεπιστιακης κοινοτητας .
Γελοιοτητες ειναι να εκδιδεις Εθνικη Εγκυκλοπαιδεια με απιστευτες πλαστογραφιες και να την αποσυρεις μεσα σε λιγες μερες κατω απο την οργη ολων των υπολοιπων γειτονικων λαων απολυοντας κακην κακως αυτους που εσυ προσελαβες να την γραψουν
και οπως εγραψε και ο Μπορζα
Modern Slavs, both Bulgarians and Macedonians, cannot establish a link with antiquity, as the Slavs entered the Balkans centuries after the demise of the ancient Macedonian kingdom. Only the most radical Slavic factions—mostly émigrés in the United States, Canada, and Australia—even attempt to establish a connection to antiquity [...] The twentieth-century development of a Macedonian ethnicity, and its recent evolution into independent statehood following the collapse of the Yugoslav state in 1991, has followed a rocky road. In order to survive the vicissitudes of Balkan history and politics, the Macedonians, WHO HAVE HAD ΝΟ ΗΙSTORY NEED ONE. They reside in a territory once part of a famous ancient kingdom, which has borne the Macedonian name as a region ever since and was called ”Macedonia” for nearly half a century as part of Yugoslavia. And they speak a language now recognized by most linguists outside Bulgaria, Serbia, and Greece as a south Slavic language separate from Slovenian, Serbo-Croatian, and Bulgarian. Their own so-called Macedonian ethnicity had evolved for more than a century, and thus it seemed natural and appropriate for them to call the new nation “Macedonia” and to attempt to provide some cultural references to bolster ethnic survival.
Eugene N. Borza, "Macedonia Redux", in "The Eye Expanded: life and the arts in Greco-Roman Antiquity", ed. Frances B Tichener & Richard F. Moorton, University of California Press, 1999
στη Μακεδονία ζούνε επίσης και Βλάχοι και Αλβανοί...
αλλά και ελληνόφωνοι χριστιανοί τουρκικής οικογενειακής καταγωγής..
έποικοι του εθνικιστικού ελληνικού από το 1922..
όλων των παραπάνω η αρχαιομακεδονική κληρονομιά είναι ΚΟΙΝΗ..
και κανενός αποκλειστική...
όπως ισχυρίζονται οι νεοελληνόφωνοι εθνικιστές...
από την άλλη έλαβε άδεια η εποικιστική πρώην ηγεσία του Δήμου μας στο Σόλουν από τους γηγενείς Μακεδόνες της Πέλλας/Πόστολ για να στήσουν το άγαλμα του Αλέξανδρου..???
Γελοιότητα είναι να δηλώνεις Έλληνας, να κατάγεσαι από Τουρκία και να διεκδικείς την ιστορία της Μακεδονίας, αλλά όχι ολόκληρη, γιατί δεν συμφέρει την προπαγάνδα σου! Εμείς, ως σύγχρονο έθνος έχουμε αποδεδειγμένα πάνω από 1500 χρόνια ιστορίας στην Μακεδονία (τουλάχιστον από τότε που κάποιοι ιστορικοί του παρελθόντος ανακάλυψαν τους Σλάβους στα Βαλκάνια, μέχρι την Πελοπόννησο). Οι Έλληνες, για πρώτη φορά στην ιστορία τους που μετοίκισαν προς την ενδοχώρα του βορρά (Μακεδονία-Θράκη), είναι το 1912!!! Εάν οι ξένοι πίστευαν τα παραμύθια της Ελλάδας, η Μακεδονία θα είχε αλλάξει όνομα απο την πρώτη στιγμή που δημιουργήθηκε ως κράτος, το 1944. Ξυπνήστε και σταματήστε να γελοιοποιήστε στα μάτια όλου του κόσμου που απλά σας ανέχεται, σήμερα.
Όσο για τους γειτονικούς λαούς της Μακεδονίας που διαμαρτύρονται για την ΑΛΗΘΕΙΑ, είναι επειδή δεν την αντέχουν! Οι λόγοι είναι προφανέστατοι.
ΥΓ Σου έχω νέα! Το επόμενο άγαλμα που θα στηθεί στην Δημοκρατία της Μακεδονίας θα είναι του Κεμάλ Ατατουρκ!!!! Λες, οι Τούρκοι να έχουν πρόβλημα;
Και κάτι ακόμα: γιατί η Ελλάς δεν διαμαρτύρεται για τα αγάλματα του Κύριλλου και του Μεθόδιου (Θεσσαλονικείς), στην Οχρίδα;
ρε μπελο το βιντεο μπηκε για να δειξει την αστεια προπαγανδα της Κρατικης τηλεορασης του Μιλοσοσκι και οχι για να μαθουμε τις θρησκευτικες σου η οχι πεποιθησεις.
Και κατι αλλο ο Μιλοσοσκι πουθενα δεν μιλησε για ¨αρχαιολογια" οπως εγραψες. ξανδιαβασε το κειμενο γιατι
πανω στην ταραχη σου τα εχεις μπερδεψει ολα που μαλλον "ειναι συμπλεγμα των μικρων κρατων" οπως μας λεει
Ανώνυμε 12:40, ως εκπαιδευμένος προπαγανδιστής που είσαι, δεν μπαίνεις ποτέ στην ουσία του θέματος αλλά πιάνεσαι από λεπτομέρειες άνευ σημασίας. Εσύ χαρακτηρίζεις κρατικό εθνικισμό μια «προσευχή» που μεταδόθηκε από το κρατικό κανάλι της Μακεδονίας. Την κρατική ΕΡΤ3 που μεταδίδει τις εθνικιστικές παλαβομάρες του μητροπολίτη Ανθίμου, πως θα την χαρακτήριζες; Όλες τις περιπτώσεις όπου ο «Άγιος» αυτός άνθρωπος της ΚΡΑΤΙΚΗΣ ελληνικής εκκλησίας εκφράστηκε σαν εθνικιστής δικτάτορας μπροστά στην εκλεγμένη από τον ελληνικό λαό δημοκρατική πολιτική ηγεσία και κανείς δεν τόλμησε να τον εμποδίσει; Εσύ τολμάς να κατηγορείς την πολιτική ηγεσία της Μακεδονίας ως εθνικιστική, επειδή επιδεικνύει και προβάλλει την αρχαία ιστορία του τόπου; Είμαι σίγουρος ότι δεν θα το έκαναν αυτό εάν οι Έλληνες δεν είχαν τρελαθεί με τον Μέγα Αλέξανδρο. Αλλά όποιον πουλά τρέλα, μάλλον έτσι πρέπει να τον αντιμετωπίζει κανείς και αμαρτία δεν φέρει.
Μπελομορε εχεις χασει η εχεις "ξεχασει" ολοκληρα κεφαλαια απο την Ιστορια Οι Ελληνες δεν ηλθαν το 1912 στην περιοχη της Μακεδονιας οπως σε μαθανε να λες αλλα απο τα μεσα του 7ου αιωνα ,ιδρυοντας
πολεις οπως
Ακανθος, Ολυνθος,Τορωνη, Αμφιπολη,Ποτιδαια,Σταγειρα,Αργιλος,Διον Πιεριας,Μενδη,Μαρωνεια,Μεθωνη Πιεριας .
Και οταν θα πας (αν πας) σε καποιο Μουσειο στο εξωτερικο με εκθεση για τους Αρχαιους Μακεδονες και φυγεις με την μουρη κατω απο τις περιγραφες των Iστορικων και Αρχαιολογων που θα διαβασεις και που δεν εχουν καμμια σχεση με αυτα που λενε οι πλαστογραφοι"ιστορικοι" σας , τοτε ισως να καταλαβεις τι σημαινει γελοιοτητα και γιατι η Αρχαια Ελληνικη Ιστορια διδασκεται σε ολα τα Πανεπιστημια του Κοσμου με εξαιρεση αυτο των Σκοπιων.
Πρώτα απ’ όλα εγώ έγραψα για την ενδοχώρα της Μακεδονίας και όχι για τις ελληνικές ΑΠΟΙΚΙΕΣ στην Μακεδονία!!!!
Δεύτερον, αυτοί εδω οι παίκτες έχασαν ένα σορό λεφτά σε παιχνίδι γνώσεων γιατί διάβασαν την ελληνική προπαγάνδα και όχι την πραγματική ιστορία της Μακεδονίας!
http://www.youtube.com/watch?v=r_bg3WYnUxY&feature=related
Κυριακή, 26 Ιουνίου 2011
McCain – θα συνεχίσουμε να στηρίζουμε την Μακεδονία
Ο πρώην υποψήφιος για την προεδρία των Ρεπουμπλικάνων, γερουσιαστής Τζον Μακέιν βραβεύτηκε από την Ένωση των Μακεδόνων της Διασποράς (UMD) με το Διεθνές Βραβείο της Ελευθερίας, το οποίο φέτος δόθηκε επίσης στον Frank Lutenberg των Δημοκρατικών από το Νιου Τζέρσευ, στον ανεξάρτητο γερουσιαστή Τζόζεφ Λίμπερμαν από το Κοννέκτικατ καθώς και μεταθανάτιο βραβείο στον πρώην υπουργό Lawrence Igelberger.
«Το βραβείο είναι ένα κίνητρο για τη συνέχιση της συνεργασίας των δύο χωρών», δήλωσε ο Μακέιν στη Φωνή της Αμερικής στη μακεδονική γλώσσα.
«Είναι πολύ σημαντικό να κερδίζει κανείς ένα διεθνές βραβείο για την ελευθερία, επειδή απονέμεται από ανθρώπους, οι οποίοι έχουν εγκαταλείψει τη χώρα τους για να έρθουν στις ΗΠΑ καθώς και σε άλλες χώρες του κόσμου. Παραμένουμε δεσμευμένοι στην ελευθερία και την ανεξαρτησία της Μακεδονίας, μιας χώρας η οποία όπως γνωρίζουμε, έχει αντιμετωπίσει πολλές προκλήσεις.
Η υποστήριξη τους προς το άτομό μου απορρέει από την υποστήριξη που παρέχουμε στη Μακεδονία, είπε ο Μακέιν.
Ο γερουσιαστής περιέγραψε τις σχέσεις των Μακεδονία - ΗΠΑ ως πολύ καλές και τόνισε ότι ο πρώην πρόεδρος των ΗΠΑ, Τζωρτζ Μπους είχε δείξει προσωπικό ενδιαφέρον για τη χώρα.
Ο McCain υπογράμμισε την συμμετοχή του μακεδονικού στρατού στο Αφγανιστάν.
«Είμαστε ευγνώμονες για το γεγονός ότι ο μακεδονικός στρατός, μας βοηθά στο Αφγανιστάν και είμαστε ευγνώμονες προς τον μακεδονικό λαό για τη θυσία των νεαρών στρατιωτών του.
Νομίζω ότι οι σχέσεις μεταξύ των δύο χωρών, όχι μόνον θα παραμείνουν καλές αλλά θα βελτιωθούν περισσότερο, τόνισε ο γερουσιαστής.
Όσον αφορά τη διαφορά που υπάρχει με την Ελλάδα για το όνομα της χώρας, ο Μακέιν δήλωσε αισιόδοξος:
Νομίζω το θέμα μπορεί να επιλυθεί. Η Ελλάδα είναι επί του παρόντος μπροστά σε τεράστιες προκλήσεις και πιστεύω ότι σε αυτήν την κατάσταση, οι καλές σχέσεις με τη Μακεδονία θα βρίσκονται στις προτεραιότητες της.
--Πηγή: ИНПРЕС
Deputy Assistant Secretary of State Thomas Countryman
for United Macedonia Diaspora Global Conference Remarks
June 24, 2011
As Prepared
Distinguished Guests, Ladies and Gentlemen:
I am pleased to be here today at the United Macedonian Diaspora's third annual Global Conference. As friend and partner, the United States has stood by Macedonia since its independence, helping it to strengthen its multiethnic democracy and market economy and assisting it in progressing toward our shared goal of its full integration into Euro-Atlantic institutions. Thanks to the hard work of its people, and with strong support from the Diaspora, Macedonia has come a long way. And today, our partnership has never been closer. We appreciate the constructive role that Macedonia is taking both regionally and globally. To highlight just a few facets of our deepening cooperation, we are working together in southeast Europe; as Adriatic Charter partners; and through multilateral institutions like the OSCE and the UN. Macedonian and U.S. soldiers are serving bravely together in Afghanistan. These are significant contributions Macedonia is making, and we are grateful for them. The United States remains committed to seeing Macedonia in NATO and the EU. To achieve this, however, there are still a number of significant challenges that the Macedonian government must recognize and work to overcome. The most obvious of these challenges, if not necessarily the most significant, is the long-standing ―name‖ dispute with Greece. It may seem unfair that the process of Macedonia’s Euro-Atlantic integration is tied so closely to this emotional issue. Fair or unfair, however, the reality of the linkage is inescapable and we must all deal with the world as it is. Failure to resolve this issue hurts Macedonia. This dispute prevents Macedonia from achieving its rightful place in NATO and the European Union, and the time to resolve it is right now. Resolving the name issue is also important to Macedonia’s long-term political stability. Euro-Atlantic integration will give all Macedonians the recognition, confidence and respect—and the seats and voices at important international tables—to help make Macedonia and the whole region more stable and more prosperous in the 21st century.
Prime Ministers Gruevski and Papandreou have met privately, confidentially, and respectfully to discuss this matter. This respect and contact had been missing for many years. That it is now evident is a welcome step forward. These meetings demonstrate that the two parties can work together without hand-holding from the United States or other parties. The two Prime Ministers have the vision and standing to agree on a mutually acceptable solution. There is not an easy solution to this dispute. There is no scenario in which either side can get a solution they feel is historically accurate, or one that is politically desirable. It will require compromises from both parties. Compromise is not easy when you are convinced of the rightness of your cause, but it demonstrates national qualities of maturity and self-confidence. It is often dissatisfying, even painful, but the political pain will be temporary. Pain is likely to be felt more keenly by you in the Diaspora than by those Macedonians living in Macedonia. It is easier to hold onto absolutist or uncompromising positions from a distance. Citizens in both countries are eager for a more normal relationship. The time for a resolution is now. Macedonia has just had elections and a new government will be formed soon. The political parties have enough other issues to address without the distracting siren song of nationalism. I can assure you that the United States would not encourage the government of Macedonia to accept a solution that threatens the sovereignty, territorial integrity, or the identity of the state and its citizens. I am eager to see a solution not only because we went to welcome you in NATO, but also because it would advance Macedonia's EU integration. The EU integration process improves the daily lives of citizens. The integration process is an engine that drives reforms, and not moving forward in this process is slowing reforms. Independently of the name dispute, there are worrisome indications that Macedonia is losing momentum in the process of EU accession.
Μπέλο, κάποια στιγμή πρέπει να δεις τα βαλκανια σαν μία πολυκατοικία. Όταν όλοι οι ένοικοι των άλλων διαμερισμάτων έχουν πρόβλημα μαζί σου, δεν μπορεί να είναι μόνο δικό τους το λάθος.
Με τους Αλβανούς, ο φιλειρηνικός λαός σου ήρθε σε σύγκρουση το 2001 (εμφύλιος). Οι δε Βούλγαροι έχουν ταχθεί στο πλευρό της Ελλάδας. Το ίδιο και οι Σέρβοι. Με την Αλβανία κάποτε μπλοκάραμε στον ΟΗΕ την πγδμ.
Και αν θέλετε πράγματι να τιμήσετε την ιστορία της ευρυτερης περιοχής της Μακεδονίας, υπάρχει μια γυναίκα που γεννήθηκε στα Σκόπια και αξίζει όσο 1000 αλέξανδροι και 1000 φίλιπποι μαζί. Κάθε φορά που η πγδμ προσπαθεί να την τιμήσει, ξεσηκώνονται οι Αλβανοί. Γιατί πολύ απλά δεν σας εμπιστεύονται. Για έναν λαό που απεγνωσμένα ψάχνει ιστορία, παρόλο που τα σλαβικά του στοιχεία δεν τον bohuo;yn, τιμώ θα πει οικειοποιούμαι. Και δυστυχώς η ΠΓΔΜ, μια χώρα χωρίς θάλασσα, μοιάζει περικυκλωμένη και απομονωμένη, με μία από τις κύριες κοινότητες της να υποφέρει από το σύνδρομο της καταδίωξης.
Χώρα χωρίς θάλασσα, πάντα χαμενη χώρα.
Mπελομορε διαβασε απο δικες σας πηγες ποιοι ηταν οι κατοικοι της Αρχαιας Μακεδονιας
During the early archaic period at the Macedonian territory, the DORIAN TRIBAL GROUPS came across over the PINDOS mountain,to the area of today's North-Western Greece and parts of the southern Republic of Macedonia. They established several early principalities partially by chasing away the local Paeonian tribes. Those tribal groups were the Αncient Macedonians.
"Macedonian Heritage" magazine, No 1, july 1996, p.5
http://en.wikiquote.org/wiki/Macedonia_(region)
Τωρα διαβασε για τον Καταδεσμο της Πελλας
The Pella curse tablet is a text written in a distinct Doric Greek idiom, found in Pella, the ancient capital of Macedon, in 1986.[1] Ιt contains a curse or magic spell (Greek: κατάδεσμος, katadesmos) inscribed on a lead scroll, dating to first half of the 4th century BC (c. 375-350 BC). It was published in the Hellenic Dialectology Journal in 1993. It is one of four texts[2] found until today that might represent a local dialectal form of ancient Greek in Macedonia, all of them identifiable as Doric. These confirm that a DORIC GREEK DIALECT WAS SPOKEN IN MACEDONIA, as was previously expected from the West Greek forms of names found in Macedonia. As a result, the Pella curse tablet has been forwarded as an argument that the Ancient Macedonian language was a dialect of NORTH-WESTERN GREEK, part of the Doric dialects.[3]
1)Bloomer, Martin (2005). The Contest of Language: Before and Beyond Nationalism. University of Notre Dame Press. ISBN 0268021902.
2) Curbera, Jaime; Jordan, David (2002-2003). "Curse Tablets from Pydna". Greek, Roman, and Byzantine Studies (Duke University) 43 (2): 109–128. ISSN 00173916.
3) Damon, Cynthia; Miller, John F.; Myers, K. Sara; Courtney, Edward (2002). Vertis in usum: Studies in Honor of Edward Courtney. Walter de Gruyter. ISBN 3598777108
http://en.wikipedia.org/wiki/Pella_curse_tablet
Kαταλαβες τωρα ποιοι κατοικουσαν στην Ενδοχωρα η μηπως θελεις επιπλεον επεξηγηση kai στοιχεια??
Δευτέρα, 27 Ιουνίου 2011 Οχρίδα: Η μακεδονική γλώσσα ήταν η μητρική γλώσσα του Κυρίλλου και του Μεθοδίου «Ο Γερμανός καθηγητής Βόλφ Όσλις /Wolf Oshlis συχνά αναφέρεται στον σλαβιστή Ράινχολντ Τράουμαν / Rainhold Trautman, ο οποίος το 1948 καθόρισε ότι η μακεδονική γλώσσα μας, ήταν η μητρική γλώσσα των Μακεδόνων Θεσσαλονικιών, των Κυρίλλου και Μεθόδιου γράφει η μακεδονική εφημερίδα ‘Βέτσερ’ σε σημερινό δημοσίευμά της. Και συνεχίζει: «Εκατόν δώδεκα προσωπικότητες από 24 χώρες θα συμμετάσχουν σήμερα στο Διεθνές Συμπόσιο για τη μακεδονική γλώσσα της Φιλολογίας και του Πολιτισμού. Μεταξύ των κυριότερων γλωσσολόγων και μακεδονιστών, είναι ο ακαδημαϊκός Ala Sheshkin από τη Ρωσία, ο Ιβάν Ντορόβσκι από την Δημοκρατία της Τσεχίας, οι καθηγητές ο Maciej Kavka,η Irena Stavova-Kavka και ο Jan Sokolowski από την Πολωνία, ο Wolf Oshlis από τη Γερμανία και ο Μπράνκο Τόσοβιτς από την Αυστρία. Οι φίλοι, αυτοί, της μακεδονικής γλώσσας έχουν συχνά λάβει θέσεις υπεράσπισης για αυτήν», σημειώνει η εφημερίδα και συνεχίζει: για παράδειγμα ο Wolf Oshlis, συχνά αναφέρεται στο γερμανό σλαβολόγο του περασμένου αιώνα, Rainhold Trautman. «Εμείς, εδώ και καιρό, στη Γερμανία, υποστηρίζουμε αμετακίνητα τη θέση του επιστήμονα, που το 1948 έγραψε ότι η μακεδονική γλώσσα ανήκει στις σλαβικές γλώσσες και ότι ήταν η μητρική γλώσσα του Κυρίλλου και Μεθοδίου, καθώς και η νεότερη απόδοσή της ανήκει στην οικογένεια της σλαβικής ομογλωσσίας», είπε ο Oshlis. Το επίκεντρο του σεμιναρίου θα αποτελέσουν δύο σημαντικές επέτειοι : τα 150 χρόνια των πρακτικών της λαογραφίας του Μιλαντινόβσι και τα 90 χρόνια από τη γέννηση του Μπλάζε Κονέσκι. Επιπρόσθετα, στις 14 και 15 Ιουλίου θα πραγματοποιηθεί το 38ο επιστημονικό συνέδριο των μακεδόνων μελετητών που θα φέρει σε επαφή επιστήμονες από ογδόντα χώρες. «Φέτος, όπως ανακοινώθηκε, το Διεθνές Σεμινάριο για την Μακεδονική Γλώσσα, έχει προϋπολογιστεί σε 5,5 εκατομμύρια δηνάρια ( γύρω στα 89 χιλιάδες ευρώ ). Το Πανεπιστήμιο του «Κυρίλλου και Μεθοδίου» καλύπτει το μεγαλύτερο μέρος των κεφαλαίων, περίπου τέσσερα εκατομμύρια και ένα εκατομμύριο ενισχύεται από το Υπουργείο Πολιτισμού και 500.000 δηνάρια από το Υπουργείο Παιδείας και Επιστημών», σημειώνει, χαρακτηριστικά, η μακεδονική εφημερίδα ‘Βέτσερ’. --Πηγή: Вечер
Δευτέρα, 27 Ιουνίου 2011
Αλβανοί Τέτοβου: Η Μακεδονία και το Κοσσυφοπέδιο να καταδικάσουν την γενοκτονία από τους Έλληνες
«Το μικρό αλβανικό κόμμα της Μακεδονίας, «Ελεύθερη Ιλλυρία», με έδρα το Τέτοβο, με την ευκαιρία των 67 χρόνων από την μεγάλη σφαγή του αλβανικού πληθυσμού των Τσάμηδων από τους Έλληνες (1911-1944), ενώνει τη φωνή του στον μεγάλο εθνικό πόνο, σε αυτήν την τραγική ημέρα της εθνικής μας ιστορίας», σημειώνει το αλβανικό πρακτορείο ΙΝΑ.
Το κόμμα ‘Illyricum Libertas’ μέσα από μια γραπτή του δήλωση υπογραμμίζει ότι συμπαραστέκεται στους Αλβανούς που διαμαρτύρονται στο συνοριακό σταθμό Qafë-Botë/ Μαυρομάτι, που είναι ο τόπος που συμβολίζει την οδυνηρή διαίρεση του έθνους μας και εξακολουθεί να αποτελεί το έθνος και το τμήμα αυτό του εδάφους υπό ξένη κατοχή (κυριαρχία).
Από την περσινή διαμαρτυρία των Αλβανοτσάμηδων στα αλβανο ελληνικά σύνορα Qafë-Botë /Μαυρομάτι
»Διαπιστώνουμε με λύπη την πλήρη αδιαφορία παρά τη λαϊκή έκκληση από τα κοινοβούλια της Μακεδονίας και του Κοσσυφοπεδίου να υιοθετήσουν ψήφισμα που να καταδικάζει την γενοκτονία από τους Έλληνες, καθώς διανύουμε και αυτό το έτος.
Ζητάμε από τα δύο αυτά αντιπροσωπευτικά όργανα να εγκρίνουν το εν λόγω ψήφισμα, το συντομότερο δυνατόν, αναφέρει η δήλωση του κόμματος αυτού.
Το ‘Illyricum Libertas’ απαιτεί από την ελληνική κυβέρνηση να σεβαστεί τις διεθνείς συμβάσεις τις οποίες η ίδια έχει υπογράψει και να επιστρέψει τους πολίτες αλβανο-τσαμικής καταγωγής να επιστρέψουν στην επαρχία της Τσαμουριάς για να επισκεφθούν τους τάφους και τις περιουσίες των προγόνων τους και να σταματήσει η αντι-δημοκρατική πρακτική της άρνησης της διέλευσης των ελληνικών συνόρων στην κατηγορία αυτή των Αλβανών πολιτών.
»Κάνουμε έκκληση προς τη διεθνή κοινότητα, κατά κύριο λόγο στους ευρωπαίους φίλους μας και τους αδελφούς στις ΗΠΑ να μεσολαβήσουν για την εξεύρεση μιας δίκαιης και ανθρώπινης λύσης σε αυτό το σημαντικό ζήτημα των Βαλκανίων αλλά και πέρα από αυτό».
Πηγή: ina-online
Τρίτη, 28 Ιουνίου 2011
Μακεδονία : Τώρα τοποθετούν και το άγαλμα του Μακεδόνα Τσάρου Σαμουήλ
Σήμερα, στην κεντρική πλατεία της πόλης των Σκοπίων άρχισε η τοποθέτηση του μνημείου του Μακεδόνα Τσάρου Σαμουήλ, όπως ανακοίνωσε ο Δήμος του Κέντρου.
Το μνημείο είναι καλλιτεχνημένο σε λευκό μάρμαρο, είναι ύψους πέντε μέτρων και τοποθετείται σε βάθρο ύψους 3,5 μέτρων.
Στο βάθρο θα ενσωματωθούν και χάλκινα ανάγλυφα του Μακεδόνα γλύπτη Ντιμιτάρ Φλιπόφσκι τα οποία έχουν καλλιτεχνηθεί στην αίθουσα τέχνης «Pietro Bazzanti & Figlio»
και στο χυτήριο «Ferdinando Marinelli» της Φλωρεντίας.
Σήμερα μεταφέρθηκαν τμήματα του μνημείου και η σύνθεσή του θα διαρκέσει αρκετές ημέρες.
Αυτές τις μέρες τελειοποιείται και το μνημείο του Αυτοκράτορα Ιουστινιανού, ο οποίος γεννήθηκε στην περιοχή της πρωτεύουσας στα Σκόπια, το οποίο είναι και αυτό από λευκό μάρμαρο.
Η εργασία, επίσης, που γίνεται στον γύρω χώρο του ‘Έφιππου Πολεμιστή’ έλαβε τη θετική κριτική των πολιτών.
Μετά την κατασκευή και του συντριβανιού που θα περιστοιχίζει το γιγάντιο άγαλμα θα γίνει η τελετή αποκάλυψης του ‘Έφιππου Πολεμιστή’.
Πηγή: Утрински весник
τραβας ζορι μπελεομορε να βαλεις τα λινκ απο το BBC και το Βρετανικο Μουσειο για τους Αρχαια Μακεδονια?
Οταν σε αποστομωνουν με στοιχεια κοβεις τα σχολια?
Μηπως θελεις και αλλα λινκ απο Ξενα Μουσεια, Εγκυκλοπαιδειες και Ιστορικα Ινστιτουτα?
Του Ψευτη το φαναρι βασταει ως τα μεσανυχτα γελοιοι πλαστογραφοι
Ανώνυμε 7:12, κανένα ζόρι δεν τραβάω, απλά βαρέθηκα να αναπαράγω στο blog μου την ελληνική προπαγάνδα (ακόμα και αυτή μέσω Λονδίνου!). Σύντομα θα αναρτήσω ένα πολύ μικρό παράδειγμα της ιστορικής πλαστογραφίας στην οποία έχει επιδοθεί η Ελλάδα απο συστάσεως της ως κράτος!
1- ο Ιουστινιανός ήταν Ρωμαϊκής καταγωγής...
μήπως δεν θα έπρεπε να τιμηθεί από το Μακεδονικό Κράτος στα όρια του οποίου γεννήθηκε..?
μήπως θα πρέπει να ζητηθεί η άδεια της ιταλικής κυβέρνησης για να τοποθετηθεί άγαλμα του..?
2 - κανείς δεν αμφισβητεί τον εποικισμό της Μακεδονίας τον 8 π.χ αιώνα από αρχαίους Έλληνες...
αντίθετα όλη η διεθνής κοινότητα αμφισβητεί την οποιαδήποτε σχέση των αρχαίων Ελλήνων με τους σύγχρονους....
εκτός φυσικά την εγκατάστασή τους στον ίδιο τόπο..
3 - το 1912 δεν ήλθαν οι Έλληνες στη Μακεδονία , παρά μόνο το ελληνικό κράτος προσάρτησε στρατιωτικώς το νότιο 51% της Μακεδονίας...
4- οι σημερινοί Έλληνες αποτελούν ιδεολογικά κακέκτυπα των αρχαίων, δίχως οποιοδήποτε ξεχωριστό πολιτιστικό στοιχείο, επονομαζόμενο ως ελληνικό...
5 - η οικογενειακή καταγωγή των σημερινών Ελλήνων είναι ΜΗ ελληνική , αλλά : αλβανική, τουρκική, μακεδονική,βλάχικη..
Τετάρτη, 29 Ιουνίου 2011
Време: Αλβανοτσάμηδες και Σλάβοι Αιγαίου διεκδικούν από κοινού τις ιδιοκτησίες τους
Η Μακεδονία και η Αλβανία θα ζητήσουν από κοινού από την Ελλάδα να επιστρέψει τις κατασχεθέντες ακίνητες περιουσίες των διωγμένων προσφύγων και θα διεκδικήσουν το δικαίωμά της ελεύθερης επίσκεψής τους στην χώρα την οποία γεννήθηκαν», γράφει η εφημερίδα ‘Време’ της Μακεδονίας.
Το Κοινοβούλιο της Μακεδονίας πριν από τρία χρόνια εξέδωσε ψήφισμα με το οποίο δεσμεύτηκε το κράτος να προστατεύσει τα δικαιώματα τους και ένα παρόμοιο ψήφισμα εκπονήθηκε, πρόσφατα, και από την Αλβανία.
Μόλις εγκριθεί, οι ηγεσίες των δύο χωρών θα απευθυνθούν από κοινού στους αρμόδιους διεθνείς οργανισμούς, όπως στα Ηνωμένα Έθνη, την Ευρωπαϊκή Ένωση, το Συμβούλιο της Ευρώπης, και την Επιτροπή του Ελσίνκι για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα.
Τόσο η Μακεδονία όσο και η Αλβανία θεωρούν ότι η τραγωδία των πολιτικών προσφύγων από την Ελλάδα στις χώρες τους είναι παρόμοια καθώς και η γενοκτονία τους από τις ελληνικές αρχές, έτσι με κοινές δυνάμεις θα έρθει πιο εύκολα ο επιθυμητός στόχος.
Ο Γκόργι Ντονέβσκι/Ѓорги Доневски, πρόεδρος του Συλλόγου των Παιδιών των Προσφύγων, ισχυρίζεται ότι οι Μακεδόνες του Αιγαίου και οι Αλβανοτσάμηδες πρέπει να λάβουν πίσω τις περιουσίες των προγόνων τους και ότι τα πράγματα πηγαίνουν σε αυτήν την κατεύθυνση.
«Η Ελλάδα θα αντιληφθεί ότι το μήνυμα των απαιτήσεων αυτών είναι ρεαλιστικό και ότι δεν έχει καμία πολιτική σκοπιμότητα.
Αν εγκριθεί το κοινό ψήφισμα θα μπορούσαν τα πράγματα να εξελιχθούν θετικά και βρισκόμαστε, ήδη, στη διαδικασία της απόκτησης των απαραίτητων εγγράφων από τους ελληνικούς φορείς (συμβολαιογραφεία), τα οποία θα αποδεικνύουν ότι είμαστε ιδιοκτήτες των ακινήτων», δήλωσε ο Ντονέφσκι.
Το μακεδονικό Κοινοβούλιο τον Αύγουστο του 2008 ενέκρινε ένα ψήφισμα που δεσμεύει την κυβέρνηση να βοηθήσει στον αγώνα για την απόκτηση των απαραίτητων εγγράφων από τους ελληνικούς φορείς, ώστε οι περιουσίες να καταλήξουν στους δικαιούχους τους.
Πριν από το ψήφισμα είχε προηγηθεί επιστολή του πρωθυπουργού Γκρούεφσκι προς τον Έλληνα, τότε πρωθυπουργό Κώστα Καραμανλή, στην οποία είχε ζητήσει την επιστροφή των κατασχεθέντων περιουσιακών στοιχείων στους Μακεδόνες πρόσφυγες του εμφυλίου πολέμου καθώς επίσης του ζήτησε να αναγνωρίσει και την μακεδονική μειονότητα στην Ελλάδα.
Η ελληνική κυβέρνηση απέρριψε αμέσως τους ισχυρισμούς αυτούς -γράφει η εφημερίδα- με την εξήγηση ότι θέμα αυτό έχει κλείσει.
Από τότε οι ενώσεις των Μακεδόνων της Αιγαιακής Μακεδονίας διεξήγαγαν απογραφή των περιουσιών τους και τις υπολόγισαν περίπου € 10 δις.
Ωστόσο αυτές οι περιουσίες είναι δύσκολο να αποδειχθούν, γιατί οι περισσότεροι δεν έχουν έγγραφα που να αποδεικνύουν ότι πράγματι ήταν δική τους περιουσία.
Οι ατομικές αγωγές, εξάλλου, στο Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων στο Στρασβούργο, απορρίφθηκαν, γράφει η εφημερίδα.
Η απάντηση, συγκεκριμένα, του Δικαστηρίου ήταν ότι οι ενάγοντες πρέπει πρώτα να εξαντλήσουν όλα τα νόμιμα μέτρα στα ελληνικά δικαστήρια και κατόπιν να απευθυνθούν στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο.
Επιπρόσθετα, ο ιστορικός Μοχάμεντ Νιαζί, δήλωσε ότι οι Τσάμηδες του Αιγαίου (Αλβανοτσάμηδες) και οι Μακεδόνες του Αιγαίου έχουν κοινά στοιχεία και είναι εύκολο να διεκδικήσουν από κοινού τα δικαιώματά τους.
Σύμφωνα με αυτόν, είναι ακατανόητη η συμπεριφορά της Ευρωπαϊκής Ένωσης, το να ανέχεται δηλαδή αυτή την κατάσταση με την Αλβανία και την Μακεδονία, χώρες οι οποίες πληρούν όλες τις προϋποθέσεις για να γίνουν μέλη της.
«Η στάση της Ελλάδας μπορεί να χαρακτηριστεί ως ρατσιστική. Το δικαίωμα στην περιουσία τους και το δικαίωμα της επίσκεψης στον τόπο των προγόνων τους, αποτελούν βασικά ανθρώπινα δικαιώματα, τα οποία η κάθε χώρα είναι υποχρεωμένη να σεβαστεί», δήλωσε ο Μοχάμεντ.
«Η Τσαμουριά είναι μια περιοχή που κατοικείται κυρίως από Αλβανούς και η οποία παρέμεινε εκτός των συνόρων της Αλβανίας, με την απόφαση της Συνόδου των Πρέσβεων, στο Λονδίνο του 1913. Μετά τον εμφύλιο πόλεμο το 1944, εκδιώχθηκαν από την Ελλάδα περίπου 30.000 Τσάμηδες και κανένας δεν έχει το δικαίωμα να επιστρέψει στον τόπο του, επειδή ο νόμος απαγορεύει την επιστροφή όλων εκείνων που απελάθηκαν και δεν είναι ‘Έλληνες των γένος’.
Εγκαταστάθηκαν κυρίως στη νότια Αλβανία. Στο παρελθόν εδώ αρκετές δεκαετίες οι ελληνικές αρχές έχουν δηλώσει ότι όπως και το ζήτημα των Μακεδόνων έτσι των Αλβανοτσάμηδων είναι κλειστό.
--Πηγή: Време, 28.6.2011.
Belomore εάν δεν έχετε καταλάβει, ότι πλέον ουδείς δίνει σημασία στον επιθετικό εθνικισμό σας, διότι πολύ απλά η Ευρώπη έχει πάρει φωτιά με το συστημικό οικονομικό πρόβλημα που έχει πάρει πλέον παγκόσμιες διαστάσεις.
Τα αγάλματα του Γκρουέφσκι το μόνο που ταίζουν, είναι ο σωβινιστικός εθνικισμός σας.
Στο μοναστήρι λοιπόν βρίσκεται το άγαλμα του Φιλίππου. Ως φόρος τιμής άραγε στην μεγάλη ελληνική κοινότητα που το ΒΜΡΟ και χιλιάδες άλλοι φασίστες έδιωξαν κάποτε;
Το μοναστήρι, μεγάλο εμπορικό κέντρο της εποχής που στηριζόταν στους Έλληνες, μαράζωσε μετά την αποχώρηση των ευκατάστατων εμπόρων της περιοχής. Η ελληνική και η Σερβική εκκλησία είχαν μεγάλη περιουσία στο μοναστήρι, η οποία απαλλοτριώθηκε επί κομμουνισμού.
Akritas, εγώ είμαι σίγουρος ότι εάν αυτό το τεράστιο άγαλμα του «έφιππου πολεμιστή» είχε τοποθετηθεί στην Αθήνα, θα είχες εντελώς άλλη άποψη περί σοβινιστικού εθνικισμού που εκδηλώνεται με τα αγάλματα. Θα καμάρωνες, σαν να στήθηκε για σένα!
αχ ρε ξεφτυλες πλαστογραφοι
Η Βουλγαρία για την τοποθέτηση του μνημείου του Τσάρου Σαμουήλ, στην κεντρική πλατεία των Σκοπίων, βρυχάται όπως ακριβώς και οι Έλληνες για το άγαλμα του Μεγάλου Αλεξάνδρου, αναφέρει το βουλγαρικό πρακτορείο ειδήσεων ‘Focus’ επικαλούμενο δημοσίευμα της σκοπιανής εφημερίδας ‘Νόβα Μακεντόνια’.
Η εφημερίδα δημοσιεύει τα σχόλια των βουλγαρικών μέσων ενημέρωσης, καθώς και τη δήλωση του διευθυντή του Εθνικού Μουσείου Ιστορίας, Μπότζινταρ Ντιμιτρόφ, ο οποίος ανέφερε ότι «με εγκάρδια αισθήματα, χαράς και υπερηφάνειας, βλέπουμε το μνημείο του Μεγάλου Βούλγαρου Βασιλιά στο κέντρο των Σκοπίων».
Η σκοπιανή εφημερίδα ανέφερε ότι τα βουλγαρικά σχόλια ήταν ποικίλα- από οξεία έως αστεία…
Πηγή: Информационна Агенция "Фокус"
Πέμπτη, 30 Ιουνίου 2011
Όνομα Μακεδονίας :
Φταίει η αλαζονεία της Ελλάδας
Μετά την παραλαβή του βραβείου φιλίας από την Ένωση των Μακεδόνων της Μακεδονίας στην Αμερική, ο αμερικανός καθηγητής Γλωσσολογίας και Βαλκανικών Σπουδών Βίκτωρ Φρίντμαν ( Victor Friedman ) υποστήριξε ότι δεν υπάρχει καμία διαφορά με την Ελλάδα, για το όνομα των Μακεδόνων.
Ενώ η ελληνική κυβέρνηση επιμένει για μια λύση με όνομα που θα έχει γεωγραφικό προσδιορισμό για συνολική χρήση, ο καθηγητής , βλέπει το ζήτημα από την γλωσσική πλευρά και θεωρεί ότι η Μακεδονία δεν πρέπει να μπει στη διαδικασία των διαπραγματεύσεων.
Δεν υπάρχει καμία διαπραγμάτευση. Ακόμη και ο Νίμιτς, γνωρίζει ότι δεν υπάρχει καμία νομική βάση στη λεγόμενη διαφορά. Δεν υπάρχει καμία διαφορά. Υπάρχει μόνο η αλαζονεία της Ελλάδας», είπε ο Φρίντμαν.
Με την απονομή του βραβείου από την Ένωση των Μακεδόνων της Διασποράς, ο αμερικανός σλαβιστής εκτίμησε ότι οι μετανάστες από την Μακεδονία είναι πολύ οργανωμένοι από ό,τι ήταν παλαιότερα.
«Πιστεύω ότι η Διασπορά είναι πολύ σημαντική, γιατί οι γιοι και οι κόρες των Μακεδόνων, θα τιμήσουν και θα βοηθήσουν την πατρίδα των γονέων τους στο εξωτερικό», σχολίασε ο Φρίντμαν
--Πηγή: Курир, Skopje, 29.6.2011
γιατί η εθνικιστική Ελλάδα του σφετερισμού και της πλαστογραφίας ΑΝΤΙΔΡΆ στα αγάλματα του Φιλίππου και του Αλέξανδρου στο Μακεδονικό Κράτος και δεν την πειράζουν τα αγάλματα στο γειτονικό κράτος των Γκότσε Ντέλτσεφ και Κρστε Μισίρκωφ , όταν και οι τέσσερις
( 4 ) παραπάνω διάσημοι ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ γεννήθηκαν στην νότια Μακεδονία που βρίσκεται υπό ελληνική κατοχή από το 1912..???
Σάββατο, 2 Ιουλίου 2011
Μακεδονία : Η Πολωνία υποστηρίζει την ένταξη των Δυτικών Βαλκανίων
«Για την Πολωνία δεν υπάρχει ερώτημα αν θα ενταχθεί η Μακεδονία στην ΕΕ, αλλά αυτό να γίνει το συντομότερο δυνατόν», δήλωσε σήμερα (χθες) ο πρέσβης της Πολωνίας στη Μακεδονία Carol Bahura πριν από την έναρξη της έκθεσης για την πολωνική προβολή, στο κέντρο των Σκοπίων, αναφερόμενος στην τελευταία έκθεση προόδου της Μακεδονίας.
Θα αποδεχθούμε οποιαδήποτε συμφωνία προκύψει από τις δύο πλευρές και η οποία θα βρίσκεται μέσα στις συστάσεις των Ηνωμένων Εθνών, τόνισε ο πρέσβης.
Σύμφωνα με τον ίδιο, οι τρεις βασικές προτεραιότητες της πολωνικής προεδρίας στην ΕΕ, που άρχισε επίσημα χθες και θα διαρκέσει στους επόμενους έξι μήνες, αποτελεί η ευρωπαϊκή ολοκλήρωση ως πηγή για την ανάπτυξη, δημιουργώντας μια ασφαλή, ανοικτή και ισχυρή υποστήριξη της Ευρώπης για τη διεύρυνση της προς τα Δυτικά Βαλκάνια.
«Η διεύρυνση της ΕΕ και η ένταξη των χωρών στην Ευρω-ατλαντική ενσωμάτωση ήταν πάντα στην κορυφή της ατζέντας μας από το 1989 και βρίσκεται ακόμη», δήλωσε ο πρέσβης της Πολωνίας στη Μακεδονία.
Πηγή: Телма Телевизија
Κυριακή, 3 Ιουλίου 2011
Ντνέβνικ: Στο μικροσκόπιο του ΟΗΕ οι μειονότητες της Βουλγαρίας
Το «Κόμμα των Μακεδόνων της Βουλγαρίας θα τεθεί στο τραπέζι του ΟΗΕ, από την Ανεξάρτητη Εμπειρογνώμονα για τα Δικαιώματα των Μειονοτήτων των Ηνωμένων Εθνών, Gay Megdugal, ώστε να αναφανούν τυχόν προβλήματα και πιέσεις που αντιμετωπίζει.
Η αναφερόμενη εμπειρογνώμονας πρόκειται να μεταβεί στη Βουλγαρία τη Δευτέρα, ώστε να παρατηρήσει, ιδίοις όμμασι, την κατάσταση της αναφερόμενης μακεδονικής μειονότητας.
Έχει, μάλιστα, προγραμματίσει και δύο συναντήσεις με την ηγεσία του κόμματος των Μακεδόνων, ΟΜΟ Ίλιντεν Πιρίν, η οποία, ηγεσία, προτίθεται να ζητήσει προσωπικά την αναγνώριση των μειονοτικών δικαιωμάτων από τις αρχές της χώρας. Η πρώτη συνάντηση θα γίνει την Πέμπτη.
«Θα εξηγήσουμε ποια είναι τα προβλήματα της μειονότητας και θα συζητήσουμε τις πιέσεις που αντιμετωπίζουμε, στην εμπειρογνώμονα για την αναγνώριση των δικαιωμάτων μας. Το Μάιο είχαμε, ήδη, συνάντηση με την ανεξάρτητη εμπειρογνώμονα των Ηνωμένων Εθνών και συζητήσαμε τα προβλήματα μας τα οποία προωθήσαμε στο Στρασβούργο»,είπε ο Στόικο Στόικοφ, πρόδρος της οργάνωσης ΟΜΟ Ίλιντεν Πιρίν.
Η Gay Megdugal έρχεται στη Βουλγαρία μετά από πρόσκληση της βουλγαρικής κυβέρνησης και όπως έγινε ενημέρωση από το Συμβούλιο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων των Ηνωμένων Εθνών, θα γίνει εξέταση της υπάρχουσας νομοθεσίας, της πολιτικής και των πρακτικών με τις οποίες οι χώρα αντιμετωπίζει τις μειονότητες στη χώρα.
«Όπως όλες οι άλλες ευρωπαϊκές χώρες, έτσι και η Βουλγαρία αντιμετωπίζει τις προκλήσεις που σχετίζονται με την κοινωνική πολυμορφία. Με ενδιαφέρει να δω πως γίνεται ο χειρισμός των προκλήσεων αυτών , αν έχει σημειωθεί πρόοδος καθώς και τις θετικές πρακτικές της Βουλγαρίας που θα μπορούσαν να χρησιμεύσουν ως παράδειγμα για την περιοχή αυτή αλλά και πέρα από αυτήν», είπε η Megdugal, πριν ακόμη επισκεφθεί τη Βουλγαρία.
Μετά την επίσκεψή της στη χώρα αυτή, η οποία θα λήξει στις 14 Ιουλίου 2011, θα συντάξει έκθεση για την κατάσταση των μειονοτικών δικαιωμάτων στον ανατολικό γείτονά μας –σημειώνει η μακεδονική εφημερίδα Ντνέβνικ-.
Η Megdugal θα ξεκινήσει την επίσκεψή της από τη Σόφια, θα επισκεφθεί διάφορες περιοχές όπου ζουν μειονότητες (Ρομά, Τούρκοι, Μακεδόνες κλπ), όπως στο Μπλαγκόεβγκραντ και στο Πλόβντιβ . Θα έχει συναντήσεις με υπουργούς και κυβερνητικούς αξιωματούχους και Μη κυβερνητικές Οργανώσεις καθώς και με εκπροσώπους οι οποίοι ασχολούνται με θέματα μειονοτήτων και προωθούν την πολιτική των μη διακρίσεων.
«Είναι χαρά μου που θα έχω την ευκαιρία να επισκεφθώ τη Βουλγαρία, ένα από τα νεότερα μέλη, τα οποία έχουν ιστορική πολυμορφία διαφορετικών εθνικών, θρησκευτικών και γλωσσικών μειονοτήτων», δήλωσε η εμπειρογνώμονας του ΟΗΕ.
Η μακεδονική εφημερίδα σημειώνει ως επίλογο της αναφοράς αυτής:
«Η εμπειρογνώμονας για τα ανθρώπινα δικαιώματα των μειονοτήτων πριν μερικά χρόνια (σ.σ. 2008) βρισκόταν σε αποστολή ελέγχου στην Ελλάδα. Μετά από την επίσκεψή της σε έκθεση την οποία συνέταξε ζητούσε να σταματήσει η συζήτηση για το αν υπάρχουν Μακεδόνες και να αναγνωρίσει την ύπαρξη μακεδονικής εθνότητας στο έδαφός της και να σεβαστεί τα δικαιώματά τα οποία διασφαλίζονται από τις διεθνείς συμφωνίες.
Η Megdugal στη Βόρειο Ελλάδα, διαπίστωσε προσωπικά ότι δεν υπάρχει θεραπεία για την μακεδονική κοινότητα από τις ελληνικές αρχές. Τα ίδια συμπεράσματα αναμένονται για την μακεδονική κοινότητα της Βουλγαρίας», σημειώνει η μακεδονική εφημερίδα Ντνέβνικ.
Πηγή: Дневник,2.7.2011
Δευτέρα, 4 Ιουλίου 2011
Mακεδονία: Η Σύνοδος του Μαυροβουνίου και ο Λαμπρινίδης…
Η χρησιμοποίηση του συνταγματικού ονόματος της Μακεδονίας από τον πρόεδρο του Μαυροβουνίου Φιλίπ Βουγιάνοβατς, προκάλεσε την Αθήνα , η οποία απέστειλε νότα διαμαρτυρίας προς την Ποντγκόριτσα.
Στη Σύνοδο κορυφής του Μαυροβουνίου ο Έλληνας υπουργός Εξωτερικών στην Μπούντβα δεν είχε χρόνο για να μιλήσει με τον μακεδόνα ομόλογό του, Αντόνιο Μιλόσοσκι, αλλά οι πρόεδροι των χωρών της Νοτιοανατολικής Ευρώπης έδειξαν ότι γνωρίζουν το όνομα της χώρας μας», αναφέρει χαρακτηριστικά ο δημοσιογράφος του Kanal 5 , Γκεόργκι Τόμιτς.
«Ο Σταύρος Λαμπρινίδης, στις κοινές συναντήσεις των αντιπροσωπειών των κρατών που συμμετείχαν, εξεπλάγη από τη στάση που τήρησαν στην ελληνο - μακεδονική διαφορά.
Στη διάρκεια των συνομιλιών όταν αναφέρθηκε για την παρεμπόδιση της Μακεδονίας να ενταχθεί στην ΕΕ και στο ΝΑΤΟ, ο Αλβανός πρόεδρος άφησε άμεσα να εννοηθεί προς τον Λαμπρινίδη, ότι πρέπει να σταματήσει ο τρόπος με τον οποίο ενεργεί η Ελλάδα.
Ο Έλληνας υπουργός αντιμετώπισε με έκπληξη το γεγονός ότι πρόεδρος της Μολδαβίας, αν και έχει η χώρα του αναγνωρίσει την Μακεδονία ως FYROM, στην συνάντηση της Μπούντβας (Μαυροβουνίου) ονόμαζε τη Μακεδονία με το συνταγματικό τους όνομα.
Δέκα ημέρες πριν από τη σύνοδο κορυφής του Μαυροβουνίου ο Μιλόσοσκι κάλεσε τον Έλληνα υπουργό να συνομιλήσουν στην Μπούντβα, ο Λαμπρινίδης δεν απάντησε αλλά αργότερα στην Μπούντβα δήλωσε ότι δεν έχει χρόνο για μια τέτοια συνάντηση.
Πηγή: Канал 5 Телевизија
o φίλιππος και ο αλέξανδρος είχαν μητρική και οικογενειακή γλώσσα την αρχαία μακεδονική, η οποία ήταν προφορική γλώσσα όπως και η αρχαία θρακική...
γνώριζαν όμως και μιλούσαν την αγγλική της εποχής η οποία ήταν αρχαία ελληνική και ήταν ξένη γλώσσα για τους αρχαίους μακεδόνες..
παρομοίως ο γκότσε ντέλτσεφ και ο κρστε μισίρκωφ είχαν μητρική και οικογενειακή γλώσσα την σύγχρονη μακεδονική γλώσσα..
γνώριζαν όμως και μιλούσαν και την ξένη σύγχρονη ελληνική γλώσσα , την οποία έμαθαν φοιτώντας στα πατριαρχικά σχολεία της οθωμανικής διοίκησης...
Και καλά οι Ντελτσεφ και Μισιρκοφ εμαθαν τα ελληνικα στο πατριαρχικό. Ο Μ. Αλέξανδρος σε ποιο φροντιστήριο πήγε; Στο ARISTOTELIS; Γιατί ο Αριστοτέλης δάσκαλος ελληνικών δεν ήταν. Οι δάσκαλοι ξένων γλωσσών της εποχής ήταν δούλοι. Ο Αριστοτέλης ήταν ο μεγαλύτερος φιλόσοφος της εποχής του. Εξομοίωνε δε τους Βαρβάρους με τους δούλους και έλεγε στον Αλέξανδρο τους μεν βάρβαρους να τους αντιμετοπίζει δεσποτικά, σαν ζώα και φυτά, ενώ τους Έλληνες ως Ελεύθερους πολίτες. Να με συγχωρέσετε, αλλά δεν νομίζω ότι ο μακεδονας Αριστοτέλης είχε τόσο χαμηλη αυτοεκτίμηση, ώστε να θεωρεί τον εαυτό του βάρβαρο.
βρε παιδια γιατι μαλωνετε?
Εδω η σημερινη εκδοχη του Αριστοτελη και της Ακαδημιας του
http://i3.photobucket.com/albums/y55/ajax1/p1010624wz8-1.jpg
Δημοσίευση σχολίου